Hirdetés
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
ma A dátum július 10. A nagyszabású bemutatón hét terméket várunk, köztük az új hajlítható modelleket és a Galaxy Ring okosgyűrűt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Ezt mindenki maga, ill. a kocsija fényében tapasztalja meg. Nyilván erősen függ, ki-hogy használja, ill. mekkora terhelésen van a hátsó szegmenst.
Itt pl. 2,3-2,3 van megadva általános használatra, de eléggé mászott ki a segge, mivel még a normálnál is kevesebb hátul a plusz súly (többnyire én, + max a zasszony, meg némi csomag hátul). Aztán kitapasztaltam, hogy az a legjobb, ha az első 2,4 a hátsó meg 2,2-t kap, így nem dobja ki a seggit forszírozott kanyarban sem, inkább tolja az orrát, vagy sodródik 4kerékkel, de a hátsót már szinte lehetetlen megindítani. A gumik is normálisan kopnak, fékezés is rendben, sikerült megtalálni az optimális(hoz közeli) beállítást. Egyszer a gumis megszokásból felnyomta 2,3-ra mindkettőt, én meg nem figyeltem rá, aztán az egyik nullás felhajtónál váratlanul megindult a segge, ESP fogta meg. Na azóta jobban figyelek rá, ha téli-nyári csere van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.