- Vezetékes FÜLhallgatók
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- Milyen egeret válasszak?
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Firmware-frissítés a Kioxia SSD-kre
ph A Toshiba-korszakból származó meghajtókra is vonatkozó frissítést mindenképpen érdemes telepíteni.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spartans
csendes tag
Sziasztok!
A következő problémával volna : meghibásodott videokártyámat garanciális szervizelésre elküldtem a kérésnek megfelelően a webshop részére.
Sajnos azt a választ kaptam ,hogy a kártya nem javítható és ,hogy levásárolhatom a számlán szereplő összeget! Termékcserét sajnos egyáltalán nem hajlandóak biztosítani hiába kértem ...
A kártyát már használtan vásároltam papírokkal együtt, már én is jóval többért mint a számlán szereplő összeg ,sőt ennek a kártyáknak a használt ára is már kb a háromszorosára emelkedett , tehát használtan jóval többet ér ...
Az ügyben ,hogy termékcserét kapjak békéltető testülethez fordultam már kétszer is sajnos eredménytelenül , először Budapesten ahol a cég képviselője nehezményezte az adásvételi szerződés vagy meghatalmazást hiányát, mivel a terméket használtan vásároltam, ezért a testület komoly eljárási hibát vétve az ügyet elutasította ( hiánypótlásra kellett volna felszólítani) és érdemben nem is vizsgálta meg .
Az első tulajdonostól a meghatalmazás beszerzése után újra benyújtottam az ügyet immár egy vidéki békéltető testülethez ,de itt a cégtől sajnos senki sem jelent meg!Ezután én átnézve a velük folytatott levelezést nagyon furcsának tartottam ,hogy a kártya javíthatatlanságának tényének igazolása érdekében semmilyen szerviz dokumentumot nem kaptam tőlük!
Ezt utólag nehezményezve többszöri kérésemre sem voltak hajlandóak igazolni számomra... Azt állították a gyártói szervizbe küldték vissza, akiktől én már megkérdeztem a dolgot ,de azt választ kaptam,hogy kártya sajnos sosem járt náluk...
Szerintetek jogosan követelhetem a cégtől ,hogy igazolják számomra a szervizelés megtörténtét?
(Mivel én már attól is tartok ,hogy visszaélés történt ez esetben...
Tehát konkrétan arra gondolok a kártyát esetleg máshol megjavíttatták, majd eladták a használt piacon papírok nélkül jóval többért mint ami a számlán szerepel , nekem meg visszajeleztek,hogy javíthatatlan...)Szintén azt is kértem tőlük ,hogy küldjék vissza számomra a videokártyát, így azt szakszervizben saját költségemre bevizsgáltatom ,de sajnos erre sem reagáltak...
Szóval mit javasolnátok ez ügyben, esetleg tegyek rendőrségi feljelentést a cég ellen??
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ HP 255 G9 - 15,6"FHD IPS - AMD Ryzen 3 5425U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - Magyar
- DELL PowerEdge R630 szerver 2xE5-2697Av4 (32 mag / 64 szál, 2.6/3.6GHz), 256GB RAM,keretek,sín,áfás
- Félkonfig 3-4 év garanciás ryzen 7 7800x3d, 32gb cl32 6400mhz g.skills ram, 2tb Crucial m.2 ssd
- Macbook Air M2 8GB RAM, 256GB ssd, 100% akkumlátor
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar