- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- TCL LCD és LED TV-k
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz parandroid #218266 üzenetére
Köszönöm, ezt a SUV hasonlatot nem ismertem, ez a népszerűség / divatosságra vonatkozik, vagy a használhatóságra?
Én amúgy mindent túlbonyolítok, főleg ha ennyi pénzről van szó. Nem feltétlenül jó tulajdonság, de ez van.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #218318 üzenetére
hol a másfélszeres szorzó?
a nuroad pro és az attain race gyak. ugyanannyiba kerül.
a decás rc520 és grvl 520 között 20k a különbség.
szépen egymáshoz drágult minden.
-
venember83
nagyúr
válasz parandroid #218318 üzenetére
A gravel is egyfajta öszvér
Vagy mint a többnyire csak aszfalton használt túraendurók.
-
spati3
csendes tag
válasz parandroid #218313 üzenetére
A Dechatlonban jelenleg az rc120 van hasonló árba ami carbon villás és MICROSHIFT 8 váltóval de abszolút nem ismerem, a súlya pedig 11.25kg az M es méret.
A másik az rc500as de 80 ezerrel többe kerül viszont azon már shimano sora van és csak 9kg a bringa. -
Fall-N
veterán
válasz parandroid #218313 üzenetére
A 2x9-es ahogy írták előttem a fogaskoszorú miatt 9-es. A 3x7 meg = Tourney. Azaz rárakták a legolcsóbb városi szettet.
A váltás pontossága meg alap már. Az én Tourney TZ váltóm is szépen vált a pöccintős váltóval (nem fékváltó). Meg normális telefonos bowdenház (Acor fémszövetes) kell, azon is sok múlik. Pedig ez egy alap váltószett.
-
flash-
veterán
válasz parandroid #218313 üzenetére
nem tudom ti milyen pedálfordulattal tekertek, de nekem elöl a 34 es kistányéron síkon is elég sokat van fent a lánc, ha alapozó zónában tekerek(ill.kirándulok-túrázok) akkor a 85 körüli pf nekem a 34/16 illetve 34/18 áttételt használom,így van hátul középtájt a lánc.
nagytányérral már hátul 24 körül kéne lenni ahol egyrészt már az ugrások is nagyok (nem kettesével vannak) másrészt már ha még könnyebbre kellene váltani szél stb miatt jobban keresztbe lennék.persze ez erőtől függ főleg nyilván kinek milyen áttétel a jó alapozásra-túrázásos tempóra
egyébként jelenleg 11-32 9s sunrace sor van (11-12-14-16-18-21-24-28-32)
ez ide dél pest megyei picike dombokra bőven jó(nekem még pilisbe hosszabb emelkedőkre is pont elég a 34/32) de talán a shimano hg201 tünik a legjobb választásnak nekem, nagyon tetszetős hogy a hat legkisebb fogaskerekek között csak 1 kimaradás van (11-13-15-17-19-21-24-28-32) cserébe nem tudom milyen ez a hg201 minőségre?Nektek mi a tapasztalat vele?(elvileg ua mint a hg200(tudok olyat akinek elgörbült hegymenet )a nebula világításról meg köszönöm Nutra-nak,6030D-nek,Lacerta -nak és a többieknek az infót
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #218398 üzenetére
Ez milyen bringa? Nekem elol szinten 32, hatul 11 a legkisebb, de egyenesben is kitekerem a 40 -et, es ha ugy van, tudom tartani is egy darabig. Pudding vagyok ahhoz, hogy folyamat tartsam, de pl. a 30km/h -t sikon ezzel a setuppal is letekerem, ha nincs szembeszel, akar 10-15km -en is. Lejton meg boven 50 folott megyek, es lazan beletekerek, bele is kell tekerjek. Van olyan graveles resz, ahol orult modon tekerve 70 folott tudsz lefele jonni...
34 -es tanyerral viszont meg lennenek gondok, hiaba hatul az 52. Nem azert, mert nem tudnam megtekerni, hanem mert az 52 -est folfele jovet pihenonek hasznalom, ha nagyon elszall a pulzusom, de nem akarok megallni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #218400 üzenetére
Pedig azzal azert mennie kellene, attetel az adott hozza. Nem folyamat, de 1-1 percre szerintem kivitelezheto. Hazafele melobol van egy lejto, 50 --re megguritom, utana az egyenesben a kanyarig meg szoktam tartani nagy nehezen a 45 -ot, hogy az autok ne rinyaljanak mogottem, mert a kanyar miatt nem tudnak elozni.
Szerintem ez full edzettseg, es rider weight fuggo. En nehez is vagyok, meg nem vagyok meg edzett sem, mint itt paran. 10kg -t ha most ledobnek, es leszallnek 85-rol 75 -re, akkor mas lenne a leanyzo fekvese.
De adtal egy ihletet, lehet, hogy kiprobalom elol a 34 -es tanyert.
mod: Uh, sry, nekem hatul 10 -es van, nem 11 -es. Bar az nem nagy differencia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz parandroid #218400 üzenetére
"meg ott már többet érsz egy aero pózzal, mint a beletekeréssel)."
Ez teny, bar nem probaltam meg azon a lejton az aero pozit. De ha 50 -nel elkezdek izombol tekerni a lefeleken, akkor azt latom az oran is. Van ott sok ilyen lejto, aszfaltos, ahol a 60km/h az lazan megvan meg egy talicskaval is. Majd egyik este, amikor mar az autok nem zavarnak be, csinalok egy beletekeros, meg egy aeros poziban gurulos merest is, es megosztom.
Pedalfordulat passz, kell hozza tekerni, nem kerdes. Az biztos, ez a 32-10T -es attet 30km/h -ig sikon hasznalhato, ha van kraft benned. Ez lehet a vege valahol. Hasaggymeg -et vagy jjeahh -t raultetnem, O biztosan kitudna tekerni tartosabban is, mint pl. en.Don't Tread On Me
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #218400 üzenetére
Nem teljesen értem, nálam 90 körüli pedálfordulat kb. ideális, a 100 azért bőven tartható. A max. meg olyan 110-120 között.
-
addikt
válasz parandroid #218398 üzenetére
Sokat agyaltam én is 1x rendszeren, hetekig néztem az áttétel-kalkulátorokat. Aztán arra jutottam, hogy vagy lejtőn, vagy emelkedőn szívni fogok, ha síkon jól akarok menni. Nyilván az ember inkább a lejtőn beletekerést engedi el. Crossoknál gyárilag 38-40-42T tányért tesznek előre, 32-es persze, hogy elfogy. Szerintem a 36-ossal sem leszel sokkal előrébb.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #218420 üzenetére
Nekem az egyik országútin 39-es, a másikon 42-es kistányér van Magyarországon bőven elég mindkettő. A sorok meg 14-25 és 13-23
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #218467 üzenetére
A gyári stoplihoz nem adtak, biztosan kell? Mert már összeraktam mindkettőt ( alátét nélkül ), a pedálokat is felszereltem, ráültem itt a szobában , egész jónak tűnik. Nyilván majd menet közben kiderül, hogy mit kell még állítani, da ma már biztosan nem fogom kipróbálni.
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #218467 üzenetére
lehet valamit félreértek, de már van a cipőben egy, egyébként nem tudná becsavarni
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #218400 üzenetére
Outin 50/11-et én nem tudtam kihajtani egy lejtőn sem. 50-nél simán beletekerhető az 50/11, az nincs 100-as pedálfordulat, 120-ig meg bárki eltekeri, aki gyakrabban jár bringázni. Az majdnem 70 28-as gumival.
'92 Honda VFR 750
-
flash-
veterán
válasz parandroid #218398 üzenetére
elöl hány tányér van?
ha Cube cross trekking akkor azt gondolnám hogy 3
mindenesetre a 32 fogas tányér az pont nem ideális szerintem(legalábbis nekem),alapozásra kisebb dombra könnyű, 'komolyabb' emelkedőre meg kevés talán..(legalábbis kezdőknek,neked mondjuk jó lehet,de síkre biztosan kevés)
trekkingen 48-38-28 az egyik gyakori(enyémen legalábbis ilyen a kiosztás), ott mindegyik tányérnak megvan a szerepe,pont jó 48 tempora-sprintre,38 alapozásra-kis emelkedőre,28 kemény dombra..
(illetve talán szokták a Cube-okat 48x36x26T-vel is árulni,feleségem Cube Nature pro 2018 lady kerékpárján ilyen,neki is pont jó,ugye gyengébb eleve de jobban is igazodik ezáltal hozzá a 36-26)"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
arcitec
addikt
válasz parandroid #218860 üzenetére
Na ma pont így jártam az is igaz még soha, de mint tegnap és ma is nagy erős széllökések voltak. És pont egy erős fuvalat kavarta be a porszemcsét, el is csodálkoztam rendesen..
-
.LnB
titán
válasz parandroid #218925 üzenetére
Kérnék egy kis oktatást. Az SPD és az SPD-SL közötti különbség, az csak a pedál mechanikájában van ugye? Szóval egy SPD-s cipő, jó az SPD-SL-hez is? Csak nehogy rossz párost vegyek, azért kérdezem.
Ha kapok itt helyben PD-RS500-at, akkor olyat veszek szerintem. De a PD-M530 és PD-ME700 is jónak tűnik nekem a képek alapján. Szóval valami ilyesmit képzeltem el, mint ez a három.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #218929 üzenetére
Én csak "edzeni" járok bringával, és csak aszfalton. Viszont nem vagyok én azon a szinten, hogy az SL számítson bármit is. Bárcsak úgy lenne.. Most közbe utána olvastam én is.
Csak aszfalton tekerek, és tényleg csak a táv a kihívás miatt. Szerintem egyébként itt helyben nem is lesz SPD-SL pedál és cipő. Meglepődnék ha találnék mindkettőből SL-t.Köszi a segítséget.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #218961 üzenetére
Nem volt választék. 3 db volt. Egy SL, ez, meg egy full alap. SL-t azt megbeszéltük, nem akartam azt venni. Az alap meg nem volt valami bizalomgerjesztő. Így maradt ez. Semmi más indok nincs.
SH-56 betét se volt, úgyhogy marad az 51.
Persze, legyetek őszinték azt várom.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #218961 üzenetére
Na olvasgattam erről a pedálról. Igen, azert egy oldalas, hogy könnyű legyen. Ez egy Ultegra pedál, az meg ugye valamivel komolyabb felszereltsége már a Shimano-nak. Szóval, ja a súly miatt ilyen.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
stickermajom
addikt
válasz parandroid #219117 üzenetére
GLS-sel kértem, akár ide is érhet péntekig. Velük jó a tapasztalatom.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #219117 üzenetére
+Dark Archon... nem a posta hanem talán a DPD hozta, és szerintem inkább a déli mentalitás mint a szállítócégek az oka, egyszerűen rájöttek, hogy ha valami hamar kell eldőlhet kire kattintasz a sok közül mikor vásárolsz. Visszafelé még nem küldtem semmit, de Archon kolléga tapasztalata is egybevág véleményemmel, van kis hanyagság, kis össze-vissza leírás a termékekről melyet kedvezményes árakkal és a már említett "csodás" sebességű szállítással kompenzálnak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
.LnB
titán
válasz parandroid #218961 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezt a beszámolót vártad, de tegnap próbálgattam a pedált. 51-es betéttel (ma jön az 56-os.)
Először a kamrába (szűk folyosó) próbálgattam, helyben. Utána ugyan ott kicsit tekerve. És hát én úgy beparáztam! Félelmetes volt! De komolyan. Hát mondom én ezzel ki nem megyek az utcára... Ebből baj lesz.
Aztán amikor erőt vettem magamon, felkészültem és elfogadtam, hogy akkor most összetöröm magam kint. Akkor rájöttem, hogy jó nagy hülyeség volt azon a szűk helyen szenvedni vele..
Tegnap (még) nem volt gond vele. De csak nagyon kis köröket mentem helyben. Szóval majd írok rendesen is róla, ha mentem vele 60-100km-t.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219187 üzenetére
Ezt az utolsó bekezdést köszi! Megpróbálom megfogadni. És meg is kellen. Remélem az eszembe lesz amikor tekerek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219278 üzenetére
Mivel én nem tekerek olyan rég. És fokozatosan emelem a távot ha tudom. (Mert sokszor csak 30km-re van időm. Van egy megszokott köröm itt helyben). Ezért nálam ilyen kifáradások ritkán jönnek elő. Akkor se ilyen durvák, amit leírsz. Mint írtam már 30-50km az már nem vészes. Viszont idén az első 70km-es távnál eléggé oda voltam. Elfáradtam nagyon. És mivel a 100km-es táv a célom idénre. Ezért ezt a közbenső 30 kilométert kellene majd menedzselnem. Ezért készülök már 70km-re is banánnal, proteinszelettel, meg ezzel az itallal, amit vettem.
Szóval tudom, hogy vigyázni kell. Figyelek is erre. Sokat is iszom.
Na meg nekem ezek a távok ezzel a f*s Crossway-jel, nem úgy suhannak el, mint másnak a rendes road bringákkal.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219281 üzenetére
Tudok után tölteni arra fele, amerre bringázok. Szoktam is. Erre figyelek is. Én most inkább azt kérdeztem, hogy rövid távra érdemes e vinni azt a Biotech italt. Mert eddig csak vizet vittem mindig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219310 üzenetére
Egyik ismerősöm már ajánlotta, hogy próbáljam ki az ő Trek téli bringáját. Ez kb ez a 200 ezres alu kategória. Most, hogy megvan a pedál és a cipő, majd leegyeztetjük. Mindenképp ki akarom próbálni. Utána átgondolom ezt a használt vásárlást. Eddig úgy vagyok vele, ha váltok, akkor veszek egy jó és ezzel arányosan drága bringát. Ebben a közbenső árkategóriában nem gondolkodtam eddig.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219393 üzenetére
Bazdki! nekem idénre a célom volt 1000km. Igaz már most 620-nál vagyok. De én csak tavaly nyáron kezdtem. Már annak is örülök, hogy tegnap (30) és ma (50km) tudtam menni tekerni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Gaben92
őstag
válasz parandroid #219389 üzenetére
Olyan isten nincs, hogy szervizbe vigyem. Annó még hengerfejpakolást is magunknak cseréltük, egészen addig amíg nem kell csápos emelőre és műhelyre költeni addig én csinálok mindent. Féket már lelégtelenítettem mindkettőnknek (megvettem az 50€-s Shimano készletet + 1L olajat) mert nem bízom a gyárban, headseteket újrazsíroztam, mert nem bízom a gyárban (sajátom mondjuk vicces volt), menetes BB van szóval ha kell 30 perc alatt kicserélem az egész groupset-et ahogy van (ehhez nincsenek még szerszámaim, majd veszek ha kell), betét, tárcsa csere szintén hókamóka dolog, stb.
Viccen kívül ha oda kerülünk még kereket is magamnak fogok fűzni...
Amivel nincs tapasztalatom szimplán a 10 év kihagyás miatt az kuplung, (attól fázom is kicsit) illetve a teleszkópok. Villára a hivatalos infó 50 óra de nem igazán akarom elhinni, hogy ez legit amiatt érdekel ki hogy csinálja. A gond az, hogy az asszony egyelőre "csak megy" (néha még a k.rva zene is a fülében van) és totál nem figyel ilyenekre, hogy van-e valaminek hangja, mozog-e valami furcsán, stb, szóval nem tudok arra hagyatkozni, hogy én hogy érzem, kellene valami bevált intervallum is...
#219392 jjeahh: Valószínűleg én is be fogok állni erre a 4 hónapra legalább nála, aztán majd alakul.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
chubby2o6
senior tag
válasz parandroid #219419 üzenetére
Az autómat én sem szívesen piszkálnám, ( ill. szívesen piszkálnám, csak sz@rt se értek hozzá, szóval inkább nem ), de a bringán mindent magam csinálok. Inkább rászánom az időt meg a melót, de így én döntöm el, hogy mikor lesz kész. Volt rossz szervizes tapasztalatom, inkább nem kérek belőle.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219436 üzenetére
Eddig ami Uvexet láttam, mind torzított, a kinai szemüvegeim nem .
#219424 zsamiatt: Aszfaltra én is ajánlom a valódi működő polarizáltat, terepre viszont fotochromatikus az igazi, abból is olyan, ami sötétben teljesen átlátszó. Ha esetleg nem akarsz kínait és drága márkást sem, nézz szét a nagynevű munkavédelmisek között, pl. a Bollé olcsón gyárt nagyon jó szemüvegeket.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz parandroid #219486 üzenetére
Hogy érted, hogy nem arra való? Már nem az én lábamra? Egy Northwave Spider Plus 3. A neten ódákat zengenek róla.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219545 üzenetére
Ingyenes Stava ennyit tud. És simán telefonnal mérem csak. De persze oltsál be, nehogy már örüljek egy kicsit magamnam.
Bakker, mondom, hogy kezdő vagyok. Nekem már ez is nagy szó!Közben nézem az országúti bringákat. Tudom, hogy a váz méret sok dologtól függ, de ha 185cm vagyok akkor 56-59 körül nézzek? És áttételben melyik az, ami hegymenetre jó? Mert azt sem vágom.
Szerk.: Átlag 21,5 és 430 szint. (És ~100kb vagyok). Több infót nem tudok.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz parandroid #219547 üzenetére
Poénnak vettem nyugi.
Köszi az infókat. Akkor ez alapján keresgélek. Ismerősömnek van egy szép Trek 2.1 téli bringája. Az a szép fehér-világoskék vázzal. Azt lenne jó megvenni tőle. De az tuti nagyobb mint 56. Meg hát nem is biztos, hogy eladja nekem. Ma akarok beszélni vele.
Szerk.: Na ja, hát van pocak a sok konzolozás, Forzázás miatt.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219709 üzenetére
Terep más, ott szerintem okés, aszfalton valóban nem sok. Terepen arra pont elég, hogy ha a haverok kihívják egy körre, ne ő legyen az, akire folyton várni kell, mert már megvan az erőnlét.
#219711 Hasaggymeg: kár, hogy a hegy túloldalára jösztök nyaralni, nekem meg nincs autó.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Alg
veterán
válasz parandroid #219716 üzenetére
Apropó GP5000, kerestem volna TL verziót, de vagy nincs, vagy horror áron, 25-ösből csak a könnyített S TR verzió 70-80EUR/db, ha van éppen raktáron valahol egyáltalán... Tavaly ilyenkor valami 40-45EUR körül volt a nagy webshopokban a sima TL verzió darabja...
Szerencsére a normál belsős változat még mindig 37EUR/db bike24-en, meg ott a Pirelli is a Stadlernél, szerintem az az ár/érték bajnok jelenleg 25EUR/db áron (vagy a 23-as 40EUR/pár)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
kavezacc
újonc
válasz parandroid #219716 üzenetére
Nagyon köszi mindenkinek a segítséget!
