- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #16947 üzenetére
Ha ilyen iszonyat dzsuvás a lánc: Brigéciol megvesz, kisebb műanyag palackba pár decit beleönt, láncot utánadob, rázrázráz, palack szétvágással kivesz, vízzel alaposan lemos, megszárít, újraolajoz - kész.
De kettővel foglalkozni tényleg sok idő... Tisztogatni pl. felváltva tudom csak, éppen amelyik koszosabb...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Hasaggymeg
veterán
Amúgy a Weldtite oldalán láttam egy érdekes (és valszeg. valamennyietek által már ezer éve látott/tudott dolgot),éspedig a bowden a házban futó szakaszának időnkénti vékonyan megzsírozását,mely csodákra képes.Na?...mondtam egy nagyot,mi?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #16951 üzenetére
version 2.0
Brigéciol megvesz, szélesszájú műanyag palackba pár decit beleönt, láncot utánadob, rázrázráz, vízzel alaposan lemos (sok forró víz+rázrázráz+leönt ezt 4-5-ször), palackból küllővel kihalász, megszárít (levegőn, radiátoron, vegyianyaggal), újraolajoz - kész.Hasaggymeg: jó minőségű bowden+bowdenháznál nem sokat számít az olajozás, de ha már megkopott, vagy kicsit bekoszolódott, berozsdált, akkor sokat segíthet
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Hasaggymeg
veterán
válasz Ariadne #16951 üzenetére
És aztán még ott vannak a kis megvezető görgők a váltón (úgy szedem róluk a dzsuvát mint a lemezjátszó tűje a hangot,egy jólirányzott,hegyes sasliknyárssal),a hátsó/első fogaskerekek és a váltók,melyeket már nem olyan egyszerű palackba zárva rázogatni.Ugyanaz a fanyárs ,jó helyre irányítva elég jól leszedi a forgásban levő fenntemlített részekről a mocsok nagyját.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
veterán
válasz becuszabi #16953 üzenetére
Minden tízed Newtonméter (minuszban) számít! A nejem állandóan panaszkodik,hogy a markolatváltó megkínozza csuklóit.Azt meg melyik férfi akarhatja?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
becuszabi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #16955 üzenetére
Így már érhető
Hagyományos (horganyzott) bowdeneknél az olaj még korrózióvédelemként is funkcionál, ott tényleg érdemes lehet használni.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Noddy
senior tag
Nekem még csak egy bringám van, de kettőt akarok
Kell még egy igazi terep bringa, amivel mehetek a hegyekbe is.Ma is tekertem egy nagyon jót, de most gáton földúton, 48 km-t, remek az időjárás. Lassan emelni kellene a távon, de nem akarok nagyon messze se menni, a kis körök pedig unalmasak lehetnek. Még nem tudtam eldönteni, hogy edzésből tekerek ennyit vagy csak azért, hogy világot lássak, mostanában olyan helyekre megyek, ahol korábban soha nem voltam és eszembe se jutott volna odamenni. Lassan megismerem Szeged környékét teljesen.
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #16955 üzenetére
akkor cseréld le neki valami ilyesmire, nehogy a váltással fárassza a csuklóját
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
Kész, megfertőződtél... A helyzet innentől menthetetlen, a lehetőségektől függően leghamarabb hegyikerékpár beszerzése várható.
Anno amikor még tanultam, emlékszem nagyon akartam bringát, de 40.000-nél többet nem költhettem rá. Buta mód nem tudtam akkor még a bikemag apróról, ezért újakat néztem, majd a minőséget látva fájó szívvel lemondtam a bringavásárlásról. Aztán mihelyst megkaptam az első felnőtt munkámat, gyűjteni kezdtem, talán egy év sem telt el, és megvettem a cross bicót. Akkor azt hittem, hogy városban fogok szeretni menni, de az első terepes túra után elvesztem, muszáj volt montit szerezni... Szóval ismerem ezt a kórt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Hasaggymeg #16954 üzenetére
Érdemes a láncba patentszemet tenni, ez egy kb. 300 forintos nagyságrendű láncszem, aminél utána bármikor oldható lesz a lánc. Ha koszos, csak szétkapcsolod, leveszed, és meg lehet tisztogatni mindent. Ez a kis görgők és a lánc tisztítását is nagyban megkönnyíti. Bár azt most így nem tudom, hogy biztosan minden láncba lehet-e tenni, ezt majd a szagértők megmondják...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz Ariadne #16960 üzenetére
bár nem vagyok szakértő, sztem leginkább attól függ, milyen (hány sebességes rendszerhez való) a lánc. az alapján, ha más gyártótól is,de biztos van olyan patentszem, ami jó. a láncnak minden mérete szabványos kell legyen, ezért godolom, hogy csereszabatosak az ilyen cuccok....lásd: sram lánc is jó akármelyik bicajra, meg a shiamno is, meg a noname is. (persze a fokozatoknak/fogaskoszorúnak megfelelően)
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Kickass
őstag
szakik segítségére lenne szükségem, hét elején megjön az 'új' váz (Mali Cobra), a gond az ahead kormány épitésével van, soha nem láttam még ilyen cuccot, mármint összerakva igen csak hogy rakják össze, az rendben h van a villa, stucni, fejcsapágy, ezen kivül lesz még szükség valamire? illetve összeállítás során hol kell ezeket zsirozni, kenni? nincs erről valami leírás?
esetleg egy debreceni fórumtársnak nem lenne kedve ebben segiteni?
két okból nem viszem szervizbe, egyrészről pénz, másrészről ezt is meg kell tanulni később karbantartásnál jól fog jönniszerk.: ha már itt vagyok, monoblokkal hasonló probléma, bár ott összeállítás nem para, de kell e kenni hol kell kenni stb...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Kickass #16962 üzenetére
Ha nincs a vázban fejcsapágy, azt javasolt azért szervizben behúzatni. Házi körülmények között messze nem biztos a siker, főleg, ha nincs célszerszám és/vagy tapasztalat. A villa beépítéséről (pontosabban cseréjéről, de a lényeg azért leszűrhető) itten írtam anno néhány sort.
Monoblokkot nem kell kenni, mivel nem tudod szétszedni. Az csak úgy van.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
JColee
őstag
sziasztok!
nyáron megyek biciklitúrára, és be kéne szereznem egy táskát (csomagtartóra rögzíthetőt)
sajnos én nem tudom, mire érdemes odafigyelni, esetleg tudnátok ajánlani valamit? -
becuszabi
aktív tag
válasz JColee #16965 üzenetére
A legfontosabb szempontok (legalábbis jó néhány soknapos túra után ezt tekintettem annak):
- a táska belső fele legyen merevített (hacsak nem olyan spéci csomagtartód van, hogy a táska a teljes felületén fel tud feküdni)
- a rögzítése legyen egyszerű, kapcsokkal, pántokkal lényegesen egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb rögzíteni a motyódat, mint hosszú szíjakkal, vagy egy kötegnyi gumipókkal.
- legyen vízálló, vagy azzá tehető. Ha anyagában vízálló, az a legjobb, mert ugyan a táskák többségéhez adnak külön vízhatlan védőborítást, de azt feltenni, leszedni. megfelelően rögzíteni elég macera (különösen egy hirtelen jött zápor esetén).Ami még praktikus:
- több zseb, hogy ne kelljen az apró dolgokat is a főrekeszben tárolni
- aszimmetrikus keresztmetszet, hogy kellően előre lehessen csúsztatni anélkül, hogy tekerés közben beleérjen a sarkad.A többi már tőled függ (leginkább, hogy mennyi időre mész, mennyi cuccot akarsz magaddal vinni és, hogy mennyit szeretnél rá költeni)
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Kickass
őstag
köszi a gyors választ, akkor azt a pár száz forintos szervizköltséget nem spórolom meg inkább, a teleszkóp behelyezés meg nem hiszem h gondot fog okozni. Igaz nem voltam előre látó egy már levágott telót vettem aminek 19cm a nyakhossza, de ha jól tudom a Mali Cobra fejcsöve se hosszabb 12-13cm-nél.
-
Jancsi
aktív tag
Aki teheti jövőre ne hagyja ki a Bükk tt-t, nagyon jó volt, szuper szervezés, fincsi zsíroskenyér és tea, jó hangulat. A 110km talán lazább mint a 80, a két mászoka között elég hosszú majdnem sík szakasz volt ahol lehetett pihenni. A Szepesi rét előtt volt talán kicsit nehezebb az első emelkedő, de lehet csak azért mert lemeradtam a csapattol még indulásnál így 6-7 percet kellett ledolgozni azon az emelkedőn. Bánkútról Mályinkára lejtő... azt leszámítva hogy a menetszélben majd mefagytam, iszonyatosan jó volt, aránylag széles volt az út és helyenként végáttételen sem lehetett rátekerni. Szép nagy kanyarok, beesik az ember 50-el picit fékez, még mindig tart a kanyar, még egy picit fékez, még mindig tart, na végre itt a vége, fordultam 180 fokot és már csak 30-al megyek, de sebaj 50 méter egyenes itt rátekerünk, addig se fázzunk. Sátáig semmi extra, utána gyönyörű zöld lankák virágokkal, a távolba jókora hegyekkel (majdnem mint a default XP háttér ). Majd jött Szi(l)vásvárad, egy halom túristával, a túra legidegörlőbb pontja, mikor fordul ki eléd valaki a nyakában vagy a kezében egy porontyal, és az egész tele volt lósz@rral. Tótfalu-völgy ellenrzőponton 20 perc pihi, jelentős mennyiségű zsíroskenyér elfogyasztása mellett. Majdni nekivágni az emelkedőnek Energizer nyuszi üzemmódban, sikerült felvenni egy jó ritmust és végigelőzni 15 embert. Eztkövetően kicsit képzavarba kerültem, mivel úgy rémlett, hogy a hegytetőn van az ellenörzőpont és kezdtem már hiányolni. Közben gurulok lefelé kellemes 40-es tempóban, jééé de szép kis erdészház, menjünk vissza és nézzük már meg mi a neve hátha benne van az útvonallaírásban. Nem volt bene, de észrevettem egy 110-es feliratot a ház előtt az úton és egy balra mutató nyilat, még szerencse hogy visszajöttem, ki tudja hol kötöttem volna ki. Innen egy laza lejtő Jávorkútig ( nekem laza volt 9cm rugóúttal elöl hátul, de az országútisoknak szerintem ez lehetett a túra legrosszabb része). Jávorkúttol lefelé egy lazább sok egyenest tartamazó szaasszal indul a lejtő majd, jön egy élvezetes meredek szerpentin. Ezt követően már egy kevésbé lejtőn nagyobb forgalmú uton gurulunk be a célba. Ahhol Emléklap, medál, és az elmaradhatatlan tea és zsíroskenyér vár minket. Egy kis pihenés, beszélgetés, majd búcsú a szervezőktöl és az útközben megismert új cimboráktol, majd mint ha nem lett volna még elég a újra nyeregbeszállunk és az állomás felé vesszük az irányt. A vonatra várva a nap gyors elemzése, majd a kozeknecia leveonása, hogy ha törik ha szakad, jövünk jövőre is.
-
Hasaggymeg
veterán
válasz rétisün #16958 üzenetére
Most komolyra fordítva a szót,le lehetne cserélni minden további nélkül? Tourney váltója van és (értelemszerűen) 7 fogaskerék hátul.Az utánaállítást megoldanám én.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #16969 üzenetére
Igen, lehetne minden gond nélkül, csak kérdés, hogy milyen húzású a Tourney váltó, ha 2:1, akkor a váltónak is 2:1 húzásúnak kell lennie. Másik opció az 1:1 húzás, de az inkább a Sramokra jellemző.
-
Hasaggymeg
veterán
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #16971 üzenetére
Földim vagy mégsem értem. Esetleg szájbarágósan?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
venember83
nagyúr
válasz Hasaggymeg #16973 üzenetére
Igen, lehetne minden gond nélkül, csak kérdés, hogy milyen húzású a Tourney váltó, ha 2:1, akkor a váltókarnak is 2:1 húzásúnak kell lennie.
Kétféle húzás van:
2:1
1:1
Előbbi Shimanora jellemző, a második Sramra. Mivel azonban nem vagyok biztos abban, hogy a Tourney 2:1 húzású, ezért nem merem magabiztosan azt írni, hogy nyugodtan cserélheted a linken szereplő váltókarok bármelyikére. Majd a jártasabbak megválaszolják ezt a kérdést. -
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #16974 üzenetére
.....Valaki?Anybody?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
becuszabi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #16975 üzenetére
A Tourney az Shimano, így a linkelt karok vele kompatibilisek, gond nélkül működni fognak. Ami fontos, hogy ha hátul 7 fokozat van, akkor a váltókarnak is 7 fokozatúnak kell lenni.
Ez például pont jó."Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #16975 üzenetére
Bármilyen 7 sbességes Shimano váltókar jó hozzá pl. [link]
Ha már hozzányulsz cseréld le a bowdent és a bowdenházat is valami miőségibbre, amiatt is lehet hogy nehezen működik a váltókar.venember83
Az összes Shimano váltó 2:1-es, ott csak annyi a kutyulás a sebességeket leszámítva hogy, van fordított rugóállású váltó is.
Sram-nál a váltók 1:1-esek, de gyártanak olyan váltókarokat amik passzolnak a Shimano hátsó vátóhoz. Az első váltók kompatibilisek. -
Noddy
senior tag
válasz Ariadne #16959 üzenetére
Tényleg olyan mint egy kór. De inkább erre költök, mint szívgyógyszerre
Köv. évben szeretnék már hegyekbe is menni, remélhetőleg télen lejjebb mennek az árak és akkor szeretném beszerezni a bringát, majd akkor nyaggatlak titeket. Szeretnék Deore LX-es bringát, de lehet hogy csak alivio lesz belőle.Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Kickass
őstag
mai adag 25.75km, 2/3 terep, főként erdőben, jól esett de a végére EZ történt az utsó 4km-t úgy tettem meg h középen kellett fogni egyik kézzel a kormányszárat a stucninál ennek eredménye egy 15km/h-s átlag
-
rétisün
veterán
válasz Kickass #16980 üzenetére
milyen szerencse, hogy már van másik stucni (csak össze kell rakni az új bicajt)
más: az aluváznak árt, ha lekromofágozom? vagy mivel/hogyan lehet jó alaposan leszedni a festéket? (csiszolni lusta vagyok )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Jancsi
aktív tag
válasz rétisün #16981 üzenetére
Nem, az alunka még az se nagyon árt ha utána nem fested le
Ha nagyon lusta vagy ajánlom a homokszórást. Különben kromofág, drótkefe, az eldugottabb részeken ahová nem fér be a drótkefe vagy valami miatt nem hatott a kromofág, jo az aceton, már egy fültörlőpálcikával is elég hatásosan szedi le a festéket. -
rétisün
veterán
válasz Jancsi #16982 üzenetére
de lefestem, ha addig el nem múlik a "szép fehér bicajra vágyom" érzésem
ráadásul Xantomas linkelt egy helyet, ahol lehet matricát csináltatni, szóval semmi akadálya, hogy a zöld konából fehér kona legyen. vagy más színű, ha akkor éppen az jön rám
bár, tulajdonképpen egy aluszínű se nézne ki rosszulwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Jancsi
aktív tag
válasz rétisün #16983 üzenetére
A fehér bicaj hullám szerintem már leapad lassan, kb 2 éve raktam össze a fixim akkor volt nagyszám, hogy fehér. (mivel csak alapozó volt rajta ) Mostmár boldog boldogtalannak van fehár biciklije és fehér alkatrészek is bőven akadnak a boltokban.
Szerintem hagyd meg a zöld fekete összeállítást ahoz a vékony csövekhez sokkal jobban néz ki mint a fehér. De ha minden áron fehéret akarsz vidd el szintereztetni, a legtöbb helyen vállalják a váz tisztítást is. -
venember83
nagyúr
Új lánc nem szereti a régi fogsort, még pár kilométer, aztán ha nem barátkoznak meg, akkor fogsorcsere. Meg rájöttem, hogy miért fáj a derekam húsz-harminc kilométer után. Ma mentem egy keveset egy másik bringával, és arra a következtetésre jutottam, hogy túl alacsonyan van a kormányom, az ülést viszont nem ereszthetem le, a kormányt nem emelhetem meg. Kell egy másik, nagyobb rugóúttal rendelkező teló, legalább tíz centis, de inkább 11-12. Szomorú, mert akkor egyből átállok tárcsára is, jobb nem is összeszámolni az összeget. Legalább lesz cél a szemem előtt. A héten pedig remélhetőleg eljutok edzeni is kicsit 2-3 hétköznap meló után, másképp semmi értelme ennyi pénzt beleölni a bringába, ha ilyen kevésre vagyok képes. Hajtani kell, hajtani, hajtani.
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16986 üzenetére
Merekebb kormányszár esetleg? 120mm rengeteg egy CC gépbe, általában 80 vagy 100mm-re vannak tervezeve a vázak.
Megpróbálhatod a nyerget is kicsit előrébb tolni, akkor is meredekebben fog állni a derekad.
Elképzelhető hogy a géppel nincs semmi baj, csak a derekad gyenge egy kicsit, ha mindig picit be van hajtva a karod azzal enyhíthetsz a derekad terhelésén, plusz pár egyszerű gyakorlattal lehet derékra is erősíteni egy kicsit. -
Meme
aktív tag
-
venember83
nagyúr
válasz Jancsi #16987 üzenetére
Megnézem a teló beépítési magasságát a vázgyártó oldalán, ha az rendben van, akkor tuti, hogy nem lesz csere, nem ér annyit az egész. Igen, lehetséges, hogy a derékkel van a gond, csak érdekes mód egy haver (akinek a bringáját kipróbáltam) mondta, hogy nagyon nem az igazi a kormány magassága. Persze lehet, hogy ő csak a sajátját szokta meg, azért volt furcsa és rossz az enyém. Az ülést előrébb nem húzhatom, nem akarok még előrébb lenni a bringán, így is úgy érzem a lefeléken, hogy túl elől vagyok.
Köszönöm a tanácsokat!
Meme: Villanyak le lett vágva, nem tehetek be több hézagolót a váz és a kormányszár közé, csak egy darab egy centis fér el, különben nem kerül elég villanyak a kormányszárba. Ezért nem tudok erre megoldást. Te tudsz esetleg?
Kieg.: Gyárilag száz milliméteres rugóúttal rendelkező Reba SL-t tesznek ebbe a vázba, beépítési magasságot nem találom a gyártó oldalán, de még keresgélek.
[ Szerkesztve ]
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16989 üzenetére
Ha vanküldj egy képet, a bringádrol oldalrol, hogy is áll az a kormány. Még az jutott eszembe, hogy még egy hajlított kormány is alternatíva lehet, ha eddig nem az lenne.
-
xcbiker
addikt
válasz venember83 #16989 üzenetére
Nekem 100-as kormányszár a Specibe hosszú volt, 90-essel használom, azzal jó.
Neked most milyen van?[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
venember83
nagyúr
válasz xcbiker #16991 üzenetére
Kilencvenes. A hosszúsága jó, mert be tudok szépen ülni az ülés mögé durvább ereszkedéseknél.
Jancsi: Itt vannak linkek a képekhez.
A Cube csak a villa ideális szögét adja meg, ami hetven fok. Pedig könnyebb lenne lemérni milliméterben a beépítési magasságot, de ha túl rövid rugóúttal rendelkezik a villa, akkor a szög sem lesz jó, szóval végülis hasznos az infó, csak kicsit nehezen hasznosítható. Holnap elgondolom, hogyan is lehetne legpontosabban és legegyszerűbben (a kettő valszeg üti egymást ) lemérni a jelenlegi szöget.
-
Meme
aktív tag
válasz venember83 #16989 üzenetére
Acor organizer:
[link]
4,5cm-t tudsz vele csalniSzevasztok bogyókák!
-
xcbiker
addikt
válasz venember83 #16992 üzenetére
jól előre van döntve a nyerged... nem érzed azt így hogy sok súly nehezedik a karodra?
Én inkább hátrébb szoktam donteni, mert úgy kényelmesebb a karnak.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
venember83
nagyúr
válasz xcbiker #16994 üzenetére
Azóta meg lett emelve az eleje, csak nem születtek új képek. Meg kicsit magasabbra is került az ülés, hogy a lábaimat is kinyújthassam pedálozáskor. Persze lehet, hogy az ülés a hibás, nagyon sok ismeretlenes az egyenlet.
Meme: Köszönöm, egy próbát mindenképp megér, lényegesen olcsóbb megoldás lenne. Kieg.: Sajnos most látom, hogy nem jó a befogó méret miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Jancsi
aktív tag
válasz venember83 #16992 üzenetére
Ahogy xcbiker is írta nagyon előre bukik a nyereg, a karoddal és a derekaddal kell ellentartanod hogy ne csússz le róla. Ahová a fa esik a nyeregre ezen a képen [link] ott kellene ülnöd. Annyira döntsd hátra a nyerget, hogy csak 3-3,5cm-el legyen alacsonyabb a orra mint a hátulja.
Ahogy nézem még a kormányt is hátrébb fordíthatod vagy 30°-al, úgy nem lesz kitekerve a karod amikor fogod. -
valory
tag
Sziasztok,
sebességmérőt szeretnék venni és az lenne a kérdésem, hogy egy Kellys az mennyire jó (mennyire pontos, élettartam, ilyesmi)? Tudom a Cateye, Sigma, VDO, ... a királyak, de nem akarok nagy összeget rááldozni és noname gagyi sem kell. Bár még megeshet, hogy egy legolcsóbb Cateye vagy Sigma lesz belőle...
Válaszotokat előre is köszi!
kényelmesebb a biztonsági öv, mint a tolószék!!! "Őszintén szólva, inkább azért kritizáljanak, hogy dominálok, mintsem azért, hogy lassú vagyok." (M.S.)
-
tr00p3r
őstag
Sziasztok,
Komló Dirt Park Maraton: elmarad.
T-Mobile Duna Maraton: nem indulok mégsem, mert az elmaradt Komlói Maratont ott pótolom be mint bíró. Az érintettekkel összetudunk újra futni.
Volt valaki a hétvégi Börzsönyi tt-n? Ariadne eljutottál végül?
Dirtyz:Nem jöttél a filmekért....
Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB