Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Azért a súly csökkenés szinte kifejezhetetlen, aki azt a max 100 grammot megérzi annak elhiszem hogy számít az a 3 tized amit spórolhat egy-egy váltásnál a 3 tányéros rendszerhez képest.

    Az hogy lánc csörgés másnak nincs, lehet összetettebb, xtr hátsó váltó lockolva, xt első 3 tányéron, nekem még így is van lánc csörgés a sziklás részeken, pedig ekkor már elég patent a lánc feszessége. Lock nélkül rettenet csörgés (arany színű kis pöcök). Nem értem ez hogy változna attól hogy elöl egyel kevesebb tányér van... esetleg szélesebb az első váltó, és nehezebben ér hozzá a lánc?

    Azért jó volt hallani mások álláspontját is, de továbbra is kicsit olyan ez nekem mint a 27.5" kerék, azért jobb mert nem 26" os :))

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák