- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
ma Megérkezett az újrabrandelt Pura széria, kivéve a Pura 70 Pro+-t, mert az marad Kínában.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz gxcman #50823 üzenetére
Gumis topikban talán többen, gyorsabban tudnak segíteni. Mondjuk a személyes véleményem, hogy gumiból nem lehet túltervezni. Hiába a kicsi teljesítmény, attól még az oldalirányú gyorsulás, lassulás lehet még nagy pl. hirtelen fékezésnél, kikerülő manővernél. Ott meg nem árt a tapadás.
-
BlacKSouL
addikt
válasz gxcman #50823 üzenetére
A Premium contact 5 nekem a Civicen borzalmasan gyorsan elkopott, és más, hasonló méretű autóstól is ezt olvastam többfelé, de még ismerős BMW-jén is, ami meg feljebb lévőnek tekinthető.
Ugyanakkor nem lehetetlen, hogy a kisebb méretekben, kisebb súlyú autóknál, másabb futóművel esetleg nem kopik el olyan hirtelen. De szkeptikus vagyok.
Nekünk a Cityn (Igaz, hogy 185/55/15 méretben) gyárilag Bridgestone potenza volt, ami meglepően sokáig bírta: 9 évig, és 39.000 km-ig. Kopása eddigre volt már, de csekély, viszont felkeményedett, és hangos lett.
Tavaly óta Dunlop Sport Bluresponse van rajta, és annyira megtetszett, hogy a Civicre is azt vettem idén. Ez egyelőre mindkét autónál bevált, különböző méretekben is. A Civicen a Conti PC5-nél valamivel jobbnak érzem, a Cityn a Bridgestone-hoz képest kicsit lágyabb, keverékre is, meg szerkezetileg is, a Bridgestone eléggé masszív volt.
Én saját tapasztalatból ezt merem javasolni (Dunlop) Lehet, hogy nincs baj a középkategóriával sem, de én a gumin és a féken nem spórolnék, ez a kettő kopó/fogyó alkatrész menti meg az életed, és tart úton, minden más másodlagos.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
vekk200
tag
válasz gxcman #52722 üzenetére
A 100as benzint jó ötletnek tartom sőtt ja és próbàld meg mindig kihuzatni normàlisan mert attól koszolódik be sajnos..én is ezt jàtszom màr 1 éve csak nekem a folytószelepnél rakódik le mindig valami kosz.. EGR ki takarìtàs majd vissza és ez meg is oldhajta a gondot ha nem akkor màs probléma lessz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz gxcman #53024 üzenetére
Hű, de drága!
Én sem a legolcsóbb cuccokat vettem az autóhoz, de azért ez kicsit durva.
-----------------------------------
Más: 1000-1200 km-t tettem meg a januári olajcsere óta, úgyhogy megnéztem az olajszintet. Szemmértékkel semennyi nem fogyott a 0W30-ból, pedig autópályán nem ritka a magas fordulat sem.Illetve most, hogy megvannak az új kerekek, új projekt veszi kezdetét: be akarom bőröztetni a kormányt. Olyanra szeretném, mint amilyen az angol "Sport" modellben is van. Még a váltógombon is gondolkozom, de gyárilag olyan nem volt a GD-ben, úgyhogy azt lehet, hogy mégsem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
válasz gxcman #56175 üzenetére
Remélhetőleg sikerül kiműteni a beszakadt csavarokat a menet sérülése nélkül, mindenesetre a gyári elég gyenge, és kereszthornyú. Javaslom lecserélni 10.9 erősségű belső kulcsnyílásúakra, pl. imbusz. Az új tárcsa felcsavarozásakor pedig a csavar elején a menetet megfújni vékonyan becsavarás előtt rézsprayvel. Úgy nem fog annyira berohadni. Az új csavar lehet 1-2 mm-el hosszabb, de többel ne. Egyébként ennek a csavarnak nem lenne igazán teherviselő szerepe, a tárcsát elméletileg a kerékcsavar rögzíti kerekestől, és annyi a szerepe hogy helyén tartja, de azért mindenképp jobb, ha ez is fogja. Szóval nem kell agyonra húzni, csak kézzel érzésre.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Graphics
Jómunkásember
válasz gxcman #56699 üzenetére
Én ezt vettem a Jazz-be, ami ugye a City testvére.
Bosch Silver S4 akkumulátor, 12V 40Ah 330A japán J+, 0092S40180
Tanulóautónak használom, 1 éve van benne, viszont 50 ezer km óta... Szóval bírja.
Netről megrendeltem, és kész. Csere otthon kb 5 perc.
Két Jazz van, a másikba majd Electric Power-t veszek, az kb 10 ezerbe kerül...
Jó a Yuasa is, csak rettentő drágaTaláltam olcsón is Yuasa-t.[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
tboldi
nagyúr
-
flegga92
senior tag
válasz gxcman #56819 üzenetére
Én nagyon ajánlom a 0W20 olajat. 2004-es 1.6 Civicem van, előző tulaj 5W30 Eneos Premium Hyperrel használta elmondása szerint 10e km alatt 5 decit evett meg.
Nálam is ugyan ez ment bele, nálam 7 decit kajált meg.
Utána 0W30 Castrol Magnatec ment bele, 1 év alatt csak 8e km ment bele kb 5 decit evett. Autópályán sose volt a kocsi.
Most legutóbb 0W20 Eneos ment bele, beletekertem a kocsiba 2000 km-t ebből 1000 autópályán, végig 4000-es fordulat felett és eddig 0 olajfogyásom lett ez a 2000 km alatt. A korábbi olajokból ilyen távon már látszott a nívón, főleg ennyi autópályázás után.
Ja és a kocsiban lassan 280e km van. -
BlacKSouL
addikt
válasz gxcman #56819 üzenetére
Ha biztosra akarsz menni akkor 0W30. Ekkora futásteljesítmény ha végig vastagabb olajjal volt használva okozhat némi bizonytalanságot, de mivel a gyári is 0W20 benne, és több tapasztalat alapján is a 0W20 megfelelő, ezért nagy probléma azzal sem hiszem hogy lenne. De az 5W40-hez képest a 0W30 már eleve nagy lépés. Szerintem próbáld ki vele (0w30), és ha egy periódus alatt semmi negatív hatása, akkor még ráérsz eldönteni hogy akarsz-e lejjebb menni.
Ez a motor egyébként kifejezetten takarékosra, de főleg környezetbarátra lett tervezve, így a tökéletes takarékos üzemet legjobban nyilván egy szintén takarékos üzemre tervezett 0w20 olajjal tudná elérni.
Egyébként az olajfogyást nem csak a nívópálcán lehet tettenérni, hiszen az üzemanyaggal felhígulás ugye átveri ezt a mérési módszert, viszont egyszerűen nézz bele a kipufogócsőbe. Ha kormos, akkor valószínűleg van némi olajfogyás. Ha majdnem fémtiszta, akkor nagyon minimális.
Csak referenciának:
L13A (Jazz, City), R18A (Civic)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Manitou
addikt
válasz gxcman #62423 üzenetére
Nekem is ez volt, csak én magamtól véletlen ellenőriztem le még most október vége fele, és kidobta hogy cserélni kell. Nekem is volt cserélve benne pár éve, talán pont 2016-ban. De mondták hogy újra ki kell cserélni. Plusz azt is mondták, hogy lehet a vezetőoldalira is fog jönni visszahívás majd. Levelet is kaptam, de abban benne van, ha pár héten belül cseréltettem, akkor vegyem tárgytalannak. Pont kb. a csere után egy héttel jött a BM levél.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
-
lazac_
tag
válasz gxcman #66153 üzenetére
Nincs tippem konkrét kulcsra, de két racsnis dugókulcskészletemhez is kaptam gyertyakulcsot, mindkettő gumis belsejű, olyan szorosan fogja a gyertyát, hogy benne is maradt a gumibetét a szelepfedélben... Szerencsére csak próbálgatás címszóval játszottam az egyik első gyertyánál, ha hátsó lett volna, szerintem lesz.pom magam (City) Előző autónál nem emlékszem ilyen közjátékre, ott lemezes belsejű kulcsot használtam, eszembe sem jutott eddig, hogy megkeressem, kösz, hogy eszembe juttattad.
-
flegga92
senior tag
válasz gxcman #67127 üzenetére
Valószínűleg ugyan így járt, mintha a 10g FB csoportban lett volna szó róla.
Weblap szerint csak szervízzel foglalkoznak már, viszont a Honda oldalán nem listázza márkaszervízként, míg a debrecenit igen.
Szóval valószínűleg megmaradt, de elképzelhető, hogy csak maszek szervízként, Hondára specializálódva. -
runner 125
nagyúr
válasz gxcman #67127 üzenetére
Már régen megszűnt igen, tudomásom szerint összeveszett valamin a 2 tulaj és azért húzták le a rolót. Egyébként a Honda gyári szervize Bükön működik a Szentesinél.
_
Qru, én Sopron környéki vagyok."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Foxpost
- Renault, Dacia topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Raspberry Pi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...