Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- Panasonic LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62550 üzenetére
Igen, én is azért vettem dízelt, mert ami normális benzines volt, lekövethető előélettel, az vagy dupla annyi volt, vagy rögtön el is vitték. Így maradt ez, de nem bántam meg. Ha számítasz az ilyen jellegű dolgokra és nem lesz gond, ha beesik valami, nem fogsz csalódni. Ja, még annyi, hogy nincs pótkerék csak defektjavító, ha ez számít...
i-sti: passzív regenerációra gondolsz, amikor a megemelt fordulaton kiégeti a szűrőt? Mert a kezelési szerint ha regenerál, akkor kijelzi a műszerfalon, na ez nem volt még nekem
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz flegga92 #62553 üzenetére
Nem nagyon. Esetleg totál át kellene szabni az egész alsó részt, mert nem kerek, hanem szögletes a tároló rekesz, ahová a pótkerék kerülne
i-sti: ok, ennyivel is többet tudok
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz honda23 #62559 üzenetére
Köszönöm szépen az egyértelmű választ!
Ezt leírhatnák a gépkönyvben is. Mert ott pl ilyet írnak, hogy a páramentesítés bekapcsolásával jégteleníteni lehet az ablakokat, ilyenkor beindul a klíma is. Érzed az ellentmondást? Ha jég van, fagy is van. Ha fagy van, nem indul a klíma, mégis így írják le. Ahogy írtam, nem használom a páramentesítőt, annélkül sincs párám, elég a meleg levegő.
Szóval köszi a választ.[ Szerkesztve ]
-
Papa-Het
aktív tag
Üdv mindenkinek.
Az alábbira lettem figyelmes. Kicseréltük ugye a szervó szivattyút bontottra, a kivett pedig majd fel lesz újítva hamarosan. Hanem, fura hangja van a hosszbordás szíjnak - nyílván nem ennek - de a vezérlés felőli oldalon van furcsa hang. Ha nő a fordulatszám elmúlik, visszaesik előjön. Csapágyas lesz valamelyik görgő, vagy csak a szíj érett meg a cserére? 2003/2.4 aut
A szivattyú engedte az olajat, és valószínűleg ráfolyt a szíjra is, az meg gondolom vitte tovább, meg a görgők is olajosak lehettek. Lefújkáltam én anno fektisztítóval. Legtöbb esetben melyik görgő adja fel elsőnek, vagy egy sima szíjcsere orvosolhatja ezt a problémát? Még van rajta írás, viszont a ráfolyt olaj miatt ajánlották a cseréjét. Valami tanácsot tudtok adni ezzel kapcsolatban? Néztem már esetleg vízpumpát, szíjfeszítő görgőt is.
Apropó, Szolnokon vagy annak vonzáskörzetében tud valaki normális, megbízható, nem a "mindenhez is" értő autószerelőt aki ha úgy adódik szombaton is felhúzza a kesztyűt és javít? Ugyanis a sokadik autószerelő volt akivel alkudoznom kellett hogy hétvégén, vagy hétköznap munka után nézzen rá egyáltalán, mert nekem az autó munkaeszköz. Letenni nem tudom, ezzel járok dolgozni másik településre. Az sem baj, ha hozott anyagból dolgozik. Márkaszervíz kicsukva, inkább szakszerviz, vagy szaki.
[ Szerkesztve ]
-
Pityulika
újonc
válasz rothfb #62535 üzenetére
Ez azért van mert a mód beállításoknál be van kapcsolva a szélvédő párátlanítás, ami nem engedi a klíma kikapcsolását. Ha átállítod másik ventilátor funkcióra, és a klíma kivan kapcsolva akkor csak a szellőzés működik. Erre én is csak most jöttem rá/három év/, mikor a mínuszokban melegítettem a motort, a klíma kikapcsolva, és csak a szellőzést adtam rá. Időnként hallottam hogy néha bekapcsol a klíma kuplung kb:20mp-re. 8 gen civic sedan.
-
veterán
válasz Pityulika #62572 üzenetére
Na várjunk. A szélvédő párátlanítására egy másik gomb felel az UFO-ban. Semmi köze a MODE gombhoz. A MODE gombbal persze, kiválaszthatod, hová fújjon levegőt a venti. De attól, hogy átállítom mondjuk, hogy csak a lábra fújjon, a klíma még bekapcsol. Automatikusan. A párátlanító gomb az más. Azt ahogy már írtam, nem is használom, az nincs bekapcsolva soha. Van rajta egy kis narancssárga led is, de azt nem kapcsolgatom.
-
Pityulika
újonc
válasz rothfb #62575 üzenetére
Lehet hogy a két típus között van eltérés. Nekem a következő problémám volt. Az egész hűtés fűtés kivolt kapcsolva, és ekkor nem hallatszott semmi különös kattogó hang a motor térből. Viszont mikor a szellőző ventilátor gombját tekerve bekapcsoltam a szellőzést, halottam a klíma kuplung kis ideig ki, majd bekapcsolt. Valószínűleg azért nem folyamatosan, mert mínuszok voltak, tehát nem tudtam csak a szellőző ventilátort üzemelni. A klíma bekapcsolásáról semmi visszajelzés ilyenkor nincs. A problémát a mód menüben való átállításalt tudtam megoldani. A szélvédő párátlanító kapcsolót sokszor használom, igaz télen még nem próbáltam, ez nekem bekapcsolja a klímát. Ha lement a pára akkor kikapcsolom.
-
veterán
válasz Pityulika #62577 üzenetére
Az a szélvédő párátlanító gomb. Van ilyen nekem is, mondtam, hogy nem használom. A mode gombbal csak simán a levegőt lehet fújni többfelé. Nekem jelen pillanatban a szélvédő-láb kombinációra van állítva télen, hogy ne párásodjon a szélvédő. De a párátlanító gombot (ami független a mode gombtól) nem szoktam használni. De ha be is kapcsoltam, mint legutóbb kipróbáltam, a klímát nem kapcsolta be, mert mínusz fok volt. Valaki meg is nyugtatott, hogy 3 fok alatt nem kapcsol be a klíma a fagyvédelem miatt, hogy ne keletkezzen kondenzvíz, hogy aztán ne tudjon odafagyni valahová és kárt okozni.
[ Szerkesztve ]
-
Pityulika
újonc
Na ez az, nekem ez okozta a problémát/szélvédő láb kombináció/. Hallgasd meg hogy ha csak a szellőzést bekapcsolod, időnként nem kapcsol be a klíma kompresszor. Ha nem akkor lehet hogy csak nálam csinálta.
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #62579 üzenetére
Nem tudom, hogy mekkora különbség van egyes Honda modellek között, de én pont ma reggel Jazz-ről kapartam le a jeget, közben beindítottam a motort, bekapcsoltam a szélvédő párátlanítást és kisvártatva hallottam, hogy bekapcsol a klíma. -1 fokot mutatott a hőmérő. Az Accord-nál nem tudom mi a helyzet, nem szükséges kapirgálni, mert az garázsban áll, de a Jazz ezt produkálta...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
válasz Pityulika #62580 üzenetére
Teljesen mindegy, hová van állítva a levegő áramlás, a klíma a fagy miatt sehol sem kapcsol be. Hiába hallgatózom. A párátlanító gomb megnyomására sem.
Viszont amikor enyhül az idő, pont az a problémám, hogy akkor is mindegy, hogy hova van állítva a légbefújás, akkor meg automatikusan kapcsol a klíma is. Nem jelzi, hogy on vagy off az AC, de hallom és érzem, hogy megy. Külön meg szoktam nyomni az AC gombot, akkor kiírja az AC off. Akkor kikapcsol.
Aztán van a full automata üzemmód, az megint más. Ott a megadott hőmérsékletet veszi figyelembe. Ott mindent automatán csinál. -
Pityulika
újonc
válasz rothfb #62582 üzenetére
Nemrégiben eléggé beleástam ebbe a dologba magam, pont azért mert én is éreztem főleg nyáron hogy ha bekapcsolom csak a szellőzést, a háttérbe működik a klíma, és nincs róla visszajelzés, Ilyenkor mindig azt hittem hogy a külső levegő hűvös, és ezt érzem hidegnek. Ezek után jöttek ezek a kattogások télen, amire rájöttem hogy a klíma kompresszor kuplungja húz időnként. Átnéztem a szerviz doksiban az elektromos rajzokat, ami azt mutatta hogy a működtetését a motorvezérloböl kapja, ráadásul három áramkörnek kel jelet kiadni, ami működtet három relét. Tehát vagy valami hiba van, vagy én nem értelmeztem jól a kézikönyv leírását. Na ekkor kapcsoltam át a MODE beállításoknál hogy a befújás ne a szélvédőre, és lábra menjen. Ekkor szűnt meg a kattogás. Remélem hogy így majd nyáron sem fog bekapcsolni a klíma ha nem akarom.
-
veterán
válasz Pityulika #62585 üzenetére
Persze. Egyet kattan. Működik a relé. Ha 3 fok fölé emelkedik a hőmérséklet és bekapcsolom a klímát, lehet hallani egy kattanást. 3 fok alatt, most a hideg miatt nem kattan és nem megy a klíma. Csak azt akartam mondani, hogy folyamatos kattogást nem hallok, az baj is lenne, ha egyfolytában kattogna.
-
veterán
válasz Pityulika #62587 üzenetére
Én ma végre megjárattam a klímát a 4 fokban.😃
Ahogy elérte a 4 fokot a külső hőmérséklet, azonnal be tudtam kapcsolni a klímát. Fél perc után kikapcsolt (külső-belső hőmérséklet viszonya), majd újra bekapcsoltam. Így ment ez egy darabig. Úgyhogy a fagyvédelem nem engedi bekapcsolni hidegben, ez bebizonyosodott. -
gxcman
tag
Megszokott dolog, hogy az EU-n belül a Németeknél elérhető mindig először az új modell?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azért kíváncsi lennék, hogy a képződő kondenzvízzel mi lesz. Mínusz fokban valahová odafagy, ami csúnya dolgokat tud eredményezni, lévén a víz a hidegben tágul ugye... Én azért a helyedben mínusz fokokban óvatos lennék a klímahasználattal. Egyébként biztos bekapcsol? Mert lehet csak kijelzi, hogy megy, miközben fizikailag nem üzemel.
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #62591 üzenetére
Szerintem az a helyzet, hogy kondenzvíz akkor keletkezik inkább, ha a külső hőmérséklet és a hőcserélő közötti hőmérséklet nagy. Ha kicsi, vagy minimális, nem keletkezik annyi. Gondolj bele, ha télen bemész a hidegről a melegbe, kicsapódik a pára a szemüvegen, míg nyáron, mikor kicsi a különbség nem.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest