Hirdetés
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Apple asztali gépek
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz jookomak #65198 üzenetére
Vannak még csodák, de az ülés és ajtókárpit állapotából én is dupla ekkora futásra saccolnék. Viszont az is még csak fele-harmada, az autó várható életének.
A korrózión kívül a kettőstömegű lendkerék/kuplung állapotára figyelj, leállításkor ránt-e, ha ha kicsit rajtatartod a lábad a pedálon üti-e.
Meg a szokásos dolgok, könnyen induljon hidegen/melegen ne kormoljon jobban a szokásosnál, kék füstöt meg végképp ne eregessen.
Lehetőleg hideg legyen a motor amikor mentek megnézni, ha be van melegítve az már gyanús lehet.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
nagyúr
válasz c0dered #65202 üzenetére
Gyanitom ha a markaszerviz szerint nincs uj firmware, akkor valoban nincs, max mokolt (fozott rom mint a telefonoknal). Na mar most ilyen en az automra nem telepitenek. Bele kell torodni, hogy ezek a rendszerek nem lesznek tul sokaig tamogatva. En Tv-nel is azt mondom, hogy androidost soha. 2-3 ev es az addig flottul mukodo hardver + szoftver elavul. Autot, tv-t meg nem ennyi idore vesz az ember, mint telefont...
-
8
senior tag
válasz jookomak #65198 üzenetére
Valamiért olcsó, legyen pénzed félrerakva szervízre, ha nincs akkor én vagy olcsóbbat néznék pl előző generációból a gyártás vége felé (2007-2008) vagy gyűjtenék még egy kicsit drágábbra.
Ülés alapján így a távolból azt mondanám legalább dupla ennyi mérföld van benne. De háromszor ennyi mérfölddel is lehet abszolút jó vétel ha rendben van.Az ingyenes Mobilkincstár appban ajánlással +22.000Ft! 52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
c0dered
csendes tag
válasz tboy93 #65204 üzenetére
Szerencsére beigazolódott a gyanúm, a márkaszerviz egyszerűen csak lusta volt
Böngésztem egy kicsit, és egy másik fórumon találtam meg a megoldást.
Egy USB Pendrive kell hozzá meg kb fél óra szabadidő, elég egyszerű a dolog.
Szóval ha valakit érdekel a 2017 utáni Civicec fejegységének hivatalos update-je, nézelődjön errefelé! -
Ghost84
aktív tag
Sziasztok!
Látom vannak itt 10 gen Civic tulajok nemrég olvastam, hogy felhígul az olaj a motorba lecsapódó pára miatt mennyire igaz ez a hír?
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Ghost84 #65210 üzenetére
Az összes létező autómárkában felhígul az olaj téli üzem közben.. nem kizárólag a Hondára jellemző ez a tulajdonság. A VW-nél legalább be is fagy a motorolaj úgy, hogy az olajpumpa fel sem tudja szívni... na ez tényleg baj. Meg is állnak a motorok, de a cég tagad.
"csak a zene van"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Ghost84 #65212 üzenetére
Az ilyen gyakori 3-5 km-es utak. A 16 km az már oké, főleg ha azért ettől hosszabb utakra is mész vele időnként.
mod:
Az kell, hogy az olajhőfok felmenjen 100 fok közelébe/fölé tartósan (10 km), mert akkor elpárolog belőle ami nem oda illő (vízpára/benzin).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ghost84
aktív tag
-
c0dered
csendes tag
válasz Ghost84 #65210 üzenetére
Én úgy tudom, az összes modern, közvetlen befecskendezéses motor "szenved" ilyen típusú gondoktól. Úgymint:
- rövid utakon használt autóknál benzin kerül a motorolajba, így az fehígul (ahogy írtad, csak nem vízzel)
- túlnyomó többségben városi üzemben használt autóknál kokszosodás a szívosoron, hengerfejenAz én kocsim most lesz három éves, kb 80.000 km-rel. Első tulaja vagyok, mindezidáig semmilyen gondja nem volt a fentiek közül. Nem eszi az olajat, a fogyasztása is stabilan 6,7 kb a 2.-3. hónap óta.
Ugyanakkor az is igaz, hogy a tipikus útjai ~40 km körüliek és mindig van autópálya(szerű)üzem is, ahol kihúzatom -
Micsurin
nagyúr
válasz c0dered #65217 üzenetére
Közvetlen fecsis konszern motorok ráadásul nem csak rövidtávokon szenvednek a kokszolódástól. Barátom apjának Octi RS van, melóba járás (40km oda és vissza pályán) plusz évente BP - Adria oda-vissza padlózva.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
skt
tag
Sziasztok!
Adott egy 2004 civic 1.7 dízel, és motortartó bakra lenne szükségem, bementem a lángba, viszont csak gyárit tudtak volna adni, elég magas áron..Ötlet hogy hol kellene keresnem? -
(ex)Cat
senior tag
Sziasztok
Van-e valakinek tapasztalata, hogy milyen 4G modemet érdemes venni, amivel a - nem gyári - fejegységnek lenne saját netje? Kell hozzá esetleg külön router, vagy elég csak a fejegységbe vmi modem? (elvileg ugye a fejegység kezelné, de amit eddig találtam róla, az alapján nem mindegyik stick jó)
Amúgy egy 2019 1.0 Elegance-ról van szó, amibe kerül egy Dasaita fejegység. -
dgyuri0123
nagyúr
Semmi értelme... én megtettem és úgy sz.r ahogy van. Ősrégi keresőmotor, telepíteni így sem enged semmit, akkor? Még a Google térkép sem működik, mert az autóban nincs GPS vevő, tehát még az útvonaltervező sem megy. Saját pozíciót sem találja... Hát, kb ennyit ér az internet.. YT ugyan megy, de abból is valami vízözön előtti kezelőfelület van fent... Gyorsan kiszerettem belőle..
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
(ex)Cat
senior tag
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #65223 üzenetére
Eddig a hozzászólásokból már leesett, hogy nem a minden idők csúcsa ez az egység, de ez még gyengébb kint hittem. Csak örülni tudok, hogy nem érint a dolog, mert ha valaki megrendel egy új kocsit a szalonban és kifizet érte egy rakás pénzt, ezek után joggal elvárható hogy úgy működjön ahogy az 2020-ban kell
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
dgyuri0123
nagyúr
Engem nem zavar túlzottan, mert mondjuk más márkáknál sem "okos" a rádió (fejegység) alapból, plusz még érintőfelület sincs, csak "hagyományos" nyomógombok és apró kijelző... kivéve nyilván a navis verziókat. Elvagyok vele így is... ja az enyém 2018-as Jazz, de tök mindegy szerintem..
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Biqci
aktív tag
válasz (ex)Cat #65224 üzenetére
Akkor nincs más tippem. Nekem még őskori fej van az Accord-ban, így fel sem merült az efféle gond
Hátha lesz valakinek használható ötletedgyuri0123: ahogy fentebb írtam, "buta" cucc van nekem is, de talán pont ezért elvagyok én is vele. Bár, ha most jobban belegondolok, az előző kocsimba beraktam egy 2Din-es érintős rádiót, de sokkal jobban elvonta a figyelmet vezetés közben a kezelése mint ez. Ezért sem hiányzik a "modern" technika
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
footy
addikt
válasz (ex)Cat #65220 üzenetére
En meg nem rendeltem meg, de onboard hotspotnak ezt fogom rakni:
Mikrotik LtAP LTE kit -
skt
tag
válasz (ex)Cat #65220 üzenetére
Habár nem Honda, de a barátom Passat-jába rendet ebayről valami 2 dines fejegységet, és ahhoz elég volt egy sima stick (amiben volt egy sim kártya természetesen). Egy sima huawei 4g stick, ez egy pár hónapja volt, azóta nem mondta hogy gond lett volna vele. (Telekomos sim van benne)
-
dgyuri0123
nagyúr
-
Biqci
aktív tag
válasz dgyuri0123 #65230 üzenetére
Az Accordon is van jó sok gomb a kormányon, lehet zongorázni. De az előzőhöz (Focus) kellett volna venni egy kütyüt, hogy működjön a kormány-távirányítás, de mivel a fejegység 50%-ába került, nem vettem meg. Inkább panaszkodok
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Beléptem a klubba egy Gen7 Accord Tourer 2,2 i-CTDI-vel.
1-2 apróbb dolgot kell megcsináltatnom rajta, no meg a kötelező körök (olaj, szűrők stb.)
Visszaolvastam a topikba, hogy milyen olaj javasolt, denem lettem okosabb. Illetve igen, csak belekeveredtem.... viszont egy eladóra nem hagyatkoznék, mert azt preferálja amit el akar adni.
Tudnátok pár márkát, tipust ajánlani ajánlottak közül?
ACEA A1/B1 megszünt és ez okozza a képzavart. Mivel nem túl nagy távokon használom, így a 0W30-as mezőnyből választanék, vagy érdemes 0W20-al nyitni?
Szűrőből gyári, vagy valamilyen utángyártott legyen a kiszemelt?
20 ezres intervallumot nem tartom be, korábban cserélném.
10 vagy 15 ezer km-enként javasolt inkább?Kösz a választ előre is!
[ Szerkesztve ]
-
8
senior tag
válasz szacsee #65233 üzenetére
Ha jól értem akkor non-FL, tehát DPF nélküli igaz?
Akkor A5/B5 a követelmény, legalábbis az én gépkönyvem szerint.
Jó bele pl:
Motul 8100 ECO-NERGY 0W-30
Mobil 1™ ESP LV 0W-30
Castrol EDGE Professional A5 0W-30
Mannol 7707 5W-30
Mannol 7709 5W-30Az ingyenes Mobilkincstár appban ajánlással +22.000Ft! 52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
-
(ex)Cat
senior tag
válasz c0dered #65237 üzenetére
Igazából semmi olyan nem kellene amit a Carplay nem adna meg, épp csak az nincs benne. :-/ Persze lehet venni, de ami elérhetőbb árban van az vezetékes és annyira nem rajongok azért, hogy állandóan rádugdossam a telefont. Persze jobb híjján ez is megfelel. Sőt, ahogy utána olvastam, lassan csak ez lesz a járható út, mert annyi inkompatibilitási problémát soroltak fel a különböző stick-kek kapcsán, hogy lassan nagyobb esélyem lesz egy lottó 5--ösre, minthogy jót fogjak ki. Ennél már valóban járhatóbb út az, ha van CarPlay.
Egyszerűen csak kényelmesebb lett volna, ha fut a fejegységen ami kell és nem szükséges hozzá használnom a mobilt. -
szacsee
nagyúr
wolperting : Köszi!
Úgy tudom DPF nincs benne.
Tegnap még délután beugrottam egy honda szervízbe olajszűrőért és váltóolajért.
Rákérdeztem, hogy milyen olajat ajánlanak, Ők Shell Helix Ultra 5W30-at használnak C3 besorolással.
Szóval, hogy teljes legyen a képzavar igaz, hogy DFP nélküli a kocsim, de ajánlják hozzá a C2/C3-as olajat, mivel kis koromkibocsájtású és emiatt csökkenti az iszapképződést és a lerakódásokat, hosszú ideig tisztán tartja a motort. Láncos motor emiatt állítólag azok az olajok, amikkel több iszap képződik jobban terhelik az olajszivattyút és szakadhat a lánc.
Qru: Koszi, marad a max 0W30, vagy 0W40, de a fent említett infó nem egyszerűsítette le a választást.andow: Köszi! Gyári olajszűrő lett, mivel nem volt sokkal drágább pl mint a MANN filter. Olajből UK honda fórumokon azt olvasni, hogy az ottani honda szervízek 0W30-at pakolnak bele és ott országosan az is az ajánlás.
Ennek az infónak tudatában kérhetek ajánlást?
Kis koromkibocsátású de megfelelő tulajdonságú olajra?
Akinek i-CTDI motorral szerelt autója van milyen olajat használ? -
8
senior tag
válasz szacsee #65240 üzenetére
Szvsz ha tartod a rövidített olajcsere periódust gyári szűrővel, akkor az A5/B5 teljesítésén túl bármilyen választás 100%-ban vallási és/vagy nyugodt alvási kérdés. Viszkozitást is beleértve. De ez csak személyes meglátás.
Egyébként a non-FL autóknak nyúlik a gyári lánca, csörög, rengetegen cserélték még gariban is, meg utána is. Szerintem innen eredhet az "ez nem jó az nem jó CSAK EZ JÓ" olajhit.Mobil 1™ ESP LV 0W-30
Ennek van A5/B5 és C2 minősítése is, ráadásul új olaj (két éve van a piacon). Ha nyugodtabban alszol a megkérdezett szervíz tanácsát betartva, akkor vegyél ilyet.Ha nem számít mennyiért cserélsz akkor vegyél gyári honda olajat, azzal rosszat nem tehetsz. https://zsemito.hu/webshop/ Pl innen tudsz rendelni.
Dízelszűrőt rendszeresen cseréld, sokkal gyakrabban mint a gépkönyv írja (csak gyári), pl minden második olajcserénél.
Ha más folyadékot is cserélsz, akkor cseréld a hűtőfolyadékot és a kormányszervó folyadékot is (mindkettőből csak gyári honda, váltóolajból is csak gyári!), meg érdemes cserélni a hosszbordásszíjat is a görgőkkel együtt. A generátorra is rámérnék egyet, mert szeret elpukkanni ha régi.
Ha sz.rakodna a légkondi - rendszeresen kikapcsol, vagy nem kapcsol be csak sokadik próbálkozásra - akkor ne rohanj rögtön a klímaszervízbe hanem cseréld a relét a biztosítékdobozban, filléres alkatrész, aliról/ebayről is jó.
Központi zár motorok is el fognak romlani körben a négy ajtóban ha még nem volt cserélve, szintén jó az alis, nem kell gyári.
ABS kocka is bekakilhat a non-FL autókban, bontott jó bele de csak a frissített cikkszámúból.
Ha a kormányszervó cső még gyári, akkor tényszerűen folyni fog, hidraulikásnál, pl héfal kft-nél csináltathatsz újat 16.000Ft (a gyári 100k), a tömítőgyűrűjét is cseréld (1000Ft)[ Szerkesztve ]
Az ingyenes Mobilkincstár appban ajánlással +22.000Ft! 52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. REVOLUT regisztrációhoz 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szacsee #65240 üzenetére
Motul, Mobil, Shell, Castrol, LiquiMoly ezekből vennék C2/C3-as 0W30-as olajat bele.
Shell Helix Ulra ECT 0W30 vagy Motul Eco-Clean 0W30
Shell-re szavaznék az most a legújabb fejlesztésű olaj amit földgázból állítanak elő. Ennek köszönhetően nagyon tiszta az alapolaj is és nagyon stabil a viszkozitása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szacsee
nagyúr
nandow & Qru : Köszönöm!
Első blikkre a Mobil 1 ESP LV 0W-30 -at találtam, ami C2 és A5/B5 illetve API SN minősített.
Melléírom még az általatok írt olajokat: Shell Helix Ulra ECT 0W30 vagy Motul Eco-Clean 0W30 és irány a helyi autósboltok.Minőségben mi a sorrend, mert árban a legolcsóbb a Shell, Mobil1 és Motul drágább. 2900, 3400 és 4000 ft literáron.
-
szacsee
nagyúr
Köszi a kimerítő választ!
Azt honnan tudni, hogy FL előtti vagy utáni a modell?
Üzemanyag szűrőnél miért csak gyári az ajánlás?
OMV Max Motiont tankolok csak és nincs tervben váltás más márkára, típusra.
MANN Filtert néztem ki, de ha nagyon indokolt a gyári, akkor azt veszem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz szacsee #65244 üzenetére
A Mobil 1 is jó, én a Shell-t venném ez a földgázos technológia nagy minőségi ugrás a hagyományos olajokhoz képest. Motul műszakilag nem jobb ott inkább a márkanevet kell megfizetned.
Mann filter is jó minőség, ha rendszeresen cseréled a szűrőket akkor szvsz bőven elég. Egyedül a váltóolaj amiből tényleg csak a gyári javasolt.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Meg a Hondáé is, legalábbis az olajszűrő biztosan.
.....................................Más: Egy újabb hét eltelt morgás nélkül. Fogalmam sincs, mi lehetett. 🤷♂️
Illetve a kerékcsapágyra gyanakszom, de csak úgy elmúlt volna?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest