Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz avl #48427 üzenetére

    Nem igazán értem miért vajúdsz ezen, ez egy rém egyszerű történet:
    Ha online rendeled van benne lutri (hidd el nekünk hogy igen csekély, nagyon sokszor rendeltünk már online itt mindannyian), ezt fizeted meg ha hibás a gumi és újra időpont meg egyebek kell a gumishoz, a hibásat visszaküldeni, stb. Ez neked mind idő, energia és pénz.
    Amelyik gumis ezen elkezd balhézni hogy nem tőle vettem, annak szólok hogy állj, vissza az egész, és nem fizetem ki. Ő egy szolgáltatást árul, nevesül gumiabroncs szerelési szolgáltatást, én a szerelési szolgáltatást veszem meg tőle. Nem tudom hova jártok gumishoz, de nekem ezen nem szoktak rugózni hogy honnan van, semmi köze hozzá. Annyit szoktak kérdezni hogy online vettem e. Bemegyek (gyakran időpont nélkül) és megmondom hogy "ezeket azoknak a helyére, a régi marad/nem marad, kell a pénzem vagy vigyem máshová?" Nem szokott sok ellenkezés lenni, megcsinálják, szólnak ha valami böki a szemüket, de itt BP-en könnyű ugatni, mert arrébb mész két utcával és ott is van gumis, szóval konkurenciában nincsen hiány... ;) Bemész, megmondod mit akarsz, nálad a lóvé, amelyik gumis nem így működik azzal nem szabad szóba állni. A kereskedő a pénzedre pályázik, te a felkínált termékre (vagy szolgáltatásra), ha ez a két akarat találkozik akkor van biznisz, ha nem akkor nincs. Ott állsz végig, ha olyan történik amit nem értesz vagy bizonytalan vagy hogy jól csinálja e, van szád és kérdezz! :R

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák