Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Xray-1 #17465 üzenetére

    Szerintem engedd el. Ez vagy ennyire szar gyárilag, vagy már hibásként kaptad,
    de ha utóbbi, akkor pláne nem éri meg javítgatni... Papíron a Xiaomi 17A korlátot
    mond a vezérlőre, szóval elméleti maximuma 714W (42V-on). Gyakorlatilag meg
    mindig kevesebb, mert a feszültség esik. Kisebb akkunál jobban: ennyiben talán
    segíthetne egy nagyobb akku, de nem lenne szignifikáns különbség. (Szerintem
    arról van szó, hogy a 20 km/h korlát miatt nem vezérli ki soha teljesen a motort,
    így egyrészt ráírhatja, hogy 250W, névleges, másrészt valóban szarabbul mehet,
    tehát sikeresen differenciálta a termékeket, legyen valós, vagy kamu különbség.)

    8-10%-os emelkedőn az összes pálcika agyhalott... azt csak a szénné húzottak
    viszik (értelmes sebességgel), meg persze azok a méretileg már határesetek is,
    gondolok itt a G30-akra, amik eleve jóval erősebbek. Az Essential "gyerekjáték".

    Síkon szöttyögni talán jó, ám a legkisebb emelkedőt garantáltan megérzi. Minap
    voltam évek óta először ismét biciklizni, és hát síkon még kényelmes a 25 km/h,
    de rögtön rájövök, ha egy icipici emelkedő is van, mert szépet lassulok rajta...:DDD

    Így megy ez, ha van egy konstans hajtás teljesítményed, akkor annak egy részét
    a meredekség arányában elveszi, hogy az össztömeg helyzeti energiáját növeled.
    Ha megmarad a sebesség, akkor szükségképpen nagyobb teljesítményt vesz fel!
    Még meg is jegyeztem a gyorsulós videóban, hogy picit soknak látom az áramot,
    csak nem emelkedik az a szakasz? Jelentem de. Biciklin teljesen egyértelmű.:DDD

    Ui: ha tényleg ilyen 6 km körüli a hatótávolsága, akkor azért ott lehet más baj is.
    (Lásd pl. a tömör gumis kolléga esetét, akinek szétverte magát az akkuja. Ezért
    sem szerencsések ezek a felfüggesztés nélküli rollerek, túl sok a vibráció.:R)

    Ja amúgy a BMS nem áramkorlátozó elem: az ha nem bírja, akkor lekapcsol.:N

    MrRL19: sajnos hallottam már ilyen rémtörténeteket elvileg akkuépítő szakikról.
    Sajnálatos, hiszen biztos azért van sok ügyfele, mert úgy általában jól dolgozik,
    de egy-egy leszart ügyfél, és a "jóvanazúgy" hozzáállás alááshatja a renoméját.
    (A magam részéről nem adnék ki úgy akkut a kezemből, hogy nem teszteltem:
    ha tesztelték, és jó volt, az más, utána is elromolhatott bármi, lehet akár a töltő
    is sz.r, ki kellene mérni. Nagyon sok opció nem lehet, nem rakétatudomány.:D)
    Amúgy rá akartam kérdezni, hogy véletlenül nem tömör gumi? De már nem kell:
    sajnos az egy dolog, hogy most meg lett javítva, nem biztos, hogy tartós lesz...

    Ja és még valami: 12Ah soha nem lesz egy 10s3p pakk, ha valóban tud faragni
    bele, akkor az más konfiguráció, ami csak akkor fér el, ha van elég hely: 10s4p

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák