Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ismét kiszáll a tabletpiacról a Google?
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Régi vágású miditorony a GameMax receptje szerint
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! 2007es jazz fényszóró vetítési képével lenne gondom. Tompítottnál szerintem nagyon lefelé világít. (manuálisan se tudom már feljebb állítani) a refim meg olyan mintha a bal útpadkát világítaná. Balkanyarban tökéletes, jobbkanyarban semmit nem látni az útból szinte. Ködben látni is, hogy balra fel veret kegyetlenül. Izzók rendesen a helyén vannak.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
tboldi
nagyúr
Na, épp most végeztem a beállítással, amióta összetörték, és kicseréltem mindkét fényszórót, még nem került rá sor, mert eddig mindig világosban közlekedtem.
Most pazar, belőttem egyformán az előírt lejtést, nem vakít egyáltalán, és látok is magam előtt.
Annak ellenére, hogy utángyártott Depo lámpák kerültek be, nem is olyan rossz a vetítési kép, annyival nem jobb a gyári, mint amennyivel többe kerül (29k vs 87k Ft/db).[ Szerkesztve ]
-
-
Carvus
senior tag
Hamarosan megvesszük első új autónkat, az ajánlatban opcionálisan szerepel "Honda karbantartási csomag (max. 5 év vagy 100 000 km)" 399.000
jómagyar forintért. Ez szerintetek megéri?
Mennyibe kerül amúgy egy kötelező szerviz a márkaszervizben?divi#2208
-
nagyúr
válasz Carvus #68065 üzenetére
Mivel sem típust sem semmit nem írtál, ezért erre így nehéz válaszolni. Ráadásul márkaszerviz és márkaszerviz között hatalmas eltérések lehetnek árban. Árajánlatot kell kérni, akár több helyről, meg kell kérdezni hogy a szervizkönyvben leírt cserék mennyibe fájnak. Utána már egyértelmű, hogy megéri-e a 400k vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Napi találós kérdés. Nyüszög az accord Csak menet közben hallom, főképp 60 kmh körül. Elölről jön, nem futómű és a belső levegőt keringető ventillátor sebességével egyenesen arányosan hangosodik a zaj. Ha kikapcsolom a ventit akkor alig-alig észrevehető, ha maxon megy eléggé nyikorog és kiidegel teljesen. Valami feszítő görgő lehet ami a ventit is hajtja vagy mi a tököm tud ilyet?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Üdv!
Az ilyen régebbi, manuális/tekerős klímás Jazz-eknek van bármilyen hátránya (típushibák, nem beszerezhető alkatrészek, stb.) az újabb, automata klímás, új fejegységes modellekhez képest?[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #68069 üzenetére
Alkatrészellátásban nincs hátrány, viszont a tekerős klíma mechanikája olykor-olykor szétugorhat, illetve a régebbi rádióban elég gyakran elromlik valami IC, 10-20k Ft-ért forrasztják újra.
A digitális klímás, újabb rádiós verziónak semmi ilyen baja.Továbbá az első 1-2 évben (2002-2004) volt valami hengerfejes probléma is, amit visszahívás keretében javítottak, facelift után biztosan nincs gond ezzel sem.
És a linkelt példány nem lehet ES, a hátsó ablakok nem elekromosak, illetve nincs benne ködfényszóró.
-
félisten
Tehát nem ördögtől való az ilyen példány... köszönöm!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."
-
félisten
-
Carvus
senior tag
válasz tboy93 #68066 üzenetére
Bocsánat az lemaradt, Civic 1.5T Sport Plus.
Azt hittem naivan, hogy ezek fix árakkal dolgoznak. Magára az autóra már kértünk több márkakereskedésből is ajánlatot, ezek nagyjából megegyeztek amúgy.
Illetve elnézést a láma kérdésekért, sose volt még új 0km-s autónk.
divi#2208
-
félisten
-
Ispy
veterán
válasz Carvus #68074 üzenetére
5 év alatt lesz 5 kötelező szerviz, meg mondjuk egy komplett féktárcsa csere.
Persze kérdés, hogy mondjuk a tárcsa csere beleesik-e a tervezett karbantartásba, vagy csak az olaj+szűrőket jelenti.
Szerintem, ha meg is éri sem fogtok rajta nagyot kaszálni, talán 40-80k-t. De persze csak okoskodok.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
félisten
válasz Carvus #68082 üzenetére
Turbós esetében nem fixen jár a +1, hanem a rugalmas csere periódus miatt lehet +1
Ugye azt írja, hogy 5 alkalom (100.000km) amit ad, tehát a nem turbósnál 20.000km-ként van fixen a csere.
Ha turbós akkor mivel rugalmas periodusra van beállítva az autó így ha nem jön össze az 5 alkalommal a 100.000 km akkor kaphatsz még egyet.
-
tboldi
nagyúr
válasz JoolsNOS #68061 üzenetére
Tegnapelőtt elfelejtettem, de itt vagyok!
Először is kell egy hely, ahol teljesen sík a talaj, és szembe tudsz állni egy függőleges, egyenes fallal. Kimérsz mondjuk 5 métert a faltól merőlegesen (de lehet kevesebb vagy több is, én ennyire szoktam), megjelölöd a földön egy darabka maszkolószalaggal, majd a fallal szembe állsz az autóval úgy, hogy a jelölés a egy vonalban legyen a fényszóróban az izzószállal.
Itt 7,5 m szerepel, de tulajdonképpen majdnem mindegy.A fényszóró búrájának közepetáján látható 1-1 pici jelölés (kör, négyzet, vagy valami hasonló), ennek a magasságát mérd meg, és ugyanezt a magasságot ragaszd fel a falra 2 vízszintes csíkkal. A GD Jazz-nél 1,3%-os lejtés van előírva, ami azt jelenti hogy amekkora távolságra álltál, annak kiszámolod az 1,3%-át (5 m-nél ez 6,5 cm), és az előző lépésben felragaszott szalagok alá ennyivel ragasztasz még kettőt (azaz ha pl. 87 cm a magasság, akkor 80,5-re kell). Ha ez megvan, az előzőket le is szedheted akár. Vagy a két lépés össze is vonható, eleve csak a csökkentett magasságot méred fel.
Felkapcsolod a pilácsot, a szintező legyen 0-n, és célszerű a vezetőülésbe ültetni valakit, hogy úgy legyen beállítva, ahogy egyébként közlekednél. Motorháztető fel, hosszú csavarhúzó kézbe vesz, és ledugod a megfelelő helyen. Ehhez van néhány U alakú, kiálló pöcök, illetve az állítómotornál egy kis tölcsér, amik segítenek odavezetni a csavarhúzót. Nem nehéz mellé dugni, de érezni fogod, ha a helyére kerül, jobbra-balra fordítva kell lennie egy kis ellenállásnak. Aztán csavargatod a megfelelő irányba, amíg a vetített fény vízszintes része eléri a fali jelölést. Ezzel meg is van a függőleges tengely.
Csak szemléltetés, az értékek nem relevánsak.A vízszintes tengelyhez mérd meg mindkét fényszórón a korábbi búrajelölések távolságát, majd a falra ragassz fel 1-1 függőleges maszkolót ezzel a távolsággal úgy, hogy pontosan szemben legyen ezekkel. Az autó közepéhez (embléma, vagy az él a motorháztetőn) viszonyíthatsz, ha kell némi támpont. A fény töréspontjának kell ezekhez a függőleges csíkokhoz esniük, ahogy a fenti ábrán is szerepel, ezt a szomszédos tekerentyű csavargatásával tudod állítani. Ha jól dolgoztál, akkor előre-hátra gurulva párhuzamosnak kell maradnia a két lámpának, és nem szabad, hogy jobbra-balra mozduljon a fény töréspontja a fali jelölésektől.
Nagyjából ennyi, leírni több idő és energia volt, mint megcsinálni.
Persze szervizben műszerrel még egyszerűbb, csak legyen kompetens a személyzet.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Van valakinek valamelyik hondájában Exide EA456-os akkumulátora? És ha igen, mi a véleménye róla?
-
Gergo.kovacs
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Bátyámat szeretném meglepni egy új hangszóróval, de nem nagyon értek hozzá. Mit ajánlanátok egy Civic gen 7-be? Nem versenyre készülünk, csak a gyári, már recsegős helyett kéne valami. Fejegységet már cserélt benne az előző tulaj. -
JoolsNOS
veterán
válasz Gergo.kovacs #68087 üzenetére
Autóhifi boltban méret alapján tök jókat lehet venni ár-értékben. A gond esetleg az lehet, hogy a gyári hangszóró alapból spéci kereten van (egybeöntve), emiatt egy standard hangszóróhoz kell venned egy olyan keretet.
I5 12400F, Asrock B660M Steel Legend, RTX4070 super, 32Gb DDR4 3200, Seasonic Focus 650 Platinum
-
nagyúr
válasz Gergo.kovacs #68087 üzenetére
Nem lesz hozzá plug & play hangszóró. Egy műanyag keretbe van hákolva egy 13-as hangszóró és a keret 3 füllel pattan be a lemezbe. Ha ezt kiveszed akkor valahogy fel kell fúrd a lemezre a hangszórót. Sok játéktér nem lesz, mert nagoyn kevés hely van a kárpit mögött.
-
Gergo.kovacs
csendes tag
válasz tboy93 #68089 üzenetére
Köszönöm szépen a gyors választ mindenkinek.
Hátul szerettem volna cserélni neki, a terv az volt, hogy átadás után be is szerelem.
Azt tudjátok esetleg, hogy kerek vagy ovál hangszóró kell-e, illetve mekkora fér be. 16,5cm-eset néztem volna, vagy oválba 6x9"-eset. Sajnos nem találtam, hogy a civicbe mekkorát tudok betenni, a legkisebb átalakítással. -
nagyúr
válasz Gergo.kovacs #68090 üzenetére
2-3-4-5 ajtos a civic?
-
flegga92
senior tag
válasz Gergo.kovacs #68092 üzenetére
Abba bele megy kiemelő kerettel a 16 cm-es. Nekem Kicx STC 6.2 volt benne, csipogót szépen bele lehet vágni a tükörháromszögbe. Önmetszős csavarral bele kell küldeni a keretet az ajtóba. Ha nem megy a forrasztás, lehet kapni hangszóró átalakítót.
-
tucsok.
senior tag
Srácok!
Használt benzines Honda Jazz-t szeretnék venni a Cr-v mellé mit ajánlotok? Városi használatra hölgynek?
"So say we all"
-
tucsok.
senior tag
Max 1.9m a keret mindennel együtt, tehát a kocsira kb 1.7 marad. Nem ismerem a generációkat, de mindig olvasom ezt a topikot és ti sokat szoktatok beszélni a Jazz-ről, ezért kérdeztem ide be.
"So say we all"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest