Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #31014 üzenetére
Hú bakker, nem kis teljesítmény esést okoz, konkrétan 190 felett megállt a tudomány, és vtec is gyenge volt a kevés kipuff gáz távozása miatt, mert az 1.4-esé csak 40-es átmérő...
A két hátsó fékmunkahenger felújítása 15-ből kijön, mindkét oldalt csináltasd meg, autofren felújító szett 1500-ért volt hozzá nekem kb.Gyári utángyártott dob kedvezménnyel kb 15e walkerből. Kell hozzá tűzkarika is és had szóljon.
Ha vtec nem nyit de nem dob hibát, akkor vtec szelep takarítás, de új szűrővel kell, ami kb 7500 ft a gyári, mert csak az van, 3 db csavar, otthon 5 perc alatt kicseréled b16-on. Nekem is el volt dugulva, és nem nyitott ki normálisan.[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #31155 üzenetére
A brembo maxnak annyi köze van a brembohoz, mint nekem az afrikai emberekhez kb.
Nekem félrekoptak, de durván, rázott, nem fogott, nagyon hosszú fékútja volt, gagyi volt, ennyi...Textar, ferodo is megeszi reggelire, meg ott van az ate is...
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Hmmz
aktív tag
válasz bbubby00 #31158 üzenetére
Csak hogy legyen más vélemény is:
Nekem ilyen van fent textar betétekkel és beváltak, szépen fog, nem gyári igénybevételnél/lóerőnél is.
Nehezebben melegszik el mint a gyári, elvileg jobban is kopik, de én ezt nem tapasztalom.
1x sajnos eléggé megtéptük úgy 8000km után, azóta néha nyiszereg az egyik oldal: Túlteszteltük a verdát, és hát stabilan füstölt a fék o_O.
De EZT azért nem a tárcsa számlájára irnám..
Rázni nem ráz, továbbra is jól fékez
Most 15000km van benne és még jól megyen kb élete negyedénél lehet épp.
Versenypályára nyilván nem alkalmas, de én simán feltenném következőnek is.
Amúgy honnan rendelted?Mottó:Ha kiírnád a telszámot, az árat, meg a várost, akkor már rég megvettem volna...
-
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31166 üzenetére
Semmi rosszmájúság, csak rávilágítottam hogy szeretik őket hamisítani szép számban, ezért szkeptikusnak kell lenni ha olcsó és brembo.
Nem tudom hogyan deríthetnéd ki, ez nekem már magasAz meg igaz h úgy sem fogják az orrodra kötni, hogy igen igazából nem gyári brembot hanem valami kínait adtunk el neked
-
nagyúr
-
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #31281 üzenetére
Nincs különösebb, kicsit 'rángasd' meg, ki kell pattannia.
Sajnos anno nem találtam hozzá jégfehér ledes izzót, így maradt a sárga fény.
Az egyel hátrábbi pilács az jégfehér, ill a rendszám tábla világítás is.
Majd a bolt elérhetőségét kérem.>>>W!nman*
- első ködlámpák ~20k (importuning)
- hátsó szárny - ritka, szinte sehol, egy srác most vagy fél évig keresgélt, mákja volt, lett
- alufelnik - vti ubiszeletelő? 50-60k / szett
- 4db légterelő (Szatuna?). - heko légterelő szett 7k, nekem volt, eladtam 5ezerért, az istenért sem akart a helyén maradni a két első, pedig kétoldalúval szépen mindig visszatettem ... meguntam hogy 1-1.5havonta újra kell tegyem, eladtam a francba[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Zsombe
senior tag
-
honda23
aktív tag
válasz bbubby00 #31367 üzenetére
Az 1.4-es rendszerrel kb egy esi szintjén vagy, nekem csak a hátsó kipuffom volt 1.4-esé, 225 helyett 190-et ment csak, és 140 felett nagyon megfogta. Ha végig ilyen rendszered van, unix alatt walker közép és hátsó rendszer, kedvezménnyel olcsón kijön, és megjönnek a lovak. Tolómérővel leméred.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
!Overdose!
őstag
válasz bbubby00 #31426 üzenetére
A forgalmi nem mérvadó. Gyakran össze-vissza szerepelnek benne az adatok. Nekem az Accord és a Prelude esetében sem a motorkódnak megfelelő teljesítmény volt feltüntetve.
EQMontoya: Lehet, hogy kicsit zavaros volt, amit írtam, de természetesen én is az 5D 1.8 VTI esetében beszéltem az LSD-ről. Megpróbálom még egyszer, összeszedettebben: Furcsa, hogy 5 ajtós esetében csak 90kg-mal nehezebb a VTI, mint az 1.5-ös verzió, miközben 3 és 4 ajtós esetében 160 a különbség az 1.5-ös és a VTI között. Főleg azért furcsa ez, mert 5 ajtós esetében nagyobb a hardveres különbség az 1.5-ös és a VTI között, mint a 3 és 4 ajtós esetében.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
>>>W!nman*
tag
válasz bbubby00 #31649 üzenetére
Jó h mondod. Erre is rá akartam nézni.
Én ki fogom takarítani a felületeket a portól és zsírágyba rakom vissza. (De lehet üregvédővel, szilikonzsírral, stb... Kinek mi a szimpi...)De ajánlatos az ilyen részeket kenni/nézegetni néha, mert tudnak rohadni... (Hondás tapasztalatom még nincs, általánosságban mondom.)
Csavaraok megtépését kerülni kell. Az nem hoz sikert önmagában.
Antenna: radikális, de ha sehogy se megy, öngyújtóval a leszedett antenna összecsúszó, szoruló teleszkópját melegítsd meg. (feltéve, ha kivitelezhető úgy, h a műanyagot nem pörkölöd meg.)
De ha leszeded és alulról/felülről meg-WD40ezed, szerintem mennie kellene...
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31649 üzenetére
Garázsban közvetlen fal mellett, egy régi telefonnal vettem fel a hangot még nem most.
Egyébként szépen jár semmi anomália, meg is dicsérik mindig, de ha üzemin a motor és picit odalépek akkor utána ilyen klattyogó hangot hallat a láncValahogy erre 100 ezret + szerelés... nehezen veszem rá magam, de előbb utóbb megcsinálom, mert marhára idegesít.
-
Snoop-y
veterán
válasz bbubby00 #31696 üzenetére
Bal oldalon mintha kicsit logna a toldat
Ha mechanikailag egyben van a gep akkor lehetne foglalkozni kicsit a szepitgetessel.
PL mehetne ra legalabb az ubiszeletelo felniNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Shamat
aktív tag
válasz bbubby00 #31696 üzenetére
Nagyon baba, cartárs! A színét irigylem nagyon, az enyém metálzöld...
Hátsó ívet én tavaly megcsináltattam, az éven következik az ültetés, plusz vmilyen felnik hozzá. Legutóbb 17"-osak voltak alatta, most viszont 16"-ra pályázok. De lehet, hogy maradok a gyári ubinál.
DEAD LIKE ME
-
nagyúr
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31778 üzenetére
Én nem várom, röstellem felrakni a fehéreket. Tervben volt, de nem fényeztettem át ezüstre amilyen a mostani téli szettem, amivel sokkal szebb nekem.
Másrészt másfél hónap múlva műszaki, szóval addig lehet marad a téli szettSzóval a gumik miatt várom, de dizájn miatt nem h felkerüljenek
btw, haver kedden már feldobálta a t1r-eket
-
>>>W!nman*
tag
válasz bbubby00 #31778 üzenetére
Sziasztok!
Hú, ez milyen felni? Ez is szép...
Közben kiderítettem, h EZEN az autón ilyen felnik vannak:
Romagna Ruote Modena 7x15 4x100 ET38 KF 15"Tud valaki eladót ezekből esetleg? Neten csak 5 csavaros változatát találtam meg...
Illetve más:
50km/h-nál egyenesen haladva, a kormányt 2x2ujjal alul fogva: hüvelyk+mutató ujjbeggyel jobbra balra pár centis mozgatásoknál érzek némi pici szakasosságot. Ez teli tenyérrel fogva abszolút nem érződik... Ez természetes szerintetek? Próbáljátok ki légy szi Ti is! -
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #31857 üzenetére
+ (#31867) BlacKSouL
Tök igazatok lehet, ha az alapvető előírásoknak megfelelnek akkor nem szabad hogy gond legyen.
Továbbá ha a hivatalos disztribútoron keresztül szerezzük be, akkor a hamisítás gyanúja sem állhat fent (legalábbis remélem).Köszi, hogy eloszlattátok kételyeimet
(#31858) tboy93 - ez egy nagyon okos videó volt tőled, mehetne crx-re is
(#31876) tboy93 - nem akartál alacsonyabban? Nagyot dobna rajta, hamár lúd legyen kövér
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest