Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Palomar

    csendes tag

    válasz tomy_cz #9776 üzenetére

    szia,

    Dispute megnyitáskor ki kell választani az okot (legördülő listából van vagy tíz féle ok, ami miatt nyithatsz), le kell írni max 512 karakterben a bajodat, és csatolni esetleges bizonyítékokat (tracking oldal screenshot,
    kibontott csomagról fotó, termék hibáját mutató fotó, vám dokumentum, akármi, ami a bajodat
    alátámasztja).
    Meg kell adni a támasztott igényedet (refund összege max a vételárig, az alatt szabadon megadva), és hogy a csomagot egyáltalán megkaptad -e/ha igen, vissza akarod -e küldeni.

    Erre reagál az eladó, vagy elfogadja, vagy módosítja, vagy elutasítja az igényedet.
    Utána te megint reagálhatsz, módosíthatsz az igényen (pl ha elutasította az eladó, akkor válasznál az eladó által elutasítás végett nulla refund igény van, azt újra meg kell adnod összegben, hogy de igen, kérem vissza az x USD-t).

    Nekem két disputém volt eddig Ali-n, elsőre másnap reggel a kártyámra vissza volt téve a pénz (az eladó fel sem adta a csomagot), a másiknál pedig kétszer leírta üzenetben kérdésemre az eladó, hogy fel van adva, úton van (tracking szám sehol nem látszott két hétig), miután adtam neki még három napot dispute indításig, nem válaszolt, dispute indult, másnap hogy-hogynem megjelent tracking rendszerben a szám, dispute utáni nappal feladva. Ezután eladó lezárt a dispute-t, hogy "de fel van adva, él a TN", és elutasította a refund-ot. Újra válaszoltam, újra refundot kértem, megint elutasította. Aztán claim-mé alakítottam vételár fele refund igénnyel, 2 nap múlva claim-re megírta a support, hogy TN él, várjak türelemmel. Aztán írtam nekik, hogy látom hogy él, de előtte kétszer hazudott az eladó hogy feladta, de csak két héttel vásárlás után adta fel valójában, akkor is dispute indítást követően, valamint 1-3 nap processing time volt a megrendelt termékek leírásában, a két hét felénk több mint három nap, és utaltam a DHGate hasonló esetekre vonatkozó szabályára, miszerint Dispatch Pledge programban részt vevő eladónál hasonló esetben 30USD-t levon a rendszer az eladó számlájáról és meg a vevőnek, ha nem vesz részt a programban, akkor pedig 7 napra felfüggesztik a rendszerben az accountját...

    Ez két napja volt, most várom erre mit fognak reagálni.
    Egyébként ez utóbbi csomag ma hibátlanul megjött.

    Más ali-s vásárlások gond nélkül lementek, csomagok gyorsan megjöttek, szóval ez a huzavona azért úgy tűnik nem jellemző arrafelé sem.

    [ Szerkesztve ]

    Üdv: Palomar

Új hozzászólás Aktív témák