Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
Aktív témák
-
nagyúr
válasz Mr-Pamacs #7446 üzenetére
Egy 4 forgáspontos, horst link-es felfüggesztésű lengőkarral ellátott vázban mindjárt 6 vízszintes tengely van, melyből a 4 (esetenként 2) a forgópontokon levő tengelyre szoruló csapágyakat szintén hasonlóképp rögzítik, és mivel nem írtál konkrét váztípust...
Szerk.: most látom, hogy becuszabi már leírta.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
zabcs80
tag
válasz becuszabi #7445 üzenetére
Köszi az infót!
Nekem a hátsó szemen volt ilyen gondom, de az X-factorban volt erre egy szerszám és lemarták a festéket onnan. Elöl eddig nem volt gondom. Eddig egy 160-as Shimano tárcsám volt elől, most meg egy 180-as Hayes van. Az lehet, hogy a fékpofa egy kicsit ferdén kopott meg valami miatt?
-
krokk
senior tag
válasz Pinya007 #7450 üzenetére
Merre néztél? Én voltam 1 hete bikeban és volt akciós bgs speckó, sőt találtam másfajta bg-s speckó kesztyűt bikelandban is. Bikeban egy vékonyabb fajta. Bikelandban egy vastagabb. Utóbbi M es másik Les.
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
Pinya007
tag
Nyári, azaz vékony hosszú Specialized BG kesztyű érdekelne, méretben talán L-es. Tegnapelőtt Kuszinál néztem, mert régebben ott láttam és ő hivatalos Speci partner. Őrház utcai Bikeland-ben meg csak Merida kesztyűket láttam kb. egy hónapja. Arra nem is gondoltam, hogy Bike-ban is forgalamznak Speckó cuccokat. Hétfőn benézek akkor ide. Csak az általad említett méretekben volt 1-1 db, vagy van választék?
[ Szerkesztve ]
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
krokk
senior tag
válasz Pinya007 #7455 üzenetére
Nyári vékony L-es volt, 1db, 1 hete. De azt mondták akkor hogy még tudnak hozatni. Az igaz, hogy a kuszi a hivatalos, de más boltokban is lehetnek ilyenek, tudnak hozni, gondolok itt kiegészítőkre. Komplett bicókat nem jellemző
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
sanyixXx
senior tag
válasz Pinya007 #7450 üzenetére
na a mai napot is bűn lett volna kihagyni. igaz így is bűn lett belőle majdnem. de lealábbis szabáysértés. a hárshegyen ugyanis engedélyt kértek tőlem. mégpedig a természevédelmi területen való technikai sport űzéséért. erre 1996 óta engedély kell a körneyezetvédelmi akármilyen hivataltól.
tehát figyeljetek, mert most rendelte el a környezetvédelmi miniszter a fokozott felügyeletet és 150k forint a helyszíni bírság. még túristajelzéssel ellátott úton is!!!Rumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Azazello-
senior tag
mi alapjan kene megvalasztanam, illetve mitol fugg, hogy mekkora stucnit hasznal az ember?
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
becuszabi
aktív tag
válasz Azazello- #7459 üzenetére
Az alapján, hogy melyikkel kényelmes az űléspozició. Montira mondjuk 120-130 mm feletti stucni nem egészséges. Az irányításra is hatással van (a rugalmasság miatt), de ha már eleve ennél nagyobb kell, akkor valószínűleg a váz mérete rossz és abból kell hosszabb felsőcsövű.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
Üdv Kolleginák és Kollégák!
Tegnap én is tekertem egy jót, igaz egyedül. 50 km körüli szokásos köröm közben vettem észre, hogy a kormánycsapágy felső gumi gyűrűje a lezáró csésze felett lötyög. ?Mivel már túl messze voltam ahhoz, hogy visszaforduljak és nem volt nálam kivételesen imbusz kulcs, így végig mentem a körön (országút). Sérülhetett a kormánycsapágyon belül valami? Ma visszaraktam a gumit.
Múlthéten is voltam bringával, és ma is. Egyre érzem, hogy kezdek visszaszokni és erősödni. Bár most valamiért nyomja a szerszámom az ülés, amit eddig nem éreztem. Nagyon zavaró, és tegnap is a vége már szinte elviselhetetlen volt. (örültem is, hogy jött a vonat Vác előtt a Csörögi átjárónál.) Néztem, nem ferde az ülés, de még így is a baloldalon nyomot a nyereg orra, pedig jobbra helyeztem a "csomagot". Eddig nem éreztem, hogy ennyire kellemetlenül nyomott volna, ezért nem is cseréltem le. Lehet, hogy az új vázban hátrébb van a nyeregcső és ezáltal a nyereg is, az előzőhöz képest?
-
Ariadne
őstag
válasz sanyixXx #7458 üzenetére
Ez de durva! Tegnap a Börzsönyben jártam, na ott az erdészet gépei majdnem az összes utat szinte teljesen járhatatlanná tették a hatalmas gépeikkel. 20-30 centi mély bevágások mindenhol, borzasztó. Ehhez képest talán nem egy békés XC-s a legnagyobb kártevő az erdőben...
Utánanézek, mi a szabály pontosan, illetve megkérdezek egy ismerőst, aki kapásból vágja ezeket. Jó tudni legközelebbre, bármelyikőnkkel előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #7463 üzenetére
A Pilisben dettó. Lassan már inkább triál gépeket kellene vennünk
Ismerősöket olyan helyen büntették meg a természetvédelmisek (+rendőrök+határőrök), ahonnan pár méterre dózerokkal tolták le a hegyoldalt.
...a Pilisen átvezetett gázvezetékről már ne is beszéljünk. Tegnap a közelében mentünk el és táblákkal finoman felhívták az erdőjárók figyelmét, hogy húzzanak el onnan, mert építési terület (ja és ez a túrista úton volt kitéve).Ezeket az okos szabályokat olyan emberek hozzák, akiknek fin..juk sincs a természetvédelemhez. A bringásokat elkapják, megbüntetik, a sittet lerakó, szemetet eldobálókat meg meg se találják.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #7461 üzenetére
Ha csak a gumigyűrű lötyögött az szerintem nem okozott problémát. Ha a csapágy is laza, az nem egészséges, de ezen a távon és az országúton nem valószínű, hogy bármi baja is lett volna.
Nézd meg, hogy nem ülsz-e hátrébb a nyergen (láb a pedálon, hajtókar 3 óra állásban, a térdnek függőlegesen a pedál tengelye fölött illik lennie), ill., hogy elég magasra volt-e kihúzva a nyeregcső.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Azazello-
senior tag
válasz becuszabi #7460 üzenetére
nem-nem! eppen ellenkezoleg. kisebbet ajanlottak mikor osszerakattam a gepet.
ja igen, kesz a gep
majd rakok fel fotot ha lesz idom, de most lakaskereses van. meg kiprobalni is alig tudtamEgy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
ReJim
őstag
balaton körül járt már valaki a kerékpárutakon? szeretnénk körbetekerni a nyáron.
tudtommal mindenhol ki van építve. a bringaút. vagy mégsem?sajna az utvonalterv . hu-n csak abp-i kerékpárutak vannak, így csak a fő utakon mért távolságokat tudom. de ha jól tudom, és jól komplikálom, akkor a biciklis körút az majdnem mindenhol a part közelében megy, és így néhol rövidebb mint az autóút. vagy inkább hosszabb, vagy kb ugyan akkora? (nekem gyakorlatilag mindegy lenne, hogy egy nap 40km-t, vagy 50-et tekerek, de jönnek velem nőnemű egyedek is. )
valaki megkerülte már?
</end.?>
-
tr00p3r
őstag
válasz becuszabi #7466 üzenetére
Na ja, de ennek a gyűrűnek nem volna szabad kijárnia nem? Igaz raktam be még egy hézagoló gyűrűt, de nem nagyon mozgattam magát a villát. Mindegy most kiszedtem a lezárókupakot és a stucnit is. Megigazítottam a gyűrűt, de így is mintha kijárna....
Megnézem majd hogy ülök az új vázon. Lehet, hogy hosszabb valahogy/valahol a váz és ezért van, hogy nyom a nyereg mivel hátrébb ülök. Jó lenne, ha nem csinálni nutella-t a mogyoróimból minden bringázás alkalmával.
-
becuszabi
aktív tag
válasz Azazello- #7467 üzenetére
Ha kisebbet akkor az csak jó, normál XC-s bringákon 60-120 mm-es stucnik szoktak lenni. Valahol azt olvastam, hogy akkor jó a mérete, ha a normál űléspozicióban a kormány pont eltakarja az első agy tengelyét (bár gondolom ez is csak nagy általánosságban igaz, mert ugye kinek mi a normál, megszokott, kényelmes stb. elhelyezkedés).
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Blamazs
senior tag
a hetvegen lesz a balatonkor bringatura. menj el es akkor begyakorolhatod az utvonalat.
nem mindenhol van kiepitett kerekparut, de a nagyresze tudtommal az.az erdei bringazasrol meg annyit, hogy a bringast megfogjak, a motorosokat meg nem tudjak elkapni ugye, es ok sokkal nagyobb kart tesznek az erdoben mint egy biciklis.
-
rii
nagyúr
válasz Ariadne #7464 üzenetére
"csak" :-/ ... csak akkor
nekem van a legnehezebb részem a melóban, 3 hónapja vagyok itt ....
(stúd vez, meg stúd vez helyettes sopánkodására lettem figyelmes, majd konstatáltam magam is .... úgyhogy hétvégén próbálom utolérni magam pihenésben, regenerálódésban ...
sajna az alkotáés utca (meg ami mögötte van) nem olyan vonzó, mint mondjuk eger-füzesabopny-maklár határa
megpróbálok hétközben tekerni rendszeresen, ha 8kor végzek, meg nem esik ...
meg reggel kellene felkelni még ... kis önerôszak :-/
Te mivel ütöd agyon az idôt ily sokáig? (:
én dtp-op. vagyok egy reklám ügynökségnél ... :-/piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #7469 üzenetére
Egyébként arról a narancssárga gumigyűrűről beszélünk?
hmmm...annak szerintem nem kellene kijönnie.
Nem volt még ilyen kormánycsapágyhoz dolgom, robbantott rajzot se találtam róla, így látatlanban olyasmit tudok elképzelni, hogy a felső csapágycsésze és a felső zárógyűrű között a kelleténél kisebb a rés, így a forgás közben az összenyomódott gumi(?)tömítés szépen kisodródik onnan."Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
Ügyvédjelölt vagyok, én a Kossuth térnél szenvedek. Szadista dolog, hogy ha akarom, rálátok a hegyekre... Most igyekszem keróval munkába járni, de mivel utálom az esőt, ezért nehéz elkezdeni.
Mijaza dtp-op? (kíváncsi smiley)"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
krokk
senior tag
Srácok újabb dilemma
3 bicó a gondolkodás tárgya
Giant xtc 3 [link]
(Itt a váz színével van problémám egyedül amúgy jó lenne nagyon)
vagy
Cube LTD PRO [link]
(a zöld váz tetszik de nagyon viszont itt a hidrós fékek aggasztanak. V-fékhez vagyok szokva és igazából szerintem az is lenne jó nekem. jó lenne kipróbálni a bicót de nem lehet vszínűleg...)
Vagy
Matts TFS 700-V [link]
(Ez volt a kiinduló bicó, ugyanis a narancsságra váz megtetszett, viszont külön nem lehet kapni. Ebben viszont cserélném a villát egy relicre.)Mindhárom bicó 230e körül van +- pár ezer ft. Igazából talán legjobban a cube tetszik, szép a váz, csak a hidrós tárcsa amitől tartok, túl erős lesz nekem... vagy ilyesmi. Szeretem a nagyon puha féket Nem kell az ilyet sokat karbantartani vagy ilyesmi? Amúgy ahogy néztem cube-nak van a legjobb felszereltsége árához képest.
Vélemény amúgy cube-ról mint márkáról? Jó nemjó stb?
Bicót ki melyiket választaná és miért?
Köszi.[ Szerkesztve ]
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
krokk
senior tag
válasz Azazello- #7479 üzenetére
igen énis azt nézem hogy cube messze elhord tőlük és nagyon kevés a különbség árban.
xtc3 elvileg 229 V700 pont 230 lenne villa cserével. Cube meg 238.Hát nem az, hogy hátrány a tárcsafék csak még nem volt soha tárcsám és V-fékhez vagyok szokva nem vagyok az a hűdenagy bicós... évi 2500-3000km kb. fékkel úgy vagyok hogy inkább kicsiket szeretek fékezni mostaniak is jó lazák, szóval rendesen meg kell rántanom hogy gyorsan megálljak meg nemtudom fura lenne egy tárcsa
Jah esőben sárban se nagyon szoktam csapatni szóval ez a veszély nagyon nem fenyeget, hogy nem fog jól a sártól víztől a Vfékem 1-2x volt ilyen.
3éve vettem a caprine highlanderem és azt kéne lecserélni.[ Szerkesztve ]
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
becuszabi
aktív tag
Én már láttam ilyen Cube-ot élőben. Nekem alapból nem jönnek be ezek a neon-sárgászöld színek, de ott élőben nagyon odavágott (pozitív értelemben). Az eloxált-festett megoldás nagyon igényesen nézett ki. A tulajdonosa olyan 60-65 kilós srác volt és bizony XT (dual control) hidraulikus fékkel használta és eszébe se jutott, hogy "puhábbra" cserélje
Az évenkénti 1-2 karbantartás (fék) szerintem nem sok.
Ha meg túl erős a fék, kérd a szervízben, hogy hagyják levegősen ...kapsz olyan puha féket, hogy attól mész a falnak
Na, de komolyan: miért baj ha egy fék normálisan fog?A múltkori kérdésedkor még csak Giant és Merida volt, akkor Giant szavazatom volt, de most így a Cube-bot is bedobva a lehetőségek közé egyértelmű, hogy ez utóbbi mellet szavazok. Nagyon igényesen megtervezett és kivitelezett bringa.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
krokk
senior tag
válasz becuszabi #7481 üzenetére
Igen eddig giant és merida volt, közben körülnéztem én 75-80kg vagyok.
Fék meg nemtudom én szeretem puhán ha jól be kell húzni ahhoz, hogy fogjon. A merida trailt amikor próbáltam az pl hidrós tárcsás volt, az tetszett. szóval azért annyira már nem vagyok tőle elzárkózva.
Csak kár hogy nem tudom kipróbálni a bicót megvétel előtt
A színe meg nagyon bejön, de jó lenne látni élőben szintén. Képeken mindig más...
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
becuszabi
aktív tag
A Cube honlapján vannak részletesebb képek is, ott azért már elég jól láthatóak a színek.
A fékről még csak annyit, hogy ha az csak akkor fog igazán, amikor már markolatig húztad az nagyon balesetveszélyes. Vészhelyzetben nem fogsz tudni megállni.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
krokk
senior tag
válasz becuszabi #7483 üzenetére
Nem azt mondtam hogy markolatig. Amúgy meg eddig sikerült mindig meállnom vészhelyzetben.
Az oldalon láttam természtesen a részletes képeket. De még mindig csak fotó. Tapizni kipróbálni jobb lenne
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
-
rii
nagyúr
nem is tudom, hogy mondjam, jó lenne most hazudni valamit ... de ... elbaktam főnök' (: .. mer'valszeg nem lehet feltenni. egybe van a fék és váltó ami szét lehet ugyan csavarozni, de nem úgy, hogy jó legyen ....
figyelmetlen voltam, így jártampiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
Ne félj a tárcsaféktől, meg kell tanulni finoman adagolni (ami nem nehéz) és nem fogsz fejreállni ...de ha végül is már próbáltad és bejött, akkor nagy baj nem lehet.
"Visszafogott" tárcsásításra egyébként ott a bowdenes tárcsafék, amit kedved szerint lazíthatsz.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
rii
nagyúr
válasz Ariadne #7475 üzenetére
bocsánat a rövídítés rövidítésért
Jorus megmondta a frrankót
amúgy nem túlzottan kreatív a munkám ... szájbalökött reklámprospektusokat csinálunk, amivel jól átk*rj*k a szegény parasztok búráját :-/ szégyellem magam komolyba[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
becuszabi
aktív tag
Akkor kell külön váltókar.
Az XFACTORNET-nél most leárazások vannak"Aki szívből él, az élből szív"
-
Zewa
senior tag
Szerintem ia Cube a legjobb/leszebb a 3 közül.
A tárcsaféktől ne parázz Sokkal finomabban adagolható és pár száz m után már isteniteni fogod. Ha nagyon tartasz tőle akkor probálj ki egy jobb hidrás tárcsával szerelt bike-ot.Végső megoldásban megcsinálhatod azt is hogy lecseréled BB7-re. (mechanikus, tárcsafék)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Pinya007
tag
-
Ariadne
őstag
válasz Pinya007 #7491 üzenetére
Bringavilág Tapogatható példányok találhatók az üzletben, meg jó kis szezonvégi rucileárazásaik szoktak lenni. Viszont (legalábbis össztelós) vázak külön gyakorlatilag nincsenek, csak rendelésre, és nem tudják garantálni, hány hónap alatt érkezik meg, a kiállításon kérdezősködtünk erről. Pedig szép fullyjaik vannak, egy elégedett tulajjal találkoztam is vasárnap Verőcén a vonatra várva.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #7495 üzenetére
Ketten mentünk egy lájtosabb útvonalon, meg egy erős emberke ment hegynek fel amerre lehetett.
Kismaros - sárgán Kóspallag - Ló-hegy megkerülése - Kisinóci turistaház - zöldön Királyrét - onnan eltévedés folytán egyórás küzdelem után újra Királyrét - aszfalton le Szokolyára (az biztos legalább ) - onnan Les-völgy - Magyarkút - Verőce. (fejből írtam, remélem stimmel)
42 km volt, de az elején a Csömöle-völgyben az a rengeteg keróemelgetés, meg Királykútnál feltolni a DH pályán, aztán az eltévedés, meg a másik a semmibe vesző piros jelzéssel a Les-völgyben, hát kicsit túlélőtúra feelingű volt, mondhatni kalandos. De jó volt, a széttaposott iszonyú nyomvájús terep miatt technikás is, no meg persze meredek nagyon, szóval összességében élvezetes. De még sokat kell fejlődnöm, hogy nekem való legyen a környék...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Oracle
senior tag
Üdv!
Vasárnap Criticalmass jöjjön aki tud.
-
krokk
senior tag
válasz Azazello- #7493 üzenetére
Már csak ki kellene próbálni... csak hát itt vpben nincs rá lehetőség... csak ezért meg felmenni pestre...
Amúgy előbb említett bringavilágot néztem, de nem találtam ezt pont. ill de volt csak fekete raktáron...
the funniest thing about this text is that by the time you realize it doesn't say anything it's too late for you to stop reading it
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen