Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • deny330

    aktív tag

    válasz jjeahh #111052 üzenetére

    Nem belepofázni akarok, de ha engem kérdezel tuti azt mondanám, hogy a forgáspontoktól való félelem a sok sár miatt nem teljesen jogos. Csak, hogy említsek egy példát; haverom a bringáját tavaly szezon elejétől egészen tél végéig használta. Ezt úgy képzeld el, hogy kb juniustól augusztusig csak terep túrákra mentem vele heti 1-2x (ezek ilyen 40-60km es távok per túra), utána ahogyan kezdődött a suli, ő napi szinten átjárt szomszédos faluból gyakorlatra és suliba bringával, ez úgy oda-vissza 10km, ennek kb 60% -a terep. Persze ez így nem hangzik soknak, de szeptember elejétől február végéig sok km összejön, ha az ember 7 napból 5x megcsinálja hóban, esőben, sárban, szárazságban. A lényeg amit mondani akarok, hogy neki tél végére kellett egy lánc csere és a forgáspontokat kellett kicserélnie, plusz a kormánycsapágya beázott úgy 2x. Ha ilyen használat mellett neki csak tél végére jöttek elő a bajok, akkor nem hiszem, hogy olyan keveset bírnának ezek a forgó alkatrészek. A teló szervíz is annyi volt nála, hogy olajcsere + pucolás, + első telóba kellett neki egy szimering csere. Ha jól tudom ő 45 ből úszta meg az egészet, de a teló szervizek így is később lettek megcsinálva, szóval ez nem az egyben ott hagyott összeg.

    Mindenesetre nem rábeszélni akarlak, csak szerettem volna élni az elő példával, hátha esetleg adsz neki egy esélyt ebből kifolyólag a későbbiekben. :))

Új hozzászólás Aktív témák