Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Jim-Y
veterán
Sziasztok, szeretnék kerékpárt venni, és a véleményeteket kérném benne.
Az ideális keret 70-80e lenne, de ennyiért újonnan pont nem lehet kapni semmit :/
Amiket néztem: (országúti, SS vagy Fixi-t szeretnék)
csepel torpedo
Sqinn Csepel Tour 28
Mali DukeLátszik, hogy azért az összes drágább mint az ideális keret, de ennyit még talán áldoznék is rá...
Használtat két okból nem linkeltem:
1: mert annyira nem értek hozzá, hogy nem tudom, hogy mi lenne jó vétel
2: 95%-ban felújított, már több éves darabok vannak 60-70e-ért, amikről 1 miatt nem tudom eldönteni, hogy jó vétel-e, pluszban általában nem is néznek ki jól...üdv
megj: vagy ha esetleg valaki otthon van a használpiacban, és tudna mutatni jó ajánlatokat (kis naív me ), akkor 197cm vagyok, és nem zárkózom el a használt bicajoktól sem
[ Szerkesztve ]
-
Fáraó
őstag
A fordított rugóhúzású váltót a Shimano Dual Control-hoz (fékezés+váltás egy karon, két tengelyen) ajánlják/szerelik. [link]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
MODERÁTOR
válasz Bati0501 #46255 üzenetére
Annak van írva, freeride nadrág néven találtam ezeket. Kifejezetten nem tudom elképzelni magam feszülős "cicanadrágban" (meg amúgy sem tetszik). A funkció meg a nagy légellenállás nem számít, mert nem akarok 40-es átlagtempót elérni, MTB-kal amúgy is nehéz lenne.
Harrrr!!!!
-
Manitou
addikt
válasz Teasüti #46249 üzenetére
Pedig így működik, és ez tapasztalat, nem elmélet Volt ismeretségi körben fordított rugóirányű XTR hátsóváltó, ami rapidfire+ váltókarral volt kombinálva. Próbáltam is. Fura is volt hogy ugye ahogy mutatóujjal pöcköltem a váltókart, úgy váltott felfele, a másikkal meg lefele irányba. Nekem nem jött be a dolog. Nem is nagyon terjedt el ez a fordított rugóállású téma, hasonló zsákutca volt szerintem, mint a dualcontrol.
Semmi bonyolult nincsen ebben. Itt csupán annyiról van szó. hogy a hátsó váltóban van megfordítva a rugó húzásának iránya. Tehát a váltókarnál semmi nem töténik, ugyanazokkal a karokkal csinálod a bowden húzását és a lazítását is, mint normál esetben. Csak ebben az esetben ez fordítva sül el, mert a hátsó váltó rugójának fordított húzása miatt így pont megcserélődik a két kar szerepe.
Fáraó
Szerintem 2000 körül még a fasorban sem volt dualcontrol, pedig már akkor is léteztek fordított ugóhúzású hátsó váltók, főleg XT és XTR vonalon.[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz Teasüti #46242 üzenetére
Nekem pont ilyenem van, mint amit a kolléga néz. A szerelők ha rutinból állnak neki szerelni, akkor 10 perc után veszik a lapot hogy valami nem stimmel. Nem működik a váltó, ilyenkor még egyszer elmondom, fordított működésű. Ilyenkor már leesik a 20 fillér.
Egyébként a váltókarok fordított működésén kívül semmi eltérés nincs egy normál váltóhoz képest.
Szerk:
(#46243) csabi94
"Amúgy gondolom, hogy a legtöbb váltókarral nem kompatibilisek. "
Dede 3 váltókarral is rendben működött. Acera, alivio, derore
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #46260 üzenetére
Nyilván, nekem is ilyen van. Nem az a kérdés, hogy pöckölésre nagyobb kerékre vált-e a fordított.
Eddig bovden húzásról beszéltünk és húzási irányokról. Ami mindkét esetben ugyanaz a váltókar felőli oldalán.(#46258) D.Orion
Erre miért kellene még külön ruha?
Montizás alatt nem csak DH-zást és egyéb zúzdákat lehet érteni amúgy.[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
Amit tegnap leütöttem vaterán kerékszett nem volt jó, hátsó agy mégsem volt annyira szuper mint hogy az eladó gondolta, igy tovább keresgéltem.
Rodi kerekekről mit gondoltok? Ebbe a 25000ft-os árba belealkudtam egy uj 160as Magura storm tárcsát is.
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Manitou
addikt
válasz Teasüti #46262 üzenetére
Ja azt nem olvastam, hogy neked is ilyen van, de akkor nem kell magyaráznom.
Szerintem valamit félreértettél. Igazából nem is értem akkor mibe "kötöttél" bele?
Egyről beszélünk szerintem.Rapid Fire elvű karoknál azért ez érdekes lenne, ha így működne.
Ugye az egyik bajuszt csak pöcögteted, és csak a másikat nyomod be erővel.Ezt nem értem, hogy mire írod. Ugyanúgy használod mind a két kart, mint normál rugóirányú h váltó esetén, csak a szerepe változik, mint ahogy írtam is előző hszben..
Én hol írtam mást?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Manitou #46265 üzenetére
Átolvasva elölről úgy hiszem a bovdenhúzás irányának cseréjére asszociáltam.
Hogy a váltókarok ugye csak egyik irányban tudnak húzni, másik irányban meg ereszteni.
Aztán rágerjedtem erre, hogy nem lehet megcserélni a funkciókat a Rapidfire rendszernél - pöcögtetős karral húzni, és a húzóssal ereszteni. Meg úgy semmilyen karnál sem.Második nekifutásra jah, azt hiszem egyre gondoltunk.
(#46265) Manitou
Pontosan az ilyen homályos fogalmazás miatt értettem félre.
csak a szerepe változik, mint ahogy írtam is előző hszbenSzerepe a te értelmezésedben: normálnál a "pöcögtetős" kar kisebb kerékre léptet, fordítottnál nagyobbra.
Szerepe az én értelmezésemben: fordítottnál a pöcögtetős karral húzod a bovdent, normálnál meg ereszted. Persze nem így van, és én erre ugrottam.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Manitou #46265 üzenetére
Meg úgy egyáltalán egyetlen váltókaron sem lehet irányt cserélni.
Na meg a bovden, mint olyan is csak húzható, tolni elég nehéz lenneNa szóval erre akartam íri, hogy én hol írtam, olyat, hogy irányt cserélsz a váltókaron?
Mod:
Akkor ezt megbeszéltük
Nekem úgy rémlik 2000-ben már volt fordított Dualcontol meg 2003-tól volt úgy rémlik.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #46266 üzenetére
Jah hát meg az egész onnan jött, hogy fordított váltóhoz fordított váltókar...
Innen már egyenes út vezetett a zsákutcáig.(#46267) csabi94
Hát én nem szeretem. Szívesen cserélném különálló karokra.
Nem férek el a kormányon tőle, egyszerűen túl széles felépítményűek. A fékkarok már kilógnak a kormány végére szinte. Áthelyezni beljebb nem tudom, mert a fékcsöveknél már így is szinte összeérnek.
Vehetek szélesebb kormányt majd egyszer...[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz csabi94 #46267 üzenetére
fúúú, én nagyon nem szeretem a dualcontrol karokat
ma egy 40est csavartam bele, ahogy számoltam, a jó öreg Budapesten, bár tény, hogy 4 etapban az egyetlen, ami miatt nem gyűlölök este fél10kor végezni az egyetemen, hogy mindig áttekerek a Margit-hídon hazafele (is), és gyönyörű a város, imádom, szerelmes vagyok ilyenkor
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #46271 üzenetére
mivel én is kerülgettem, meg csatangoltam, szerintem nekem is valahol 38-42 között lehet, mókás sajnos el van lopódva már régóta az okostelefonom, így az endo-t nem tudom használni, de ha minden jól megy, akkor piti pénzért hozzájutok egyhez, és akkor újra tudom etetni a kilométerekkel. ez a 40 egy középerős nap volt, bár csak egyetemre tekertem, kíváncsi lennék már egy 2-3 hetes átlagomra távban. meg az új áttétel végsebességét és átlagsebességét is megnézném végre...
csabi:
igeeen, imádom az ilyen képeket, gyűjtöm őket tonnaszámra
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
_seth_
veterán
Hirdetek pár kerékpáros cuccot: ruhák + alkatrészek, ha lenne valakinek Topeak Defender M2 hibátlan hátsó sárvédője feleslegbe arra cserélnék is (Defender RX szett is érdekel)
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
szerintetek is defektes az első?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
tocsa
senior tag
Szevasztok jóemberek! Ismer-e valamlyikőtök belsős embert a SRAM agyváltó gyártó részlegénél? Szükségem lenne egy olyan aluminium házas szabadonfutós Automatix-ra ami megközelíti legalább a kontrás 980-os súlyadatát!
http://www.sram.com/sram/urban/products/automatixA problémám: http://atoth.sote.hu/~tocsa/
Magyarul költséghatékonysági okokból a szabadonfutos megegyezik a kontrással, mindössze az 5 fényes fék hengerecske van lecserélve egy fekete műanyag távtartóval. És 780g helyett 1170g! WTF? WTF!Bővebben:
Álmodtam egy új bringát magamnak. Bár le tudtam húzni az utóbbi 4 évet fixivel is, ráadásul dombos terepen (52 x 18-as áttétellel, 165mm-es hajtókarral), mindig valami exotikus dolgonál kötök ki.
De azért ezzel nem tudom felvenni teljesen az autók ritmusát (bár elég durván nyomom). A SACHS (SRAM) Spectro7-esemet nem veszem számításba, mert nem kell 7 sebesség, illetve a sarkammal amúgy is elérem a hátsó tengelyt és a rajta levő clickbox-ot. Ellenben kéne még egy sebesség azért. Szóval két dolog jött számításba: Sturmey-Archer S2 Duomatic, vagy SRAM AUtomatix, mindkettőből szabadon futós. Mindkét agy két sebességet kínál, egy 1:1-et, és egy 1:1.38-at, ezen kívül nincs szükség kábelezésre, juhéj! Szóval felgyorsulnék az 1:1-el, majd váltás és felvenném az utazó sebességet. A Duomatic az kick-back mechanizmusú, azaz egy negyed fordulatot vissza kell rúgjad és akkor vált, ezen kívül pár hónapja még azt hittem, hogy nehezebb, mint az Automatix. Páran panaszkodtak fórumon, hogy nem tartós meg zajos, de ez nem tuti. A SRAM-ban meg van két röpsúly és azok a rugó erő ellenében automatikusan váltanak, ha a kerék jobban pörög egy bizonyos fordulatnál (kb mint egy robogó). Ez eddig jól is hangzik, de azért gyanús volt, hogy a kontrás meg a szabadon futós szakasztott ugyanúgy néz ki. Miután pedig kiszállították, megemelve azonnal fogadtam volna egy karbon bringában, hogy 1 kg-nál is nehezebb. WTF? Eddig nem volt konyhai mérlegem, csak ezért vettem egyet és lemértem. Hát az 1170g először k!rvára felb!szta az agyam, ugyanis a szabadon futós változatnak elméletileg írd és mond: 780g-nak kéne lennie. Igazábaól azt hittem, hogy 980g lesz, de azért ez több, mint sok. Nem akarok gramm huszárkodni agyváltó esetén de azért ez túl van egy határon.Visszavihettem volna, de nem tudom, hogy a 780g-os létezik-e. Egyelőre úgy tűnik nem biztos. Tudtam, hogy nem a viszonteladók szórakoznak, és nem tudnak igazából tenni semmit, ezért a SRAM-ot (USA, Europe, Asia) bombáztam levelekkel. Amúgy kicsit megrendült a hitem az ügyfélszolgálattal kapcsolatban, mert a weboldalon egyetlen címet se lehet fellelni! Úgy kellet kiturkálni őket Google cache-ből. Végül USA válaszolt, és állítólag az alu házas változat csak bicikli gyáraknak lett felkínálva, de azok basztak rendelni belőle, úgyhogy nem gyártottak. De valójában szerintem ez annyit jelent, hogy nem gyártottak nagy tételben. Azért legalább egy kis tételnek csak kell léteznie. Na én ebből szeretnék megcsípni két példányt. Bármi áron mostmár, ha idáig eljutottam.
Vészterv: ha mégsem sikerül szerezni, akkor ki fogom könnyíteni a kontrás változatot (én a szabadonfutóst is kontrásnak tekintem, kb tök ugyanaz). Sajna nem lehet egyszerűen kihenkölni belőle a kontra részt (a Spectro7 az jobb ebből a szmpontból), mert egy az a bazi nehéz levélnehezék alkatrész, ami az egyben az oldala is az agynak és az egyik oldali fő csapágyat is magába ágyazza. A másik gyűrűs vacakon pedig a racsni van. Aztán van egy alkatrész ami a tengelyre rámegy, abből is lehetne könnyíteni. Bárcsak Magyarországon lennék és Igu ki CNC-zné belőle az utolsó grammot is. A SRAM-nál még van egy olyan dolog, hogy a váltási pont rögzített, és ez alapban elég mamiknak való: 11 mérföld/óra. Szóval eleve módosítanám az agyat a röpsúly rugóerő állításával. Az új bringám a Budapesti alapokra épül, 190mm hajtókar (torque force rulez), és 42 x 16. Ezzel majd lehet kenni a magasabb sebességi fokozatban.
Gyerekek, ha jót akartok magatoknak, akkor ne szivassátok amgatokat úgy, mint én.
Csatolva a "jó" Automatix-ról a kép.
Mindenhol máshol a neten, ebay-en a másik, szögletesebb agyat látjátok szabadonfutósként, és mindenhol a kontrás 980g-os elméleti súlyát adják meg hozzá.[ Szerkesztve ]
Acer Predator Helios 500 Ryzen, Samsung 960 Pro NVMe + GeChic 15.6" kulso monitor a mobil irodahoz
-
Def26
félisten
Decathlonban vannak még jó márkás és anyagok. Budaörsiben voltam Hétfőn, én is vettem, de nem 3/4 -t. Ha a közeledben van egy akkor érdemes betérned, mert most 40% -os leértékelések vannak a tavalyi modellekre.
Amúgy én ezt "rendeltem" meg szülinapomra asszonytól. [link] Qrva faszásak ezek a nadrágok, van bennük + belső naci is (rádsimulós), amiben benne van a bélés a valagad alá.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
tekeyagd
tag
-
#90933760
törölt tag
Két napja süt a Nap és már keményre meg porosra van száradva az út. Jó azért még vannak kegyetlen helyek, de ahhoz képest amilyen volt, most meg már csak a 10%-án van. Mire megjön a bicó tök felesleges bütykös gumit venni, bőven ráér ősszel. Ami rajta van utcai azzal lehet is tolni, bár hosszútávon mindenképp kelleni fog rá másik, mert azok azért eléggé érdekesek a reggeli harmatos fűben.
[link]
Ilyesmire gondoltam, nagyobb futófelület, jobb tapadás a kemény úton, jobb súlyeloszlás nem kopik olyan gyorsan, nem nyeklik el mert nincs olyan nagy a bütyök stb. De azért van amibe kapaszkodhat, nyárra én ezt gondoltam. Vagy egy kicsit lehet még utcaibb talán, de szerintem ez jó.Ez meg fail. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz salieri. #46281 üzenetére
Ahham. És úgy igazából mi előnye van ennek a cipőnek kerékpáron? tehát miért javasolnak kerékpár cipőt hosszabb távra (100km). Ti szoktatok használni, vagy jól le vagytok egy sima utcai cipővel is?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
SOAD19
addikt
SPD pedál kompatibilisek, ezek a cipellők. Az SPD cipőt belepattintod a SPD pedálba, és ezáltal hatékonyabban tekerhetsz, mert miközben tolod az egyik pedált lefele, aközben a másik oldalon húzhatod felfele a másikat, mert össze van kötve a cipő a pedállal. Pongyolán, laikusként ennyire tellett tőlem.
De, itt egy videó is, ami szemlélteti a dokkolást, és szétválasztást: [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Def26
félisten
Ezeket nem tudtam. Köszi.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
venember83
nagyúr
válasz SOAD19 #46283 üzenetére
Plusz lefelé zúzva nem kell attól (is) félj, hogy lecsúszik a pedálról a lábad, miközben kiállva próbálod elnyelni a talajegyenetlenségek okozta ütéseket. Ja, meg volt már olyan nálam, hogy azzal kerültem el esést, hogy hirtelen meg tudtam húzni a lábammal a pedált, amikor a másik lábammal már tolni nem tudtam, és így továbbra is mozgásban maradtam ott, ahol amúgy nemigen lett volna jó ötlet letenni a lábam, mert elég csúnyán bedőltem volna a susnyásba.
-
SOAD19
addikt
válasz venember83 #46286 üzenetére
Nálam párszor volt sima pedálnál, hogy nedves körülmények között, elindulásnál kiállva akartam elindulni, lefele nyomtam a pedált, és lecsúszott a pedálról a lábam... Szóval nem rossz, ez az SPD-s dolog, csak városi használatra nekem mégsem jönne be. Bár, biztos van olyan, ami sétálásra is alkalmas, nem, mint ez a cipő.
(#46289) venember83
Ezzel nem tudok vitatkozni, ebben igazad van. Viszont, nem lehet mindenhova bemenni bicajjal. Pl. ha dolgom van a postán, vagy bevásárolni indul az ember egy nagy bevásárló központba, ne adj isten plázázhatnéka támad az embernek (nem sűrűn kap el, ez az inger ), ott azért kényelmesebb egy hagyományos cipő.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
dqdb
nagyúr
válasz SOAD19 #46288 üzenetére
Abban a videóban nem a MTB-re kifejlesztett SPD, hanem az országútra kitalált Look rendszerű pedál látható. Ez utóbbi erőátvitelben még hatékonyabb, cserébe járásra alkalmatlan. Az SPD-nél a stopli besüllyed a talprészbe, míg a Looknál a talpra épül rá púpként.
SPD cipőből alapvetően kétféle létezik: túracipőhöz hasonló puhább, járás közben egy normál cipőhöz hasonlóan meghajló gumitalppal, amiben simán lehet sétálni még aszfalton is (Specialized Tahoe, Mavic Cruize), és a kemény, karbonerősítéses talprésszel ellátott cipők a teljesítményre kihegyezve. Ez utóbbiakon a járás már nehézkesebb (bár egy Look cipőhöz képest még egy álom), ugyanis itt a talp nem hajlik, csak az orrész görbülete támogatja a járást.
A nyáron használt Tahoe-ban simán elvagyok egész nap munkahelyen, míg a télen használt karbontalpas Northwave Celsiusból azonnal szabadulok, amint beértem. Az SPD tökéletes városba is.
---Lasali---: Unalmamba meg a stoplin forogtam a folyósón.
Igen, eszméletlenül jól és kis ívben lehet benne kanyarodniNekem csak az volt a vicces hogy néha leért a fém stopli a járólapra, és sietés közben néha előadtam egy két akrobata mozdulatot.
Nekem egyszer bevásárlás közben kilazult az egyik csavar, amitől majdnem nyomtam egy spárgát a boltban. Óvatosan totyogva elértem a plaza legközelebbi pihenőpadjához, leültem, elővettem egy imbuszkulcsot, meghúztam a csavart, felálltam, és csupa döbbent arcot láttam magam körül[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
SOAD19
addikt
Hmm, akkor visszavonom az eddigieket, nem tudtam, hogy vannak ilyen spd cipők is, igaz nem is nagyon jártam utána a dolognak. Már nézem is mennyiből lehetne kihozni egy ilyen spd rendszert, úgyis nyári cipőt kellene lassan vennem.
Köszi, ma is megtudtam valami újat.
Mod: SPD pedáloknál milyen ártól felfele érdemes gondolkozni?
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
SOAD19
addikt
válasz salieri. #46294 üzenetére
Használtan gondolom, ugye?! Az ebike-on nézegettem, a pedálok olyan 8k-tól kezdődnek, cipők meg 10k-tól kb..
Viszont vannak olyan cipők, amik tetszetősek nekem, ami nagy szó nálam. Pl. ez a Shimano is jól néz ki, meg amit dqdb mutatott Mavic, csak az már 20k feletti.Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
salieri.
őstag
válasz SOAD19 #46295 üzenetére
Újonnan!
Szerencséd van 5k ért új Shimano 505 pedál, vagy 5,5 k-ért Shimano 520
Cipő meg pl ilyenek,mivel látom debreceni vagy,és tudomásom szerint széles a méretben kaphatóak: [link]
Nekem semmivel sem tartott tovább a Shimano cipőm ,mint a mostani Diamondbackem!Sőt szerintem ugyanaz a 2 cipő csak más a design. Nem adnék 20k többet egy shimano cipőért.[ Szerkesztve ]
-
válasz venember83 #46289 üzenetére
Most, hogy már nekem is sikerült összeraknom egy spd párost, én úgy jellemeztem az első 50km-es karika után, hogy olyan ez mint anno amikor rallye-ba behozta az audi az összkerékhajtást.
Lehet nélküle élni, de minek?どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Rosseb egye, tegnap hazafelé jövet elpukkant a hátsóm... jó dolog egy kis séta, de azért huszonpár km tempós bringatolást valahogy túlzásnak érzek. (Vesztettem is vagy tíz centit a testmagasságomból, annyira képtelen vagyok kiegyenesíteni a lábaimat.)
And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
SOAD19
addikt
válasz salieri. #46296 üzenetére
Köszi, azt meg tudnád mondani, hogy hol kapható 5k környékén, az említett két pedál?
Amúgy mennyire kényelmesek ezek a cipők, milyen talpbetét van ezekben? Drágább túracipőkhöz van szokva a lábam, bár én is gondolkodtam, hogy felesleges most már ennyit költeni cipőre, hisz bicajjal közlekedek.
15k-ért akkor ki is jönne a spd rendszer, egy ilyen cipővel, meg az általad írt áron, valamelyik pedállal. Ez bőven beleférne nekem.Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen