- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
Én lassan 10 éve tolom a SAP üzemeltetést egyébként. 1st, 2nd, 3rd level supportot is adtam ez idő alatt. Most már ilyen hangzatos pozíció nevek vannak ahol ülök, hogy Delivery lead, Intance owner.
Saját tapasztalataim alapján:
1st level kb olyan szint volt, hogy volt kb a 30 leggyakoribb jegy amire volt doksi aztán az alapján meg lehetett csinálni. Egyébként kb önszorgalomból tudtam képzeni magam, hogy megértsem azokat a hibákat is amire nem volt leírás.
Egyszerűbb service requestek.
Ide nyíltak a monitoringos jegyek is. Meghalt egy job, telik az fs, nem fut a rendszer stb stb több tucatnyi monitoring alert létezik.
Én jellemzően mindig elmagyarázom a 1st/2nd level kollégáknak, hogy mi volt megoldás had értésék meg ők is. Legközelebb már ők is tudni fogják, nekem meg több időm jut az egyéb teendőkre. Népszerű is lettem köztük ahogy hallottam2nd levelen már bejönnek az incidensek mellé az ismétlődő maintenance changek is, és itt már elvárt dolog, hogy ne csak leírásból próbálja megoldani az ember az incidenseket, mert azt a kártyát már a 1st level ellőtte
3rd level jellemzően már projektek, nem standard requestekkel foglalkozik. Talán ha heti 1-2 incidens jut el ide, ezek már komplex problémák, tudni kellhet hozzá az összefüggéseket, átlátni mi mivel hogyan kapcsolódik. Itt már képbe kerülnek az auditok, security kérdések. Ügyféllel való konzulting stb, stb.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...