Hirdetés
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
Premier előzetest kapott a Sand Land
gp Befutottak az első tesztek is a hamarosan megjelenő játékhoz.
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ati012
senior tag
Színes, kidobásra ítélt kerékpár láncot keresek!
Debrecen és környéke elsősorban. -
nagyúr
Outisok! Mit gondoltok a tárcsafékek alkalmazásáról? Ahogy olvasgatom az Eurobike beszámolókat azt látom egyre nagyobb lesz a térnyerése ezeknek a fékeknek az aszfaltszaggatókon.
Més que un club!
-
beleszólok
senior tag
válasz Napfénysüti #34352 üzenetére
Nem vagyok outis, de... nem kicsit költséges az átállás rá. Ha csak elöl, akkor első villa csere, ha mindkét fékre, akkor vázcsere is, mert tudtommal a hátsó villa és a váz nem cserélhetőek külön.
Egyéb tekintetben: nekem szimpatikusabb a nem tárcsafék több okból. Szeles időben a tárcsa, ahhoz képest, hogy milyen kicsit, elég nagy "felhajtóerőt" képes kifejteni, érezni a kormányon a hatását.
A karbantartása elég macerás (legalábbis ami nekem van, annak a légtelenítését csak harmadik nekifutásra sikerült többé-kevésbé tökéletesen kivitelezni - és több szervizes állítja, hogy ez a fék ilyen szempontból problémás)
Nehezebb észrevenni, ha nagyon kopott a fékbetét. A hagyományos V, patkó- etc. fékeknél csak ránézel és látod, ha kopott a gumi, a tárcsánál ki kell szerelni a betétet.
Ha gyengébb minőségű tárcsád van, esetleg hajlamos lehet a fékezéskor fellépő hő hatására hullámossá válni, amitől aztán sokáig hallgathatod a folyamatos nyikorgást (ezt eddig sikerült megúsznom)
Cserébe állítólag jobban fog, mint a V fék - én úgy emlékszem, nincs olyan veszett nagy különbség a jelenlegi Avid Elixir5 és a régi, meridás V fékem között, de az már rég volt...Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
#48525824
törölt tag
Budapesten, szerda, csüt., péntek fokozott bringás ellenőrzés. Este 19-ig, figyeljetek!
-
nagyúr
válasz beleszólok #34353 üzenetére
Én nem akarnék átállni rá, isten ments csak kíváncsiságból kérdezem kinek mi a véleménye róla.
Més que un club!
-
hroberto
veterán
válasz Napfénysüti #34357 üzenetére
Ebben szvsz nagy része van annak, hogy legyen megint mire költeni.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Teasüti
nagyúr
válasz beleszólok #34341 üzenetére
+1
150-es Revelation mozog alattam 110/140 psi (igen, a negatív túl van fújva nem kicsit) nyomással 75 kg-hoz felcuccolva és a lockout-ot kizárólag akkor használom, ha kiállok a nyeregből dombnak felfelé, általában csak aszfalton. Terepen ritkábban, Gate ide vagy oda, nem szeretem ha kapja a zárt teló a terepet.
Nyeregben ülve soha nem mozog fölöslegesen, sőt. Hiába a túlfújt negatív, sztem elég nehezen indul meg a rugós lowend RST villámhoz hasonlítva.
Pedig aztán kormányról zárom, ha kell akkor én is 100 méterenként, de sose éreztem szignifikáns különbséget. Igaz stopperrel sose mértem, de érzetre nem fáradok el jobban nyitott villával.(#34345) Maximum1
+1
Csak nálam mind a kettő monti.
Én pont az a másik végletet képviselem, városba fully a kényelem jegyében.
Jó edzésben tart 20+ kg-os géppel közlekedni napi szinten, nem okoz gondot aztán feljutni a hegyre a többiek előtt. Na meg azért becsületes dolog ilyen tömeggel és szélfogókkal (tükör, 3 részes csomagtartó táska) felvenni a tempót egy-egy éppen edzésben lévő bringással.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz beleszólok #34361 üzenetére
Nem tudtam beállítani a SAG-et, vmiért nem ül be úgy, ahogy szeretném. A táblázattal lőttem be először, egyenlő nyomással. Semmi beülése nem volt a súlyom alatt. Szerettem volna egy erős 20% SAG-et az extra kényelem és a vázgeo visszabillentése miatt, de nem találtam még olyan beállítást, amivel hajlandó beülni úgy, hogy aztán nem koppan fel lejtőzéskor (amit Enduro szintű igénybevétellel tudnék jellemezni, ha eljutok a kedvenc zúzdámhoz). Legutóbb 40 kmph felett köves lejtőn sikerült felütni mindkét gumit és a telót is (a váz az merev hátul).
Vagyis kérdésedre a válasz, olyan 130-140 között állapodik meg ekkora nyomáson. Eléggé zavar, hogy holtjátéka van, vagyis az egyensúlyi helyzetben van néhány mm, ahol nem mozog. Pl. ha leszállok a gépről, akkor nem jön fel teljesen a villa alaphelyzetbe, hanem még akár ki is lehet húzni rajta egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
beleszólok
senior tag
-
razzorr
őstag
Reggel egy csávó előttünk kb.150-200 méterrel haladt,amikor is kipottyant a telefonja valószínűleg a zsebéből és ahelyett hogy a marhája letette volna a fűbe a cangát és jelzi nekünk és az autósoknak is,hogy problémája van, fogta magát és a drótszamarat vonszolva elkezdett szembe (felénk) loholni. Mi meg tempóval mentünk,oldalról türelmetlen autósor centizgetései,hátul ugyancsak bringások hada...ordítottam a faszira,hogy húzzon el,de persze egy vacak telefon fontosabb mint sok ember élete és testi épsége. Szerencsére megúsztuk,telefon kicentizve, autókon a fényezés sértetlen, de a legfőbb,hogy megúsztunk egy érdekes szitut. Na ezért is várom hogy hidegebb legyen,mert ezek a rutintalan, agyilag zokni emberek remélhetőleg eltűnnek.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Napfénysüti #34352 üzenetére
Ég és föld a kettő. Volt szerencsém kipróbálni egy Cyclo gépet 160-as hidrós tárcsákkal (talán 28-as gumikkal), és nagyon-nagyon meggyőző volt. Bár 20-as vagy 23-as gumihoz nem biztos hogy olyan biztos lesz a tárcsa, mert egy erős fékezésnél lehet hogy inkább csúszik a kerék, min hogy tapadjon. Lehet hogy drágább, kissé körülményesebb a hidrós tárcsa, de húzott már ki vészes helyzetekből, azután az ember rááll irdatlan kis féktávokat tolni a géppel. De egyszer mindenképp ki kell próbálni, azt mondom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ati012
senior tag
válasz Tothgera30 #34366 üzenetére
Azután az ember rááll irdatlan kis féktávokat tolni a géppel
....és a kedves autós a balra kanyarodást megoldja a te sávodba, mert fontos az ideális ív, de te már ott vagy a kihajtás vonalánál. Grátiszba a kecskére felvan kötve egy 120centis LCD TV hátra. Aztán csinálj valamit hogy ne üsd el a babakocsist a járdán, de a tévére is figyelj, de ott van még egy bokor.
Mai napig nem tudom hogy oldottam meg...
-
Solad
őstag
válasz Napfénysüti #34352 üzenetére
Az az álláspontom, hogy nem feltétlenül a fék a szűk keresztmetszet outin fékezéskor.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
venember83
nagyúr
Nem is a fékerőt tekintve megoldás a tárcsa, hanem inkább az adagolhatóság szempontjából. A tavasszal teszteltem Speci Roubaix-t tárcsával, istentelen minden szempontból, és pozitív értelemben, úgy adagolhatóság, mint fékerő szempontjából. Egyértelműen pozitív előrelépés hatékonyság szempontjából, mert segít szoros helyzetekben, esőben is kb. ugyanazt a teljesítményt nyújtja, viszont tény, hogy esztétikailag nem illik a légszerű outi kinézethez, valamint karbantartás szempontjából igényesebb, mint a sima felnifék, és drágább. De új outi esetén, ha adott rá a keret, szerintem mindenképpen megéri. Csak nem nézni és fényképezni kell, hanem használni.
Giro promóciós videó: [link]. Határozottan izgalmasnak tűnik így az országúti kerékpározás szerintem még a kevésbé bringacentrikus sportrajongóknak is.
-
venember83
nagyúr
Nem tűnnek rossz vételnek:
Tomac Snyper
Giant Trance - a váz mindenképp jobb hajtóművet, fékeket és esetleg telót érdemelne, de ennyiért határozottan tetszik. -
concret_hp
addikt
állítólag okt1-3 fokozott bringás ellenőrzés folyik...
Szemelvények a bringás kiegészítőkről:
* Működő fék mindkét keréken. Nedves időben is meg kell tudni állni. Nemár?!
* Csengő hangú hegjelző berendezés.
* Fehér vagy kadniumsárga első lámpa (150 méteres láthatóság), vörös hátsó lámpa.
* Fehér első prizma, vörös hátsó prizma.
* Pedálprizma.
* Az első kerékre 2db borostyán színű prizma kell (vagy reflexcsíkos a külső gumi).
* Forrás: http://www.minimalmass.hu/2014-januar-1-tol-frissul-a-kohem-rendelet/291vagy fullba vagy sehogy :D
-
beleszólok
senior tag
válasz concret_hp #34378 üzenetére
Pedál prizma nem kötelező. De ha tudsz ezzel ellentétes infót, oszd meg velünk!
(Két hete vitatkoztam emiatt valakivel, akkor utánanéztem és csak ajánlott volt)[ Szerkesztve ]
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
ginola
addikt
válasz concret_hp #34378 üzenetére
Érdekes, sokaknak csak egy borostyán prizma van a kerekeken, és nincs elöl, hátul prizma.
-
beleszólok
senior tag
válasz ginola #34380 üzenetére
A legújabb módosításig csak egy kellett. Nekem ha megbüntetnek miatta sem lesz több, mert olyan kerekem van, amire csak valami spéci szerelékkel lehet prizmát tenni és ami van, azt is csak véletlenül sikerült beszerezni.
Egyéb rondasággal meg nem akarom elcsúfítani, mivel nem járok sötétben.Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
LonGleY
veterán
válasz beleszólok #34381 üzenetére
Egyébként a saját megoldás: fényvisszaverős bokaszalagok... Két fehér előre, a teleszkóp lábakra, egy piros pedig a hátsó villa/nyeregvázcső találkozásánál, és csókolom. Szépen látható minden oldalról a gép, és a színek is stimmelnek. Plusz a lámpák, természetesen. Még sosem akartak ezért leinteni. Elég jól virítanak a sötétben. Pedig direkt is szoktam idegesíteni a rend homokos őreit, de előttük a piroson számtalanszor átegykerekezve is csak egyszer próbáltak megállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Syd69
aktív tag
-
rii
nagyúr
vaddisznó
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
veterán
A pedalcsere a halalom..
Most a frissen kihozott bicon nem tudom leszedn ia gyari jobb pedalt.. Szerinte meloszor rossz iranyba probaltam, most meg nem mozdul mar semerre. Teljesen random a kinai hajtokaroknal ,hogy merre lehet leszedni..Everybody lies.
-
veterán
válasz venember83 #34391 üzenetére
Ha tudnam, melyik irany a megfelelo, torekednek en, de addig is ez zsakbamacska. Maximum a hajtassal egyutt cserelem a pedalt is, ugyis pont olyan muanyag boritasos hajtokaros hulladek van rajta, mint a regin volt eloszor, de gondoltam kihajtom a lelket azert, mielott lecserelem. Lehet, hogy ebbol igy nem lesz semmi, csak kezdesnek lecserelem a fenebe
Everybody lies.
-
beleszólok
senior tag
válasz Pttypang #34392 üzenetére
Képzeld el, hogy csak a pedál tengelye van a hajtókaron! Ha menetirányba kezded forgatni, miközben a tengelyt fixen tartod, be kell tekerednie. Neked most ellenkező irányba kell mozdítani.
Így o.k.?Egyszerűbben: az első kerék irányában legyen a kulcs szára, így kell lefelé fordítani.
Ez mindkét oldalra igaz, nem mindegy, hogy jobb vagy bal oldalra rakod fel a pedált.
(Azért valaki gondolja még át, mert nem vagyok 100%-ig biztos benne! )[ Szerkesztve ]
Tiszavirág: http://youtu.be/YdcsiW0kfso
-
Syd69
aktív tag
-
veterán
válasz beleszólok #34393 üzenetére
Ez eddig rendben, de ha nem mozdul meg, es egyszerubb a kuka hajtassal egyutt cserelni, ami meg is tortent volna, ha nem sikerul megolnom a hajtokar kihajto csavarjat is..
De amugy se nez ki meg igy se olyan rosszul a gep, mar bele is csaptam egy 20-ast ossze-vissza
A felemas pedaltol es a hajtastol eltekintveEverybody lies.
-
veterán
válasz lsebestyen #34396 üzenetére
Persze, szorozsirral szoktam a menetet megfujni mielott felteszem.
Everybody lies.
-
Jester01
veterán
válasz concret_hp #34378 üzenetére
Hümm, eddig mintha kerekenként kellett volna 1 prizma, most meg előre kettő. Hát jó, akkor átpakolom a hátsóról
Jester
-
-=RelakS=-
veterán
Június végén morogtam, hogy jajjdegáz a KMC lánc, hogy megnyúlt
Hát most a másik KMC-be is belediktáltam végre 200km-t.
Tanulság?
A KMC nem tűnik annyira nagyon rossznak a SRAM-hoz képest. A Sunrace egy gyagyi xahr.
A legfontosabb: ha az új lánc ugrál a régi soron, azonnal visszarakni a régit, és új sor után kell nézni, mert szétbarmolja a kopott sor a láncot.Csak nekem tűnnek ezek a "thumbnail" képek kicsit nagynak?
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Daniel Alves
őstag
Sziasztok,
Milyen országúti cipőt érdemes venni most? Maximum 40-55k rá a keret. Az egyik munkatársamnak egy 2 éves shimano cipője van de a talpa nagyon rossz állapotban van. Elmondása szerint pár séta és teljesen szétkopott a talpa.
Érdekelne, hogy lehet olyan cipőt venni aminek "cserélhető" a talpa?Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Mata összteleszkópos kerékpár