Hirdetés

Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz tr00p3r #6528 üzenetére

    1. Általánosságban a 3 közül a 2 "vékonyban" kellene futni a váltóbovdeneknek - a felsőcső fölött szabadon -, a "vastagabb" pedig a fékcsőnek van fenntartva, nyilván tárcsaféket feltételezve. Tehát a válasz: igen.

    2. Van spéci bovdenolaj, az első összeszerelésnél célszerű azt használni. A gépzsír kerülendő, ha összeszed némi port, jelentősen rontja a bovdenezés - és ezáltal a váltás/fékezés - hatásfokát. Nem feltétlenül kell használni egyébként ezt a bovdenolaj sprét, egy teflonos szet enélkül is jól el van, mindössze javasolt.

    3. Minden bovdennek 2 vége van. :DDD (Bocs. :D) Egyébként persze tudom, mire gondolsz, a vékonyabb outikhoz van, a vastagabbik montikhoz.

    Köszöntsd fel Salát, ha gondolod, tegnap volt a szülinapja, meg is látogattuk Budakalászon tegnap a boltban, mert ott készítettük az Omszk-i tónál a rekus cikkhez az alkatrészfotókat. :)

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Aktív témák