Hirdetés
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Ilyen bicó után köthető kordéban én is gondolkoztam, de nem lesz belőle semmi, azért kicsit felvilágosíthatnátok. Mennyi súlyt lehet vinni ezekben? Van ezeknek ráfutóféke?
-
rii
nagyúr
válasz #90933760 #40152 üzenetére
ráfutófék? utánfutón nincs fék tudtommal .-)
tengelyre akaszható: a tengelynél növeli a vázra ható erőket. ... végülis egy MTB vagy trekkingnek ez erős rész kell, hogy legyen
nyeregcsőre erősített: nyeregcső szerintem nem ilyen erőhatásokra van kitalálva
egy-nyomtávos: azért jó,, mert ha vékony ösvényen kell elmenned, akkor elég a kerékpárodat belőnöd rá, nem kell azon gondolkodni, hogy az utánfutó jobb és bal kerekék is el tud-e majd menni, viszont önerőből nem áll meg ... nekem egynyomtávos utánfutóm van, ott ki kellett kötözni a kerékpárt a nyeregcsónél és az első keréknél fogva, míg "rakodtam" rá
két nyomtávos utánfutó: az utnfutó megtartja álló helyezetben is kerékpár, (gondolom én) könnyebb rá pakolni
30-60 kg-ot szerintem röhögve elbírnak ... de lehet 90et is ... konstrukciü függő ... nekem házikészítésű van ... de inkább a trekkinget akarom megcsinálni faládásra meg oldaltáskásra .-)
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Teasüti
nagyúr
A váz a forgáspontot leszámítva elég erős, attól nem félek, h a bicikli ne bírná el.
Ha a műanyag szarrá kopott perselyt lenne kedvem kikapni és jobb anyagból gyárta(t)ni egyet bele, akkor jobbat nem is kívánhatnék városba. Mondjuk a hátsó tengely az zsák krumpli nélkül is hajlik, de amíg menetes agy van rajta, addig azon nem is csodálkozok.Egyedül a nyeregvázcsőtől lenne félnivalóm szvsz, gondolom nem véletlen 10 kg a határ ott hivatalosan.
(#40153) rii
Azért megnézném hogy állít meg az ember a domb alján 30-60 kg plusz terhet.
Nálam már a megrakott hátitáskával is érezhetően gyengült a fékerőm, pedig csak olyan 5-8 kg többletről lehetett szó. Ekkora tömegnél hipp-hopp túlmelegednek a fékek.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Teasüti #40154 üzenetére
az a gond, h viszonylag magasan van a súly ... mi történne, ha jobbra-balra megindul? .-(
mi tartja meg?libakergetőkön fent is rögzítve van a csomagtartó
én nyeregvzcsőre semmit nem mernék tenni .. ja persze max 10 kg-ot .-)
az csak arra van kitalálva hogy lefele hat rá erő .-)(#40154) Teasüti:
hát lejtön még nem gondolkodtam h mit csinálna .-)
mondjuk az MTB-men elől-hátul tárcsa van ... csak bírná .-)[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Teasüti
nagyúr
Mekkora ötlet az utánfutó! Fel se merült bennem. Meg is nézem versenyképes-e árban.
(#40155) rii
Kétlem, h oldalirányban akarna mozogni. Szélsőséges eseteket leszámítva csak centrifugális erők hatnak oldalirányban. Ezeket kompenzálom a gép bedöntésével, ergó mindig a bicikli síkjával párhuzamosak, a csomagtartót csak lefelé ható erők terhelik. Feltéve, ha szimmetrikusan van elhelyezve a teher, akkor nincs vagy minimális a nyomaték. Ennyit meg el kell viselnie a tartónak a papucsok szélességében rögzítve.
Ahogy elnézem ezeket a szerkezeteket, a felső egypontos rögzítés csak a menetirányú erők felvételére szolgál, illetve meggátolja a csomagtartó tengely körüli elfordulását. A váz hosszirányában kétség sem férhet hozzá, hogy nem okoz problémát a terhelés, keresztirányban meg nem játszik szerepet a felső rögzítés, vagy csak minimálisat a laposvas felfekvése miatt.
Abban igazad van, h a hátsó tengely hajlítgatását könnyebben felveszi a merev váz, mint nálam az a szerencsétlen forgáspont.
De majd kiderül kell-e merevíteni rajta, vagy bírja így is.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Teasüti #40156 üzenetére
irdalmatlan jó móka .-)
csak jól ki kell világítani
meg ugye nehogy az utánad beforduló autós egyből a hátsó kereked mögött már el akarjon menni .. szóval ajánlott lenne zászlócskát feltennide szerintem könnyebb az utánfutóval adott sulyt vinni mintha az a kerékpárod hátulján lenne ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
#90933760
törölt tag
Pedig lehetne rá csinálni féket. Azt hittem vannak gyárilag ilyenek.
Amit elképzeltem, hogy hurcolnék vele az olyan 50 Kilóból kijönne simán, de ennyi terhet a jelenlegi bicóm fékei soha nem bírnának el (90+50, a bicóm biztos van több mint 10 meg még ez a kordé, 150 Kg körül számolhatunk). A két kerekűek bejönnek. De gondolom árat is megkérnek a gyári megoldásért, abból meg inkább bicajt vennék. Ezért is életképtelen a dolog, meg annyira nem is fontos hurcolásznom vele, csak ha már szóba került felvilágosodtam. Régi banyatank van azt utána tudom kötni esetleg, de na ne már. -
Teasüti
nagyúr
válasz #90933760 #40158 üzenetére
40 körül láttam egyet ebike-on, de az is... hát, nem túl szofisztikált.
Ennyiből inkább a bringára pakolok.
Már 10-esből meg lehet úszni táskával együtt, igényesebb kétszer annyiért és még mindig fele ennyiért.
50 kilóknál már teljesen jogos elvárás lenne egy ráfutófék - hisz ennyivel nem kéne legurulnom egy dombon -, de gyanítom abból tényleg bringát lehetne venni.Tényleg, és ha nyeregcsőre rögzítem az utánfutót, akkor egy erős fékezésnél felemeli a hátsó kereket én meg meghalok, vagy hogy megy ez?
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz #90933760 #40158 üzenetére
egy utánfutró esetében elég magát az utánfutót feltenni (a házilagosnál ez sem tú legyszerű) de még a féket is csatlalakoztatni ... amúgy meg már olyan talán láttam,hogy egy fék és két fékkar (pihenő fékkar) de hogy egy fékkar és két fék .-) az komoly lenne .. .-)
(#40159) Teasüti:
hát igen .. most h mondod, nekem egyszer az volt a mákom, hogy tengelyre erősített volt, így csak kicsit megdaráltam első kerékkel a flasztert, mert az utánfu menni akart tovább.... mikor gyorsan át'dzsaltam a 4 sávos úton átvezető keróúton, ami 90 fokos kanyarba torkollott és gyorsan kellett megálni .-)piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Teasüti
nagyúr
A ráfutófék automatikus. Egyéni gépjárművekhez való nagy tömegű utánfutóknál alkalmazzák és a lényege, hogy a vonórúd működteti a féket. Úgy képzeld el, hogy mikor a jármű fékez, akkor az utánfutó elkezdi tolni a járművet, a vonórúd összenyomódik és ennek mértékétől függően behúzza a féket.
Nos az átlag városi bringa fékeit szvsz nem 150 kg megállítására méretezik. De gyanítom ez még sok tárcsásnál is kérdőjeles. Főleg akkor lehet baj, ha ehhez még társul vmi virsli gumi. Ilyenkor jön jól, ha az utánfutót nem a bringának kell megállítania. Pláne, mert 150 kg-nál nincs szakaszos fékezés, mert ha egyszer meglódul, akkor még nagyobb a baj. Folyamatos fékezésnél meg 50-100 m után elégnek a keró fékei.
[ Szerkesztve ]
-
-
#90933760
törölt tag
De mi a komplett cucc súlyát vettük (én+szállítandó szar+bicó+futó ami nálam 150 Kg körüli összesen), ami annyi amennyi elvégre ezt kell a bringaféknek megállítania.
Nekem a futón nincs fék és bizony nagy súlynál kis lejtőn is óvatosan kell bánni a fékkel, mert emelkedik a traktor és keresztbe is dobja magát. Gondolom bringánál is meg lehet oldani a manővert.
A ráfutóféknél a vonórúd összenyomható, amit a tehetetlenség nyom össze, mikor a jármű előtte lassul. Belül vagy akár kívül általában hidraulikus fék van meg egy munkahenger, ezt nyomogatja. Minél erősebben fékez a jármű annál erősebben nyomódik be és erősebben fog a fék a futón is. Nem a legpontosabb és legjobb, de fog és nagy súlynál az a lényeg, és több mint a semmi. Tolatni súllyal dombon felfele nem épp megnyerő, mert akkor is befékez. Illetve dombnak felfele ha megállsz nem fog képes visszarántani a vontatógépet is. Egy rugó is van rajta ami próbálja visszahúzni alap fékezetlen állásba (ha fékezés után gyorsulni kezdesz és nem lenne elég a gyorsulási erő akkor a rugó is segít visszahúzni), de nem mindig van ilyen ez már mukucs kérdés.Egy ilyen hidraulikus ráfutófékes két tárcsás kordé nem tudom van-e, de gyanítom 100 rongy alatt nem lesz bicóra.
-
Kakumix
senior tag
válasz superecneB #40150 üzenetére
Valószínűleg amit linkeltél lámpa jobb, mint Ádyka 3800-asa, mert nagyobb akku fér bele (ettől nagyobb is, ez lehet negatívum is) és emiatt hosszabb az üzemideje. Továbbá a fényereje is nagyobb lehet, de ezt csak valószínűsítem. Az 1 óra üzemidő elég karcsú, viszont Ádyka ad hozzá akkut és töltőt is, plusz 1-2 napon belül nálad van a cucc, míg Kínából már nem valószínű, hogy megérkezik idén.
Nekem ilyenem van + 2db 18650-es Li-ion akku és töltő. A 18650-es tovább bírja és erősebb fényt ad, mint a 3db AAA akku, amivel szintén lehet használni. Ráadásul nem kell megvárni míg teljesen lemerül, hanem rá lehet tölteni, nem úgy mint a NiMH akkuknál.Legyen szép napod!
-
rii
nagyúr
válasz #90933760 #40163 üzenetére
bocsánat
a +10 kg-ot én is úgy akartam érteni, hogy végülis ennyi jön hozzá az össz-tömeghez az utánfutó révén.
140 lenne akkor utánfitó nélkülmondjuk utánfutóval pont emiatt mindig is vatosabban kell menni ... sőt .. olyan sincs, hogy helyben megfordulás .-D zurrickolni is jó nehéz vele .-D fordulási ív van vagy 2-3 m
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
korikki
csendes tag
Szevasztok!
Összel sikeresen eladtam az MTB-met, most keresek helyette egy újat.
Van is már pár jelöltem, de a következö dilemmám van:az egyiken
36x22, 11-36a másikon
42x32x24, 11-36
fogaskerék párok vannak.Nos nekem eddig csak az útóbbival volt dolgom.
Van valaki akinek hasonló kétrészes hajtómüve van? Tapasztalatok, megéri erre váltani? mit lehet a második variációhoz képest kihozni belöle? Logikus hogy ez könnyebb de a 42x11-et elbukom vele ami azert hosszu lejötökön jól jön. Szóval nem tudom :S
Köszi elöre is tanácsokat. -
#56474624
törölt tag
-
_seth_
veterán
Ebayen rendelt avid g3-as 160-as tárcsáim helyett 180-asok érkeztek. Viszont ezeket a mostani adapterekkel nem lehet feltenni. Érdemes költeni adapterre és felrakni a nagy tárcsákat vagy annyit nem érnek?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
korikki
csendes tag
válasz deicide #40168 üzenetére
hát ez a gondom nekem is :S terepen a hosszú murvas lejtökön a 42 is keves volt sokszor, 36-al mit csinalok ott? az orszaguti 50-12 is lehetne néha több, nem vagyok az a pörgetös tipus. Lehet ezeken külön cserelni a fogaskereket, vagy az egesz hajtomüvet kell? Az a fö problemam, hogy sokkal jobban tetszik az a bicaj, amin a 36-os van, de annak meg nincs ertelme, hogy megveszem aztan egyböl cserelem rajta a cuccokat.
-
_seth_
veterán
válasz ---Lasali--- #40171 üzenetére
Nem szóltam Napfénynél 180-asnak olvastam pedig csak 160-as ahogy rendeltem
Így hamar meg is oldódottIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
cekkk
veterán
Sziasztok!
Van egy olcsóbb biciklim, és van egy kis gondom vele. A hátsó keréknél az agynál ahol ki jön a tengely ott van valami kis fekete dolog(nem jut eszembe a neve ) amibe belemegy még a tengely és azt tele szokták nyomni zsírral.
Amikor új olt a bicikli akkor 2 évig nem is volt vele baj, de egyszer cserélni kellett a nyáron azt a kis valamit és azóta most majd megint újra kell zsíróztatnom, mert kotyog ott a kerék. Ez normális dolog vagy a szerviz nem jól csinálja meg. Sajnos nekem se helyem, se szakértelmem , hogy én csináljam meg, vagy otthon ennek a megjavítása lehetséges? -
Teasüti
nagyúr
Ez valószínűleg a csapágykónusz lesz.
Nem ez lenne az első alkalom, h töketlenkedik a szerviz.Én még nem tudtam úgy elhozni egy generálról az enyémet, h úgy kapjam vissza, ahogy kértem/elvártam.
Egyszer még kárt is okoztak, azóta a kormánycsapágyam be van rágódva (jó esetben cserélhető alkatrész, rossz esetben a váz szenvedett sérülést).
Én többet biztos nem viszem szervizbe, tavasszal magam generálozom.Érdemes amúgy megtanulni szerelni, sokkal igényesebben meg lehet csinálni otthon, mint a hanyag szerelők.
Jah igen, a kotyogó aggyal mindenképp kezdj vmit, mert ha így használod, akkor előbb-utóbb cserés lesz.
A kónuszbeállítás a legszarabb feladat egy bringán, én vagy negyed órát is elszarakodok vele, mire sikerül beállítani. Most el lehet képzelni, h egy bicikli szerelő mennyi időt fordíthat rá egy ilyen műveletre. Aztán vagy sikerül neki, vagy nem. "Jó lesz ez, na!" És ezzel az ügy lezárva. Egyrészt később vissza fogod vinni (üzlet), másrészt mikor tömegesen fel van halmozva a bringa az üzletben és várja a sorát, akkor hát belátható, h nem fog sokat vacakolni rajta.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Panel? Én bnőmék közös tárolóját néztem ki magamnak, mint téli melegedő és gyors szerviz.
És még pazar ellátásom is lenne, míg dolgozok.
Nyáron meg kvázi bárhol van rá lehetőséged. Ház előtt, stb.
Mondjuk nem árt, ha vannak szerszámaid.
Elég sok mindent meg lehet oldani műhely nélkül is. -
Teasüti
nagyúr
-
---Lasali---
Közösségépítő
Srácok! Vettem 4 ezerért egy félig töltött Nestea-t az ebike ról!!!
Kép-> Magura Royal Blood[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #40176 üzenetére
Kikérem magamnak.. magunknak.. én saját gyorszárhoz, vázhoz, villához be szoktam állítani a csapágy hézagot hogy a legfinomabban fusson.. kónuszos rendszer nagyon érzékeny erre.
Kár hogy ilyen vélemények terjednek el a bicikli szerelőkről, én azért tudok mondani egy két szervizt, akiről tudom hogy precízen dolgozik, nem össze hányja. Szóval nem kéne általánosítani, mert mást a munkájától fosztasz meg.Egyébként valahogyan valójában osztályozni kéne a szervizeket, mert hozzánk is hoznak mások által elcseszett bringákat, és ez nem tesz jót a szakmának.
Egyrészt az a baj hogy volt olyan idő mikor mindenféle papír nélkül, egy személyigazolvánnyal indíthattál szervizt..
Meg nekem van egy olyan ötletem, ami nehezen kivitelezhető, hogy beadni egy bringát minden szervizbe, fullszervizre, amin direkt el vannak rontva a dolgok, majd utána szét borítani egy specialista gárdának, és megnézni hogy mi hogy lett megcsinálva, osztályozni, és felrakni netre egy adatbázisba, ami mindenki számára elérhető.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ---Lasali--- #40182 üzenetére
Én is sajnálom, h csak ezzel a véleménnyel szolgálhatók, pedig a szülővárosom legnépszerűbb üzletéről származnak a tapasztalataim.
Ha szerelő vagy, akkor miért csak a saját cuccaidat állítod be ilyen precízen? -
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #40182 üzenetére
"Meg nekem van egy olyan ötletem, ami nehezen kivitelezhető, hogy beadni egy bringát minden szervizbe, fullszervizre, amin direkt el vannak rontva a dolgok, majd utána szét borítani egy specialista gárdának, és megnézni hogy mi hogy lett megcsinálva, osztályozni, és felrakni netre egy adatbázisba, ami mindenki számára elérhető."
autós újságok szoktak ilyen módszerrel tesztelni szervízeket.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lorcsi
veterán
válasz rétisün #40185 üzenetére
tudnék mesélni...itt szegeden már 2 nagyobb szervizben voltam..kritikán aluli a szervizes tudás
még a kiszolgálás csak elmegy..de amit elvégeznek siralmas
azt sem tudom merre kellene vigyem a gépet, ha kellenekár hogy meme már nem jár ide olyan sokat, szuper akciós dolgai voltak
-
belaazallat
addikt
válasz ---Lasali--- #40182 üzenetére
Sajnos hígult nagyon a szakma. Gyakran nem azt kapja a vevő, amit el vár a pénzéért. Erről nem biztos, hogy a szervizes tehet, lehet a kuncsaftnak van irreális elvárása. Arról vitatkozhatunk, kinek mi az irreális.
Pl Nálam rendszeresen van laza küllő centírozás után. Meg végre találtam helyben egy szerelőt, aki vállal teleszkóp szervizelést, és nem kell 60km-re elvinni a bringát.
De amit lehet, én szerelek a bringán, így legalább magamat szidom, ha valami elromlik.
Szerk:
"Meg nekem van egy olyan ötletem, ami nehezen kivitelezhető, hogy beadni egy bringát minden szervizbe, fullszervizre, amin direkt el vannak rontva a dolgok, majd utána szét borítani egy specialista gárdának, és megnézni hogy mi hogy lett megcsinálva, osztályozni, és felrakni netre egy adatbázisba, ami mindenki számára elérhető."
Én feláldozom magamat és a bringát erre a célra. Csak kell, aki leellenőrzi a javítást.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #40187 üzenetére
Sztem az nem irreális elvárás, h ugyan ejtsen már meg egy telefont, ha a keze ügyébe kerül a gépem és beszélje meg velem, hogy ő mit gondol a teendőkről, van-e egyéb megoldandó feladat, lát-e más tennivalót a gépen, stb.
Direkt feljegyeztettem a számom és odaírattam, h "felhívni!!". Csak azért se...
Egy jókora hozzászólást tudnék írni róla, h mit nem csináltak meg, vagy rosszul. -
belaazallat
addikt
válasz Teasüti #40188 üzenetére
Az, hogy kinek mi tartozik bele az irreálisba meg mi nem, az bármikor lehet vita téma.
A te esetedben a szerelő és a rendelést felvevő személy ugyan az volt?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #40189 üzenetére
Nem. De... mit nem lehet azon érteni, mikor kézbe veszi a jegyzetfüzetet és oda van írva, h "hivd fel, ha átnézted bazdmeg!"??
-
belaazallat
addikt
válasz Teasüti #40190 üzenetére
Gondolom az fel sem merült, hogy esetleg a szerelő nem kapta meg a papírt, mert a kedves kollégának nem tettszett a mosolyod?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Teasüti
nagyúr
válasz belaazallat #40191 üzenetére
Ne keverjünk bele politikát!
Szeretnék naív maradni!
Különben is, az talán az én hibám? Fizetek érte, vagy mi.
Engem nem kell érdekeljen, h a színfalak mögött mi megy ott - vagy bárhol. Én vagyok a vevő, vagy mi...
A vevőnek mindig igaza van, nem? -
belaazallat
addikt
válasz Teasüti #40192 üzenetére
Tőlem nem vettél semmit, szóval nincs igazad!
Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy nálad nem biztos, hogy a szerelő volt a ludas. De ez a végeredményen nem változtat.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
superecneB
őstag
válasz ---Lasali--- #40182 üzenetére
Esetleg tudsz ilyet mondani Debrecenben?
-
cekkk
veterán
válasz superecneB #40194 üzenetére
Ez engem is érdekelne, mert csak szopok az itteniekkel én is. A regina felejtős, a Pótkerék még csak-csak elmegy. Majd most viszem oda megint, meglátjuk mit csinálnak
-
eszgé100
őstag
Sziasztok!
meg tudnátok mondani, hogy mennyire normális dolog, hogy 6 hónap alatt szinte teljesen elkoptak a fékpofáim? tehát amennyire próbáltam mindig utánállítottam őket, de most már eljött a csere ideje, de mivel ez lesz az első, tudni szeretném, hogy ez azért volt-e, mert szar minőségű volt a pofa és jobbat kellene szereznem, vagy pedig teljesen normális, hogy ennyi idő alatt szétkoptak?
egy másik kérdés, hogy két ugyanolyan, egyszerre vásárolt biciklinél lehetséges, hogy az egyiket könnyebb tekerni, mint a másikat? mindkettőt a boltban rakták össze, ahol vettük, azóta nem is kellett bántani őket. nem is tűnt fel amíg, tegnapelőtt nem a barátnőm bicajával mentem el, hogy azt nehezebb tekerni. nem annyira vészes, csak egy kicsit furának tartom
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
lorcsi
veterán
válasz superecneB #40197 üzenetére
egyik évben egy v egy kerékcserére adtam le náluk egy bicajt..asszondja..2 hét volt..
mert valamit elkavartak..
csak azt nem vágtam, hogy nem tűnt fel senkinek, hogy azt a szürke öreg hausert pakolgatják már vagy 2 hete?!?!
nekem meg épp nem volt időm azzal foglalkozni, hogy a jóhírű boltot baszlassam 2-3 naponta hogy mivan[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz superecneB #40197 üzenetére
Nekünk az üzlettársunknak biciklis boltjuk van vagy is ezer éve ezzel foglalkoznak, csak ugye az nem itt van Debrecenben hanem Kunhegyes. Ha kell adok elérhetőséget, általában beszereznek mindent ami kell.
Igen a chiliről jót hallottam én is, de én a sugárúton lakom, és ha másnapra csinálják meg akkor jó nagy séta mire haza jutok
Megjött az Ádyka lámpája, komoly kis cucc lesz ez
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diabetes - Cukorbetegség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Hobby rádiós topik
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Motoros topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Ipad 2022 10th Minden szín 1 év hivatalos Apple Garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL.