Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
PROHARDVER!
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz Jakob.rabbi #282395 üzenetére
Pedig erről szól a dolog.
Ha hivatalos kereskedő partnertől veszed a termékeit,akkor a 2.-3. évben ugyanott fogják javítani,ugyanolyan technológiával és ugyanúgy gyári alkatrészekkel,mint az első évben,ugyanúgy ingyen.Pont mintha az Apple.hu-ról rendelted volna.
Simán mehetsz pl egy Mediamarktos telefonnal is egyből egy hivatalos szervizpartnerhez (mondjuk pl istyle/icentre) és ugyanúgy fogják gariztatni mint az első évben.Csak a 2.-3. évben kellhet a számla hozzá,vagy a garijegy,ezek ugye az első évben nem kellenek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Még egyszer kérek mindenkit hogy a rendelésekkel, szállítással kapcsolatos hsz-eket tegyétek már offba legyetek szívesek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen