- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #16887 üzenetére
Ezzel egyébként az a necces, hogy az a fékjelző csík, aka horony is kopik, bár sokkal kevésbé.
A fékpofa alakosan fog bekopni és idővel elkezdi koptatni a hornyot is.
Emlékszem nekem még festék is volt benne, na most az első 1000 km után már nyoma sincs. Fémszínű lett a horony is.
Mire az teljesen eltűnik és kitisztul a fékfelület, addigra már talán késő is.Ne is mondd, direkt autóval mentem munkába, mert zápor és zivatar. Erre napos idő.
(#16891) superecneB
Mi értelme felcserélgetni a láncokat? Lenyúlik, újat vesz, lenyúlik, újat vesz.
Érdekes is lenne ha mondjuk minden 1000-esnél cserélgetni kellene.
Bár a városi 1700 Ft-os láncok amúgy is kb. 1500 km-t bírnak alattam.
Sőt, fogsort is elhasználtam már ennyi alatt, bár az is vmi ratyi Sunrace volt.
Remélem most a 6700 Ft-os HG-51 nem egy láncot fog csak elkoptatni, mert akkor felgyújtom a bringát.[ Szerkesztve ]