- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
sziasztok
ezen a régi pumpán mit keres az a lik?
illetve ha csak prestát fogad, akkor lehet trá tenni valami adaptert, hogy az autószelepest is, meg esetleg a dunlop szelepest is fogadja?
vagy a dunlop szelepest nem fogadja alapból is?
csak mert ami most van műhelypumpa, abból ami rámegy a dunlop-ra az tudja fogadni a presta-t is ...[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
scar07
tag
Ma meg kellet tapasztalnom, h a bringások között is van olyan, aki sz...ik a másik bringásra (mondjuk a történetben szereplő személyt nem nevezném bringásnak....)
Történetem helyszíne a Thököly út a Keletitől a Zugló vasútállomásig...
Én a Keletinél ráhajtottam a kerékpár sávra, ahol mentem mentem, aztán utolértem egy lassabban haladó bringást, akit megelőztem....Thököly Dózsa keresztben pirosat kaptam így hát meg álltam. Mivel ott elég hosszú a piros, így delikvensünk utolért, majd kikerült és ebben az amúgy is nem kicsi kereszteződésben elkezdett "pirosozni"..(gondoltam magamban még nem csaptak el...de majd megtudod).Eközben a Dózsáról jött még egy aktívabb bringás akit magam elé engedtem...Zöld a lámpa elindulunk... most már ketten vagyunk akit "feltart" a kolléga, na de nem baj kikerüljük....következő piros kereszt a Thököly Stefánia, mivel itt is jó hosszú a piros emberünk ismét utolér és kikerül mindkettőnket...Zöld a lámpa elindulunk és mit ad isten...megint ki kell kerülnünk...Utunkat folytatva elérünk a Thököly Hungária keresztbe, ahol ismét egy piros (mára elegem van a pirosokból )...emberünk ismét utolér és elénk tolakodik...Na itt már nem bírtam szó nélkül és megkérdeztem tőle, h ugyan már miért jó neki, h elénk tolakodik, amikor úgy is lassabb és utána csak kerülgetnünk kell...
A VÁLASZ: MIT UGATSZ TE FASZ...GYERE BOKSZOLJUK LE...Megjegyezni kívánom, hogy az emberünk egy kb 30 éves férfi...akinek a tolakodó viselkedésével nem is lenne bajom, (na jó lenne), ha azt egy kihalt úton csinálná, ahol bőven van hely kikerülni, de a Thököly pont nem az délután 5 körül...Na de kérem ezt a stílust, h engedheti meg magának?? Komolyan ha tudnám h nem lenne bajom még le is szálltam volna a bringáról h zavarjuk akkor le ezt az "eszmefuttatást" De, mivel nem kell nekem a fölösleges "sz..r" így zöld lámpa és a Mexikóira egy balos, amerre folytatódott utam..szerencsére immáron egyedül...
Gondolom, h mindenkinek van hasonló története, a régebb óta tekerőknek meg egy halom, de azért gondoltam megosztom első esetem
-
lsebestyen
addikt
válasz scar07 #43152 üzenetére
Most elképzeltem, ahogy a pólód alól megvillogtatod a szolgálati stukkert. De gondolom ilyet sajnos nem lehet. Amúgy igen, ez nagyon tipikus, rengeteg ilyen van, főleg azóta amióta az utazó tempóm ~1,5x annyi mint a nagy átlagnak. Mondjuk engem aztán már nem zavar, sokáig úgy sem tart fel. A szép lányokat meg nem előzöm meg.
(#43153) maummamut miért, te talán nem pirosozol?
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz scar07 #43152 üzenetére
vannak ilyen kis tavaszi nününkék, most tolták ki a brinyót a fél éves álmából, akik
- menni nem tudnak, max 10-15
- abból áll a bringázás számukra, hogy az össssszes létező írott és iratlan szabályt felrúgják, ettől érzik magukat "menőknek" ....én is kergettem már meg k.rvára egy gyereket, mert a margithíd alatt a prisnál megáll mellém ... persze szemből is álltak ... aszitte beengedem .. hátperszehogy nem ... jobb lesz ha nem szokik hozzá ... zöld - rátapostan, én egy (az övéhez képest) fostos 26-os libakergetővel, ő meg valami országútival
természetesen esélye nem volt ... nem a bringától lesz valaki kerékpáros ... megelőzni az egyenesben is alig bírt, (de akkor is csak azért mert elengedtem .... meg utána is még jó hosszan kergettem .... kiloholtattam a belét a hülye kölöknek ...
olyan is volt, aki tök szabálytalanul vágott be elém, a befékezésemnek köszönhetően nem vittem ki a gépe hátulját ... mikor szóvátettem még ő keménykedett .. és még hosszú a lista ... mikor megelőznek, dehogymi a f.sznak azt nem tudom, mert le kell lassítanom, úgy, hogy én egy utánfutós géppel vagyok, ők meg valami asztfaltszaggató 8-10 bar-os atyaúristennel ...
le kell sz.rni őket ... sok hülye vam ... most hogy autózik-e. ,vagy bringázik ...
kiváncsi vagyok hol voltak ezek a kis prünytögők télen ... merthogy szinte megijedek, úgy meglepődök telenként sokszor, ha egy bringás feltünik mögöttem, az is biztos ... olyan kevéssel találkozom ... most meg a sok -ahogy régen egy fórumtársunk mondta- wanna'be a cyclist - ész nélkül rodeózik a járda-kerékpárúton
minden tiszteletem, hogy megállsz a pirosnál!
nincs olyan lámpa, hogy valami wann'be át ne menne a piroson ... ettől érzik magukat, menőnek ...[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
veterán
válasz Hasaggymeg #43143 üzenetére
valóban ott voltam, de ami belefért volna a keretbe az egy speci cipő volt, kényelmes, de első körben megpróbálnék valami feketét találni
megvolt az első kör a bringával íme a tapasztalataim, kérdéseim:
- a nyereg eszméletlenül kényelmetlen, széttörte a seggem, bár csak 5-6 km-t mentem és egy futógatya volt mindössze rajtam. sürgősen kell egy bélelt bicós nadrág.
- a kényelmetlenségnek biztos a gumik is az okai. 8 barra fújták őket, ti mit tanácsoltok a magyar utakra?
- most csak dupla első tányérral volt elérhető a gép, mindenképp kell majd egy tripla tányér előre.
- ha felemelem a bringa hátsó kerekét és megpörgetem, akkor sajnos megakad, lassul, tehát már most van egy nyolcas a kerékben. mennyire érzékenyek ezek a felnik? ez lehetett attól, hogy figyelmetlenül tettem be a kocsiba, vagy esetleg az üzletbe szállításkor történhetett a baj? mondjuk nagyon szűkre van állítva a hátsó fékpofa, elegendő esetleg azt szélesebbre venni? leginkább ez aggaszt most engem, mint abszolút kezdőt"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rii
nagyúr
(#43154) szjoci: ahám, ...
na ... az lehet ...
.-)piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-=RelakS=-
veterán
Hazafelé tekerek egy emelkedőn. Belem lóg, stb Visszapillantóban feltűnik egy parázsló fény. Jön az ürge veszettül. Na, gondolom magamban, elektromos rásegítéssel könnyű!
Aztán elhaladt mellettem, a szemem meg majd kiesett a helyéről, és nem csak az erőlködéstől A fazon 50+ lehetett, és valami agyváltós géppel úgy hagyott ott (még mindig az emelkedőn), mintha álltam volnaItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rii
nagyúr
válasz bandus #43157 üzenetére
nem értek a kerékpárokhoz, én megyek velük árkon-bokron át .-)
de szerintem:- hátsó kerék surlódása lehet 8-astól is, de lehet hogy csak valami erőhatás, és nem eléggé ráhúzott csavarok miatt a kerék kicsit elmotzdul, és hozzáér a vázhoz, fékhez.
- a gumikat mindig azon az intervallumon belül kell tartani, ami rájuk van írva
most hogy az 2.5-4, vagy vagy 8-10 vagy 10-12, azt a külső gumi dönti el ... minél virslibb a gumi, annál több bar kell bele ... szerintem csak fujtak tán bele annyit ami kell ...piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
szjoci
őstag
válasz -=RelakS=- #43159 üzenetére
Ma ismét megtettem a tegnapelőtti bükki körömet, és már bent az erdőben találkoztam egy nyugdíjas csoporttal (5-6 fő). Ők is keményen nyomhatják mert mindenkin mez, mindenki alatt komoly mtb (már amennyit láttam belőlük, mert én 50-el suhantam lefelé, ők meg tekertek felfelé). Az átlagéletkor 60-65 lehetett ránézésre, szeretném majdan én is így elütni az időt
-
scar07
tag
válasz #48525824 #43153 üzenetére
Zsír... csak ne legyen belőle bajod ha rendőrt hív és én megyek ki elnéző leszek, csak ne hiányozzon foga
(#43155) lsebestyen: sajnos a szolgálati fegyver csak szolgáltakban lehet nálunk, önvédelmi pedig nincs, na persze nem is csinálnék ilyen csúnya dolgot...(vagy mégis? )
Persze a szép lányokat nem ki kerülni kell, hanem megfelelő követési távolság mellett szemügyre venni, h a kerékpározástól milyen formás popókat lehet kidolgozni ha meg sokan vannak akk pontozni is lehet őket(#43156) rii: töredelmesen megvallom van olyan piros amin én is átmegyek na de nem a Thökölyn!!!...hanem szaros kis belátható utcák pirosain
Itt, amitől nálam elgurult a gyógyszer az a válasz...
Én most tavasszal kezdtem el bringázni napi szinten, de nem gondoltam volna h ilyen hamar találkozom ilyen fogyatékossal..na de tárt karokkal várom a következőtLibakergető
-
Acef
addikt
válasz bandus #43157 üzenetére
Kerék
Érzed/látod/hallod, hogy a fék vagy a csapágy szorul. Vagy nem?Nyereg
Én is sokat szenvedtem vele, most tesztelem a negyedik nyerget.
Sokat jelent, próbálgasd: magasság, dőlés, távolság, kormány magassága, ...
Valamint egy nálam okosabb bringás írta: nincs "sport" fájdalom nélkül. Hozzá kell szokni, edződni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azt az egyet en is furan neztem, de altalaban stimmelni szokott. A lakas elotti helyet is 200 meter kornyekere lovi be, ami annyi is. Van valahol a varosban egy/több pont, ahol valamiert 0 meterre droppol a magassag, ezt mar tobbszor tapasztaltam, nagyon mokas
A nap vege 135km lett, varosban cirkalos bohockodassal.
(#43138) zoli03
[link]
Strava szerint meg 913 meter. Feladom
Ahol a strava 127 metert ir, nagyjabol ott a legalacsonyabb az elejen, ott az endo 100 kornyeken mozog.(#43142) Hasaggymeg
Fogalmam sincs, melyik ut melyikEverybody lies.
-
zoli03
őstag
válasz Pttypang #43166 üzenetére
Én tévedtem, becsapós volt a diagram. Google Földben nekem 1190 m az emelkedés, 1276 m a lejtés. Én ebben bízok a legjobban. Igaz, ha mozgatom a műholdképet, meg zoomolgatok, változnak a az adatok kicsit, de nem jelentősen, de még így is többre tartom, mint a GPS trackereket (a sebesség és az útvonal rögzítésével nincs bajom, de a magasság már nem annyira megbízható, főleg ha olyan a telefon is).
-
nagyúr
válasz bandus #43157 üzenetére
Leginkább: meg kell szokni.
Nekem a 8 bar már szinte kevés.
Tripla tányért miért szeretnél feltenni? Annak csak nagyon durva emelkedőkön látom értelmét. Én se vagyok egy erős bringás de 34-25 a legkisebb áttételem és ezzel is tudok menni 10%-os emelkedőkön.
Betétes bringás nadrág outihoz kötelező. Ha utána is töri a hátsód a nyereg akkor alighanem cserélni kell. A gyári nyereg nálam is egy katasztrófa volt. De ahogy Acef is írta: elsőre be kell tökéletesen állítani az egész bringát magadhoz. Kellhet pár km mire ez sikerül.
Megkérdezhetem hány kg vagy? A guminyomást be lehet lőni a testsúlyodhoz.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz bandus #43157 üzenetére
- gumik: Ha nem fújod fel 8 bárra, akkor felütöd Szóval célszerű mindenképp felfújni olyan keményre, igen, kényelmetlenebb, mint egy 42-es 3-4 barra fújt kerék, viszont sokkal kisebb a súrlódása is Szóval célszerű tartani ami rá van írva a gumira.
- megakadás: a kérdés az, hogy hol akad meg? A fékeknél? Ha igen, akkor elég picit kintebb engedni őket. Én még nem láttam olyan felnit, amibe ne lett volna minimális 8-as (igaz azért inkább alsó-közép kategória fordultak meg a kezeim között), ellenben az összes bicikli szervízesnek az a mániája, hogy kb. fél mm-re legyen a fékpofa a felniktől. Biztos jó valamiért, de nekem eddig csak arra volt jó, hogy anyáztam miért megy ilyen rosszul aznap a tekerés, aztán a végén rájöttem, hogy ha csak picit is, de időnként fogta a fék a kereket Plusz első 100km-en a küllők még alakulhatnak, szóval emiatt új biciklinél szinte garantált valamennyi 8-as első használatkor.
Ha viszont kioldott fék mellett is lelassul, akkor valami komolyabb gond van. -
veterán
köszönöm urak az infókat. találtam a féken egy kis pöcköt amivel ki tudtam akasztani, így nagyon szépen fut a kerék, szóval valószínűleg a fékpofákon kell állítani kicsit. de elviszem majd az alpinbikehoz, hogy egy body scanninggel együtt állítsanak be féket, váltót, mindent
Süti:nekem hirtelen kevésnek tűnt a dolog, de végülis van benne valami, annyira nem tervezem emelkedőzni egyelőre
és köszi megint a véleményeket, na meg elnézést a sok amatőr kérdésért
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
rii
nagyúr
válasz scar07 #43163 üzenetére
rengetegen lesznek a divatbringások .-(
fel kell rá készülni lelkileg ....ebből a szempontból kifejezetten szeretem az október utáni időt ...
nekem is van egy piros, ami nem állíthat meg, de az balról csak egy 50m-es zsákutca, ami majd egyszer út lesz... de addig is nem értem miért kellett oda lámpa (lágyámnyosi hídnál, a kopaszi gát oldalán) ... kb. sosincs ott senki ...
meg nem éri meg. - pont jön egy rendőr, pont jön egy kocsi
meg nem szeretem ezzel bosszantani az autósokat, és kelteni a kerékpárosok amúgy is eléggé rosszhírét ...még a pirosról sárgára váltásnál is szét kell nézni, mert lehet a kocsiknál akkor még zöld-sárga van (sok ilyen lámpa van, amik úgy váltanak, h mindkét fél még akár át is csusszanhatna ... és át is csúszik .. mivel az autósnak a 3-4 mp-es piroslámpa, a kerékpárosnak meg semmi se szent ...
sőt ... egyszerr csepelen, téle, hajnal 2-kor jött egy 8-tengelyes sóderszálító schwartzmuller ... még jó h nem mentem ki elé keménykedni, mondván, "nekem van zöld"
mert ő meg vagy 80-al ment át a piroson. ... nekem meg pislogni is alig maradt lelkierőm ... mentem tovább rezignáltan ...
o.Opiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
zoli03
őstag
válasz bandus #43157 üzenetére
Ha 5-6 km-t se bírsz rajta, akkor a bélelt nadrág se fog sokat segíteni. Kényelmes nyereg+bélelt nadrág a megoldás.
Én maximum nyomásra szoktam fújni. De hagyhatod 6-7 baron is, ha neked úgy kényelmesebb, ki kell tapasztalni.
3 tányér előre nem olyan egyszerű. Hajtóművet kell cserélni, a mostanira nem lehet felrakni még egy tányért. Már ez jelentős költség. Akkor ott van a fékváltókar, ami megint csak elég drága. Plusz első váltó, és lehet a hátsó is. Még a legkisebb áttétel is nagy? A legegyszerűbb kicserélni a fogaskoszorút.
Nem olyan érzékenyek a felnik, elég jól bírják a magyar utakat. Én sokszor mentem bele 13 mm széles felnivel akkora kátyúkba, hogy már nekem fájt. Ha kivetted a kereket, akkor a helyére raktad vissza? Ha a földre lerakva, kicsit lenyomva rakod bele és húzod meg a gyorszárat, akkor a helyére kell mennie. Ha csak fogod, belerakod, aztán meghúzod a gyorszárat, szinte biztos, hogy nem a helyére ment be. De ha nyolcas van benne, azt könnyen látni, mert egy vagy több ponton hozzáér a fékpofához.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
rii
nagyúr
válasz gergo5991 #43162 üzenetére
(tudtommal csak EKG pontossággal (polar orák) mérő eszköz tudná megmondani az elégetett kalóriákat, ha meg lehet neki adni minden fizikai jellemzőt ... testzsír-izom-százalék vagymi, meg hasonló spec.)
amúgy csak mókusvakítás .-)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Napfénysüti #43091 üzenetére
az lehet mint futásnál ... lazábbra kell hagyni, mert pár perc után a láb elkezd dagadni, és a bő cipő pont szoros lesz ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
veterán
válasz zoli03 #43168 üzenetére
Nekem nem kell pontos adat, ha nagyon elter a tav, akkor ora alapjan pontositok, a tobbit maximum megnezem, hogy "húúú", aztan kesz.
(#43174) Napfénysüti
Nem outival, de nekem ma is a hazaerkezes mar eroteljes szenvedes volt felfele, ott nem tudom, mit csinaltam volna a kis tanyer nelkul(#43172) rii
Ahol ismerem a forgalmi rendet, hogy mi utan kovetkezik nekem zold, es nincs abbol az iranybol forgalom, akkor en is at szoktam gurulni, habar talan 2-3 ilyen lampas hely van a varosban.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
gergo5991
őstag
smart sam 2-es gumik vannak most a kerekeken, az érekelne, hogy aki ilyet használ vagy mást, mennyire szokta úgy érezni kanyarokban hogy csuszik? ma elég kacskaringós dombről jöttem le, sima út volt teljeen, mentem 50-el de azért fékeztem a kanyarokban mert éreztem hogy oldalsó része a keréknek picit mintha csúszna, ha meg látom hogy köves vagy poros az út akkor alapból nem csapatom neki, félek is a kanyaroktól mert volt hogy egy gyors kanyarban kicsúszott az első kerekem.
[ Szerkesztve ]
-
scar07
tag
Csak nem a Szabadkikötői úton a kikötőből kiguruló teher? Ott igencsak odakellet figyelni régen mert az a lámpa sokszor csak sárgán villog még most is...
Most meg már tárgytalan mióta ott fasza bringa út van végigElég magas az ingerküszöböm de azért ami sok az sok...mind1 ez olyan amivel mindenki találkozik...
Amin még csodálkozom, hogy még nem láttam BUBIS vaksi japán turistát kacsázni az úton de biztos eljön majd ez is -
veterán
Majdnem elfelejtettem megkerdezni:
Sima tengelyt lehet gyorszarasra cserelni, vagy mas agy kell hozza, esetleg egyeb kompatibilitasi problema? A sima anyas tengely erosebb?Everybody lies.
-
concret_hp
addikt
válasz bandus #43157 üzenetére
-nyereghez majd hozzászoksz
-ahhoz hogy a kezedet szétrázzák a remek minőségű magyar utak szintén én 7-7.5-re szoktam ha már fújok bele
-nekem 30-39-50 van elől, a 30as tényleg nagyon ritkán van használva és ha megnézed hány ft lecserélni könnyen meggondolod magad másrészt ahova mondjuk 34-25el (vagy 34-27 nemtom mid van) nem tudsz felmenni, oda 30as elsővel sem
[ Szerkesztve ]
vagy fullba vagy sehogy :D
-
#48525824
törölt tag
válasz lsebestyen #43155 üzenetére
Nem a pirosozas miatt boxoltan volna le vele, hanem mert nyolcvanszor kene visszaelozni, na meg pont ezek a lassu viz partot mos emberek pirosoznak a legrosszabbul. Lehet azt ugyesen is csinalni, hogy ne akadalyozz vele senkit. Amugy mar nem pirosoztam joideje, eleg temposan tudok menni ahhoz, hogy ne ott kelljen elonyt szereznem, na meg jo edzes mindig visszagyorsitani.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Pttypang #43166 üzenetére
"Fogalmam sincs, melyik ut melyik"...hát szégyelld magad! Amúgy jó sokat tekertél,csak nem azzal a decathlonossal?!
(#43161) szjoci ...még egy Bükkös?
(#43152) scar07...na ezért nem lettem rendőr! Kábé 3 nap után kirúgtak volna,mert biztos megtalálom a módját,hogy visszaéljek a hatalmammal.Hirtelen az jut eszembe,hogy talán másnap ott lettem volna valahol,vadállatként lesve "prédámra" hátha elkaphatom pirosozással,és durván egyenlőtlen feltételek mellett végre leboxolhassuk...ő a pénztárcájával én meg a csekkel!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
belaazallat
addikt
válasz Cathfaern #43170 üzenetére
"Ha nem fújod fel 8 bárra, akkor felütöd"
Na, azért ne ragadtassuk el magunkat! 7 bárra fújt gumit (25 széles) nem ütöttem fel, és én 127kg vagyok.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Zebu
addikt
válasz belaazallat #43187 üzenetére
Rubenanak van egy optimális gördülési ellenállás kalkulátora.
TPI-t, talajt, súlyt, mindent be tudsz állítani. Ez alapján javasol egy első és hátsó guminyomást. ÉN kb ez alapján szoktam belőni. Bringával együzz vagyok kb 95kg.Hátra 8.4, előre 8 a javasolt a Schwalbe one-nal. De pl a lugano-nál más értékek jöttek ki.
De vannak más kalkulátorok is.
-
nagyúr
-
#48525824
törölt tag
válasz Napfénysüti #43189 üzenetére
Contiba hivatalosan 8,5 bart lehet belehajtani, én 11 baron jártam vele
-
Tothgera30
Ármester
Honnan lehet szerezni jó árasított 19"-es 29er vázat szerezni?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
-
veterán
válasz zoli03 #43173 üzenetére
igen, az tiszta sor, utána járva lehet, hogy nem éri meg ebbe beruházni. jelenleg ilyen hajtóművem van [link].
"Ha kivetted a kereket, akkor a helyére raktad vissza?" kizárt dolog, hogy én kivegyem a kereket ez egyelőre meghaladja a tudásomat
#43147 Napfénysüti:"Hátul milyen sorod van?" na ezt pontosan nem tudom, gondolom a 10-es tiagra. igen, megnézve: 12-28-as.
HP: jaja,50/34-es lesz az az első hajtómű. akkor egyelőre nem ennek a cseréjén fogok kattogni
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
#48525824
törölt tag
válasz Napfénysüti #43192 üzenetére
cont igrand prix kirepedezett, de másfél évig használtam, ultra race meg ss+ az nemigazán, bár csak első gumiról van véleményem, mert hátul 3 hetente cserélem.
-
nagyúr
-
#48525824
törölt tag
válasz Napfénysüti #43195 üzenetére
Stelviora és áttételekre csak ezt tudom ajánlani egyik cél, de ehhez még sokat kell edzeni
-
nagyúr
válasz #48525824 #43196 üzenetére
Biztos nem tavaly kezdett tekerni.
Viszont az ő izületei se tuti hogy olyan hű de jó állapotban lesznek pár év múlva ha fix áttétellel megy hegyre.ivana: lefelé izgalmas lesz, lehet kapok kölcsön kamerát amit feldobok majd a kormányra.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
RichieTri
senior tag
válasz Napfénysüti #43195 üzenetére
34-28?
én 39/21 el mentem fel a perényi lejtő felől a hhh-ralive:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
Új hozzászólás Aktív témák
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen