- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam Deck
- Androidos fejegységek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Autós kamerák
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
Nekem is vérzik a szívem, de valahogy nem a bringások fogtak meg leginkább a klipben. Bringásfilmnek gyenge, ellenben az összekötő montázsok tartalmaznak pár érdekes részletet.
dqdb: Így van, itt már az a pár pixel nem nagy különbség. Viszont HD és IRL között azért kézzel fogható különbség lenne.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
villa: manitou R7 super absolute 100mm 2009
fék: Avid BB7 160/160mm gyári FR5 fékkarokkal. bovdenezést lehet idővel cserélni fogom, ha kapok valahol jobb bovdenházat, egyelőre alap jagwire + nem köszörült bovdenekkel van.
pumpa:SKS injex lite zoompedált cseréltem még pd-m520-ra. még a hátsó fékhez kell egy lockring, mert egyelőre 1-es alulemez+racsnilockringgel van feltéve a tárcsa
Muton: bovdenmiagyász? ha arra a kis szivacs vagy gumi puklira gondolsz amit a házra lehet húzni, hogy ne érjen hozzá, olyat kerestem LBS-ekben de ott nem kaptam. meg annyira nem is kell.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha pontosan érdekel:
A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
116. §
(1) A kerékpárt fel kell szerelni
a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel,
b) két, egymástól függetlenül működtethető fékszerkezettel, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat,
c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengő lehet,
d) egy előre fehér, vagy kadmiumsárga fényt adó lámpával,
e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával,
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,
g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).
A g) pontban előírt fényvisszaverőt a kerékpárokra 1991. évi december hó 31. napjáig kell felszerelni.
(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárga fényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.
(3) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben - olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja - 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük.
(4) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)-f) pontjában említett világító, illetőleg fényjelző berendezésekkel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek.
(5) A kerékpárra gyermekülés oly módon szerelhető fel, hogy az ülés és a rajta ülő gyermek a vezetőt a kilátásban és a vezetésben ne akadályozza, a kerékpár világító- és jelzőberendezéseit ne takarja. Az üléshez kapaszkodót és lábtartót is fel kell szerelni. Az ülés, a kapaszkodó és a lábtartó nem lehet összefüggésben a kormányzott kerékkel, illetoleg az azzal együtt elforduló szerkezettel.
(6) A kerékpárhoz kapcsolható legfeljebb 0,70 méter széles és legfeljebb 70 kilogramm össztömegű, egytengelyű, két nyomon futó vontatmány (kerékpár utánfutó).
(7) A kerékpár utánfutót fel kell szerelni
a) hátul egy, az utánfutó középsíkjában, vagy attól balra, az úttest szintje felett legalább 0,35 méter és legfeljebb 0,60 méter magasságban elhelyezett piros színű, háromszög alakú - a pótkocsira előírt - fényvisszaverővel,
b) a kerékpárra előírt hátsó helyzetjelző lámpával. A kerékpár utánfutó hátsó helyzetjelző lámpája elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy bekapcsolása a kerékpár hátsó helyzetjelző lámpáját kikapcsolja.
(8) A kerékpár lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lenni, hogy a lámpák együtt legyenek be- és kikapcsolhatók.
(9) A kerékpár világító és fényjelző berendezéseit a következőképpen kell elhelyezni:
a) Az (1) bekezdés
- d) pontjában említett lámpát,
- e) pontjában említett hátsó (piros színű) helyzetjelző lámpát és
- f) pontjában említett hátsó (piros színű) fényvisszaverő(ke)t,
valamint a (2) bekezdésben említett első (fehér) fényvisszaverőt a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjában úgy, hogy
- az úttesthez 0,35 méternél közelebb,
- a lámpák az úttesttől 0,90 méternél távolabb,
- a fényvisszaverők az úttesttől 0,60 méternél távolabb ne legyenek.
b) Az (1) bekezdés g) pontjában említett, kerékre oldalsó (borostyánsárga színű) fényvisszaverőt (küllőprizmát) úgy, hogy annak távolsága a kerékabroncstól 0,10 -0,15 méter legyen.
c) A (2) bekezdésben említett szélességjelzot úgy, hogy az a kerékpár hosszirányú függőleges felezősíkjától balra 0,30-0,40 méterre és az úttest szintjétől 0,35-0,60 méterre legyen.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Nyugdíjas
nagyúr
Nekem ne mond.. Én csak a piroson mentem át és már azért is?!
Na, köszi az infokat mindenkinek, elmegyek jól ilyen matricicát venni...
Hasaggymeg: Én feltenném ezeket a matricákat a helyedben aztán a többiekkel együtt majd leszedjük 3 hét múlva
[ Szerkesztve ]
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
-
bnss
veterán
Első olvasatra elég érdekes arckifejezésem volt, hogy outihoz milyen teleszkópot vett a kolléga, aztán leesett...
szerk.: tavaszi generál első felvonás letudva, még a villa van vissza, hogy a témába is vágjon a hozzászólás.
[ Szerkesztve ]
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
rétisün
veterán
privi....
ludsimon: azért ez túlzás, egyelőre ismerkedem vele (bár tegnap pl. vagy 3 órát sudokuztam rajta elvégre melóhelyen ráér az ember ilyesmire, nem igaz?)
#1822 zabcs80: jól mondja Ariadne (bár mnintha ritkábban járna erre mostanában ) ezért kell aszfaltra aszfaltra való bicaj. mondjuk egy jó kis outi
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
Nem, mert országútinál, a hosszú váz, és nagyobb kerék miatt a súlypont egy picit hátrébb, és lejjebb van, mint 26"-os montinál, ezért is körülményes outival a noosewheelie.
Engem nem zavar, ha blokkol az első kerék, mert montival is eleve úgy fékezek, hogy blokkolásig, és onnan adagolom vissza egyből, ha már a hátsó kerék elemelkedik.
Annak veszélyes, aki tapasztalatlan, én se vagyok mindentudó vén róka, de kezdő sem."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tzimash
őstag
Igen, nekem is gt540 van. Ma éppen ment vele, de többször is előfordult már, hogy valamiért útközben megáll. Próbáld ki bátran, legalább lesz összehasonlítási alapom, hogy csak az enyém gyengélkedik néha vagy másé is
-
amargo
addikt
Én a Couchsurfing-re gyanakodnék.. nálam jelenleg megoldhatatlanan, hogy beszálljak ilyen buliba.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
DemonDani
addikt
Magellan Indy XC (XTR,Deore LX)
Hirdetés | Hirdető infó | Ismerősnek ajánlom
2. fülre kell kattintani felül Ott van ilyesmi
(#3442) Tamoo
Ezt hogy érted hogy túl nagy? van valami ilyen betegsége ami miatt már gyenge ekkora méretben?
Csak mert 183cm magas vagyok, és ez a méret kell nekem[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Nyugdíjas
nagyúr
Kis gyakorlással meglepően hamar egyébként. Ha ügyes az ember (meg jó az áttétel) akkor elég hatékonyan lehet vele fékezni. Persze nem árt az első fék azért.
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
DopeBob
addikt
Na, én már vissza is értem, szerencsére Tatán volt ilyen bolt, az pedig nincsen messze. Felpróbáltam a cipőt elég kényelmesnek tűnt, nálam a +1 méret vált be. A talpa mondjuk elég merev, a Kinizsi100-ra nem ebbe kell menni
Egy nagy szívfájdalmam van csak, az M520-as pedálból csak fehér színű volt és azt mondta a bolt tulajdonosa, hogy nem is lesz más, ilyet kapott hozzá. Ha esetleg valakinek van fekete és cserélni akar, szóljon, még nincs kibontva
A zokni is elég jó minőségűnek tűnik. 22k-ért mindenesetre szerintem nagyon megérte
[ Szerkesztve ]
MZ/X
-
rétisün
veterán
-
fpeter07
veterán
2,5 bar fölé nem igen szeretek menni. Aszfalton kényelmes a 3 bar is, de terepen nagyon kényelmes tud lenni a puha kerék. Ma már el kell viszont mennem fújni, mivel 2 barnál nem hiszem, hogy több lenne már benne.
Teleszkópom gumiharmonikája állandóan kicsusszan... Lehet kezdetben nem a garázskulccsal kellett volna visszanyomni, szépen megrágta.
-
rii
nagyúr
lehet itt is írtam már, de 93-ban volt egy olyan, hogy mentem a versenyemmel, láttam egy apró pontot közeledni cikkcakkban mondom wtf, majd belevágódott a szemembe iszonyat keményen, nem láttam semmit, folyt a könnyem, küszködtem, és mire ki bírtam nyitni a szemem, a másik sáv közepén találtam magam és épp szembejött egy kamilyony
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Ariadne
őstag
Szerintem ha 50-60 km-hez vagytok szokva, akkor annyira tervezzétek... Az is külön gond lehet, hogy egymás utáni napokon kell 50-60 vagy több km-eket menni, másod- meg harmadnapon egy rossz vagy nem kellően kipróbált nyereg ilyenkor kellemetlen meglepetéseket okozhat. A helyedben 3-4 napra tervezném szép kényelmesen, akkor belefér még a pihenés, standolás is, ha megláttok egy-egy szép helyet.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Jofi81
őstag
Én idén voltam először balatonkörön. Előtte 66km volt a legtöbb, amit tekertem egy nap, ennek ellenére simán ment. A tempó elég laza volt, túl sok ideig álltunk egy pihenőhelyen. Így majdnem 10 óra volt, hogy visszaértünk. De saját tempóban tényleg reális lehet a 8 óra körüli visszaérkezés.
Én is rá akarom venni egyébként a barátnőmet, de meg van ijedve a távtól, úgyhogy egyelőre csak 3 napban lehet gondolkodni, péntek-szombat-vasárnap. De az a jó, hogy ő a balcsitól 10km-re lakik.
-
nagyúr
Ez olyan mint az Endomondo Sports Tracker? Mert azt most szedtem le WP7-re. Remélem hétvégén ki tudom próbálni.
Amíg használjátok az alkalmazást a telefonon addig azt hol tartjátok?
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
szki
őstag
Lehetőségem volt 3 rövid szakaszon (3x22 perc/10-11 km) tesztelni a Sports Trackert a ZTE Blade telómon (moddolt 2.3.4 SD2 Android OS).
Az első kettő út 1.1.6-os verzióval történt, és szerintem kikapcsolt 3G adatkapcsolat mellett, de bekapcsolt AGPS-sel. Jobban szívta az akkut, mint a Sportypal Pro, vagy az Endomondo (pár napja ebből is Pro-t használok). De cserébe elég részletesen is rögzítette a magasság, és sebesség adatokat. A Webes felületre feltöltés egyszerűen végbement 3G-ről vagy Wifiről.
Volt, hogy átváltottam térképre, és lefagyott miatta az alkalmazás (nem reagált a vissza gombra, és ki kellett lőnöm). Ha Home gombbal átváltok a főképernyőre, akkor fent az értesítéseknél nem mutatja a kis ikonját, hogy a háttérben fut az alkalmazás. Ez elég zavaró.Ma lett új verzió 1.1.7 számmal, és javították a térképes kifagyást, de az értesítéseknél továbbra sincs kis ikon.
A 3. utat már az új program verzióval nyomtam le, és 3G bekapcsolva (+AGPS). Nagyon részletesen rögzítette az adatokat, de az akkut is szívta rendesen. Előfordult, hogy a háttérben zabálta az erőforrásokat, pedig nem is rögzített tracket, hanem csak nézegettem a statisztikát az alkalmazásban (Watchdog bejelzett többször).Hiányzik számomra a késleltetett indítás, hogy visszaszámol mondjuk 10 mp-ről. Hiányzik még a web-es statisztikából a szintek összeadása.
Cserébe a készüléken futó apk nagyon sok statisztikát mutat akár menet közben is. Hasznos a térkép, mely mindig szem előtt van, és egyetlen mozdulattal nagyítható.
Összességében nekem tetszik. De hosszú útra nekem biztos nem lenne jó, mert hamar lemerítené az akksit (4-5 órát se bírna szerintem). Folyamatos szoftverfejlesztés és optimalizálás gondolom segít majd a problémákon.
1 hét
[ Szerkesztve ]
-
Jofi81
őstag
Nekem ilyenem van. Elég könnyű felszerelni, persze a legelső alkalommal hosszadalmasabb. Stabilan fel lehet rögzíteni, nekem autópályán 3 biciklivel sem volt még gondom vele. Négy pontos támaszkodik az autóra, hat helyen van rögzítve.
Arra kell figyelni, hogy a biciklik első kerekét sem árt külön rögzíteni, akár egymáshoz, hogy ne nagyon mozogjanak. Valamint ha hármat akarsz szállítani, kell valami közéjük, hogy ne dörzsöljék le egymásról a festéket. Nekem ez sajnos első alkalommal kimaradt, az új, két hónapos biciklim itt-ott bemaródott az alumíniumig kb. 3km után, mert a mellette lévő acél sárvédőpálca kidörzsölte. De ha ilyenekre figyelsz, akkor nem lehet vele gondod.
-
tekeyagd
tag
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Peugeot, Citroën topik
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motoros topic
- Trollok komolyan
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...