Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tom1939

    őstag

    válasz Quqesz #60031 üzenetére

    Nem vagyok egy műszaki ember, szóval bocsi a pontatlanságért. A lényeg az hogy a benzin az olajkörbe kerül, ami állítólag normális is minden motornál, de ennél olyan mértékű hogy az olajszint a motorra veszélyes módon megemelkedik (és hogy a keveredés túlzott mértéke vagy maga a szint vagy kettő együtt veszélyes a mocira, arról fogalmam sincs). A hivatalos honda válasz erre hogy csak nagy hidegben és sok rövid úttal történik meg. De panaszok erre nem hideg helyekről is jönnek. A meglévő motorok "kezelése" ha minden igaz szoftveres. De semmi megbízható infót nem találtam hogy pontosan mi okozza a problémát, és a megoldás (meglévő mociknál és jövőben gyártandóknál) csak a Hondának lesz jó (gariidőt kihúzzák), vagy a vevőknek (régi megbízhatóság).

    Szóval lehet hogy nincs semmi ok az aggodalomra, de lehet hogy én is így csinálnám ha az egyik leggyakoribb mocimon lenne konstrukciós hiba és választhatnék kiscsillió új motor és csere vagy szoftveresen machinálunk és kihúzza 5 évig között.

    Nálam ezért a crv 1.5t kizárva a következő autó kategóriából (pedig a 7 személyes változat sokszor hasznos lenne és kemény döntés lenne a hibrid rav4-el szemben aminek mások az erősségei, crv hibrid 5 személyesként esélytelen a rav4 hibrid ellen, egyszerűen sokkal rosszabb a hajtáslánc).

Új hozzászólás Aktív témák