- Computex 2024: Monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Videós, mozgóképes topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Nézzük együtt a ma esti Summer Game Fest 2024-et!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: Monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32330 üzenetére
Nem jár egyenetlenül, csak simán hallatszik ha üzemi hőfokon van, és ez tuti a lánc (ill feszítő).
Lehet én ilyet fogtam ki pechemre, nem tudok vele mit kezdeni hogy nincs előírva rá a csere, nekem muszáj lesz cserélniEgyik ep3-as cartárs 100 ezerrel vette 120-nál ellenőrizte és akkor már egy szemet meg volt nyúlva, szerintem nekem is tutira megvan. Azt mondja csere óta sokkal szebben, finomabban jár a motor.
Amúgy nekem a B16 úgy járt mint az óra álom volt hallgatni, azóta se nagyon hallottam motort ami olyan szépen járt volna sokszor úgy elhallgattam(#32324) demars - ha túl nagy a nyúlás akkor késik a vtec és akkor villan ki tán a csekkendzsín P0341 hibakóddal ami arra is hivatott többek között hogy megakadályozza a vtec váltást. Ha kitörlöd a hibát, akkor szinte azonnal fel fog ismét villanni (legalábbis angol ep3 fórumon ezt olvastam).
-
-
DeathAdder
veterán
Kedden bekerültek végre a gyári hátsó gátlók, és az olajcsere is megvolt, 15 ezret fizettem. Ez volt régebben téma ugye hogy ki mennyiért csinálja.
Ja és pluszban még hegeszteni kellett, mert alul megint felengedett egy védőlemez és zörgött 2,100-on, továbbá a kishaszonon is a mesterem lecserélte a vízpumpát ezért az összegértMa meg 47(!) kg zenét kipakoltam a csomagtartóból (igen, lemértem )
Kíváncsi vagyok mennyivel lesz más, de ha abból indulok ki hogy simán megérzem a tele tankot is (ami max 35-37 kg) akkor ezt is megfogom, na majd este kitaposom a szemét amikor nincs forgalom -
DeathAdder
veterán
Hagyjad úgy megijedtem amikor csatlakoztattam le a tápkábelt az egyik erősítőről, olyan szikrát baszott hogy hátraugrottam egy fél métert
Pedig lecsatlakoztattam a hüvelykujjam vastagsású kábelt az akkuról, hívtam is a havert hogy miafsz volt ez, hát mint kiderült azzal nem számoltam hogy pár óráig kondenzátor még töltve van árammal.(#32372) zolynet - Szegeden vagy? én holnap megyek valószínű!
Még nem tudom merre megyek, általában úgy szoktam hogy korlátokat betartva autókázom, miközben feltérképezem a terület aztán visszafelé egy útszakaszon négyesig lepadlózom és annyi utoljára az auchan után a budapesti úton csapattam -
DeathAdder
veterán
Ma is rájöttem valamire.
A súly büntet, nagyon büntetAlacsony fordulaton is dinamikusabb (mintha valaki kiszállna mellőlem), 3-as 4-est is érezhetően jobban viszi,
ötöst is nagyon kérte de oda már csak a motorfék miatt tettem be.
Hozzáteszem a tankom is szinte üres volt.Úgy imádom, széthajtottam az előbb majd egy órát hajkurásztam sokszor messze 8 ezerig, közben gyakran elmosolyodtam s mikor beálltam a garázsba a motor szebben járt mint általában (még a hülye láncom se hallatszott), és semmi kellemetlen szag (égett olaj, fék, kuplung etc..), vagy hibakód.
Ezért imádom a hondát erre egyik másik sem képes. Sok autóban ültem már és csak 3 perc ilyen hajsza után mindegyik valami anomáliát produkált, Utoljára egy Golf V gti, ki sem értünk a városból, csak néhány erős padlógáz és máris tizenkét hibakód kivillant és a motortól bűzlött az egész beltér.. de volt már elrepedt hengerfejes m3 (valaki jól meghajtotta előttem), és vizet pisáló bubu..>>>W!nman* - nálam azt hiszem féltengely védő lemez okozta, és már nem először.
-
DeathAdder
veterán
szombaton csak időmérő van
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #32449 üzenetére
Én ezt használom a téli felnikre amikor leveszem őket tavasszal, nagyon erős és hatásos, de tényleg.
De csak óvatosan, lehet megsínyli a szép fényezésű felni ha minden mosásnál ezt használod.Kipufogóvéget szoktam még ezzel glancolni
Fehéret én sosem vegyszerezem, elég ha hetente tisztán tartom a belső peremét is, így nem gyógyul rá semmilyen kosz
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
A mai eddigi szar napomat is megtetőzte, hogy én marha a hátsó ülés mögé a gyönyörű szép gyári szőnyegre helyeztem fél liter dobozos ragasztót, ami kanyarnál jól felborult és kifolyt a teteje alól, mert én marha nem csuktam rá rendesen, meg én marha nem zacskóztam jól be
Még szerencse hogy a padlókárpitot, vagy az ülést nem érte el csak a szőnyeget.Nekimentem magasnyomásúval, a vízsugár ugyan jó sok ragasztót levitt (és az udvart is jól szétb@sztam), az eredmény pedig frenetikus:
Azt mondták menjek neki benzinnel, bár nem tudom ez most rászáradva mit érhet, de holnap azt is megpróbálom, egyszerűen hihetetlen mekkora barom vagyok, és a napom többi fantasztikus cselekedetét inkább le sem írom, mert ez csak egy pont volt az i-n
Először is szerintetek érdemes ezzel bajlódnom, másrészt ha nem hol lehetne oda hátra venni egy gyári szőnyeget?
Épp a múlt héten egyik ep3-as cartás kínált nekem 60 ezerért használt JDM-es szőnyeg szettet, de egyrészt ezt krvára drágállom másrészt meg az ülés, ajtó és padlókárpitom is szürke (csak a typeR felirat a piros az üléseken), tehát nem tudom hogy nézne ki nálam
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #32494 üzenetére
Köszike nagyon
Napfénysüti - 60k és azt mondja a srác hogy megvett két szettet mert ebayen egyre ritkább és nehezebb találni, már szinte lehetetlen, és ő is ennyiért vette.
Továbbá JDM-es szélterelő szettből is kettőt vett, 80 ezerért adná őket (azt mondjuk biztos forrásból tudom hogy annyiért vette )runner125 - a hímzés nálad így néz ki amit csináltak? (azon kívül hogy más az autómárka)
Koptató taposót kértél? Nekem olyan gumis izé van gyárilag, de a szőnyeg anyagból talán még jobb, barátságosabb lenne
Különösen jó hogy érdes az alja, ennek nagyon örülök. 5gen civicemben volt tiszta szőnyeg, és gyűlöltem hogy minden kiszállásnál elmozdult
demars - most így belegondolva tökre igazad van, teljes mértékben!
Winner_hun - haver is ezt mondta nem tudom dé hányas, de nyúlik mint a takony és száradás után is elasztikus marad
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #32497 üzenetére
Ja és mégegy: plüss, vagy szövetszőnyeg?
kissé hadilábon állok a fogalmakkal -
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #32509 üzenetére
Köszi, megkérhetlek ha legközelebb eszedbe jut amikor szállsz be az autóba akkor lőjj róla egy képet?
Érdekelne mekkora a hímzés, hogy kell-e külön kitérnem a méretre majd (nem szeretném ha túl nagy lenne, de azt sem ha kicsi )Illetve az én gyárim fekete szőnteg piros szegéssel, de nem tudom kell-e az a piros
zolynet - pedig épp láttam ebayen tegnap ek9 szőnyeget is, horror áron
Minél ritkább annál drágább[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #32516 üzenetére
Szövet lesz akkor
Nekem bal egyesnél van két rögzítési pont, szerintem Neked is vanrunner 125 - Akkor nem szükséges, mert szerintem mindjárt meg is rendelem hogy minél előbb meglegyen.
Igaz hátul nagyon ritkán ül valaki, de a bal egyesem is picit megviselt már, szóval kapóra jön a csere.Megszáradva fantasztikus lett nem is bajlódok vele jól mondjátok ti.
-
DeathAdder
veterán
válasz LógaGéza #32520 üzenetére
Van, közvetlenül az ülés alatt rögzített kétpontos fém cuccos, ebbe akad bele a szőnyeg, pont olyan amit linkeltél.
Talán kérdezd meg a bontósokat, vagy esetleg őt is, úgy látom a képeken hogy egykét cuccot már eladott a beltérből, szóval ki tudja...
szerk. amúgy tényleg nem tudom mi lenne ha nem lennének, mert mondjuk jobb egybe már nincs nekem sem, és sosem csúszkál el, hála az érdes felületnek
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Egy mai saját.
Mondom csinálok már egy fasza kis videót, erre a direktszürcsi nem beleköp 160 -nál? négyes vége aztán beteszem ötösbe és ott is..Holnap veszem is ki a pics@ba (remélem nem más a hiba oka), síírok
Ha már fogyasztás a héten állandó ilyen vezetéssel (csak nem forgatom le a négyest) 12.6 liter, többet egyszerűen nem tud megenni ha a fene fenét eszik sem
BlacKSouL -
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz DeathAdder #32541 üzenetére
Egy srác megveszi a szűrőmet.
Van neki egy mosható k&n betét a gyári dobozba de többre vágyik, ezért veszi meg az enyémet.Szerintetek átvegyem tőle a kn betétet, vagy inkább papírszűrőt vegyek a gyáriba?
Valamit úgy is vennem kell, ezért kérdezemazért tetszik a kn mert mosható, és van is egy egész doboz kn tisztítóm és olajozóm, ellenben a papírral amit cserélni kell.
-
DeathAdder
veterán
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32559 üzenetére
Ez mond valamit?
Amúgy az nem direktszűrő amire cserélem, csak egy sima betét a gyári dobozba.
Az én direktszűrőm AEM, de magán a szűrőn AEM-et és KN-t is ír a második képen látszik jól
Elég komoly cuccnak tűnik szerintem tuti eredeti, de biztosan nem tudom mert ezt kaptam az autóval amikor vettem.[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32580 üzenetére
grego érzésem szerint elcsábul az új typer-re és akkor felszabadul egy igazán jó ep3 az országban.
Mondjuk az ára is szép lesz az tuti, épp tegnap néztük vti-ket a havernál hogy mennyire felmentek az árai, valami 750ezertől kezdődnek ha jól dereng még, bezzeg amikor tavalyelőtt adtam el az enyémet volt fent egy rakás 3-400 között is
-
DeathAdder
veterán
Hamár témában volt, ezeket a KN betétek amik a gyári légszűrőházba mennek milyen gyakran kell tisztítani?
Van két KN tisztítószettem is.A direktszűrőt én 500-anként tisztítottam, mégis direktbe szívta be azon a szűrőn keresztül egy karom hossznyi csövön a levegőt. Nem akartam megkockáztatni hogy bármi koszt is beszívjon, mert igazából megvetem az ilyesmit, csak a hangja miatt használtam
gaga1 - Te tanúsíthatod, de az megint már egy másik véglet
Rongy vti-kért miket kérnek te is láttad, na ilyenekért kértek pár éve 3-400 akatzolynet - Igen, de az ilyen felnyomott dolgokat sosem fogják megfizetni, inkább többet érne ha kiárulná szerintem és visszacsinálná gyárira.
Fehér skunk2 CTR is 2 milkáért ment el annóban, és volt benne bazi nagy érték.
Amikor 3.5 milkáért hirdették meg sem ugattákAzt mondta higany, hogy a nyakát teszi hogy ezt nem a CAI okozza, mert ha valóban az lenne hogy annyival több levegő kap, hogy a gyári ECU nem bírja már el, akkor programozáskor nyerni kellene vele egy 20-30 lóerőt, ami nettó baromság persze.
Csak akkor mi? Az itt a kérdésMindenesetre minden más gyári az autón, és tegnap beraktam a komplett gyárit légszűrőházat.
Ötször leforgattam az ötöst és semmilyen anomáliával nem találkoztam.Azt a tanácsot kaptam még hogy benzinszűrő.
Hát mondom 2 éve cseréltem amikor megvettem az autót, azóta kb. 10ezer ment bele szóval az sem lehet...
Vagy most cseréljem ki mégegyszer?
Legszörnyűbb hogy hibakódom sem voltMindenesetre most megnyugodtam hogy jó, de ha ezek után gyári felállásban egyszer megint így járok akkor leszek nagyon ideges
szerk. szívem megszakad hogy eladom a szűrőt
Az autót nem sajnálnám ennyire ha eladnám[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #32594 üzenetére
Be is ment 14 alá negyeden, fúú de irigylem (csak azt az 1-1,5 millát nem ami benne van a motorban)
Hát igen, ezért is mondta higany hogy ezt valószínűleg nem a cai okozza, mert programozással jó esetben is csak 1-2 le -t ha hozna.
Ha hozna 20-30 -at akkor érthető lenne hogy gyári ecu-val így megtorpan, de annyival nem kap több levegőt, vagyis szinte semmivel sem kap többet ő szerinte.Mindenesetre az is közrejátszhat szerintem, hogy gyárilag 128 keskeny járaton át jut el a levegő a szívósorhoz, direkttel meg egy alkarom hosszúságú és vastag fém csövön.
Ha még egyszer megtorpan, akkor benzinszűrőt cserélek, és ha utána is.... hát akkor tanácstalan leszek
-
DeathAdder
veterán
válasz honda23 #32596 üzenetére
Szerintem tuti lenne neki
Ha alkatrész, akkor csak gyári dolgokat veszek az autómba, így a benzinszűrő is az volt.
Amúgy asszem meg is van a válasz a hibára, egyik cartárs írta a szívó topika:
"Nekem anno csinált ilyet az enyém is, mikor kint gyorsulgattunk esténként. Kevés benya maradt benne, fel villant az uzemanyag jelző ami még kb. 8-10 litert jelent szerintem... többször is megcsinálta hogy mikor 5.- be raktam betorpant ugyan igy pontossan!!! De csak mikor a tartalék sárga lámpa jelzett, alóbol rugtuk és 5 be csinálta nekem is, csak én utánna elvettem mindig nem nyuztam tovább. Inkább meg tankoltam..."
asszem nekem is világított már az üzemanyagszint jelző, mert utána mentem tankolni
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #32617 üzenetére
Hát a videón tényleg olyan mintha leszabályozna 7 ezer körül, pontosan az a szimptóma.
Az elektronika szólt bele szerintem.Amúgy ma betettem a gyárit és nem tudok vele élni, egyszerűen nem megy és kész. S hogy most kiderült mi is volt a gond, nagyon elgondolkodtam, és végtelenül nagy gerinctelenség a részemről, de az utolsó pillanatban lemondtam, hogy mégsem adom el a srácnak.
Megmondtam neki az őszintét, remélem megérti, ha nem akkor max beletörődik, de az a helyzet hogy előbb adnám el az autót, minthogy gyári szűrővel kelljen használnom, ami semmi élményt nem ad -
DeathAdder
veterán
válasz demars #32619 üzenetére
100% ez volt a hiba, tegnap kimentem megint az általam kedvelt üres útszakaszra kevés benzinnel, és addig gyorsulgattam (három elég is volt) mire úgy lefogyasztottam hogy egyből ugyanezt produkálta a gyári szűrővel is!! Nem a röngtön a felvillanás után, hanem amikor a mutató már a 0 melletti alsó piros csíkon volt.
A sárga lámpa valahol ott villan fel ahova odafirkáltam:Elmentem, feltankoltam és jó lett
gaga1 - gratula innen is, nagyon patikának tűnik valóban
zolynet - ezt nem tudom mire vélni a motor tisztán letilt, hogy ennél tovább ne taposd
Amúgy jártam már egyszer én is úgy, hogy olyan helyen parkoltam ahol nem tudtam elindítani, még az 5genemethonda23 - nem tudom hogy ez hiba-e vagy micsoda, de pont az aki nekem írta a fórumon hogy ez azért van mert kevés a benzin és nála is ez volt, annak fészliftese van
bbubby00 - kibaszott jó hangja lesz, vtec-nél olyat üvölt hogy besz@rsz (főleg élőben, videó ehhez nem elég) Azért tetszik mert nem a kipuffból bőg, vtec felett meg úgy is csak akkor hajtod amikor vadulni akarsz, de akkor üvöltsön
Alatta nem sokat hallok (bár picit mintha jobban morajlana vtec előtt 5 ezer körül), legfeljebb ha alapjáraton hirtelen gázt adok üresben, akkor ilyen hangosakat szív mint amilyet thboy is linkelt.Van róla egy videóm, bár csak a felnik miatt készült de azért odaléptem picit.
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32646 üzenetére
Ha papásan használod akkor szerintem felesleges
Gyári szűrő a jó, direkttel csak jobb esetben nem veszítesz de rosszabb esetben még a teljesítményből is veszítesz, nem hogy nyernél vele.
Továbbá nagyon kényes a tisztán tartásra, és gyakran kell is tisztítani.
Főleg azokat kellemetlen amik le vannak vezetve a dobbetét elé, na azokat igazán esőben sem lehet használni...De engem ugyan nem érdekel, úgysem versenyzem senkivel, akivel mennék azt simán lelépném, vagy ő lépne le simán. Szóval kompromisszumos cserébe viszont eszméletlen jó hangja van
A VTi-men csak egy hurkatöltő hátsó dob volt, minden más teljesen gyári, ilyen hangzással. Vtec ott is szépen hallatszott, de azért mivel nyitottabb volt a kipuff lent is volt neki hangja, de én szerettem
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Ma két éve együtt
Az egyetlen dolog aminek születésnapjához nem kell emlékeztetőAjándélkul jól ki is glancoltam és délután elviszem sétálni
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #32718 üzenetére
Én meg azt álmodtam pár napja hogy egy helybéli ellopta tőlem, és itt használta az orrom előtt a városban.
Fogtam a pótkulcsomat és mindig oda mentem ahova parkolt hogy visszalopjam, de mindig amikor már majdnem odaértem, akkor pont beleült és elhajotta.
Na ez egy 5-6x megtörtént más helyszíneken, amikor már odakiáltottam neki valamit, erre lebaszott az útpadkára pont annyi lóvét emennyiért annó vettem, és mikor elindultam az irányába valaki felkapta és elrohant vele az meg úgy elhúzott hogy soha többet nem láttamHangosan bőgtem álmomban
Legjobban azokat az álmokat útálom amikor be vagyok lassulva, biztos más is tapasztalta márde jó volt felkelni
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #32811 üzenetére
Kíváncsi vagyok miben lenne más (utcai körülmények között), egyszer majdnem vettem már, de aztán a rászánt pénzt másra költöttem
Inti viszont számomra mostmár valószínű hogy mindig is egy beteljesületlen álom marad
bbubby00 - pedig nem is sokat jártam arra, csak egyszer kétszer tűntem fel ott, mint off felhasználó
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #32819 üzenetére
Nagyon sokallom.
Nekem a typer-be láncostól 55 ezer, és csak a feszítő 60 font lenneEgyébként feljegyeztem a tavalyi árakat is amiket a komplett vezérlésre kaptam Lacitól, 20e ft lett volna csak a feszítő.
Neked mit mondott?
-
DeathAdder
veterán
válasz tboy93 #32823 üzenetére
Mondjuk alapjában ott különbözik a tiéd az enyémtől, hogy a tiéd szíjas, szóval lehet a szíj feszítő ennyivel drágább mint a láncé
Honda néha azért elmehet a jó.... az áraivalbbubby00 - enyém is 7gen, mégsem 45k még a legdrágább gyári feszítő sem, hanem inkább fele
Nálam meg a lánc a drágább tétel, de összességében akkor mégsem kerül többe az én vezérlés cserém mint az övé? Ez azért érdekesszerk. ja a láncnál vezetők is vannak, de annak cseréjéről már megoszlanak a vélemények.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32837 üzenetére
Nem, csak tényleg törődést igényel.
Én még szeretek is szórakozni vele, hogy reggel lemegyek a garázsba, megmosom, tisztítom, hagyom megszáradni, olajozom, majd vissza szerelem. Számomra tökéletes kompromisszum ez, mert 6000 alatt mintha gyári szűrő lenne, amit hatodikban is 200-nál hagy el (ott van vtec), így tényleg csak akkor évezem ha bőgetni akaromnem tudom 1.6 vti-nek milyen hangja lesz tőle, k20-nak brutális az biztos (bocs, nem tudom mid van, úgy vagyok vele hogy vti )
Nem tudom hol tudsz venni, kérj ajánlatot a fórumon, vagy nézd az ebayt
-
DeathAdder
veterán
válasz bbubby00 #32839 üzenetére
Nekem is arra van a CTR, ezért is sajnáltam annyira eladni a szűrőt, mert nagyot rádob az élményre, és végül (egy utolsó gerinctelen fasz módjára) elálltam az üzlettől, és nem adtam el.
Ha nem hobbi célra használnám és sokat hajtanám, akkor biztos hogy gyári lenne bent
DE nem tudom B16-al mit csinál a direkt, úgy önmagában hogy minden más gyári nem hallottam még
Ha csak annyit mint egy sima szívóval, hogy picit morajlik magas fordulaton akkor hagynám a fenébe, és maradnék a gyárin.
Hallottam már prelün, calibrán, 318is -n, eclipsen, sx200-on, silvian, proben... azokon semmi extrát nem dobott a hangon (meg máson sem )
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs