Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szevassag

    tag

    Hát flame vagy nem, de én is leírom a sztorimat:

    14 pro, 2 hónapos és abból egy hónapja szervízben van. Először a Telekomnál adtam le, majd megjárta a TMX-et de onnan visszajött javítás nélkül. Kamera hiba egyenként. Majd volt sok sok telefonalas, email-ezés, reklamálás, Írországi support, stb. Allee-be szerettem volna utána küldeni, de sem telefonon nem értem el őket, sem az emailre nem válaszoltak. Végül a CareCenterbe küldtem, ott bevizsgálták, most meg a státusza "Apple-be küldve". Gondolom ez a cseh szerviz lehet. Csere telefon egyébként nem járt, vennem kellett egy másikat.

    Lehetséges, hogy végül megjavítják, de ha megint nem nyúlnak hozzá akkor már biztos, hogy az első utam egy Samsung kereskedés lesz. Valahogy ez a "prémium" érzés nekem nem jött át így 10 év Samsung után. Van az a pont amikor már az embernek kezd rossz szájíze lenni egy adott márkával kapcsolatban, és nálam most az Apple egyre inkább ebbe az irányba megy.

Új hozzászólás Aktív témák