- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt. Persze szokás szerint csak bonyodalmak után győz az igazság és érkezik el a happy end.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
berobi78
tag
válasz jeromosi #1213 üzenetére
Nekem semmi bajom a menetkomforttal. Se nyikorgás, se zörgés. Van, hogy apró szemű murván megyek, ott zörög, de ott mi nem zörögne? Aszfalton teljesen jó. A tapadással is meg vagyok elégedve, sokkal jobban tapad kanyarban, mint a lábbal hajtós oxelo ef 9.
Amit az összecsukásról ír, az pedig egy vicc. Megnyomod a lábaddal a kallantyút miközben előre tolod a kormányt. Max 2 másodperc. Annyi lehet a probléma, hogy mezítláb nem tudod megnyomni a kallantyút. De ritkán rollerezik az ember mezítláb. A többit meg már fentebb leírtam. -
B-L-A-C-K
titán
Volt alkalmam az előbb kipróbálni egy E-twow Booster V-t, ami ugye az én Kugoo S1-em eredeti változatát.
A Kugoo az első rollerem, 120km-t tettem bele eddig, szóval nagy viszonyításom rollertémában nincs. Ez az E-twow azért érdekelt nagyon, mert úgyis váltok majd jövőre komolyabbra, és jó alternatíva lehet.
Minőségben tényleg lehet érezni az eltérést, de nem annyira egetrengetően. Az E-twow-nak is lötyög kicsit a kormánya úgy mint a Kugoo-nak, viszont menet közben semmi hangja nincs, enyémnek azért kis motorhang hallható + kis nyikorgás, de ott tényleg semmi. Míg a tulaj elmondása szerint 35km-t simán elmegy az E-twow, enyém csonton 18km-t. Szóval már ebben is nagy előny, viszont van akinek ez nem számít, mint pl nekem sem, mivel 5-5 km-t megyek vele naponta, és melóhelyen is tudom tölteni. Ami nekem igazán lényeges lett volna, az a sebesség, videókat néztem 35-36tal tud menni az E-twow, ami az én 28km/h-ámhoz képet azért már nagy előny. 93 kg vagyok jelenleg és 36-ot alattam is ment, viszont az a 36 valójában nem 36 a Kugoohoz képest sajnos... Mikor 28-cal ment az enyém, az már 34-et mutatott, szóval sokat csal az órája, azaz 2-3km/h-val tud csak többet, ami azért nem nagyon számottevő. Illetve a Kugoo jobban is gyorsul...Az már viszont más téma hogy a Kugoo lehet szétesik hamar majd, az E-twow meg ~10 ezer km-eket eltud menni nagyobb gond nélkül, de így első benyomásra nekem csalódás volt, 4x-es árat számomra jelenleg nem ér. Egy szezont lepróbálok még nyomni a Kugooval, de ha nagyobb baja nem lesz, szerintem nem az E-twow lesz az utód, de ki tudja...
-
rumos14
nagyúr
sziasztok,
a jól ismert Xiaomi-féle kormány nyikorgásra mi a megoldás?
az enyémen mintha az oszlop belsejéből jönne ez a nyekergő hang. ha lehajtom majd fel- és visszazárom a kormányt, akkor 1 percig kb. jobb, utána ugyanaz.
ahogy az utcán elmennek mellettem Xiaomi rollerek, mindenhol ugyanezt hallom -
PociAti
senior tag
-
pomk
őstag
válasz Vodike #10014 üzenetére
Elhiszem, hogy nem lesz jó, ne értsd félre! Köszi a tippet, de sajnos ez továbbra is "csak" a nyikorgásra megoldás. Én a videó alapján a rezgés csillapítása miatt gondoltam venni egyet, de akkor ezek szerint kidobott pénz volt. Majd faragok oda valami gumicsíkot bicikli belsőből.
Rendelek akkor 2 db ilyen gumit, vagy lehet hogy egyből négyet. Egyébként a 10"-os méret befér, vagy kell valamit trükközni?
Szerk.: Látom közben, hogy kell hozzá venni egy +tartó konzolt hátra. De az első kerék esetén elég passzosnak tűnik a képek alapján. Nálad milyen?Ill. akkor a sok defeket alapján muszáj lesz beruháznom egy ilyen pumpára. Nem beszélve ha jól látom elég mobilis eszköz is a mérete alapján?
#10015 Reggie0
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Vodike
tag
A WD40 nyikorgásra jó, a 10" gumi meg a rázkódásra. Vagy, ha nagyon eldurvulnál, akkor monorim vagy esparts első lengéscsillapító.
Ez a Xuancheng gumi nagyon jó defekttűrő, ami problémás az az eredeti Xiaomi 8.5"-os (de egyébként megfelelő guminyomással és annak ellenőrzésével az sem). Szóval annyira nem kell beruházni, én 3-at vettem.
Előre simán befér, hátra viszont kiegészítővel csak, amit szintén meg kell venni hozzá. Az általam küldött linken látod is (egy hátsó sárvédő kiemelő, egy támasz kiemelő és egy kis kábel).
Igen, a pumpa mobilis és kurvajó. Én nem csak a rollerrel használom, hanem bringa és kocsi is.
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Gabis
őstag
válasz Skynet258 #10506 üzenetére
Tudod ezek az apróságok ami miatt még mindig motoszkál a fejemben a G30E II. Alapból 10 col-os tömlő nélküli gumi, nagyobb hatótáv, talán még ez a nyikorgásos jelenség sem annyira jellemző, töltési megoldás...
Ezért jó, hogy ti itt vagytok, és tudtok segíteni az észrevételeitekkel, tapasztalataitokkal. -
Vodike
tag
Vittem magammal a gumikat (külső, belső), hátsó sárvédő emelőt, kitámasztó emelőt, hátsó sárvédő tartó pálcát, kábelt. Ezek mind kellettek a Pro2-n való átszereléshez. A 20k az mindennel együtt van amiket írtam (amúgy összeszámolva nem jártam jobban aliról rendelve..)
Mivel vittem a cuccokat, ezért 2500Ft-ot kért a srác, 1 nap alatt készen volt.
Nekem a kormány nyikorgásra adott 500Ft-ért egy ilyen nyomtatott kormány hézagolót. Azóta semmi baja és nem olyan, mint az aliexpresses, hogy elhagyod, pár hét alatt tönkremegy, nehéz kinyitni tőle a kormányt.Nagyobb keréknél muszáj cfw-t módosítani, mert nem fog pontos értéket mutatni a kilóméter óra, így akkor már érdemes egy kicsit turbózni is a beállításokon. Szóval én nem tudom, hogy alapbeállításokon lassabb lett-e, mert nekem kicsit húzva van a roller az egészséges határokon belül.
exTiga
-
hito
nagyúr
Kíváncsi lennék a véleményetekre/tapasztalatotokra. Kb. másfél hete vettem a Pro 2-met 22km-rel. Most van benne 70km és már nyikorog a kormányoszlop zármechanikája. De nem egyszerű módon, már kínos vele közlekedni.
Ez normális ilyen futásteljesítménnyel? Ráadásul én azt olvastam, hogy ezzel az új kormányoszlop mechanikával sikerült megszüntetni az idegesítő nyikorgást. Jelentem nálam rosszabb, mint a sima Pro-nál voltEgyébként ha kioldom és újra zárom a reteszt, kb. 200m erejéig megszabadulok az idegesítő hangtól, de utána újrakezdődik.
Másnak is van hasonló tapasztalata Pro 2-vel? Ha igen, mivel lehet megszüntetni?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
Aaron14
őstag
Xiaomi Pro 2 kormányrúd nyikorgásra sikerült már valakinek megoldást találnia?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
R a y
senior tag
válasz Miikee #15030 üzenetére
Jó, hogy írtad mert én is meg akartam már osztani a saját és MŰKÖDŐ megoldásomat a nyikorgásra.
Probáltam már mindent, túlfeszíteni a kormányrudat (ezzel még jobban nyikorgott), lazítani, de akkor lötyög az egész kormány.
Hézagolót úgyan nem próbáltam, de saját megoldással igen, ducttapet tenni a kinyitható részbe. Ez sem vált be, mivel a nyikorgás nem onnan jön!
Az én megoldásomhoz nem is kell ennyire szétszedni, elég csak WD40el azon belül is a PTFE változattal bőven befújni a megjelölt részt. Több mint egy hónapja nem nyikorog már így ezzel a megoldással.
[ Szerkesztve ]
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Sordoran
addikt
Létezik, hogy ez a nyikorgás magától megszűnjön? 2 hete erősen rákezdett, de mindig csak halogattam az olajozást, majd a héten már nem hallottam hogy csinálná. Pedig semmit nem csináltam vele, ugyan úgy van használva mint előtte. Annyi még feltűnt, hogy mikor rázós szakaszon megyek utána erősebb a hangja, de ha lecsukom majd felnyitom akkor csillapodik.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Skynet258
veterán
(Hosszú lesz, lépd át. Csak görgess.)
Én szóltam.Ma jó kalandos napom volt...
Tegnap elhatároztam, hogy a heti egy kötelező office napot rollerrel fogom abszolválni, nem nagy kaland, oda-vissza 20km. Alany ugye egy Pro 2.
Reggel láttam villámlik a távolban, be van borulva, mondom nem lehet eső, egész héten hőguta van, ez valami nyári zápor. Telt az idő, összeszedtem magam az induláshoz, még jobban beborult, látszott pár perc és itt az eső. Arról jön persze, amerre én fogok menni. Nem baj, ha szembe megyek vele akkor ő is halad, én is haladok, pár perc víz még fel is frissít. Kiléptem a kapun, zuhog az eső.
Ott rohadjon meg, most már akkor is rollerrel fogok menni ha az út végére rozsdás lesz alattam, ázzon be ha akar, engem ezek a nyamvadt őselemek nem fognak megakadályolzni a terveimben.
Eső szakad, én haladok, nem mondom, hogy boldogan, de inkább dacosan. Érzem, hogy csúszkál az út kissé, de majd ügyes leszek, óvatosabb mint máskor. Tél volt mikor a rolimat vettem, új volt én pedig bohó, mentem havon/jégen.
Nem is toltam csutkára 34-ig, 27-28 környékén lavíroztam. Át a Bosnyákon a tömegen, ki Zugló vasútállomásig, ahol irány az Állatkert felé. És innen kezdett egyre izgalmasabb lenni a sztori; vannak ezek a fák. Illetve a terméseik, ezek a kis lila gyümölcs szerű valamik, amik leesve undorító lila masszává állnak össze. És ez az eső hatására takonnyá válik, 1 centi rossz mozdulat, kicsit nagyobb sebesség, és érzed, ahogy bekapcsol az aquaplanning effekt, csak víz nélkül (itt ugyanis lila takony van) és rollerrel 8 colos gumikkal. Hát párszor necces volt, de abszolváltam mindent, büszkén húztam ki magam az egyre inkább elapadó esőben, legyőztem az elemeket és a lila taknyot. Szép nyugodtan megyek amikor is a szemből egy enyhe kanyarból boldog arccal fut felém egy srác. A rollere pedig alóla kiszállva keresztben repül, és a taposó alsó részének közepével megállapodik az út (ami főút, M3-asról jönnek le ott nem messze) szélén lévő kresz tábla oszopában. De csontra az fogta meg a roller taposójának közepét... Láttam a pillanatot mi történt, meglátott és túl erős féket dobott a szekérre, amitől az kiment oldalra, ő pedig inkább elengedte. Jól csinálta amúgy mert kifutotta a lendületet, csak csóri roller koppant egy nagyot... Kérdeztem minden oké-e, megnéztük a rollert és további balesetmentes utat kívánva tovább küzdöttünk a sorssal.
Én ezen felbizdulva még óvatosabban próbáltam menni, amikor elérkeztem egy boss harchoz, az Állatkert előtti széles járda személyében.
Igen, a lila takony. Sok helyen. Eső zuhog. És mivel ez már a következő pálya volt (checkpoint minden nélkül) galambok ették a lila taknyot. Nem baj, lassítok, kikerülöm őket még a csúszós rész előtt... de a csúszós rész hamarabb kezdődött mint gyarló szemem látta volna, a galambok pedig... ahh Istenem, a galambok csak nem mentek arréb, nem repültek el, sőt, nem hazudok, összezártak. Kanyarodnom kellett és még fékeznem... aminek következtében kiment alólam a roller, de győznöm kellett, így nem engedtem el, ragaszkodtam hozzá, és valahogy balra leugrottam, szaladtam vagy 5 métert, közben a rollert fogtam és próbáltam egyenesbe hozni... majd mikor éreztem a stabil talaj meglétét felugrottam és... mentem tovább, közben átkokba foglaltam a lila taknyot és az azt fogyasztó galambokat.
Autók mentek mellettem persze, így átlag 4-5 ember biztosan végignézte a mutatványt amit olyasminek kell elképzelni, mint amikor a lovasok kicsit leugranak a lóról, szaladnak mellette majd visszaszállnak. (Ők amúgy faszábbak eből a szempontből, főleg, hogy tudják mit csinálnak).
Végül már csak apróbb nehézségekkel találkoztam és cirka 40 perc alatt letudtam a 10km-es távot.
A hazaút nem volt kalandos, sütött a nap - és zörgött a roller nyele mint a k*rvaélet, az eső minden nyikorgás elleni kencémet kimosta gondolom de sebaj, pótolható. De legalább messziról hallották, hogy jövök, mindennek van előnye...
A lábam szerintem kicsit meghúztam az ugrálással, de semmi komoly.
Ja, és eldöntöttem, ha egy másik reggel megint látom, hogy a távolban villámlik...Elfogadom a kihívást.
[ Szerkesztve ]
https://geekpulse.hu
-
Aaron14
őstag
Bekentem teflonos kenőolajjal a kormányrúd és a váz találkozásánál, illetve meghúztam a csavarokat. Na ebből az lett, hogy a nyikorgás 90%-a megszűnt, viszont baromi nehéz összehajtani a rollert.
Kérdésem az lenne, hogy ha a zsanér olajozása nem volt elég, hanem még húzni is kellett a csavarokon, nem is kicsit, akkor mi lehet a probléma? Esetleg erre van valami más megoldás, hogy teljesen megszüntessem a nyikorgást?Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
alázógyík
őstag
Bogist C1 Pro 2 hét után:
Pozitív:
- 46km/h a max. amivel tudtam vele menni. 90kg vagyok.
- Igen jól gyorsul, és komfortos is.
- ECO-ban hajtva(max 25km/h) közel 60km a táv
- Stabil, nincs nyeklés, nyikorgás
Negatív:
- Az alja még mindig alacsonyan van, padkáknál figyelni kell
- Megvolt ma az első defektem. -
Sordoran
addikt
válasz Aaron14 #15187 üzenetére
Nem is az volt a "vita" tárgya hogy rossz minőségű, hanem túlárazott az olcsókhoz képest.
Nekem még csak tizede van benne 2 hónap alatt (400 km), és eddig nekem is megfelelő. Mivel nekem is része napi utamnak a vonatozás, ezért fontos hogy probléma mentesen tudjam emelgetni, pakolgatni. Menetkomfort persze lehetne jobb, de valamit valamiért alapon el kell fogadni. Mivel többségiben bicikliúton megyek, így csak padkák okoznak pillanatnyi huppanást.
A nyikorgás azért zavaró, de jelenleg még csak rázósabb utak után jön elő, és ha összecsukom, megfújom csatlakozásnál majd vissza állítom kormányt, akkor ez megszünteti a hangokat következő rázós szakaszig.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
félisten
válasz phoenix1989 #15750 üzenetére
A tárcsa nem tud zörögni, az a fékbetét lesz. Egyszer nekem is elvesztette mágnes jellegét az a kis mágnes ami a betétet a helyén kell tartsa, utána csilingelt folyamatosan. Megértem, hogy zavaró, de ilyenkor a tárcsa csere semmit nem ér. Nyikorgás ellen sem szokás azt cserélni, azt is a betét csinálja. Célszerű a komplett nyereg cseréje, pl. HB100-ra. Szerk: amellé is lehet új tárcsát rakni, hobbiból. Szerk 2: ja, M4 Pro, jobbos nyereg, az szívás...
[ Szerkesztve ]
-
Bastee
tag
válasz PociAti #16648 üzenetére
Akinek minden rendben van, az általában nem keres ezzel kapcsolatban senkit, és nem is jelenti be, hogy nála minden rendben. Egyébként én szerencsésnek érzem magam, Xiaomi Pro 2 már 5-6 hónapja hasít, 1280km van benne, és az egyetlen hiba amivel találkoztam (már 300km után) az a kormány zár nyikorgása volt amit kenőanyaggal lehetett orvosolni.
Mondjuk kicsit félve írom ezt, mert amilyen a sors, lehet pont ezután történik majd valami, de a jelen állás ez -
Packersbay
tag
Sziasztok! Xiaomi pro 2-nél találkozott már valaki gázkar nyikorgással?Ha igen, hogy lehetne megszüntetni?
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
-
Aaron14
őstag
Megérkezett az F2 Pro. Sokkal jobban néz ki élőben, mint képeken. Ez a fekete-narancssárga kombó nagyon vad!
Nagyon tetszik, hogy az applikációval milyen egyszerűen kommunikál Xiaomi-hoz képest, az Apple Find My funkció is király és hiánypótló. Mondjuk erre kiváncsi lennék, hogyan működik, ha a telefonom nincs a közelben? Honnan szedi az adatforgalmat?
A kürt hangja kicsit fura, de elég hangos, így biztosan észre fognak már venni a gyalogosok a bicikliúton. Ugyanúgy gyorsul, mint a Pro 2, viszont sokkal stabilabb és jobban kormányozható, ami nem is meglepő a nagyobb kerekeknek és szélesebb kormánynak köszönhetően. Az index még nappal is elég nagy fényerővel villog és a visszajelző hang is kellően figyelemfelkeltő.
Xiaomi Pro 2-ről váltottam és eddig úgy érzem, hogy jól döntöttem. Ég és föld a két jármű. Egyetlen egy zavaró tényezőt véltem felfedezni, valamiért zörög a roller. Remélem, hogy ez olyan könnyen megoldható probléma lesz, mint a Pro 2-nél a kormányrúd nyikorgás.
És akkor íme, a paripa:[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
válasz Freeman007 #21426 üzenetére
Ha van lehetőséged, vidd be a Rollex roller szervizbe. Nekem beállították + valami lithiumos folyadékkal bekenték. Azóta egyszer sem jött elő a nyikorgás és ennek lassan 1 éve (Xiaomi Pro 2).
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Aaron14
őstag
Na, ennek örülök! Legalább így megnyugodhatok, hogy valószínű ezek javítható problémák és nem kell ezzel a csörgéssel együtt élnem sokáig, mert napi szinten használom és néha halálra idegesít. Kicsit rosszabb minőségű az aszfalt és máris előjön.
A Xiaomimnak is nyekergett a kormánya, csörgött a sárvédője, még a vezetékek is zörögtek a kormányrúdban. Aztán szép lassan mindegyikre találtam megoldást és még 7500 km után is szépen, hangtalanul közlekedtünk. Pedig nem kíméltem a rollert.Simán elképzelhető, hogy valami hanyagabbul összerakott példányt kaptam, de nem zavar, ameddig javítható. Csak egyelőre nem találtam megoldást, de amint tudom elviszem a Rollex-be (vagyis most már SkyRide-ba), mert ők elég profik és a Xiaomim nyikorgását is ők oldották meg.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
BaLee
addikt
Van valami tippetek Ninebot F40E-nél a nyikorgás, nyekergés megszüntetésére?
Nem vittük túlzásba az összecsukogatását, eddig szerintem max 15x volt összecsukva, de menet közben folyamatosan nyekereg. Ha kiengedem a lenyitó fület és visszazárom utána rövid ideig jó de hamar újra kezdi. Nyekergéshez nem kell nagy erőkifejtés, ha a lakásban elfordítom a kormányt akkor is nyekken egyet.Csavarokat átnéztem a lecsukó mechanika körül, nem volt kilazulva egyik sem. Van erre valami jó megoldás? 300 km körül lehet a rollerben szóval olyan túl sokat nem volt még használva.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
1 éve vásároltunk egy Xiaomi Mi Electric Scooter 3 rollert (Alzánál).
Kb. 2-3 hónapja borzalmasan hangos nyikorgás hallatszódik elölről. Tényleg nem valami halk, amit white-fülűek hallanak csak, sokkal inkább az amikor az utcán mindenki téged néz, hogy mi nyilorog ennyire.
Az Alzához visszavittük, nevetséges indokka visszautasították (nem érzékelték a hibát), 30 napig ott volt náluk.
Volt már valakinek hasonló tünete? Mi lehet a megoldás?
Köszönöm előre is!
-
addikt
válasz máyköl #24192 üzenetére
Fuhhh... és most mi nyikorog, a kerék ahogy forog, vagy ahogy kanyarodik a kormány, vagy csak az összecsukó pontnál a szokásos kattogás ez?
Nem tudom eldönteni a hang alapján.Az enyém nem csinálta, vagyis egy összecsukás után kezdett el nyekeregni, de húztam az összecsukó mechanikán a csavaron/anyán, aztán abbamaradt. A Pro 2-vel kb ugyanígy jártam, összecsukás után kezdte, de azon is csak meg kellett húzni azt amit az ilyen nyikorgást megszüntető videókban is látni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
punisher1
aktív tag
válasz mosquetoo #25108 üzenetére
1 hónapja én is ezek között gondolkodtam és ezeket a szempontokat néztem meg ami lentebb van.Fékeket nem említem mert a dob is van olyan jó mint a tárcsafék.
Engem a max G2 győzött meg,hogy igenis ilyen utakra kell a lengéscsillapító,valamint felmegy rendesen az emelkedőn,töltési idő is kicsit rövidebb.
Az hogy 30km/h jó lenne mindegyik megy annyival ha hackeled a szoftvert,de mivel ezek E jelzésüek ezért gyárilag csak a szabályoknak megfelelően 25km/h a sebességük.
Én kerek 1 hónapja az aqua-ba vettem 277.-ért 3 év garival.
Mondjuk meg se fordult a fejembe,hogy kintről rendeljem,hogy ne adj isten ha szükség lenne a garira akkor még jobban megbonyolítsam a gariztatást.
A nyikorgást,meg hasonló dolgokat eddig nem tapasztaltam.Szerintem stramp kis gép nem bántam meg,hogy megvettem.F2 Plus E:
Teljesítmény:400W/800W (akár 55 km)
Emelkedési szög Akár 20%
Nincs lengéscsillapítás,index,sima csengő,
Töltési idő Kb. 7 óra
17,7 kgF2 Pro E:
Teljesítmény:450W/900W (akár 55 km)
Emelkedési szög Akár 22%
Csak első lengéscsillapítás,index,elektromos duda,
Töltési idő Kb. 7 óra
18,5 kgMAX G2 E:450W/900W (akár 70 km)
Emelkedési szög Akár 22%
első-hátsó lengéscsillapítás,index,elektromos duda,
Töltési idő Kb. 6 óra
24.3 kg"Ha nem válaszolok PÜ-re akkor lehet, hogy azok az ember között vagy,akik nem képesek kommunikálni ezért letiltottam!"
-
Aaron14
őstag
Segway Ninebot F2 Pro-nál ez a kormány recsegés, ropogás mitől lehet? Nem a klasszikus nyikorgás. Csatolok róla videót. Akkor ad ki ilyen hangot, mikor feszül a kormányrúd. [link]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Crypto Trade
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Eredeti játékok OFF topik
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen