Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz RR-13 #27566 üzenetére

    Köszi. Megvolt ma a számlanyitás. Egy valami nem világos. Az elején lehetett kiegészítő dolgokat választani, mint pl az sms szolgáltatást:

    Ez nem lett hozzáadva, feleslegesen vinné csak a pénzt, mikor mobilbankban bármikor rá lehet nézni, lehet push üzenet is jön róla.
    A számlanyitási procedúra végén viszont ez volt a szerződésben:

    Most ez így miért lett "IGEN"?
    Mondjuk, ha jól értem, díj csak akkor van, ha ténylegesen érkezik SMS, amit be lehet állítani, hogy semmire se küldjön. De akkor is, ha egyszer nem lett hozzáadva a szolgáltatás, akkor miért?

    Ezen kívül nem volt más furcsaság, csak hogy a 150 ezres kp. felvételi nyilatkozathoz bezzeg be kell menni fiókba... Gondolom nem érdekük, hogy megkönnyítsék azt, hogy rájuk szálljon a díj.

Új hozzászólás Aktív témák