Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz nofi #50754 üzenetére

    A fejekben van gond sajnos. :(((

    (#50755) Malachi: Azért egy londoni tömegközlekedés nem egyszerű befektetés. Hirtelen ez ugrott be és itt húztam arányokat, de igazad van, ha az átlagfizetéseket és a minőséget is odaállítjuk, akkor nagy gondok vannak.

    Viszont a budapesti és sok nagyvárosi közlekedés egy valamiben rendben van. Az pedig a sűrű és egészen jól beosztott hálózat. Kb bárhova el lehet jutni, ami azért nem mindenhol van jelen.

    (#50757) ittakary: Itt most nem magamat akartam kiemelni, sőt. Inkább pont arra akartam rávilágítani, hogy egy olyan embernek, aki szerencséjére nincs rákényszerülve minden nap, annak mennyire fura élmény. Nem szokott hozzá.

    Tömeg közlekedtem én eleget kölyök koromban, szóval van fogalmam a napi rutinról, de azóta kb semmi nem változott az árakon kívül, csak az állag romlott.

    Pont azt akarom ebből kihozni, hogy lenne mit gatyába rázni. Az egy dolog, hogy télen meghalnak a városok, mert lejárt négy évszakos gumival próbálnak felmászni a dombra a buszok, vagy szétfagynak a sínek. A metrókocsik lángolnak, az aluljárók bűzlenek. Ennyi pénzért ez elfogadhatatlan.

    A MÁV ugyan ez. Kb bárhova olcsóbb eljutni autóval egyedül nekem, de ha van mellettem valaki, akkor tuti fix, hogy olcsóbb. Eközben egy Railjet jegy, ami kétszer olyan sebességet és kényelmet garantál, kb azonos áron, vagy még kedvezőbben elérhető km-re vetítve mint egy IC jegy.

    Kabaré...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák