Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Micsurin #16538 üzenetére

    Pozitív? BB esetén bármit elintéztem így, és mégsem zeng ettől a média, ...
    Azt írtam, hogy "én pozitívnak ítélem", te pedig ezek szerint nem. Nem vagyunk egyformák, a preferenciáink sem.
    Viszont egy banknak (bármelyiknek) nem egyféle típusú ügyfele van. Van, aki nagyon tud vigyázni az adataira, a banki biztonságára és van, aki nem. Az utóbbiak vannak többen.
    A bank dönti el, hogy hol és hogyan húzza meg az biztonsági határokat, a saját és ügyfelei védelmében. Akár úgy is, hogy az ügyfelek egy részének ez nem tetszik. Lásd banki applikációk használata vagy tiltása rootolt készüléken.
    Az biztos, hogy az ügyfelek nem kis részének a hozzáállása ehhez a kérdéshez helyzetfüggő.
    Macerásnak ítéli pl. az online bankkártyás vásárlás kétkörös engedélyezését, de ha lenyúlnák a pénzét, akkor a bank fizesse ki a kárát.
    Az utóbbi időkben olvashattál nem egy sim-cserés pénzlenyúlási történetről is.
    Döntően az ügyfelek hibáztak (vírustelepítés) és a mobilcégek (sim-csere), mégis mindenki azt várta el, hogy a bank fizesse ki a kárukat.

    Holnap megnézem újra, ha nem akkor befejeztem velük a szenvedést.
    Ezt kell tenni. Ha egy szolgáltató szolgáltatása nem megfelelő, akkor ott kell hagyni. Van másik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák