Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Hasaggymeg #239028 üzenetére
Ja, DT... azért csodálkozom.
S egyébként tényleg, most, hogy van a kerékben nyomás, már átvált a pumpa feje Hát, köszi SKS, remek találmány.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #239036 üzenetére
Szerintetek miért "jobb" ha a nadrágban van a betét ,és nem az ülésben?
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239036 üzenetére
Van nekem a korábban említett Monte Grappa K2 Gel-m akárhogy állítom vagy lejt vagy lecsúszok hátra fele "rövid" szerintem az ülő felülete mert érzem a nyereg végét ami engem igazán zavar. Napi használtra keresem vagy szeretném de egyszerűen a leírások alapján nem találom az igazit. "Olcsón" zselés elasztomeres nyereg férfiban nem létezik de még ha nagyon elborulna az agyam negyed havi fizetésemért sem kapnék.Unisex/Női a gyakoriak valimért
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239036 üzenetére
A boosterre is sokan ezt mondják, aztán szenvednek, mert pumpával nem megy fel a gumi . Igen, ezek túlárazott cuccok, de ugyanakkor nem olyan vészesen drágák és hosszú évekig megvannak, vagy akár a bringát is túlélik és megkönnyítik a dolgod. Ha egy évente elkopó alkatrészre, láncra, fogaskoszorúra, gumira hajlandóak az emberek többször ennyit költeni, akkor egy tartós, nem kopó alkatrészre miért ne? Én következő alkalommal tuti minimum egy új verzió Schwalbe szelepet veszek, vagy a Reserve-t. Persze ha minden gumi lazán felment a felnidre, neked nem éri meg, de ha egyszer megszívod, biztosan újragondolod a dolgot, marhára fel lehet húzni magad, amikor vért izzadva fél napot szenvedsz, már a csöcsödben is izomláz van, a plafon is tejes és még mindíg nem sikerül . Akkor bizony szívesen kiadnál 30 eurót bármiért, amivel sikerülne felpumpálni a gumit, de németből egy hét mire megérkezik és addig bringa nélkül vagy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239056 üzenetére
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239060 üzenetére
Nem rövid a bringa még "nagy" is kalkulátor szerint 48CM-s trekking kellene nekem én meg 51CM-s vettem kényelmesen elférnék rajta ha a nyereg nem lenne a szűk kereszt metszett.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239063 üzenetére
175CM és 55-56cm
-
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #239076 üzenetére
Nem vágom a trekkingeket, de ilyen nagy különbség lenne az outihoz képest? Utóbbinál ilyen felsőcső hossz 185cm-hez kéne kb.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239076 üzenetére
Nem hiszem kosár nélkül is neccesen bírok fel szállni kosár esetén meg már érdekes mutatvány
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239160 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jilian
addikt
válasz Hasaggymeg #239194 üzenetére
occsó nem kö!
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239206 üzenetére
Köszönöm azt hittem hogy letörtem onnan valamit már. Olyan sáros xar helyre tévedtem ma vele hogy azt hittem tengelyig elsüllyedek vele. Meg nyugodtam akkor. Fék váltókarhoz létezik felújító készlet vagy célszerű bontotatt venni ami jobb állapotú? Történet röviden hogy ez állandóan letapadt emiatt "pumpálni" kellet a kart hogy "be keményedjen" és tudja váltani vele. Szervízben azt mondták hogy lehet hogy dzsuvás és ki kellene pucolni én ma át fújtam fék tisztítóval az is alá tett papír kéztörlőn nem volt nyoma szennyeződésnek komolynak "sárgás színű lett (vaj színű) utána átfújtam lánc olajjal de azóta meg "duplán" vált a korábban megszokottváltáshoz képest. Éppen hogy csak rá teszem az ujjamat ugrik fel korábban negyed fordulatot kellet kb nyomni/tekerni és akkor ugrott fel a következő fokozatba
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #239220 üzenetére
Köszönöm hajlok arra hogy kuka lesz, bal oldalon ami az első váltót kezeli hátározottan megyek és pontosan. Akkor nézek majd használtan jobb állapotút. Mivel újonnan szett ritka a 3*9-s ha van is akkor a belépő kategória eleje.Deore LX esetén van átjárás a különböző modell évek esetén? Tehát '98-s váltókhoz lehet társítani újabb évjáratút?
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #239245 üzenetére
Hát az, hogy a gumiban lévő nyomás kifelé próbálja hajtani a felni peremét. A nagyobb nyomás jobban. Amikor már elég vékonyra kopott a perem, akkor pedig sikerül is neki.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239281 üzenetére
ezért kérdeztem így, igen.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239306 üzenetére
Most nem azért, de 40 eur a garmin hrm öv is, és az legalább tényleg jó…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239313 üzenetére
[link]
Az van odaírva, hogy sok % kedvezménnyel, de 2 éve is ennyiért vettem, meg azóta is kb mindig ennyi.p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #239340 üzenetére
Nem volt egyenes. Élőben határozottan látszott hogy eltart a papucs/váltó befelé. Canyon szó nélkül küldött egy újat.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #239340 üzenetére
HANGER ALIGNMENT TOOL
Pont ezt magyarázzák; a váltófül szemmel nem látható (hozzértőnek sem) ferdesége is rontja a váltást. Lehet nem zavaró is, mert megszokta a pilóta.
Érdemes megnézni egy videót ahogy dolgoznak vele.
A váltótartó fül nem látható hajlását,
a váltó helyére szerelt rúd mutatja meg.A fogaskerekenél még nem mutatkozik; a rúd elején,
amik párhuzamosak a felnivel,
de a rúd végénél, messzebb, a váltó felett, már centik vannak a felni, és az eltartó-távolodó rúd között.
- Ezzel a rúddal visszafeszegetik párhuzamosba a fület, vertikálisan, és horizontálisan is.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #239347 üzenetére
Ide azert erdemes lenne betenni egy XTR bowdenszetthez mellékelt kis gumit. Sokkal simabb lenne a bowdenhuzasod, es a bowden sem nyirodna el. Itt latszik is, mirol beszelek.
En ebbol ezt szurtem le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239347 üzenetére
Az enyém el volt hajolva, csavarodva, én nem tudtam beállítani szemre, inkább újat vettem. Amivel egy ideig jó volt, de most megint nem tökéletes és nem fogok nekiállni szerszám nélkül hajlítgatni, mert biztos vagyok benne, hogy csak elcseszem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Én sem hallottam rosszat az XT-ről, csak szemre furcsa ahogy áll a bowdenházhoz képest a bowden.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239392 üzenetére
Gondolom tartósabb is, mint egy könnyebb külső gyártó lánckereke.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239392 üzenetére
ez a kerék mellett a másik olcsósítási lehetőség, mikor visszalépnek 1-2 szintet a váltáshoz képest, tessék vagy 200 euróért feljebb lépni és 100-120 grammot spórolni.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Egyebkent szivjuk a veret, de tenyleg lehet sportolni, meg egy Csepellel is... A lenyeg a mozgason van, nem azon, hogy mivel csinalod. Csak tudni kell a hatarait, es nem karbon outis idoket kell megcelozni egy sarnehez, elavult geos bringaval.. En ugyan olyan kedvel mentem tekerni anno a regi, 11 eves, de sajatkezoleg epitett 26" -os montimmal. Megvoltak a korlatai, aminek a felet mar akkor ereztem, a masik felet meg csak az utan, hogy felultem egy modern bringara.
Annyit kell szem elott tartani, hogy ezekre mar ne koltsel penzt, mert ertelmetlen.Mondjuk Fulton -nal kapcsolatban nalam az nem fer a fejembe, hogy tud dragabb ruhaban tekerni, mint maga a bringa. De ez is felfogas kerdese, mindenkinek mas a fontos.
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239399 üzenetére
Szerintem nem is baj, azt a 200 grammot meg sem lehet érezni, főleg hogy lent van. A tartósság ls merevség fontosabb. Na meg persze jóval olcsóbb, mint venni egy XTR hajtóművet.
MPowerPH: Én már azt nem értem, hogy rakhatott rá Deore váltókat stb. Nekem maga a váz nem tetszett soha, mert túl rövid, nicsenek belőle normális méretek, acél stb. Egy igazi olcsó, acél bicikli a Landrider, kommuter bringa városba, szigorúan A-ból B-pontba. Már réges régen vehetett volna egy normális vázat, sőt igazából azzal kellett volna kezdeni. Nekem is még megvolt az ideiglenes acél, városi vackom, de már az új váz bent volt a ruhásszekrényben.
Szóval igazi anti sportgép ezzel sebességrekordokat támasztani.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #239388 üzenetére
Vajon analógnál másként kopik a lánc és fogaskerék mint a villany paripáknál?
Tény különbség van abban, hogy a láncok jóval kevesebbet bírnak ebike-on, viszont a sorok kopásában mintha valami más anomália lenne. Arra gondolok egész pontosan, hogy ahogy olvasom aki nem cserélgeti a láncot össze vissza ott a 2 lánc/sor az általános, talán néha a 3.
Ezzel szemben ebike-on akiket ismerek, egyik srácnak 6 lánc után se kellett sort cserélni, a másik most használja a 3. láncát rajta, valaki épp a 4. lánccal jár...Így hirtelen csak az jut eszembe, hogy a láncok futásteljesítménye és kihordási ideje annyival rövidebb, hogy amikor jobban elkezdenek kopni a láncok, vajon nincs idejük elkoptatni a sort?
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Jó gépek voltak az előzők is, fulton is ilyen Csepelt kellett volna, hogy vegyen (bár ez még Schwinn - Csepel, azok sokkal jobbak voltak).
A Cube kormányfej is nehéz, ami jelenleg van nekem, nem 130 g. Igaz a Cube sokszor csak címkéz ez egy Syntace F149 Cube festéssel. Viszont erős és a Syntace logósra 10 év garit ad a gyártó. Kicsit mondjuk lehetne rövidebb (90 mm) de nem nagyon találtam webshopban sem +/- 17°-os stucnit, ami 50-60 mm hosszú. 70-es bezzeg van. Gyári adatokkal úgy látszik szeretnek kummantani, meg ahogy írod a legkisebb vázméret súlyát adják meg.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Tyű, mindíg irigylem az ilyen felfogású embereket, több haveromtól hallottam már, ilyeneket, hogy:
"én nem érzek semmi különbséget a levegős Rockshox és a régi rugós Suntour között"
"eddig mindegyik gumim tapadt ahogy kell, fölösleges drágát venni és a márka sem számít"
"nem érzek különbséget a régi Altus és az új XT váltóm között"
"12000km van a láncomban, max nem tekerek kiállva"
"felpumpálom a gumit keményre, hogy idén többet ne kelljen, majd ha lapos, még fújok bele"
"ti amúgy a láncot minek kenitek?"
Stb, stb . Az igénytelenség sokszor nagy előny, mert sokkal kevesebbet kell költeni alkatrészekre . Sajnos én csak ruhákkal vagyok így, lassan az összes mezem, nadrágom Decathlonos vagy Lidl-ös. Bringák között óriási különbségeket érzek, de általában az alkatrészek között is, pl. a gumira nagyon érzékeny vagyok.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #239424 üzenetére
Felfelé is kellene húznod a féket!
Más: tegnap bringát vettem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
a saját példám alapján a legegyszerűbb a kerékszett után valóban a kormány+stucni+nyeregcsőből faragni, a cube-nál mindegyik nehéz volt (ráadásul semmi adat nincs pl. a kormányról, mekkora a reach, drop, flare)
féktárcsán is lehet fogni, bár nálad azért kell is a fékerő
shimano sm-rt54, gyári lockringgel/záróanyával
Ashima ARO-09 - átalakítóval és dt swiss külső fogazású anyával együtt
nyilván értelme kevés, de jól esik
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239433 üzenetére
az biztos hogy azért hegyre én sem raknám fel
a jagwire fékbetét viszont egyértelműen rossz, vagy tönkretettem egy mosásnál (enyhén tisztítószeres vízzel mostam le, azt hiszem felmosószeres vízzel) vagy valami más a hiba, de nagyon nyikorog, másik féktárcsával sem jó.
-
6030D
Ármester
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #239420 üzenetére
A futásteljesítményeket direkt elcsaltam. A számok oldaláról természetesen jobban kopik ebike-on minden.
1 lánc kb 1000 km, tehát 1 sor 4-6 lánccal 4-6000km. Erre utaltam azzal, hogy talán nincs ideje a sornak olyan gyorsan elkopni mint a láncnak.
Sőt egy alap lánc még kevesebbet bír, sram-nál az nx kb 600 km, shimano meg nem véletlen hozta a linkglide-ot és ebike-ra csak a felületkezelt láncait ajánlják.
Tovább részletezve, amikor a 0,5 belemegy a láncba egy terepen, mászásra is használt ebike-on utána a 0,75 kb 100-150km-en belül belemegy, tehát egy 0,5-ös lánccal hosszú utat már nem lehet tervezni.Mi az intenzív hegyi menetekkl az ebike áttételeit elég széles tartományban használjuk, a nagy fogaskerekek is bőven használatban vannak, mert fel kell tekerni és gyakran olyan meredeken, ahol analóggal nem tudnám felküzdeni magam, közben a kisebb fogaskerekek hátul annyira nagy terhelést nem kapnak, mert felfelé az úgyse játszik (ahhoz a meredekséghez a motor se elég erős), lefelé alig vagy nincs mit beletekerni, vízszintesen meg elég keveset megyek.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #239454 üzenetére
Hahó.....csak jelzem, hogy még mindig a 2020 szeptemberben feltett Connex 11sx lánc van a bringámon.....igaz tavaly júliustól max boltba tekerek 1-2km-t. 13k van a láncban és még tökéletes.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #239454 üzenetére
Szerintem látható, 14-15 km szakaszra lett annyi az átlag. Az az országúti rész, utána már a körforgalmak stb.. lerontotta. Arra írtam csak, hogy még ennyit tisztes hosszúságú kör átlagra nem láttam az órámon. Mikor ránéztem az órára arra emlékeztem hogy 30km tettem meg és 30km\h az átlag, de az csak a kör átlag volt.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #239462 üzenetére
Hosszú idő után felnéztem strava-ra a napokban és az egyik ami feltűnt, hogy gyorsultál futva
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #239415 üzenetére
Nekem a Rockrider - Canyon váltás hiperűrugrás volt, de a sok év kihagyás után már a Rockrider is űrtechnika volt.
Eddig a ruhatáram viszont elég csöves volt, de most januárban bevásároltam szigorúan akciós termékekből. A nem-aero polcról. -
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #239462 üzenetére
Te sem olvasod a futós topicot úgy látom
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
addikt
válasz Hasaggymeg #239519 üzenetére
Gyerek bringán most is van
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #239518 üzenetére
Amint fel kell megint pörgetni kicsit az eladásokat.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #239519 üzenetére
Veterán bringáknál meg olyan van, hogy a kónusz záróanyáján van egy kör alakú perem, illetve a villán is ki van alakítva. Picit szét kell feszíteni a villát hogy belemenjen. Nagyon régi bringáknál olyan is van, hogy csak lyuk van és széfeszítve lehet berakni.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #239521 üzenetére
Endura FS260-Pro Thermo térdmelegítő
Igaz, nem való mindenkinek.
Normál testalkattal, montin, kb +10 fokig elviselhető téli naci alatt.
Afölött, keményebb tekeréseknél túl meleg.Melóba tekeréshez is fel szoktam venni, kb 15 perc út. Sok lejtővel.
Kb mint a vastag zoknit, megszoktam, h télen ez egy plusz ruhadarab.Azért sem érzem macerásnak, mert térdvédőt, és sokszor könyökvédőt is hordok (melgítőt persze akkor nem) akár nyáron, kánikulában szintén.
Fox Enduro Pro Knee Guard
Igaz leginkább mennydörgősön, ott nem annyira melegít. Kevesebb az izmozás, jelentősebb a száguldozás-hűtés.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #239519 üzenetére
vsz. nem is központos az eltérés, de azt nem mértem még ki, de valahogy az első kerék sem az, csak a tengelyen olyan rossz a menet, hogy nem álltam neki finomhangolni, hogy középre húzzam a kereket, meg benne van az is, hogy nem is középre kellene az aszimmetrikus villa miatt.
arra jó volt, hogy kipróbáltam koskormánnyal a biciklit, pár km alapján megoldható úgy, hogy az irányítás nem szenved nagy csorbát és nem túl hosszú a reach.
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #239420 üzenetére
Hajtásrendszertől függ, hogy nagyobb-e a nyomaték. Hátsómotoros rendszernél sem a láncra, sem a lánckerekekre nem jut nagyobb terhelés, középmotorosnál természetesen igen. De még itt is használatfüggő a dolog, értelmes sebességfokozat megválasztásnál nem lényegesen nagyobb a nyomaték. De az igaz, hogy ebike-kal kevésbé foglalkozik a váltással a rider, inkább emel a rásegítés mértékén, és akkor már könnyen eheti a láncot.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #239572 üzenetére
Legalább már rögtön a feltett vacsa újba?
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #239626 üzenetére
Akkor itt ment félre a dolog? Azt hittem anélkül is tartja a levegőt, valaki írta hogy estére úgy hagyja, hogy rendesen helyére pattant-e. Akkor valamit nagyon félreèrtettem .
De legalább ma is lehet valakin röhögni[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Hasaggymeg #239626 üzenetére
Ja, most, hogy mondod, eddig fel sem tűnt "Gyári" Cube nyereg. Viszont elég érzékeny a fenekem, ezen meg egy álom tekerni, szóval le nem cserélem ilyen apróság miatt.
szimpláncsak: én is tej nélkül hagytam egy estére, de csak azért, hogy megnézzem, mennyire ereszt. Illetve ellenőrizzem, hogy rendesen a helyére pattant-e. Utána szelepen keresztül töltöttem bele tejet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #239660 üzenetére
Nekem nem fekezes kozben rezonal, hanem egyenesen haladva, tempoban, aszfalton.
Legtelenites utan szabalyoztam, szerintem akkor kezdodott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me