Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makoss
addikt
-
luck66
tag
válasz makoss #69951 üzenetére
Te nem érted,ha te fizetsz a kártyáddal,akkor először mindig zárolva lesz a pénz!
Ha nem forintban fizetsz,akkor belép a kártyatársaság is (Visa vagy Mastercard általában) és átváltja a forintod pl dollárra,amit megkap az eladó bankja és jóváírják a számlán,de ha a fizetés során valamiért nem történik meg a lekérés a te bankodtól,akkor ott zárolva marad a pénz egy bizonyos ideig,majd visszakerül a számládra, ez pl 30 nap. Az eladó várt 15 napig a pénzére,nem jött meg,ezért törölte a megrendelést (jogosan) és erről értesített téged email-ben. Itt valahol a bankok között volt a hiba,a tiéd rendesen végezte a dolgát -
luck66
tag
válasz makoss #69951 üzenetére
Te nem érted,ha te fizetsz a kártyáddal,akkor először mindig zárolva lesz a pénz!
Ha nem forintban fizetsz,akkor belép a kártyatársaság is (Visa vagy Mastercard általában) és átváltja a forintod pl dollárra,amit megkap az eladó bankja és jóváírják a számlán,de ha a fizetés során valamiért nem történik meg a lekérés a te bankodtól,akkor ott zárolva marad a pénz egy bizonyos ideig,majd visszakerül a számládra, ez pl 30 nap. Az eladó várt 15 napig a pénzére,nem jött meg,ezért törölte a megrendelést (jogosan) és erről értesített téged email-ben. Itt valahol a bankok között volt a hiba,a tiéd rendesen végezte a dolgáttessék Erste zárolás,az első mondatot olvasd el!
-
vandor01
őstag
mikor kinyaba kuldöd a terméket akkor nem tudom kinek mi a jo összeg?
nekem a postas is azt ajanlotta, hogy minnél kisebb összeget irjak ra...???
(mert fizetnem kell erte? (vam?) ezt furcsalottam de szerintem o keveredett meg )a GB kerte, hogy ha 200$ ertekre kb 20$ -t rakjak!
feltetelezem... ok sem akarnak a visszaru miatt adot fizetni?
mikor az uj vasarolt cuccot a GB kuldi.. ok is kis erteket irnak ra...
sarc fizetes nelkul atcsusszanjon?De most gariban javitasrol van szo? igy mi értelme van?
miert ne mehetne kifelé meg befelé is valos értéken? mert:
ha csomagod elveszik es kartérítést kérned a postatol?
masik fele a "teglva" valt kimenő telefonnak/tabletnak mi az erteke?a vegen 20eu-t irtam ra.... ha javitas utan jon vissza
- ugyanaz a termek
- ugyanaz az elado
- hasonlo értékkel??nalam a CN23... azt nyujtom be a postanak AFA megállapitasra..
a masik az hogy a CN23 az 3oldalas nyomtatvany..
a leghatsot megkaptam lebelyegezve..
a dobozra ragasztottak vizhatlanban 2példanyt
1 zold + 1feher...
akár meg a visszarura is mehet 1példány?
No persze a kinyaiak nem keverik el vagy
meg az indulo orszagbol 1-et nem tesz el a VAM?????
vagy ha cseret kuldenek? valszeg a szerviz es "uj kuldes" nem egy
helyen van kinnyaban.... szoval a CN23 elkeveredhet...erdekesek ezek... izgi bizgi...
[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
tahepa
senior tag
válasz makoss #69956 üzenetére
...30 másodperc keresés után :
" 11. A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, a tényleges terhelésre csak később kerül sor. A foglaláskor a vásárlás összegét elkülönítik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. Amennyiben 30 napon belül nem érkezik be a terhelés, a bank felszabadíthatja a foglalást, mely így elkölthetővé válik. "
Ezen mi a nem érthető ?
-
Bozek
nagyúr
Pünkösdvasárnap valaki bement a postára csippantani?
Ma reggel 8.44-es az adat, hogy Célországba megérkezett. Hozzáteszem, a PostNL szerint már 13-án 01.12-kor így volt. Remélem most nem ülnek rajta a vámosok napokig, hanem kedden, vagy legkésőbb szerdán továbblökik a csomagot.
-
RVR400
veterán
válasz makoss #69956 üzenetére
Szerintem ne írj ide többet, inkább olvasd el a bankod általános szerződési feltételeit, meg úgy egyébként alapvető netikettet, valamint internetes vásárlásokhoz ajánlásokat. Mindenki jobban jár...
Egyébiránt nem pontos kifejezés a zárolás a hatósági intézkedésre, mert zár alá vételnek nevezzük.
[ Szerkesztve ]
-
tahepa
senior tag
válasz makoss #69962 üzenetére
...és az ég kék , zöld a fű...na ennyi értelme volt a felháborodásodnak.
Valamilyen okból nem emelték le a számládon elkülönített pénzösszeget és szerinted ezért a bank a hibás...érdekes hozzáállás...kérdezd az eladót hogy mi történt. lehet hogy simán visszalépett az eladástól vagy az ő bankjánál volt a probléma. -
makoss
addikt
válasz tahepa #69963 üzenetére
Én elmondtam mi a véleményem erről, mindenkinek meg van a maguk feledata, én megdolgozom a pénzemért, a banknak az a feladata kogy fizessen azért amiért én megdolgoztam, az eladó meg megkapja azt amibe kerül az amit én venni szeretnék, mindenféle b*zi időhúzós sallangok nélkül!
Ez épp olyan mikor én elmegyek a boltba 1 liter tejet venni, de sorry nem tudok fizetni majd 1 hónap múlva...ennyi részemről befejeztemKülföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"
-
viktorhu
veterán
válasz makoss #69956 üzenetére
Ezt úgy képzeld el, hogy mondjuk ha tegnap vettél valamit a Tescoban kártyával, akkor a tranzakció csak a jövő hét közepe táján fog megvalósulni. Addig is félreteszik a kártyádon a pénzt csak erre a célra, hogy a Tescoból elhozhasd a cuccokat.
Ha nem zárolnák, előfordulna, hogy időközben valaki elkölti a pénzt a számlájáról, és a Tesconak már nem tudná a bank utalni a vásárlás árát. Elég nehézkes lenne - emberek sokasága válna akaratán kívül bűnözővé, (ahogy ez volt régen Amerikában a papíralapú csekkes fizetéssel - ott nem volt zárolás, így előfordult, hogy elfogyott a pénz a számláról, mire kellett volna, így olyan lett, mintha ellopta volna az árut), meg a Tesco sem biztos, hogy odaadná a felvágottadat, ha csak egy ígéretet kapna cserébe.
Ez nem akadályozza a bizniszt, épp hogy ez teszi lehetővé - már évtizedek óta.
Tudom, hogy csalódás, ami történt, mert már Nálad lehetne az áru, de ez nem gyakori probléma, bármilyen más technikai megoldással előfordulhatna, hogy valaki hibázik.
Az igazi gyakori gond, amikor valaki pl. a booking.com -on a bankkártyájával garantálja a foglalást, majd a helyszínen másik kártyával vagy készpénzzel fizet, így a kártyára tett zárolásból nem lesz fizetés, a vevő meg azt hiszi, hogy átverték, mert duplán fizetett (pedig nem, csak nem a zárolásból fizette ki a szállást, így meg kell várnia, amíg lejár a zárolás).
-
tahepa
senior tag
válasz makoss #69965 üzenetére
"...kérdezd az eladót hogy mi történt. lehet hogy simán visszalépett az eladástól vagy az ő bankjánál volt a probléma."
A vásárló bankjához beérkezik az igény a vásárlás ellenértékére és ez alapján utalja a pénzt. ha nincs beérkezett igény akkor ugyan mi a francra fizessen ? Ha a semmire utalna akkor meg azért vírnyíkolnál? A franc se érti az egyes emberek hülyeségeit !
Ha ez neked értelmezhetetlen akkor nincs miről beszélni.[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
Ti minden műszaki cikk esetében megőrzitek a gyári csomagolást plusz a csomagolót is, amin egyértelműen látszik minden adat? (címke)
Történt ugyanis, hogy bő 3 (inkább 4) hónap használat után, a sorozatos problémák miatt, írtam a Banggood supportnak, hogy probléma van a termékkel, kérnék állásfoglalást.
Jött a válasz, hogy hitelt érdemlően igazoljam a vásárlást, vagyis fényképezzem le a termék eredeti csomagolását, amin látszik az ő címkéjük. Ameddig ez nem történik meg, nem foglalkoznak a kérdéssel.Egy raspberry pi2-ről van szó, aminek pl egyedi sorszáma van.
Értem én, hogy valahogy be kell nekik azonosítani, na de így?
Ha trükközni akarnék, a csomagoló címke nem probléma..
Már addig eljutottam velük, hogy elég valahogy bizonyítani, hogy tőlük vettem.Ezentúl mindent fotózok, tutira..
[ Szerkesztve ]
havri
-
azbest
félisten
válasz havri1 #69968 üzenetére
Mi volt az angol szöveg?
Elég fura kérés. Nem tudom hogyan bizonyítaná a csomagolás, hogy az elromlott pi volt-e benne. Azt, hogy vettél nálunk pi-t, az kiderül belőle, de az meg a webshopban lévő rendelési előzményekben is ott van.Egyébként drágább dolgokról szokás kicsomagolós videót csinálni, hogy ha sérülten vagy hiányosan érkezik, akkor ne bújhassanak ki alóla azzal a mondással, hogy ők beletették, csak a vevő csal.
-
havri1
félisten
válasz azbest #69969 üzenetére
Could you pls send some photos or a video including shipping label to show the problem of product you received for our reference first?
We need you to take a photo of the product you received and send to us as shopping evidence.
You could upload the video in youtobe website and then send the link for our reference.There is no need to return the product before we confirm the product problem.
We need you to take a photo of the product you received and send to us as shopping evidence.
You could upload the video in youtobe website and then send the link for our reference.Gyári dobozban érkezett, nem volt sérülés nyoma. telefonokról szoktam csinálni felvételt, de ilyen "apróságról" nem.
Elküldtem, nekik az orders-ről a screent, ahol látszik a pi, annak tokja, meg a hűtőborda, illetve élesben összeszerelve.
Ennél többet nem tudok, és nem is akarok velük foglalkozni, nyitok ügyet paypalon, vesztenivalóm nincs, max használom így, kompromisszumokkal.[ Szerkesztve ]
havri
-
Something_
őstag
Sziasztok!
Ma frissült a tracking number a posta honlapján, 13-án lett célországba elküldve a csomagom EMS gyorspostával. Van rá valami bevált nap, hogy mennyi idő alatt érkezik meg Mo-ra? Összefoglalóban olvastam, hogy 3-25 nap, de ez az elküldéstől számít? Gondolom, hogy elküldték, az már azt jelenti, hogy a konténerben van.
-
hevizms
addikt
válasz Something_ #69971 üzenetére
2016. 05. 18
Mivel nekem is itt mondták hogy a posta még nem találta fel az időutazást és varázsgömbjük sincs amibe belenézzenek,így valószínű hogy ez a még be nem következett dátum a repülő indulási ideje ami hozza a cuccodat.
Ergo szerintem 19-20-án érkezik be az országba majd[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz Something_ #69971 üzenetére
Nézd meg a singpost oldalon is, amíg náluk van a cucc, pontosabb ott a követés. Felelősség vállalása nélkül azt tippelném, hogy hétfőn repülőre teszik, kedden Pesten lesz, onnan kb. még egy hét, és megkapod.
Készülj a vámkezeléses dokumentumokkal, ha elküldöd időben a postaimportra, akkor kevesebb időt fog vesztegelni.
-
Something_
őstag
válasz viktorhu #69973 üzenetére
Ott pedig ennyi van:
15/05/2016 23:33
Received at Air Transit Centre
-
11/05/2016 20:03
Notification of shipment confirmationSzóval akkor legrosszabb esetben a héten megérkezik Mo-ra, aztán rá következő héten pedig át tudom venni, ha elküldöm az OTP-s utalásról a print screent?
Gondolom mindenképpen kap vámot, 100.000 Ft feletti, elég nagy csomag.
hevizms: nagyon patent ha addig beér az országba, azt hittem, hogy még innentől kezdve 20 nap, mert nem közvetlenül Mo-ra jön.
-
-
viktorhu
veterán
válasz Something_ #69975 üzenetére
A posta oldaláról lehet letölteni a vámkezelési megbízást, azt ki kell tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
atee_13
őstag
NL postánál Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting állapot mit takar?
Ez már vám?
-
rik76
csendes tag
Sziasztok.
Jön egy Vernee Thor-om NL postával.
ilyen a track most:
2016.05.11
18:26 NLAMSE(Netherlands (
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2016.05.11
18:26 NLAMSE(Netherlands (
Küldemény információ:
Indító nemzetközi feldolgozó központba érkezett / Item in office of exchange
2016.05.12
20:55 NLAMSE(Netherlands (
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad
2016.05.15
15:00
Küldemény információ:
Célországba megérkezett / Arrived in the destination countryNL post:
2016-05-15 15:00 The item has been processed in the country of destination
2016-05-13 01:18 The item has arrived in the country of destination
2016-05-12 16:40 The item is on transport to the country of destination
2016-05-11 18:26 The item is at the PostNL sorting centerHa itt nincs Custom-os sor, akkor nem vámolnak szerintetek? vagy még megjelenhet?
Köszi
[ Szerkesztve ]
"Na most már örökre jó lesz egy darabig!"
-
rik76
csendes tag
Nem értek hozzá, azért kérdezem.
Csak ahogy visszaolvastam, mindenhol azonnal követi a vám a beérkezést a holland posta trackben.
PL:
2016-01-01 22:26 The item is being processed by customs
2016-01-01 22:16 The item has been processed in the country of destinationés úgy láttam, hogy akik megúszták, azoknál a "The item is being processed by customs" kimaradt...bár lehet, hogy ennek semmi köze hozzá...
Egyébként tök lehetelen időpontokban is látni "The item is being processed by customs" bejegyzést, nem tudom mikor dolgoznak és mikor nem...és egyáltalán akkor kerül-e be ez a bejegyzés, amikor ténylegesn történik a dolog...
"Na most már örökre jó lesz egy darabig!"
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Bangood EU rendelés botrányos.. Ezt a csomagot megkapom végre holnap? 2800 forintos felár a szállításra és így áll jelenleg.
29-Apr-2016 15:02 Booked Vincent Nam
04-May-2016 09:54 Accepted Received at Hounslow Depot
06-May-2016 15:59 En Route Ready to Ship
08-May-2016 16:45 En Route Shipped
10-May-2016 10:35 En Route In Transit - Received at HUB AMS
10-May-2016 12:40 En Route In Transit - Shipped from HUB AMS
10-May-2016 19:30 En Route In Transit - The instruction data for this shipment have been p
11-May-2016 08:35 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
12-May-2016 04:02 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination
12-May-2016 06:35 En Route In Transit - The shipment has been processed in a parcel center
13-May-2016 10:42 En Route In Transit - The shipment has arrived in the destination countr
14-May-2016 08:24 En Route In Transit - The shipment is being prepared for delivery in the -
havri1
félisten
válasz salieri. #69987 üzenetére
Üdv a klubban. Te is mi4-et rendeltél?
Nekem 11-én azt ígérték, ha 14-ig nem kapom meg, visszafizetik, vagy újraküldik. Nyilván meg fog érkezni, így nem élek (még) ezzel, de botrány.. Én április 29-én rendeltem, május 1-én adták fel. Pénteken ért az országba..
[ Szerkesztve ]
havri
-
brekes
tag
Sziasztok!
Holland postás trackinget mikortól illene látni? Rendeltem tőle egy okos órát, 5 napja van tn-em, de még most sem látok rajta semmit... TN.: RS487061165NL
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen