Hirdetés
- Akciókamerák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Mini PC
- Gaming notebook topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Világ napszakokban (képek)
lo Hajnal Reggel Délelőtt Délben Délután Este Éjszaka...
-
Folyamatos vérnyomásmérést kínál a Huawei Watch D2
ma A klinikailag hitelesített, 24 órás, folyamatos vérnyomásmérést kínáló okosóra is Barcelonában debütál.
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Lattam egy Honda accordot 2009 es kombi 2.2 diesel. 300k km van benne. 2M ft. Mennyire eri megvenni egy ilyen autot?
[ Szerkesztve ]
-
ldn218
tag
válasz venom8888 #68352 üzenetére
Kollegám vett 1 hónapja egyet. Elhoztam mert erős szélzajt produkál a jobb oldalon. Háp háp nézegettem én magamnak nem vettem volna meg. Körbe volt recsegtetve valamikor.
Ő azt mondja neki megérte olcsó volt. Nincs különösebb baja a szitánál kormol mint a rossz nyavaja meg egy két aprósság. Nem volt valami gondos az előző gazdája.Az állapot volna a fontos megtekintéskor amiben ő felületes volt. Kívánom hogy ne szívjon vele. -
matrix2012
csendes tag
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kérdésem az van egy Honda accord 2.3 vtec 2001 f23z5 vezérlést cseréltem el volt forgatva 1foggal a vezérműszíjtárcsa a jelhez képest furcsálottam is de ment a kocsi és kopogást sem hallottam , viszont most én vissza tettem gyári jelekre a vezérlést indul megy is de van valami kopogó hang a motorból mi lehet ez pedig most van a vezérlés gyári állapotban, többször elenőriztem.
Lehet ezért volt elrakva mert hibás a motor vagy kezdődő hiba ez a kopogás vagy állítani kellene hozzá a szelep hézagokat is netán az kopognak?
Üdv, János[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Drughi
addikt
Sziasztok!
Anyósomék szeretnének autót vásárolni és eljutottunk a Honda Jazz-ig.
Az elképzelés szerint 2009-2011 közötti benzines kellene, maximum 2M forintig.
Első körben a közelieket néznénk meg:
1, [link]
2, [link]
3, [link]
4, [link]Esetleg véleményeznétek őket?
Vagy van valamelyikbe olyan, ami így elsőre buktató? -
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #68361 üzenetére
Holnap tervezzük megnézni mindet, aztán ha valamelyik szimpatikus visszük szakihoz.
-
szabonagyur
félisten
válasz Drughi #68362 üzenetére
Kíváncsi vagyok melyik lesz szép élőben.
Feketének tetszik a felszereltsége is, ülésfűtés, digitklíma.
A kék, SLH rendszámmal látom a színházzal szemben készült kép, ott mindig áll egy import Jazz, plusz kép alapján jó ideje nem ment el. Plusz ezen úgy látom, hogy az első 2 gumi nem jól van felrakva, esélyesen fel lettek cserélve egymással.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz matrix2012 #68359 üzenetére
Arra figyelj, hogy egy egesz napos allas utan nezd. Bar ilyen hidegben eleg egy fel nap is.
#nincsbennetarcsi
-
Drughi
addikt
válasz szabonagyur #68363 üzenetére
Igen, az eladó főként Jazz-zel foglalkozik, de hozott már be Civicet is többet. A gumi valóban érdekes.
Anyósoméknak a piros tetszik képek alapján, de megnézzük mindet, hogy legyen an mihez viszonyítani -
matrix2012
csendes tag
válasz matrix2012 #68366 üzenetére
Sziasztok! a helyzet a következő 1 henger szelep hézagok jónak tűnik min kipufogó mind szívó oldalon , viszont van valami furcsa dolog a 2.henger szívó oldalai nem zárnak az is mérhető de a kipufogó része zár illetve a 3. henger kipufogó oldal is mérhető nem zár viszont 3.henger szívó oldal csak az egyik van nyitva és mérhető ez valahogy így nem jó .
Szerivkönyv szerint megvan milyen állásban kellene mérni a hengereket miért van nyitva a 2henger szívó oldala is illetve a 3.. henger kipufogó oldal és az egyík szívó ? Mikor úgy van beállítva hogy csak az 1hengert mérem[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz matrix2012 #68367 üzenetére
Ott vmi nem ok. Lehet az 1 fog elcsuszas miatt picit gorbult a szelep es azert nem zar rendesen…?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
buca84
őstag
Ha már a szakikról van szó. Győr-Moson, Zala vagy Vas megyében van javasolt szaki?
-
tboldi
nagyúr
válasz buca84 #68374 üzenetére
Én megcsináltam egy gyors autószerelő OKJ-t, de nem dolgozom a szakmában, rengeteg mindent kellene még tanulnom, és gyakorlatom is csak annyi van tulajdonképpen, amennyit a saját autókkal (Honda Jazz, Suzuki WagonR+, Lancia Ypsilon) foglalkozom. És amíg ez így van, addig másét nem is vagyok hajlandó elvállalni.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Drughi
addikt
válasz Drughi #68360 üzenetére
Magamnak válaszolok, hogy az előzmény meglegyen.
Az első és a harmadik linkeltet sikerült megnézni ma.
Mindkettőnek 200 mikron körül volt a festék réteg vastagsága. Néhol 300. Ez szokványos?
Azt mondták, hogy gyakran a gyárba átfújják még egyszer, ha elsőre nem 100%-os, illetve az egyik kerekedő valami gyári visszahívásról beszélt, ami miatt átfújhatták valamikor.Szerintetek?
-
buca84
őstag
válasz kecsawi #68379 üzenetére
Köszi!
Telszámod van hozzá? Neten nem nagyon találtam.Más:
Ha rá akarok csekkoltatni a szelepekre, akkor egy "normális" szerelőnek tudnia kell, ugye?Ma vettem észre, hogy a festék a csomagtér ajtó belső felén picit megindult. Kb 1 cm-en le is pattogott. Elég csak a kis felületet csiszolni és színre fújni? Kell aggódnom a lepattogzás miatt?
-
szabonagyur
félisten
Na úgyfest most már meg kell javíttatni a City automata váltót (vagy bármi is lesz az).
Elmúlt 4 napban 450 km alatt rengeteget rántott 2500-as fordulat körül, plusz egy sorompónál állva D-ben a féken kb. hullámzott le-fel a fordulat és majdnem le is fulladt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #68381 üzenetére
Az nem lesz olcso mulatsag. Pedig cserelted benne az olajat rendesen, nem?
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
Dehogynem, még hamarabb is, mint az előírás és csak gyári ment bele.
Jó lenne ha 300-ba beleférne max. Feltéve ha tényleg válót probléma... 3-n leadom szerelőhöz aztán tesztelgesse.
BTW Boldi vagy akár te is QRU, indításkor mennyi az alap fordulat? nálam 1500 most és hatványozottan alacsonyabb volt eddig. Indulás után ha megyek valamerre, és ott megállok vagy újra indítom akkor megint 1000 körül, mint eddig.
-
veterán
válasz szabonagyur #68383 üzenetére
Indítás után a hideg motornál (főleg télen) teljesen normális rövid ideig az 1500-as fordulat. Az ufóm kéziváltós ugyan, de ehhez nincs köze, ennél is 1400-1500 teljesen hideg indításnál. Aztán ahogy melegszik, rövid út után, újraindításnál már csak 1000-900. Majd ha teljesen bemelegedett, már csak 700 körül van indítás után is, ha nem hült ki.
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
válasz szabonagyur #68383 üzenetére
Gondolom nem ujonnan vetted. Az elozo tulaj meg ki tudja hogyan szervizelte.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szabonagyur #68383 üzenetére
7gen 1.4 civic: hidegben elso inditas alkalmaval mindig ilyen 1500 korul tartja a fordulatot alapjaraton, utana hamar beall 800 korulre.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
veterán
válasz szabonagyur #68385 üzenetére
Volt már, hogy hideg indítás után is alapjáraton vándorolt a fordulat?
Gondolok itt az egr-re pl...
Szerintem (nem vagyok autószerelő), de az álló helyzetben hullámzó alapjárati fordulatszámnak nincs köze az automata váltóhoz. Ott valamilyen fals infó érkezhet az ecu-hoz. Gondolok itt valamilyen érzékelőre, légtömeg mérőre, jeladóra. Sárga lámpa nem volt?
Esetleg ha volt, ha nem egy hibakód olvasás sem ártana, hátha volt valami korábban, amiből, bár most nem áll fenn, de következhet belőle a jelenség.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #68383 üzenetére
Majd megnezem hidegen mennyi, mostanaban mindig a melygarazsbol indultam ahol nincs olyan hideg.
Valot: biztos, hogy az a rossz? Kene nezni egy eloadatot mielott szetboritjak a valtot (lehet) feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz rothfb #68388 üzenetére
Pedig lehet hozzá köze, olykor egészen más befecskendezési térképet szoktak írni az automata váltóhoz, mint kézihez, hogy jobban passzoljon ahhoz a karakterisztikához.
...................................Amúgy most hirtelen nem emlékszem, hidegindításkor mennyi a fordulatszám, de 1200-1300 biztosan megvan. Mondjuk én mindig garázsból indulok, és bár nem fűtött, de legalább 3-4 fok mindig van.
Amit viszont biztosan tudok, hogy melegen 650 ±50-nek kell lennie az L13A motoroknál.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #68390 üzenetére
Reggel 1500 is van az mostanában ha hideg van, kell is neki 4-5 km mire 1000-1100 körül megáll.
Melegen óra szerint olyan 800-at mondanék. (~40km tempózás után)Én is nézegettem a napokban, hogy wow csak nem cidrizik a motor. Néha még kicsit mintha kolompolósabb is lenne nagyobb gázra ha nagyon hideg van még és az első pár száz méteren vagyunk. (nagyobb gáz nem padló, értsd: van egy finom bucka a feljárónkon ott picit nagyobbat kell rajta gurítani)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #68391 üzenetére
800 körül akkor van nálam melegen, ha megy valamilyen elektromos fogyasztó is.
A kolompolás common Jazz issue, vagyis inkább jellemző. Hidegben nagyobb a hézag a dugattyúk és a hengerfal között, hőtágulás után lesz tökéletes. Nyáron annyira nem feltűnő, amikor eleve ~30 fokról indul a motor, csak a téli időszakban.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
szabonagyur
félisten
válasz tboy93 #68386 üzenetére
Apóstól vettem át 9 évesen, végig vezetett szerviz könyvvel ~69e km-el, most van benne 150e. Automata váltó olajcseréje 2021 márciusában volt.
#68388rothfb: soha nem volt vele gond, ez egy első dolog volt, hogy hullámzott és kb mentem vele 100km-t egy huzamban, a rántás 2500as fordulat körül megvolt többször is.
Semmi lámpa nem volt. EGR tisztítás, szelephézag állítás 100e km-nél volt 3 éve.#68389Qru: leadom szerelőhöz és mint a nyáron is ő fog menni vele mindenfele úgy, hogy eszköz fixen rákötve és monitorozza végig pár napig. Nyáron semmit nem mutatott a diag, ezért is egyeztünk meg abban, hogy amíg nem zavaró nem nyúl hozzá jobban.
A váltó esélyesen azért lehet, mert nagy fordulaton, pályán még nem jött elő sosem. Alacsonyon sem, de 2500 körül elég sokat.#68390tboldi: garázsból indul ez is, bőven 0 fok felett.
Meglátjuk majd jelentkezem, annyi biztos, hogy addig most nem hozom el amíg nincs rá A vagy B megoldás véglegesen.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #68392 üzenetére
Ja az lehet kimaradt, hogy a mélyláda és az Alpine szett az gyújtásra azonnal életre is kell. Némán nem utazunk jeligére, főleg mert ha egyetemre megyek akkor már reggel 8-kor Sabaton mellett ébredezek.
Igen olvasgattam nem is aggódunk miatt csak érdekes, a Golfnak ennyire hidegben meg jellemzően még LM olaj mellett is volt egy tőke hangja az első 3-5 percben. Ilyen ez, sose lesznek sterilek fülre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz venom8888 #68396 üzenetére
1. Average, azaz átlagsebesség;
2. Menetidő (gondolom, a beindítástól számolja);
3. Még megtehető táv az üzemanyag teljes kifogyásáig.Amúgy a kezelési útmutatóban biztosan megtalálsz minden ilyesmit.
Micsurin: 👍
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
venom8888
őstag
Koszonom az infókat uraum
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen