Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pttypang

    veterán

    válasz Cathfaern #66247 üzenetére

    Szerintem ilyen síkterepes "túrákra" alkalmas gyári állapotában is a rr340, hegyen meg amennyivel óvatosabban mennek valószínűleg, még oda is elég a gyári szett, persze a gumikat már inkább cserélném hozzá.
    [Épp azért linkeltem egy nagyobb kört, mert ebből látszik, hogy sok gond nem lenne vele, a gyári gumi talán még keskenyebb is az enyémnél.]

    (#66249) balintka
    Nekem kattogott, de szetszedtem, rendesen letakaritottam a rugot es adtam neki kenoanyagot normalisat normalis mennyisegben, azota csak a becsuszokon feltunt 1-1 fuggoleges serules miatt akarom cserelni, amik a villaszarban levo reszen vannak, meg a mukodes kvazi hianya talan a problema, hosszabb korokon mar faj a tenyerem, habar ennek a szutyok kesztyu is a segitoje...

    (#66252) Integrale
    Erre mindig furan nezek, mert 1-2 kulaccsal maris magadhoz veszed azt a sulyt, talan nincs is ra szukseged, olyan kozel vannak egymashoz vizveteli lehetosegek, de amikor egyesek par gramm sporolasert kiadnak rengeteg penzt, kozben vesznek egy nagyobb kulacsot es mindig tele van toltve.. :D
    A tied legalabb ertelmes.

    Nyereg és nyeregcső cserén gondolkodom, mert emlékeim szerint a gyári nyeregcső acél, az ülés meg szutyok, milyen nyeregcsöveket kéne neznem? Vagy a legtobb montis jo hozza? [nyilvan atmero megfelelo legyen, inkabb a dolesszogre gondolok itt]

    [ Szerkesztve ]

    Everybody lies.

Új hozzászólás Aktív témák