Nézem ezt a gumit, amazonon is van, pont tudnék elvileg hozatni ismerőssel haza, de nem telejsen világos, hogy egyáltalán amit itt árulnak az egy pár külső, vagy csak egy darab, illetve mi a különbség a clincher/gp5000/trumpf/without hose között, ebben esetleg tudsz/tudtok segíteni? valószínű még a terminológiát tekintve is hiányos a tudásom
Vagy esetleg ha ismertek jó webshopot, ahonnan Ti szoktátok rendelni, az is nagy segítség lenne!
Illetve láncra tudtok javaslatot tenni? vagy ott legyen ugyanaz ami gyárilag is volt? (KMC X10)
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #219730 üzenetére
magyar áfával 81 eur, +10 eur a szállítás
-
fulton
addikt
válasz parandroid #219730 üzenetére
Ez nálam is célkeresztben van, már rég eszemben van hogy venni kéne egy ilyen szettet.
Csak annyi hogy ennek ugye fele annyi a defekt védelme mint a supreme nek, és azzal is teljesen elégedett vagyok.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219749 üzenetére
Sweet spot edzésekről amúgy talán egyszer olvastam én is, én inkább úgy tekintek rá, hogy az a legfelső zóna, amit picit hosszabb távon is bírok anélkül, hogy zsibbadnék és totál elszállnék. Magyarul ha villámgyors kört akarnék tekerni, azt sweet spoton tenném, mert fölötte már nem bírnám végig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
kavezacc
újonc
válasz parandroid #219730 üzenetére
Találtam egy nagyon érdekes cikket, ami alapján semmiképp sem fogok 23mm-eset venni, ugyanis az optimális méret a tudomány jelen állása szerint a 28mm-es külső, alacsonyabb nyomással, megfelelően széles felnivel. Az én felnim sajnos elég keskeny, 17mm-es, ami a cikkhez mellékelt videó alapján nem elég a 28-ashoz, nem lesz optimális formája.
Már csak ki kell derítenem, hogy tubeless kompatibilis-e a felnim, ill. megéri-e azt venni, ha drágább, valószínű még jelentkezem amatőr kérdésekkel.
Egyébként már megint mit csinálok, egy újabb rabbithole-ba keveredtem, végtelen időt el lehet ezzel is pepecselni -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #219749 üzenetére
Ahol ez a csepp földet ér az a sweet spot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz parandroid #219749 üzenetére
a tempo zóna felső resze, és az afelett levő zóna alsó része. (e kettő körüli terület)
ezt mondjuk az az igazság hogy alapvetően wattmérő alapján határozzák meg, pulzus zóna alapján (mint ahogy en is próbáltam) az alapján kb gyorsabb tempo, az a sebesség amit pár oraig lehet tartani mindenféle kinlodas nelkul. (wattmérővel elképzelhető hogy más lesz erzetre mert a watt zonák nem biztos hogy 1:1 ben fedik a pulzus zónákat, sőt.
villámgyors kört akarnal az is felette lenne, mert az elso fél orat mondjuk birnad magasabb intenzitason, aztan meg mar ugyis menne fel a pulzus, nekem a villamgyors korre (kb 70kmen kis dombokkal) pont átlagpulzusra a számitott lthr szokott kijonni (max pulzus 90%a,mig a sweetspot elvileg alacsonyabb azert mindenkeppen.
nem vagyok az alapozás ellen,szerintem is fontos, csak ha egy kezdőnek van egy héten mondjuk 6 órája összeen akkor abból szerintem nem lehet 5öt alapozni 1et meg intervalozni, mert az a heti 1ó interval nem biztos hogy elég, (sőt egy alkalom az kb 40perc a 2*20perc lthr-en toltott tekerésnél)legalábbis úgy olvastam legtöbbször e témában hogy heti 2 intervalos alkalom legalabb (vagy nevezzük magas intenzitású edzésnek) kell.
en most is vegzek alapozos tekeréseket is, minden heten egyik tekerésem tobb órás z2 zónában, csak mivel nem tekerek egy héten 20 órát ezért nem 80/20 az arány a z2 javára.
de reszemrol ez kissé okoskodas, nem vagyok se edző se versenyző, olvasok sokat erről mostanaban es probalgatom a dolgokat, e kettö alapján irom ezeket, ha valakinek mas a velemenye vagy tapasztalata akkor batran irja☺️"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
zolem
aktív tag
válasz parandroid #219765 üzenetére
Na szép, most meg jönnek az értesítések,hogy írtak kommentet.
にんじん
-
tboj
tag
válasz parandroid #219101 üzenetére
Néztem ezt a gumit, itt helyben van is 2 db az egyik boltban raktáron, viszont csak 700x32C méretben, a többi méretben csak rendelhető. A gyári gumim 700x38C volt, ez gondolom jóval keskenyebb lenne, ajánlott így cserélni? Városban közlekednék vele napi szinten, illetve néhány naponta mennék vele nagyobb távokat is (40+ km). Sajnos nem tudok mihez viszonyítani, nem volt még a mostaninál keskenyebb külsőm.
Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #219989 üzenetére
Megint fos a kínai, nekem meg annyi kínai cuccom van már, hogy fel sem tudom sorolni és nekem nincs több problémám velük, mint a drágább "márkásokkal". Toobee még nálam is merészebb . Gps-ből én sem vennék kínait, de nem azért, mert #biztosszar, #kínaifos, hanem azért, mert ha Garminról tovább akarok lépni, nem találnék olyant, ami funkciókban jobb nála. De ugyanúgy a Wahoonál, Brytonnál, Sigmánál sem, innen előrelépni csak egy újabb Garminra vagy Hammerhead Karoo 2-re lehet.
Más, amúgy ha már megbízhatóság, a múltkor elgondolkoztam, mik azok a cuccok a bringán, amire azt mondanám, hogy kb. teljesen problémamentesek, szinte tönkretehetetlenek és nagyjából sosem kell hozzányúlni, nálam ilyennek bizonyult a PD-M520 pedál, a Mavic Crossride FTS-X kerékszett és a Prime TI Sprint nyereg. Jó lenne ha több ilyen alkatrészt gyártanának, de tudom, manapság az örökélet nem divat. Lehetne amúgy ilyen cuccokról egy listát csinálni, leírhatná mindenki, hogy neki mi számít elnyűhetetlennek és teljesen igénytelennek . Lényeg, hogy legalább 2-3 éven át (vagy 10-15.000km) szervizelés nélkül problémamentesen működjön. Bárcsak a teleszkóp és a hajtás is ilyen lenne .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #220013 üzenetére
Azzal szoktam viccelődni, hogy bringám lassan olyan mint a vadászrepülőgépek, 1 óra használat után 4 óra szervizelést igényel🤭... természetesen ez túlzás, és messze nem is úgy terhelem mint akár egy amatőr versenyző, de szemlélteti az elhasználódás/felhasználói szokások arányokat. Egy tanyabájk, mellyel mama leviszi nyolcas átlaggal naponta 2x a kifejt 5 liter tejet a 2 kilométerrel odébb levő csarnokba kábé egyszer használatos, vagyis hajtás, váltás ugyanaz 30 évig, talán a lánc kap valami gépzsírt, vagy láncfűrész olajat mert az van kéznél, és gumit kell 15 évente cserélni mert használhatatlanra repedezik...szembe ezzel egy profi montis egy hosszabb sáros versenyen kukára koptatja a hajtást, vagy outis egy hét alatt lesprintel egy láncot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #220035 üzenetére
Az melyik?... mármint a negyvenezres.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz parandroid #220047 üzenetére
Használtan sem olcsó.
Edge 130
- a régebbi még nem pluszost adtam el nemrég 1 nap alatt 39e-ért.
Újszerű állapotban, tökéletes aksival.
(2:30 perc üzem idő okos módban, több szenzor+teló+gps)
(kb 9 ó= gps+hr monitor)
2019-ben 160EUR volt.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs