- Hővezető paszták
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 3D nyomtatás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Androidos fejegységek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Hősködik és száguldozik az új Arc meghajtó
Hirdetés
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz sanzi89 #1803 üzenetére
Ebbe szerintem valami "szakértő" belepréselte a kormánycsapágy csészéjét úgy hogy előtte nem mérte meg mekkorának kellene lennie a cső átmérőnek.
Egyébként ezeknek a többségét nem lehet megjavítani sehogy sem, mert csak meg gyűrűzéssel lehet tartós megoldást elérni, viszont a legtöbb váz homlokcsöve a hegesztésen, vagy az alsó és felső csövön nem lóg túl, viszont ez túl lóg, szóval meg lehetne gyűrűzni, csak kár hogy ennyire berepedt, és ennyi helyen... szóval neki állni nem biztos hogy van értelme.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen