Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Tom1939 #53536 üzenetére

    Par gondolat a CC-rol:

    CC azert erzekeny az oregedesre mert az ott alkalmazott 3D lamellak ugy mukodnek, hogy ahogy benyomodik a futofelulet kiloki/elvezeti maga alol a vizet / belekapaszkodik a hoba es szarazon is jo, mert egy egyseges osszezart lamella erintkezik a talajjal ami kivallo tapadast biztosit (itt azert szamit az ut homerseklete a gumikeverek optimalis mukodese/tapadasa miatt).
    Ez remekul mukodik amig friss a gumi es jol zarodnak a 3D lamellak. De ahogy oregszik a lamellak egyre kevesbe zarodnak (egyre merevebbek lesznek), igy lassan de biztosan kozelit egy kalsszikus nyari "fix" mintahoz. A mintaarkok ugy vannak tervezve, hogy ahogy kopnak ugy nyilnak szet jobban, ami a vizelvezetesnel segit de hoban pont csak tovabb ront a helyzeten. Ez a CC es a CC+ gumira fokozottan el, a CC2-rol nincs hosszutavu tapasztalat de mivel a futofelulet strukturaja maradt az eredeti, nagy csodat nem varnek. Nyilvan tobb oregedesgatlo adalekkal meg korszerubb anyaghasznalattal javithato de a CC meg mindig azt az alapkoncepciot viszi, hogy egy telen is hasznalhato nyarigumi.

    Es miert halk a CC2? Mert jellemzoen a 4S gumik profilmelysege 7-8 mm kozott van, a CC2-e 6.5 mm. Ami onmagaban nem baj, mert alacsony a gordulesi ellenallasa igy lassan kopik.

    Mivel az osszes tesztben a teli tulajdansag van sulyozva nyilvan most erre kellett ragyurniuk (ha emlekszel a CC utan nagyon gyorsan kihoztak a CC+-t ami csak a teli tulajdonsahokban javult). Meglatjuk, hogy mennyire sikerult.
    Nem rossz a CC csak tudni kell a helyen kezelni. Azoknak akik telen nem mennek igazi telies korulmenyek kozott azoknal idealis valasztas. Vagy azoknak akik 3 max 4 ev utan cserelik.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák