Hirdetés
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Modding és elektronikai kérdések
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Spartans #23978 üzenetére
Szia!
A leírtakból ítélve 2020-as vagy azelőtti vásárlású a kártya. Alapvetően 1 év a kötelező jótállás, ami már lejárt, utána a bolt feltételei érvényesek. Meg kell nézni a garanciajegyet, hogy pontosan mik ezek a feltételek, ennek tudatában lehet esetleges jogi lépéseket tenni.
-
Topikgazda
válasz Spartans #23980 üzenetére
Ha megtalálható a papíron a 2 év jótállás fogalom (nem garancia!), akkor meg lehet próbálni kártérítési pert indítani a jogosulatlan elállás miatt. Azt viszont tudnod kell, hogy a perköltséget meg kell előlegezni és az ügyvédnek is van óradíja, továbbá a per évekig is elhúzódhat és az eredménye egyáltalán nem garantált (itt a topikban a hozzászólók között még senki sem csinált végig egy ilyen pert és a neten sem olvastam precedensről).
-
Topikgazda
válasz Spartans #23982 üzenetére
"Én igazából arról szeretnék meggyőződni,hogy a videokártyát nem ők nyúlták le , mert ugye azt írták a nekem ,hogy gyártói szervizbe került, a gyártói szerviz szerint meg biztos ,hogy nem járt náluk."
Videokártyáknak nincs Magyarországon hivatalos szervize. A kisker annyit tesz, hogy visszaküldi a nagykernek, a nagyker pedig bevizsgálja saját hatáskörben, és vagy továbbküldi ténylegesen a gyártónak RMA-ban, vagy csak simán jováír a kiskernek. Az is lehet, hogy a gyártó is jóvá tud írni, ebben a részben nem vagyok otthon... De az biztos, hogy ha a kisker már csak a zsetont kapja viszza, akkor a jelenlegi helyzetben csak jóváírni tud neked is, nem fog puszira bukni súlyos tízezreket azzal, hogy új kártyát ad hasonló teljesítményben. Ez nem biztos, hogy jogszerű, de mivel pert indítani vszleg költségesebb, mint a régi ár és új ár közötti különbözet, így senki nem vállalja be.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Spartans #23982 üzenetére
Azt ne feledd, hogy a kiskered és a gyártó között 0 és végtelen közti közbenső cég lehet, tehát az, hogy a termék nem járt a gyártónál, arra a kiskerednek nulla ráhatása van. Ha valaki tényleg lenyúlta és az a valaki útközben volt arról a kisker nem tehet, sőt, nem is tud. Én leveleznék tovább a gyártóval, hogy neked azt nem cserélni/javítani akarták, hanem vásárlási összeget visszatéríteni, neked ez nem felel meg, és mi lenne, ha mondjuk feketelistára raknák a termék serialját és ha már én szopok, szopjon más is, és még ha lehetne is cserélni, ne cseréljék a leadónak se, csakazértis alapon. Hogy ebben mennyire lesznek együttműködőek, az persze más kérdés. Vagy másik eset -és kizárja az előzőt, mondod a kiskerednek, hogy te megvárod a cserét, a gyártónál még nem járt, nem tudnak róla semmit, így ameddig a gyártó nem jelez vissza, hogy megérkezett, és mi történt vele, addig te semmit nem fogadsz el.
-
TaaT
nagyúr
válasz Spartans #24275 üzenetére
"És végül mi a tanulság ebből?? Én mindenkinek csak azt tudom javasolni ,ha meghibásodik a garanciás videokártyája és a jelenlegi helyzetben mint az én esetben is használtan jóval többet ér a kártyája mint a számlán szereplő összeg , vegye fel a kapcsolatot a gyártóval és nekik küldje vissza!! Hiszen így van a legnagyobb esélye annak ,hogy javításra kerüljön vagy termékcserét kapj , ne pedig a magyar webshopokhoz és beszállítói partnerek tömkelegéhez ,hogy aztán jól eltűnjön."
Ha valaki nem akarja átolvasni az egészet, legyen itt a tanulság kiemelve.Give them hell Ukraine!
-
Gyuri27
félisten
válasz Spartans #24275 üzenetére
A tanulság az, hogy ez nem fogyvédes téma.
Ha bármit átadsz valakinek javitásra és azt nem kapod vissza az lopás, sikkasztás.
Az pedig rendörségi téma.
Az pedig azt terheli aki a dolgot töled átvette. És pont.
A rendörségnek kutya kötelessége a panaszt felvenni majd az eljárást elinditani.
Amennyiben ez nem történik meg. Erröl kérsz papirt. De minimum felirod kivel, mit beszéltél.
Aztán szépen beballagsz a megfelelő helyre (pesten a belgrád rakparton az ügyészségi nyomozó hivatalhoz) és az eljáró (el nem járó) rendőrt, rendőröket feljelented.
A másik tanulság. Ha veszel valamit azt olcsóbban mint amiről a számla szól.
Értem én, hogy vga válság, covid egyebek.
De ha úgy jársz mint mások, hogy a számlán szereplő összeget kapod vissza már ott is buksz 100-200 ezret.
Azaz vettél volna vga-t annyiért amennyid volt és nyugodtan alszol. Van élet 4k 165hz alatt is.Amd - Radeon - Ryzen
-
jeni
félisten
válasz Spartans #24275 üzenetére
Sajnálatos eset,de még a számlán szereplő összeget is elfogadnám a történtek után! CSAK ezt tudod tőlük behajtani és csak ezt tudják vagyis kötelesek számodra vissza utalni. Esetleg levásárolhatod az adott összeget.
A P.H-s tagok által felvert,felemelt árakkal nem lehet mit kezdeni az eljárások során.
vagy bármely használt piacon beszerzettel szemben amelyek nem a bolti megvásárolt áron mennek el.
LÁSD pl.: PS5 konzolok akár a Xbox Series X vagy a mostani VGA-k. Bár az utóbbinak mintha esne lefelé az áraik.
Javíthatatlanságra hivatkozva 30 nap után a 220V-nak kártalanítani kellett volna téged a számlán szereplő összeggel.[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Spartans #24275 üzenetére
Azaz érdekes, hogy jogszabályba nem szerepel, hogy vissza kérheted. 220V amikor felajánlotta a számlán szereplő összeget, gondolom ők is benyelik mert akitől ők vették az megszűnt. És ők leadták nekik, az hogy utána mi történt passz.
"kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől."
-
Exodion
aktív tag
válasz Spartans #24275 üzenetére
En ennek a masik oldalan voltam meg 2019-ben. Akkor en pont dragan vettem maganszemelykent (munkahoz is hasznalt) 1080Ti-t, ami kozben olcsobb lett. Nekem pont a birosagi vegrehajtas meginditasa inditotta be a folyamatot, addig elzarkozott a bolt. Azota nem is jartam meg a honlapjukon se .
-
BB9000
senior tag
válasz Spartans #24275 üzenetére
Rendőrségi feljelentést bármilyen ügyben tehetsz, de nyomozni csak bűncselekmény, vagy szabálysértés gyanújával fognak.
Pusztán az itt leírtak alapján nem lehet egyértelműen megítélni azt, hogy melyik tényállást merítheti ki az eset, de a csalás (Btk. 373.) "megállhat".
Erre azonban olyan bizonyítékot szerezni, ami a bíróságon is megállja majd a helyét q...a nehéz . Nem lehetetlen, de nehéz. Az, hogy egy ilyen -vagy hasonló- ügyben bizonyítani lehessen a csalást, ahhoz x millió forint értékű nyomozati munka belefektetése kell, és némi szerencse sem árt. (x>2) Ezért beszélt le a feljelentésről akit megkerestél ezzel. Az általad leírtnál nagyságrendekkel nagyobb összegű csalások bizonyítása is meghíúsult már a történelemben erőforráshiány miatt. Egy szóval se mondom, hogy ez így van jól, de ez van.
Ha úgy érzed, hogy nagyon megkárosított az ominózus cég, akkor ügyvédhez is fordulhatsz , aki tájékoztat majd a lehetőségeidről és a kilátásokról. Ha majd sok év múlva erre visszagondolsz, lehet, hogy azt fogod érezni, hogy jobb lett volna bele se kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Spartans #24275 üzenetére
Szia!
Köszi szépen, hogy megosztottad a sztorit, nagyon tanulságos!
Én csak azt tudom erre mondani, hogy per nélkül sosem fog kiderülni, hogy el kell-e fogadni a pénzvisszafizetést a vevőnek, ha a bolt felajánlja. Ahogy előttem írták, többször előkerült már a téma a topikban, jöttek érvek mindkét oldalról, és volt, hogy személyeskedésig is fajult a vita. Én azon az állásponton vagyok, és a jogszabályból is ezt olvasom ki, hogy a szerződéstól való elállást csak a vevő kezdeményezheti vagy fogadhatja el, a bolt ezt egyoldalúan nem teheti meg. Illetve volt még, aki írta, hogy megkérdezett egy ügyvédet és a sikkasztás bűncselekmény is simán megállná itt a helyét. Szóval én a helyedben bevállalnám a pert, mert amíg senki sem csinálja végig, addig elrettentő precedens nélkül a boltok tovább folytatják ezt a gyakorlatot.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Háztartási gépek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Mobilinternet
- Motorolaj és szűrő topik
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xbox tulajok OFF topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Aranyáron jött Európába a Xiaomi Mix Flip
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i5-1135G7 4Mag 16GB /256GB FHD IPS
- Gigabyte Ryzen Gaming PC: RTX 2060 Super 8Gb / 16Gb Ram / 512Gb SSD
- LENOVO LEGION GO 83E10032HV + INGYEN futár
- HP Pavilion x360 14-dy Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 16/512 FHD IPS
- Bomba ár! Dell Latitude 5501 - i7-9850H I 32GB I 512SSD I Nvidia I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen