- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Az öt részt először egyesíteni kell, ezt itt legegyszerűbben a 7-zip nevű programmal tudod (legalábbis én azzal szoktam, ha nincs meg az a külön fájl hozzá, amivel a total commander is képes összerakni9. Csak letöltöd, elindítod, megadod neki az egyes számú darabka helyét és azt, hová pakolja, ha kész, és összerakja neked. Én már megnéztem félig.
mod: A végén is két részben lesz, egy folderben fog csücsülni a két rész, akkor már jó.
mod2: Ja akkor sikerült, igen, két részes és kb. 40-50 perc.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
fpeter07 #20310 üzenetére
Montikat nem, mivel 100k-ból újonnan strapabíró montit nem igazán lehet kihozni sajnos, szerintem ezért sem tesztelik ezeket. Pláne a válság óta amilyen árak vannak... Nézegettem, trekking/cross teszteknél vannak 100k-120k körüli árúak, ezt pl. épp Jorus tesztelte.
Meg itt egy 100k alatti klikk, igaz 2007-ből. De crossból is egy tartósan alkatrészcsere nélkül használható jószág az bizony 100-130k körül van szerintem.
Meg aztán gondolom attól is függ, milyet kapnak egyáltalán tesztelésre, erre én is kíváncsi lennék, hogy megy, mi alapján dől el.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Elkezdtem visszanézni a 24h képeket, videókat. Egy kedvcsináló link klikk, ezt a tavalyiról állította össze egy klubtárs (keresem a második részét). Amit a képek nem adnak vissza eléggé a minőség miatt, az a mindent vastagon belepő por...
Viszont a hivatalos tavalyi és tavalyelőtti videókat már nem látom a sportaktiv honlapon, de youtubeon sem. (bár nekem megvannak)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Ariadne #20316 üzenetére
Tavalyi indexes videó, hát a versenyből kevés látszik benne...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #20321 üzenetére
Hááát, épp elgondolkodtam, hogy felteszem a tavalyi képeket elérhető helyre, csak úgy nosztalgiából...
Nem tudom, hogy megy ez, de ha megnézem a képeket, videókat, egyből én is újra akarok menni mindenáron.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Xantomas #20324 üzenetére
Az az érdekes, hogy annál sokkal nehezebb, mint elsőre tűnik, de talán elsősorban lelkileg, kitartásilag. Mert 6 fővel leosztod a 24 órát, marad 4 óra/fő, egy kör lassúaknak mondjuk legyen 20 perc, az 12 kör, kb. 50 km. Nem nagy kunszt, egy túra is ennyi vagy több. Viszont itt top versenyzők zúznak el melletted, te is megelőzöd az előtted menőt, elkap a hév, és észre sem veszed, már teljes erőből mész. Meg ott az éjszaka, ami nagyon kemény. Amikor hajnali fél háromkor ébredsz a hideg sátorban, felveszed a nedves mezedet (brrr), kimászol a sátorból és felülsz a bringára hideg izmokkal, az kegyetlen tud lenni, főleg hogy tudod, kis kómás alvás után még mondjuk kétszer ki kell menned körre. Aztán világos lesz, és már teljesen fáradt vagy, csak aludnál legszívesebben, de akkor még ott a hajrá... Szóval nem egyszerű, de hatalmas élmény.
Persze kíváncsi lennék, h az erősebbeknek is ilyen-e, de majd Dirtyz-ék meg aki még volt, megmondják.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #20337 üzenetére
Na akkor ez a különbség az edzettek és a puhák között, nálunk erőfeszítés végignyomni úgy, h mindig legyen kint valaki.
Tavaly nem volt még annyi cuccom, h mindig újat vegyek fel... Mondjuk most sincs.
A nyújtás, bemelegítés viszont igaz, valamelyik évben egyik srác kihozott egy outit görgővel, kiállította a sátortáborunk közepére, az volt a bemelegítő bringa.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #20353 üzenetére
No hát erre csak ilyen nagyon csúnya reakciója lehet annak, aki látta azt az ominózus hirdetést arról a csúnya-csúnya bringáról.
Egész-séggel viseld, meg használd, amilyen sebességmániás vagy, pont neked találták ki az ilyen típust.
mod: Tr00p3r most nemrég hirdette, h van neki eladó Bordója.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #20384 üzenetére
Dehogy nincs, 700-asként van emlékeim szerint, de a tájékoztató papírjában benne van pontosan.
venember83: Na most érdemes megnézni a bikemagos tesztek közül az agyak tesztjeit, tájékozódásképp.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #20396 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #20412 üzenetére
Remélem jól látom, hogy prestás, akkor a tetején lévő kis bigyót ki kell csavarni, egyszer benyomni (szuszzan egyet), aztán mehet rá a pumpa. Ha kész, akkor vissza kell csavarni a tetején lévő bigyókát. (és nem a szelepsapkára gondolok
). Ööö, ez nem szakzsargonban előadott útmutató volt.
mod: Itt a bal oldali értelemszerűen, ő a prestás.
mod2: Apropó, a crossomon az egyik keréken mindig lelazul az a kis gyűrű a szelep "nyakánál". Ez a felni gyengeségét jelzi esetleg, a szelep aljánál elromolhatott a menet vagy csak normális?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Off XT hajtómű akciósan 53k?! Egy dolog a válság, de miért szívunk mi bringások még annál is jobban, mint mindenki a világon?
Off vége
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Xantomas #20415 üzenetére
Na a helyzetben "vétlen" szegény-szegény lízinges-frankhiteles autósokról és a lakáshitelesek jó részéről (én is az vagyok) elég lesújtó véleményem van, ami már jelentősen túlmegy e topik határain, ezért nem is ecsetelem részletesen... Én tudtam nem hülye lenni és felelősen gondolkodni, mások meg nem, ettől függetlenül én is fizetem az árát az ő hülyeségüknek.
Tavaly 25k körül ki lehetett fogni akciósan, komolyan, ez egyszerűen nem normális.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #20418 üzenetére
Talán chainreactioncycles-ról fogok egyszer én is rendelni, bikemagon szoktak összegyűlni emberek, 50k felett ingyenesen kiszállítják. ÍEz legalább európai, olcsóbb a posta, ha vissza kellene küldeni, és legalább minimálisan közös kötelező garanciális szabályok vanak az EU-n belül. Az az XT hajtómű ott kb. 44k-ba kerül, pedig az 53k is annak a kiskernek az ára, aki az általam ismert legolcsóbb, és akinél 25k is volt tavaly. Most eredeti ár 70k. Nem tudom, mi kellene, hogy észrevegyék magukat.
ludsimon: Addig tekerd, ameddig szépen hagyja magát, pár fordulat. Teljesen nem tudod letekerni, mert akkor már letört. Asszem. Csak úgy érzéssel.
mod2: Az úgy van, hogy ebből csak akkor ereszt, ha éppen nyomod lefelé a kitekert tetejű pöcköt. Mint az autószelepesnél, ott is a kis pöcköt kellett nyomni, ha le akartad ereszteni, itt is az van, csak éppen előtte ki kell tekerni. Meg pumpálás után vissza.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #20423 üzenetére
Csak ne felejtsd el vissza is csavarni rá a tetejét.
Ja és egy jótanács, ha véletlenül ufó alakú, menet közben világító szelepsapkát szeretnél rátenni átalakítóval, ne tedd, letöri a pöcköt.Tapasztalat.
Cipőt legolcsóbban olyan 11-12k-tól lehet kapni, ebben a kategóriában főleg shimanok vannak. Ez alatt nem érdemes... Stoplid van hozzá?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ludsimon #20431 üzenetére
Mindenképp fel kell próbálni valahol (Ridebike, Vár kerékpár, Probike, Bringavilág, most hirtelen ezekben tudom, hogy szoktak lenni cipők), mert nagyobb szokott kelleni, mint rendes cipőből, egyébként meg ebike pl., de üzletekben is.
Én Nellában vettem anno, de nagyon nem voltak szimpatikusak, nem ajánlom. Bergusonnak jónak mondják a ruházati részét, de a normál bringabolt része valami hihetetlenül elszállt árakkal dolgozik, egészen elképesztőek. Hiába lehet üdülési csekkel is fizetni...Ja stopli, valaki nálam okosabb biztos tudja, hogy BBB pedálok tényleg csak a saját stoplijukat szeretik-e, mert nekem ez rémlik, de egyáltalán nem vagyok biztos benne.
mod: Hihi, spartan, ilyenem van, városba tényleg jó lesz, vigyázni fog rád.
A gödrök felfedezéséhez elég, ha van közvilágítás is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #20454 üzenetére
Hát szegény marci viszont nem járna túl jól az üzlettel, kapna hatalmas emberszemeket, amikkel viszont nem tudna elkapni több egeret (vagy neked megy?
), macskakaja híján éhenhalna.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ponti_ak #20474 üzenetére
Szerintem mindenképp garanciálisat vegyél, mert ha gond van, akkor viszont fizetheted a szerviz díját, és egyből drágább lesz az olcsó. Valóban te tudod, de én is azt mondom, hogy annyival nem olcsóbb az az új, hogy garancia nélkül érdemes legyen megvenni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20484 üzenetére
Összesített gyors válasz: ha az utolsó linken szereplő bringa feljavításáról lenne szó, és ezzel mennél terepen, vagy mész most is, akkor a válasz röviden minden kérdésre: nem, nem, NEM, felejtsd el! Az a váz bármikor széteshet, hegesztési varrat mentén vagy valamelyik hmm forgáspontnál, életveszélyes. A boltba óvatosan eltekerni jó, de ennél többre nem szabad használni.
Vagyis: tárcsaféket ilyen abszolút nulla teleszkópnak nevezett tárgyra nem szabad tenni, szétszedi, akár el is töri. Az a teleszkóp DH-ra kevés. Duplafalú felniben is ugyanúgy lesz nyolcas, kivéve ha többet költesz rá, mert a nehezebb, drágább felnik jobban bírják a gyűrődést. 100k alatt nem létezik megbízható, valódi össztelós váz, taggal együtt, DH-ra...
Egyszóval: ne.
És bocs az őszinteségért, jóindulatból írom, nehogy baleset érjen, mert amit most csinálsz, az egyszerűen őrültség...
mod: És hogy konstruktív választ is adjak: 100k-ból egy jó kis használt montit (nem DH gépet, nem össztelósat) ki lehet hozni, azzal tudnál edzeni, amíg összegyűjtesz egy DH gépre valót.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
ponti_ak #20488 üzenetére
Még egy szavazat a Juicy 3-ra, még nagy súlyú bringás alatt is jól bírja, erős.
Saját tapasztalat, nem cserélném le semmire, tökéletes. Eddig aki csak ráült a bicómra, mindenki megjegyezte, hogy "hű de jó kis harapós ez a fék".
Egyetlen gondja, h kisebb kezűeknek kényelmetlen a hármas fékkarja, mivel nem lehet állítani a markolattól való távolságát, de ez eggyel feljebbi (ötös) karral tudtommal orvosolható."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20500 üzenetére
Na ezt kerestem neked, egy kis videó egy (illegális) csokikupáról, gondoltam érdekel.
A bringák jó része fully, de láttam nem össztelósat is.
És remélem látod a full face sisakokat, protektorokat is a srácokon.
Igen, sajnos a DH iszonyú drága sport...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20511 üzenetére
Használt bringák vegyesen DH, ugrálós és egyéb strapabíróbbak, innen érdemes válogatni olyat, ami nincs széthasználva - ha már eldöntötted, mit is szeretnél művelni a bringával. Nem mindegy, megvan, melyik váz mire való, eltér az ugrálós és a DH bringák vázgeometriája.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20514 üzenetére
Attól függ, mire használod, ez az első, amit el kell döntened, mert annak megfelelően tudsz bringát nézni, mindenre jó nem létezik. De ha óccó teló kell, akkor ne foglalkozz a súllyal, a könnyűnek számító teló minden kategóriában nagyon drága.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Dirtyz #20538 üzenetére
Azért egyben dobd már rá egy mérlegre, kíváncsi lennék nagyon. Ha már egyszer műanyag bicikli, ééérted.
to all: Egészen más kategória, de egy ideje gondolkodom, hogy adhatnám meg a munkábajárós, jól szolgáló bicómnak is, ami jár neki (olcsóbban fejleszthető, mint a monti, és ezt legalább van időm használni...). Ezen a felszereltségen szerintetek hol tudnék hatékonyan súlyt csökkenteni? Stucni-kormányra gondoltam, mert ilyen hegesztett stucni van rajta, bár fogalmam sincs, hogy ez tényleg nehéz-e vagy csak úgy néz ki. Igazából nem tudom, mitől olyan veszettül nehéz szegénykém, de az (14 körülre saccolom). Van elfekvőben egy rávaló hátsó LX váltóm (fordított húzású a DC-hez), de az biztos nem jelent sokat megint súlyban, használatban meg városban nem számít a különbség. Viszont több emeletnyit kell fel-lecipelnem naponta négyszer, szóval ott számít a súly.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Dirtyz, venember, Manitou, becuszabi, köszönöm.
Vadászok stucnit, kormányt, nyeregcsövet (úgyis csúszkál), ezek a biztos pontok, meg talán hajtóművet is. Szép lenne egy integrált LX, ha már egyszer trekking lett, de az is 35k... 48/38/28-asból nincs nagy választék.
mod: Hmm, két szavazat a merevvillára?
Hát nehezemre esne megválni a telótól, pedig biztos, h jelentős súlya van. Viszont azért mozog a kicsike, persze nem úgy, mint a reconom, mert ez csak elasztomeres, de a becsúszón lévő por alakulásából látszik, hogy azért működik. Felni jó lenne könnyebb, hálistennek agyakkal nincs gond (Deore), viszont új felnik plusz újrafűzetés, azért az nem olcsó játék attól tartok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
picur220 #20579 üzenetére
Na azért ezt így nem mondanám, hogy jobb, mint az alap hidrás fékek. Te csak a mechanikus tárcsafék oldalt ismered, és elégedett vagy. Én meg csak a belépő szintű hidrós tárcsaféket, de én is elégedett vagyok, teljesen tökéletes. Szóval majd valaki, aki használt mindkét félét, megmondja a tutit.
mod: Fecogame: Ha ez volt az előző, és ebből teszed át a cuccokat, hát, az finoman szólva is nem lesz tartós megoldás, ez a minimum.
Mindenki ezt mondja, nem is tudom, olvasod-e egyáltalán a hszeket vagy csak írsz - szóval inkább összeraknál egy ilyen gyenge gépet egy korrekt és köztudottan erős vázú Kona helyett? Ez butaság, már bocs...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
picur220 #20584 üzenetére
Aha, nekem van. Idén ugye nem sokat jutottam oda, hogy használjam is, de tavaly egész évben nyűttem és a fék most is olyan, mint volt. De azt persze készséggel elhiszem, hogy házilag könnyebben kezelhető, szervizelhető egy mechanikus, nem kell az olajjal pepecselni soha.
Viszont kíváncsi lennék, hogy erőben, használatban mi a különbség. Mert árban azért egy Juicy 3 ahogy láttam kb. 30k, ami azért nem kevés pénz. Mondjuk nekem a bicóval jött, úgy ugyebár olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20591 üzenetére
Ember, a Kona egy nagyságrendekkel jobb, márkás, strapabíró váz...
mod: Érdekes, hogy tanácsot kérsz, itt próbál segíteni mindenki, de te meg se hallod, csak mész a magad feje után, és teljesen logikátlanul linkelsz mindenféle bringát.
Legelőször is dönteni kellene pár dologban (mit, mennyiért, _milyen célra_), és aztán esetleg el is olvasni, meghallgatni, amit tanácsolnak, akiket kérdezel. Különben felesleges kérdezni...
picur220: Hümm, érdekes, akkor nincs is sok árkülönbség a kettő között.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20596 üzenetére
A testbike nem mérvadó, tizenéves kis srácok írkálnak rá mindenfélét, felejtős. Helyette tudom ajánlani pl. ezt az oldalt, bár ezen is csak vélemények vannak, nem szakmai tesztek. De esetleg pl. ha másnak nem, Jorusnak hihetnél, ő speciel DH-s emberke, plusz bringás újságíró, tehát hogy úgy mondjam, látott már pár kerékpárt közelről.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #20619 üzenetére
Tesztelni még csak lehet pár fullyt (Merida pl., báár kérdés DH bicó is van közte, gondolom inkább nem), de mivel legális DH pálya nem létezik Magyarországon, de legalábbis a turistaösvényeken vagy bárhol az erdőben szabadon elvileg tilos kerékpározni (kivéve a bringás jelzéseket), ezért nincs sok esélyünk rá.
mod: Folyamatosan dühöngök azon, h egyetlen kerékpáros érdekképviseleti szervezet, de még a szakági sportszövetségek sem tesznek semmit az erdőtörvény módosítása érdekében. Pedig elvileg egy olimpiára készülő montis versenyző sem edzhet _sehol_ legálisan Magyarországon az erdőben, kivéve azt a néhány montis jelzést. Hurrá, Bpről pl. lehetne a kék montison közlekedni, oda-vissza, ezzel vége.
A városi bringázással ezerrel nyomulnak, de az erdőben bringázók érdekeit senki nem képviseli...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No akkor pont ráéreztem a dologra. Pár napja írtam a MMTBSzSz-nek egy udvarias érdeklődő levelelet, hogy tesznek-e vagy terveznek-e tenni valamit azért, hogy végre ne kelljen jogszabályt szegni minden alkalommal, ha túrázni megy az ember, vagy az ő versenyzőik edzeni. Még nem válaszoltak...
Ha véletlenül szükség lenne jogi segítségre és nincs, szívesen segítek."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #20637 üzenetére
Ráklikkeltem az apróra...
És elkezdtem keresgélni már megint...
micsoda bringa, ahh, ráadásul dual controlos, és pláne a hirdető a márka nagykerese...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
venember83 #20640 üzenetére
Ööö, hát most hogy mondod, tulajdonképpen... (szemét befogó smiley helye)
Azért holnap veszek lottót.
Fecogame: Én már inkább nem írok semmit...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Fecogame #20644 üzenetére
Én még mindig a Konára szavaznék, mert egyben sokkal olcsóbb, és annak ott nagyon jó az ára és a felszereltsége. Külön ilyen jót nem tudsz kihozni ennyiből, ez amit most írtál, a végén rosszabb és drágább lesz. Ráadásul a váz a lelke az egésznek, és egy Mali poros nyomába sem ér egy Konának. Pedig én nem is vagyok különösebben Kona rajongó.
Azér' majdnem Kikapu-m lett anno...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
spartan1 #20650 üzenetére
Dehogynem szeretem, épp azt jeleztem, hogy nem vagyok teljesen elfogulatlan. Eredetileg egy Kona Kikaput néztem ki montinak, egy ilyet, máig ez a rugóstag megoldás tetszik legjobban, szigorúan esztétikai szempontból. De nem volt az én méretemben... Szóval nincs miért sírnia.
mod: Ó, igazán rendes tőled, hogy kádban csutakolod, ez mindig igazi paci szerető gazdit jelent. Örülök, h ennyire bevált, mert nehéz szülés volt azért.
mod2: A bátyót is szeretjük, pl. ebben az évjáratban, egyes karbon Meridásoknak ugyebár errefelé volt is ilyenje... Ez a változat pedig élőben valami hihetetlenül gyönyörű csillogó égszínkék, és iszonyú könnyű bringát lehet építeni belőle. Egy ismerősnek van, mindig megcsodálom, amikor csak látom. Mármint a bringát.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
Xantomas #20666 üzenetére
No igen, szoktuk becézni Kula bácsinak.
De a színét, ahogy a többi Kona fehérét is azt hiszem, nagyon eltalálták, mert nem csak fehér (mint pl. az én montim), hanem gyöngyházfehér, fényben szépen csillog. Azzal a kékkel együtt csodaszép, a kép is nem adja vissza.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #20659 üzenetére
Jut eszembe, meg akartam kérdezni, aztán elfeledkeztem róla. Mijaza ramsüni?
Valami kifejezetten a rétisünökkel kapcsolatos dolog?
Teljesen analfabéta nem vagyok a gépekhez meg az alkatrészekhez, de ezt a szót még nem hallottam...
spartan1: Hát ez a lemaradsz ottmaradsz nem a legjobb csajozós duma.
Mondjuk bringázás közben tényleg nem lehet beszélgetni...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
KaraDani #20699 üzenetére
Én sem találtam meg, de elkérem a sráctól, ha el tudom érni. Határozottan van tehetsége a dologhoz. Feltette az előző évit is két részben, annak viszont az első részéből leszedték a hangot...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz
rétisün #20702 üzenetére
Ó, köszönöm mindkettőtöknek.
Át is néztem barátom félpucér gépébe, és tényleg ott van, sőt tkp mondhatni sünök garázdálkodnak benne mindenfelé, olyan vöröses fajták.
Szóval melyik sünt kell lepiszkálni ahhoz, h ne menjen a CS meg a Crysis?
(költői kérdés...)
KaraDani: Oké, intézkedtem. De én is tudok adni pár videót, azt hiszem egy 8 gigás kulcsra fel tudom tömködni őket.
mod: Meglátjuk, melyik lesz egyszerűbb.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nem értek hozzá, csak tippelni tudom én is, hogy annál azért kevesebb. A vázról nem nagyon találtam semmi infót neten, a név se ismerős, tényleg nem tudom... Egy kép segítene a tapasztaltabbaknak besaccolni talán.
Másrészt ha beleestél, akkor úgyis tényleg csak az ár lesz a kérdés.
mod: Ó, jesszusom, milyen nyereggyártó cég honlapját találtam keresgélés közben klikk.
Ööö, hát nem tudom, persze elképzelhető elvileg, h tényleg kényelmes, csak kissé hát bizarr. Bár talán legalább nem lopnák le a bicajról, olyan csúnya.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Nicsak, egy videó a tavalyi 24h-ról, kamerával a pálya kb. kétharmada. klikkPont a kerítésen belüli vége hiányzik, pedig az volt a legjobb, csikicsukis.
mod: Most olvastam vissza, Dirtyz, mindent bele, hajrá!!!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No hát mega lol. Voltunk ma bringázni egy kicsit, tényleg kicsit, csak éppen hmm mondhatni elkezdeni a szezont, kis tekergészés Hűvösvölgyben. Egy barátunk is jött, aki ismeri a bicómat is régről, de most valahogy nekiállt nyomogatni a telót, és szólt, hogy ez milyen kemény. Mondtam is, h hát sajnos nem valami jó, nem szeretem, ilyen volt mindig. Erre kérdezi, hogy nem lehet puhábbra állítani? És megcsavarja a "preload" feliratú bizgentyűt a villa bal vállán. Röhögés közepette vallottam be, hogy eddig észre sem vettem, hogy ilyet is tud.
Pedig összeolvastam amit értem villákról, teknőst/nyuszit beállítottam (ez a csillapítás intenzitása, gyorsasága, ha jól tudom), de mindig azt hittem, hogy olyan alsókategóriás OEM villa ez, ami nem tud ilyet. Mostam is már párszor, de egyáltalán nem feltűnő rajta a felirat...
Na szóval töredelmesen bevallom, majdnem két éve max keménységre állítva használtam a Recont.
Szóval hát tök jó a telóm, teljesen jól mozog, elégedett vagyok.
Még esetleg eggyel puhább rugót tetetek bele, mert lehetne még jobb. És lőjetek le, ha bármikor telókról mernék mondani bármilyen véleményt.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia