Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beleszólok

    senior tag

    válasz Napfénysüti #34352 üzenetére

    Nem vagyok outis, de... nem kicsit költséges az átállás rá. Ha csak elöl, akkor első villa csere, ha mindkét fékre, akkor vázcsere is, mert tudtommal a hátsó villa és a váz nem cserélhetőek külön. ;)

    Egyéb tekintetben: nekem szimpatikusabb a nem tárcsafék több okból. Szeles időben a tárcsa, ahhoz képest, hogy milyen kicsit, elég nagy "felhajtóerőt" képes kifejteni, érezni a kormányon a hatását.
    A karbantartása elég macerás (legalábbis ami nekem van, annak a légtelenítését csak harmadik nekifutásra sikerült többé-kevésbé tökéletesen kivitelezni - és több szervizes állítja, hogy ez a fék ilyen szempontból problémás)
    Nehezebb észrevenni, ha nagyon kopott a fékbetét. A hagyományos V, patkó- etc. fékeknél csak ránézel és látod, ha kopott a gumi, a tárcsánál ki kell szerelni a betétet.
    Ha gyengébb minőségű tárcsád van, esetleg hajlamos lehet a fékezéskor fellépő hő hatására hullámossá válni, amitől aztán sokáig hallgathatod a folyamatos nyikorgást (ezt eddig sikerült megúsznom)
    Cserébe állítólag jobban fog, mint a V fék - én úgy emlékszem, nincs olyan veszett nagy különbség a jelenlegi Avid Elixir5 és a régi, meridás V fékem között, de az már rég volt...

    Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso

Új hozzászólás Aktív témák