- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Notebook hibák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Új családtaggal bővültünk, az öregedőfélben lévő kis 20 éves Daewoonkat váltotta eme csoda
Hyundai i20 2018, 1.2
Remélem jól fog szolgálni, az első 20-50km alapján zseniális kis autó.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Én ~1 hónapja szereztem egy 2018-as i20-at, első hónap tapasztalata alapján nagyon tetszik. 1.2-es 75LE-s motorral.
Városban szerintem bőven elég a dinamikája, autópályán valóban nem lesz egy erőgép, de elvisz A-ból B-be költséghatékonyan és kényelmesen az tuti. 5 fővel megpakolva valóban csorbul a teljesítmény, de így is teljesen vállalható, ha egyszer eléri a sebességet akkor meg is tartja simán.
Fogyasztásban eddig 90% városi használattal 6.2l/100-on állok vele. Országút/autópályán volt 5.2l
172cm-hez nagyon kényelmes, bőven van helyem minden téren, ~190cm-es ismerős mondjuk hátra már nem szívesen ül(t) be, de ilyen 180-170 körül ott is teljesen rendben van.
Csomagtartót még nem nagyon próbáltam megpakolni, de pár táska simán elfér, külön tetszenek a kis akasztók meg rögzítőhelyek.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz Koncipappa #5507 üzenetére
Vanni van, nálunk a hirdetésben szerepelt és az autóban nem volt benne így kértünk árajánlatot mivel akartunk menni fogyasztóvédelemhez, 250k körül szerelik be.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Megvolt az első olajcserés átnézős szervíz az "új" I20-al. 65k, és nem találtak semmi problémát szerencsére.
Márkaszervíz lévén többre számítottam, de nem értek hozzá, szerintetek ez mennyire normális ár manapság?Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5542 üzenetére
Használt vásárlás utáni ilyen átnézős general. Olaj, olajszűrő meg ilyesmi csere + alapos átvizsgálás.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek akkor rendben van ha normál ár.
Kávét nem kaptam :,D
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5554 üzenetére
A0-val (most kezdtem) 90k csak a kötelező... I20 1.2 75LE 2018
Hát nem volt kellemes kifizetniAz elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Nem modellspecifikus kérdés, de ha már Hyundai...
Egy olyan gondom lenne, hogy a szélvédő full mikrokarcos, annyira, hogy ha rossz szögből süt rá a nap, akkor olyan szinten eltorzítja a kilátást, hogy pl egy rendszámot nem tudok előttem haladóról leolvasni.
Ezzel mit lehet kezdeni?Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
-
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek, lehet akkor inkább tényleg cserés lesz. Elvileg a szélvédő 25k körül van, szervízben milyen áron megy egy ilyen csere?
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5718 üzenetére
Nálam a kis 75LE-s i20-on azért észrevehető a klíma, pláne gyorsításnál ha nem egyedül vagyok az autóban.
Átlagfogyasztásban még annyira nem tűnt fel a növekmény, a fedélzeti 6,5/100-at ír, a táblázatom meg ~7 körül, de eddig is ennyit írt (95% városi használat mellett.). Lehet majd a következő 1-2 tanknál jelentkezik.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz kisza25 #5751 üzenetére
Érdekes módon, nálam is legutóbb mikor 100-ast kapott, akkor volt mind az excel, mind a fedélzeti szerint a legmagasabb fogyasztásom
Nem pont fordítva kéne legyen?
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Lehet hülyeség, de két furcsaságra lettem figyelmes az elmúlt napokban/hetekben:
Egyrészt, kb akárhogy indulok el állásból, mindig kipörög az első (hajtott) kerék, eddig nem csinálta, lehet, hogy valahol megkopott? Vagy valami lett a felületével? ~2 hete kezdte. Gumik nem tudom mikoriak, ~4 hónapja van meg a kocsi.
A másik most balaton körül tűnt fel, hogy ha lejtőn lefele fékezek erősebbet, akkor az első tengely felől fura zörgő hang jön, és a fékpedál is kissé bizonytalannak érződik. (ABS? Ne kövezzetek meg sose volt még olyan kocsim amiben volt, így fogalmam sincs milyen... )
Elképzelhető, hogy a kettő összefügg (pl kipörgés indulásnál, abs nagyobb fékezésnél mert csúszik a gumi?)?
Szervízben, generál átvizsgáláson és olajcserén májusban volt, semmi gondot nem találtak rajta.
Mit néznétek meg elsőnek? Ennyiből esetleg ötletek mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
(i20 2018, 1,25, 75LE)
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz Robi_73 #5901 üzenetére
Köszi szépen, ez a guminyomás gyanús, mert pont nemrég fújtak bele, lehet túlfújták.
A többit holnap körbenézem.@enddav: Igen, én is ezért csodálkozom
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Egy elég random kérdésem lenne, bár elég hülyeségnek hangzik de azért felteszem:
A "garanciális, ezért csak márkaszervízbe vihető" gumicserére is vonatkozik?[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Van egy Hyundai i20, ami tegnapi nap első reggeli indításnál pöccre indult ugyan, de utána 2 perc múlva elkezdett a műszerfalon villogni a start-stop ikon sárgán, és következő megállás után alig akart beindulni.
Lehetett csak sima átmeneti gond az akkuval, esetleg a hirtelen bejövő hideget nem tolerálta, vagy néznem kéne lassan új akkut?Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz Neked Az #6102 üzenetére
Sziasztok,
Egy olyan furcsa hangra lettem figyelmes így a tél beköszöntével, hogy indulás után kb 1-2 perccel olyan hang jön a motortér felől, mintha kihúztak volna egy dugót és folyaték folyik valahonnan valahova. Mindig ezen a 2 percen belül jelentkezik és mindig csak hideg indítás után. Mi lehet a gond? Valami valahol megszilárdul és nem tud mozogni amíg egy minimális hőt nem kap a motortól?
Semmilyen feedback lámpa nem ég a műszerfalon.
Szerk: Hyundai i20 2018 1.25.
Ui.: Sry nem válasz akart lenni.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Ha Budapesti vagy akkor én az Örsnél lévő CarAudioSystem Kft-t tudom ajánlani, nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak velük.
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz Red_Bull #6168 üzenetére
Szia,
Nekem egy 2018-as benzines 1,25L 75LE i20-am van, kb 10k km-et raktam már bele 90% várossal, szerintem teljesen korrekt kis autó. Nem egy teljesítménybajnok, de városon belül teljesen jó, valamint ha felveszi a tempót akkor autópályán is vállalható szerintem. Valszeg verseny BMW-ket nem fogsz vele előzni de a tötymörgőket meg a kamionokat gond nélkül.
Fogyasztás eddig ~670 liter üzemanyag alapján nagy átlagban városban 7.5l/100 (95%város), nyáron több városon kívüli úttal pedig ~6l/100.
140k km-el vettem, és egyelőre az én 10k km-em alatt semmit se kellett benne cserélni. ( az alap vásárlás utáni olajcserén kívül természetesen)Annyi "probléma" van vele, hogy hátramenetbe néha 2-3x kell ki-be kuplungolni, hogy bevegye de erre azt mondták a szakszervízben, hogy típushiba. + nálam valahogy az ablakot az előző tulajnak (céges kocsi volt) sikerült baromira összekaristolnia valahogy úgyhogy majd egy szélvédőcsere lassan játszik....
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Amit a Hyundai kézikönyv ajánl benzin adalékot, valaki tudja hogy hol lehet kapni és amúgy mire adják? Nem ír semmi mást, csak, hogy x ezer km-enként önts a tankba y mennyiséget. I20 2018 1.2 benzin.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Hyundai i20 2018-ba hátulra ez az égő jó lehet? ( bal hátsó féklámpa)
Nem találtam meg a pontos típuskövetelményt a kézikönyvben, neten meg ezt láttam mint csereizzó. Ahogy néztem 1 panelt és 2 csavart kell csak leszedni, nem tűnik olyan vészesnek, hogy most ezért szervízbe vigyem.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
AutoCarma Szerviz Kft.-vel valakinek tapasztalata?
Mennék éves nagyszervízbe, a "szakiktól" óva intettek és ők a legközelebbi márkaszervíz.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Holnapra van időpontom Bosch márkafüggetlen szervízbe, a kocsiban 1 hét múlvára írja a szervíz időpontját, viszont márkaszervízbe leghamarabb május végén lenne időpont.
6 éves autó, mennyire lenne fontos márkaszervízbe vinni?
Bosch szervíz mennyivel normálisabb mint egy sima "szaki"?
Ha mindenképp márkaszervíz akkor abból nem lesz gond, hogy kicsúszik az írt időből bő 2-3 héttel?
Hyundai i20 2018-ról van szó.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz macilaci78 #6532 üzenetére
és @Dare2Live: Köszi, akkor elviszem inkább a héten a függetlenbe mint hó végén a márkába.
Ha jól olvastam a Hyundai oldalán akkor 5 év garancia van a kocsira, abből már kiesett tavaly. +1 évet adtak rá ott ahol vettem, de az pedig idén jár le, szóval lényegében nincs már gari rajta.Gondolom akkor a lényeg, hogy ne "sufniba" vigyem semmiképp hanem normális megbízható szervízbe.
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz Dare2Live #6536 üzenetére
Köszi mindenkinek végül kedden került szervízbe a helyi Bosch-ba.
103k lett végül, olaj, olajszűrő, pollenszűrő csere, generál átvizsgálás, és fékerő mérés alapján féktisztítás és átnézés mert valami nem volt rendben. (Valamilyen rezgéscsillapító be volt gyűrődve a jobb hátsó fékhez, azt megcsinálták, de cserélni nem kellett)
Szerintem egész korrekt ár, másik helyről 65k-s ajánlatot kaptam, kiszámolva itt is 70k körül volt csak az olajcsere + a fékek dobtak rá még 30-at.Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
racskobalazs
senior tag
válasz jbnd-007 #6543 üzenetére
Régi családi Daewoo-n szerintem a 21 éve alatt kb 2x-3x volt olaj cserélve. Ahhoz képest sose volt vele semmi gond, csak egyszer már olajcserén nem olaj volt benne hanem iszap Nem tudom miből rakták össze de ilyen mostohán bánva vele is ennyit kibírt minden gond nélkül azért az elég jó teljesítmény szerintem. S most még mást boldogít.
[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- kissgábor007 károsultjai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Alkoholista nevelde
- iPhone topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen