- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Rekordokat döntöget a Gigabyte új SSD-jének terhelhetősége
- Androidos tablet topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
Hirdetés
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz #06658560 #9300 üzenetére
Kezd erősen szubjektivvé válni a véleményezés mindkét oldalról, ahogy látni vélem. Természetesen nem lehet teljesen általánositani, ha lehetne, akkor full automatizált lenne a folyamat is. Elismerem, hogy van helyzet, amikor szemétként fogható fel, de amúgy 90%-ban szerintem nem az. A 3D-s modelltér nem csak a szűken vett geometriai információkat hordozhatja. Különben miért tették volna bele ezeket az opciókat? Példaként mindig azt modnom, hogy amig SW-ben szivok minden egyes nézetnél (mondjuk fejlesztés esetén új családok létrehozásánál meglévő duplikálásával, majd az új család új igényekre alakitásával) a metszetek újradefiniálásával, addig Pro/E-ban a 3D-s térben előre definiálva (ez sem a szűken vett alkatrész geometriai információja, annak már egy részlete, mindenféle extra sraffozással), a 2D-s rajztérben már csak újragenerálásról beszélünk, mindenféle (metszet, sraffozás) extra beállitások nélkül.
Amúgy meg fóliakezelés nagyon jól tud működni - ott ahol kell, ott megjenitem, ott ahol nem kell, pedig elhagyom a nem kivánt elemek láthatóságát, ezzel is könnyitve a videokari munkáját / én munkám.Az egészben persze nagyon erősen ott vannak a már megtapasztalt, bevált, kitaposott, stb utak, berögzülések, amiket érthető módon, nem szivesen váltogat az ember (főleg nem sűrűn), ez teljesen érthető. Ergo a döntés a te kezedben van, a megrendelő legyen elégedett - no meg a kollégák, akik majd egyszer átveszik a feladatot további módosításokra, fejelsztésekre.
[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Adobe Előfizetések - Adobe Creative Cloud All Apps, Photography Plan - 12 Hónap
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 25 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."
- 10 Darab PC Játék (Bontatlanul!) Egyben 6990Ft.-ért Foxal!!!