Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robi_73

    őstag

    válasz Dare2Live #2655 üzenetére

    Szerintem szerencse kérdése az egész. A 3. Kiámat nyüstölöm és elég nagy minőségbeli szórásokkal dolgozik a gyár. Az első Ceed-em 1.4-es volt amit 2007-ben vásároltam kezdettől fogva zajos volt hidegen, szétszedetni nem akartam, 16e kilométerrel adtam el 1.5-2 évesen. A Jármű Szolgáltatási Platformon rákeresve motorcsere volt benne 120xxx kilométernél. A következő Ceedem (2009) 1.6-os Crdi volt, rengeteg hibával és csendes vezérléssel. Most egy 2013-as (év végi, 2014-es modellév), 1.4-es Vengat hajtok, 50e km van benne és csendben teszi a dolgát. A csörgés ellen jó minőségű olajjal, megfelelő időközönkénti olajcserével, és az alacsony fordulatszámról magas váltófokozatban történő gyorsítások elkerülésével lehet a legtöbbet tenni. Ha pedig cserére kerül a dolog nem csak a láncot kell cserélni, hanem mindent ami kész vagyon. A legérdekesebb az egészben, hogy a Suzukinál az ugyan ilyen kialakítású vezérműláncokat alkalmaznak és sokkal többet bírnak. Ott ténylegesen a motor élettartalmával megegyező a lánc várható élettartama, ahogy a gyártó megadja. Sosem, vagy nagyon ritkán kell cserélni... ;)

    Robi73

Új hozzászólás Aktív témák