Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz BB9000 #24651 üzenetére
akkor nagyon jó helyzetben vagy, mondom mit csinálj
először is ellenőrizd, hogy biztosan nem került-e a tranzakció törlésre, gyakran nem küld erről külön értesítést a bank, de a számlaegyenlegen látszik, illetve ha az eredeti tranzakciót visszakeresed, akkor látszik hogy törölve van
ha nincs meg a pénz, akkor úgynevezett bankkártya panaszt adj be a bankodhoz (chargeback), ahol részletesen leírod mi történt és csatolod a kereskedővel történt levelezést
a pénzed biztonságban van, vissza fogod kapni, ez a lényege a kártyás fizetésnek
sok banknál emailben is meg lehet tenni, nem kell járkálni, az emailcím a honlapjukon általában megtalálhatócryptot minden termékemért elfogadom
-
section9
őstag
válasz BB9000 #24651 üzenetére
LuckyL írásához még annyit tennék hozzá, hogy betéti kártyánál nekem lassabban fordul vissza a tranzakció mint hitelkártyánál.
(Illetve volt olyan Alza tranzakcióm is ahol a lemondás után konkrétan öt hónappal késöbb jött meg a visszatérítés, de mondjuk nem is mentem utána )
-
BB9000
senior tag
válasz LuckyL #24652 üzenetére
Kösz a bíztatást. A helyzet "nagyon jó", de a pénz még mindig az eMag-nál van,, a bankom meg nem csinál semmit.
Panasz beadva, e-mailek csatolva, ahogy azt kell.A bank válasza: ( a személyes információkat tartalmazó részeket xxxxx-el töröltem)
Tisztelt xxxxxxxxxxx!Köszönjük, hogy bankkártyás tranzakcióval kapcsolatos panaszával hozzánk fordult.
Az xxxxxxxxxx számú kártyával 2022. augusztus 12-én indított, xxxxxxxx Ft összegű tranzakció sikeres volt. A vásárlás összegét (az elfogadó pénzintézet által bankunkhoz benyújtott könyvelési igénye alapján) 2022. augusztus 15én terheltük a xxxxxxxxxxxx számú számlán.
A kereskedőnek 30 napja van az összeg visszatérítésére, addig bankunk nem tud kivizsgálást indítani.
Mit kell tennie, ha nem kapja vissza a pénzt addig?
A tranzakció kivizsgálásának elindításához küldje el hozzánk az alábbi dokumentumokat, a 30 nap letelte után 10 napon belül:• a megrendelt termékről rendelkezésére álló információkat (pontos leírás, fénykép)
• a vásárláskor kapott visszaigazolást (melyen látszik, hogy milyen terméket, mekkora összegért, milyen szállítási határidővel kellett volna kapnia)
• rendelés törléséről és az összeg visszatérítéséről szóló dokumentum
• a kereskedővel történt kapcsolatfelvételt igazoló dokumentumokat (függetlenül attól, hogy sikeres volt-e)Hogyan tudja eljuttatni hozzánk a fenti dokumentumokat?
• E-mailen: erste@erstebank.hu
• George üzenetben
• Postai levélben, címünk:
Erste Bank Hungary Zrt.
1138 Budapest Népfürdő u. 24-26
• Faxon: a +36-1-219-4784 faxszámon
• Személyesen: bármely bankfiókunkbanCsak akkor tudjuk elindítani a kivizsgálást, ha ön nem kapta meg a terméket vagy szolgáltatást, és a kért dokumentumokat időben eljuttatja hozzánk.
Ha panaszára adott válaszunkkal nem elégedett, az alábbi testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat. . . .
" -
BB9000
senior tag
válasz LuckyL #24655 üzenetére
A tehetetlenség bosszant. Ez most egy kisebb összeg, nem fáj annyira, hogy nélkülöznöm kell pár hétig, de ha ezt megcsinálják kicsiben, akkor nagyban is megteszik. Ok, nyugodt vagyok, mert biztos visszakapom, de ezek után százszor is meggondolom, hogy ennél a webshopnál előre kifizessek bármit is nagyobb összegben.
Majd megírom, ha lesz folytatás és megkapom végre a "visszajárót". -
Dinter
addikt
Újabb sztori..
Mosógép szerelőt hívtam azzal, hogy kopog a gép nagyobb fordulaton. Majdnem 100 értékelés, szinte csak csillag. Hétfőn megnézte, azt mondta lengéscsillapítót kell cserélni. Ma kijött az alkatrésszel, hallom, hogy hangos szitkozódások között csinálja, másfél óra múlva szólt, hogy kész a gép. Elindítja, nyikorog a dob, mondom ez eddig nem volt ilyen. Erre ilyeneket mondott, hogy "tudtam, hogy ezt fogja mondani", "nyugdíjba vonulok", majd duzzogva mondta, hogy "ékszíjat kell hozzá cserélni, hozok magának". Aztán beindult a centri, ugyanúgy megvan a kopogás. Mondtam neki, erre azt mondta, hogy "ne várjon új gépet". Ráfogta, hogy halkabb lett, amit véleményesen, de elfogadtam. Elment ékszíjért, visszajött, kicserélte, az legalább már nem nyikorog. Most próbálgattam, de a program közepén ugyanúgy előjön a hangos kopogás, semmivel sem lett jobb. A ki nem fizetés véleményes lett volna, mert lehetett volna rajta veszekedni, hogy most halkabb lett vagy nem, és a munkát elvégezte, 22 ezret kért.Most írtam egy másik szerelőnek, a válaszától függően 2 (3) opciót látok:
1. írok a régi szerelőnek, hogy nem lett jobb egyáltalán, csinálja meg
2. hagyok róla egy 1 csillagos review-t, van videóm előtte/utána állapotról
3. benyelem és megjavíttatom egy másik szerelővel/veszek új gépetIgazából nem győzött meg a szerelő stílusa és szaktudása sem, viszont a semmiért ez sok pénz. Mit csinálnátok a helyemben?
-
tom14621
csendes tag
Sziasztok!
A történetemet szeretném megosztani veletek illetve ez ügyben tudtok e tanácsot adni nekem?
08.11- én Samsung oldaláról rendeltem pár terméket (hűtő, mosógép, mikró, porszívó). Megjött szuper volt. Viszont rá egy nappal már kint volt a plusz 25% akció így a termékek kb. 85 ezer forinttal lettek olcsóbbak. Írtam a Samsungnak, hogy lenne e arra lehetőség hogy ezt az eltérést kompenzálják. Értem itt levásárolnám náluk vagy valami, mivel jelen helyzetben 85 ezer nem kevés összeg és nem akartam veszni hagyni.
Természetesen több levélváltás és telefon után a válasz NEM volt. Küldjem vissza a termékeket és rendeljem meg az újakat.
Rendben ha ennyire elzárkóznak a megoldástól legyen 08.25 meg is történt. Akkor kértem hogy egy napon hozzák és vigyék a termékeket. A hölgy mondta volt már rá precedens rá kérdez.
A válasz ismételt NEM, mivel ezt két külön cég intézi így ők nem tudnak segíteni.
Korrekt cég úgy intéztem és beszéltem le a szállítókkal hogy ez megtörténjen egy nap.
08.30 A futár csak a porszívót hozta. Délután hívom a Samsungot, hogy ez mégis hogy történt? Illetve látom, hogy még el sem kezdték összekészíteni a rendelést (hűtő, mosógép) és már nincs is raktáron ez a két termék így szerintem elfogyott.
Nem nem biztos van raktáron meg lett rendelve akkor a rendszer félre rak egyet és tuti van.
08.31 Itt már feszült voltam írtam levelet a Samsung panaszkezelésnek, hogy oldjuk meg ha nincs készleten a termék akkor a kompenzációt válasszák és nálam marad a hűtő és mosógép.
Természetesen nem kaptam választ és elvitték a gépeket. Mondták hogy addig ne adjam oda amíg nem kapok újat, Persze csak közben használatban van a termék így a 14 napos elállás is veszélybe kerül és a folyamatos használat miatt nő az esélye hogy valami olyan történik ami miatt nem veszik vissza, mivel már le volt adva és kifizetve a rendelés így nem kockáztattam.
Délután a Samsung oldalán már nem tudtam megnézni a rendeléseimet 404 hibakód.
09.05 Lassan gyors hívón a Samsung annyit beszéltem velük de semmit nem tudtak mondani újfent. Délután hívott egy ügyfélszolgálatos, hogy most kapták az információt, hogy Szeptember 19. héten fog beérkezni a hűtő és mosógép.
Mondom tessék? nekem azt mondták hogy biztos van és én még egy héttel ezelőtt jeleztem hogy nincs raktáron akkor oldjuk meg kompenzációval a dolgot. Jaj nagyon sajnáljuk és ilyen esetekben a cég kompenzálja a vevőt. Rendben mondom a panaszkezelés írjon választ a levelemre, hogyan gondolják ezt megtéríteni.
09.07 Kb. 2 naponta hívom a Samsungot hogy van e valamilyen fejlemény mert nem pálya ha (már majdnem 2 hete) nincs hűtőd és nem tudsz mosni sem. Viszont most nem tudtam őket elérni mert mint kiderült letiltották a számomat így a hívott számon előfizető vagy szolgáltatás nem kapcsolható!
Testvérem és barátnőm ugyan akkor tudta hívni őket. Újabb levelet írtam nekik semmi válasz.
09.09. Barátnőm beszélt a Samsunggal semmi infó nem is értik hogy vagyok letiltva. Ők nem látnak fejleményt sem a panaszkezelés részéről se az arúk részéről újabb hétvége hűtő és mosógép nélkül.
09.12. Ma fogok újra telefonálni nekik így kérem aki tud segíteni valami tanácsot adni hogy ez a nagyon egyoldalú helyzet amit a Samsung tereléssel és hazugsággal, letiltásokkal próbál elkendőzni hamar megoldódjon.Mindenkinek aki bárhogy tud segíteni előre is hálásan köszönöm és amint van új fejlemény frissítem a postot.
-
Exodion
aktív tag
válasz tom14621 #24661 üzenetére
Ez a samsung . Engem Galaxy S21 Ultra szervizelesevel szivattak meg, azota van egy potkeszulekem (ami megjegyzem tovabbra sem tokeletes de ez van). A panaszkezelessel nemsokra mesz egyebkent, nekem sem ment. Mire valaszolnak mar az o szemszogukbol megoldodik a gondod, elnezest kernek es hasznald egeszseggel. Nagyjabol ennyi lesz a kimenetele a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz tom14621 #24661 üzenetére
A SAMSUNG panaszkezelése sajnos híresen rossz.
Viszont, ha jól értem, te adott áron megrendeltél készülékeket, kifizetted, kiszállították és használatba vetted. Ezután észrevetted, hogy akcióznak a SAMSUNG-nál és igénybe vennéd a kedvezményt a már kifizetett és használt termékekre.
Az, hogy rákérdeztél náluk, hogy esetleg a te esetedben nem lehetne-e visszamenőleg érvényesíteni a kedvezményt, hiszen most vásároltad a termékeket szerintem tök normál. De a nemleges válasz után érdemes lett volna elengedni a témát és lenyelni a békát. Ez persze csak az én véleményem. -
Dinter
addikt
válasz Dinter #24657 üzenetére
Folytatódik a történet:
A javítás nem nevezhető sikertelennek. A lengéscsillapítók cseréje szükséges volt. Egy másik szerelő véleménye egy videó alapján irreleváns. Úgy érzem, részemről pozitív hozzáállás, hogy vissza térítek önnek. Ennek oka nem a rossz munkavégzés, hanem az egyezségre törekvés. Érthető módon nem a teljes összeget fizetem vissza.A 22.000,- Ft-ból levonásra kerül a bevizsgálás díja, (8.500,-) amit egyébként elkértem volna öntől. A kicserélt ékszíj 4.000,- Ft. Tehát a fennmaradó összeg 9.500,- Ft, amit átutalok önnek.
Több dolog is érdekes. Egyik, hogy a bevizsgálás díja akkor még 7.500 forint volt, most az inflációra hivatkozott A másik, hogy mire fizessek bevizsgálást, amikor rosszul állapította meg a hibát? Mondtam neki, hogy akkor megyek a fogyasztóvédelemhez meg fizetési meghagyást küldök, azt mondta ő is ezt akarta javasolni, a videóimmal meg nem megyek semmire. Az ékszíjcsere is csak azután lett szükséges, hogy hozzányúlt.
Szerintetek előtte hívjak másik szerelőt, aki írásba foglalná a véleményét? Szerencsére még a régi lengéscsillapítókat sem dobtam ki.[ Szerkesztve ]
-
jeni
félisten
válasz Dinter #24664 üzenetére
egyik vizsgázott szerelő sem fog a másik vizsgázott szerelő alá piszkítani szerintem.
ha pedig "szakértőhöz" kerülne a dolog akkor feltehetőleg nem 22000Ft összeg lesz annak a vége.
ezek a gépek 3-4 évre vannak tervezve de olykor csak 2 évet bírnak ki de még annyit se.
rengeteg időd megy el vele.
az enyémet jobb ha nem látod,az a híres Whirlpool gép ami a garancia lejárta előtt "csúf háztartási gép" vagyis még le sem járt a garancia és fullra szétrohadnak. -
Dinter
addikt
Végül fele-fele megegyeztünk.. de beszéltem másik szerelővel, nagyon korrekt volt. Ő eljött volna megnézni, hogy van-e baja a régi lengéscsillapítónak meg leírta volna hogy más a hiba.
Otthoni 7 éves Beko gép mindenféle probléma nélkül megy. Majdnem minden nap használva van.
-
krono.
tag
Itt folytatnám a BB topikban megkezdett témát, mert nem szeretném szétspamelni azt.
Valaki otthon van a jótállásos témában?
Leadtam egy tápot garanciális problémával, és már 30 napja ülnek rajta. 15, illetve 30 napnál kaptam a mailt, hogy ügyintézés/szakszervíz az állapot.
Van ez a szabály, hogy 30 napig ha nem javítható, akkor 8 napon belül cserére vagy pénzvisszafizetésre vagyok jogosult, viszont cégre lett vásárolva.
A HWSW cikkében ezt találtam:
"jótállást csak a vállalkozás és fogyasztó közt létrejött szerződések alapján kötelező vállalnia a kereskedőnek, vagyis ha egy cég vagy szervezet részére állítják ki a számlát, az adott jogi személy nem jogosult a jótállás keretében történő szolgáltatások igénybe vételére (szavatossági jogokat ugyanakkor érvényesíthet)."
Ez alapján jogosan csapkodhatom az asztalt, vagy nem?#144381 BB9000 > ebben az esetben akkor mire számíthatok? Van valami könnyen visszakereshető módja az akkor aktuális szabályoknak, vagy lényegében csak annyi történik, hogy kedvükre, amennyi jól esik javítgatnak, én meg így jártam?
-
ricsi0307
senior tag
Sziasztok. Alzában vásároltam egy sajátmárkás power bankot amit jelenleg az egyik bemeneten nem lehet tölteni. Vissza vittem javítást kérve, de 10 percen belül jött a mail hogy jogos a panasz és vissza adják az árát. Ezt viszont én nem szeretném mert ugyan azt a terméket jelenleg dupla áron kínálják november végi érkezési idővel tehát ráfizetéssel november végén lehetne egy ugyan ilyen termékem. Felhívtam őket hogy ebben az esetben inkább kérem vissza a külső akksit de azt mondták ilyenkor már nem nagyon lehet ilyet csinálni viszont megpróbálnak utána járni. Ha holnap kiderül hogy nem hajlandóak vissza adni csak a pénzt akkor tudok valamit tenni ellene?
-
jeni
félisten
válasz ricsi0307 #24670 üzenetére
máskor is lesz és van akció. lehet,hogy jobb is,hogy most elromlott. inkább menj tuti márkásabb megbízhatóbb powerbank-ra keresve a neten.
lehet pár ezerrel többe kerül majd. szerintem ez a legkisebb gond.
ismertebb márkás cuccok tovább tartanak általában.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24671 üzenetére
Már bocs, de ez hülyeség, ha valamit elküldök javításra, attól az még az én tulajdonom, majd én eldöntöm, hogy mit szeretnék, ha csak a pénzt tudják visszaadni, azt csak felajánlhatják, de nem vagyok kötelező élni vele, és ha nekem az a gazdaságosabb, akkor dönthetek úgy, hogy majd magamnak megjavíttatom.
Erre is kellene egyébként valami törvény, hogy minden forgalmazásban levő terméknél, mondjuk 10k érték felett legyen kötelező a szervizháttér, mert így a kereskedők sz*rnak bele, nem is cél a javítás, letudják a pénzzel, tudják, hogy ők ígyis jól járnak, mert a cucc már hatszor annyit ér....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
őstag
válasz Lackooo84 #24677 üzenetére
persze, én csak azt mondom, hogyha kerek perec megmondják hogy nem lehet, akkor mindenki annyiban hagyja, ezért nem tudjuk meg soha mit döntene egy bíróság
és azért én tudnék a bolt mellett is érvelni, hiszen adott esetben a cucc a világ másik végén van "bevizsgáláson"
az ár visszatérítése pedig semissé teszi a szerződést, ez így van mióta világ a világ
annyi hogy ezeket a szabályokat nem a megbolondult ellátási láncokra és a kormányok észnélküli pénznyomtatása által gerjesztett inflációs környezetre írták
hanem arra hogy a termékek elvesztik értéküket, ezért a pénvisszatérítéssel a fogyasztó jól járcryptot minden termékemért elfogadom
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #24678 üzenetére
Szerintem nincs a világ végén, mert ezek, mint az alza, emag stb, tuti nem foglalkznak ilyenekkel, hogy garis javítás, ennyivel elintézik, h visszaadják a pénzt, a cuccot szerintem meg bedarálják. Vagy valaki kapott már ezektől vissza saját cuccot javítva? Én még nem hallottam róla...
The Truth is out there...
-
-
#24845312
törölt tag
válasz Lackooo84 #24679 üzenetére
Emagtól én már kaptam vissza javított terméket, de abban nem volt köszönet.
Szerk.: SAJNOS a termék eredeti vételárát nem akarták visszaadni többszöri kérésre sem, pedig egy akciósan vásárolt laptopról volt szó, írtam is itt erről korábban. A laptop többször is elpusztult, de mindig "megjavították", ami sohasem sikerült túl tartósra. Utolsó elromlás már garanciaidőn túl történt, így totális bukta lett az egész.[ Szerkesztve ]
-
fausto
addikt
Sziasztok,
A Decathlon-tól vettem egy sportszert, a honlapjuk szerint 2 év jótállással adják. Most átnéztem a papírjait és láttam, hogy a jótállási jegyen csak 1 év szerepel, illetve ahol kitérnek, hogy melyik termékre vállalnak plusz 1 évet önkéntesen, ott nem tértek ki erre a típusra.
Írtam nekik e-mail-t és azt válaszolták, hogy a honlapon volt téves az infó és csak 1 év van rá.
Szerintetek milyen lehetőségem van? Ragaszkodhatok hozzá, hogy 2 évet vállaljanak rá?
Köszi előre is! -
#24845312
törölt tag
válasz fausto #24683 üzenetére
Az Edigital is ezt csinálta, kint volt az oldalukon, hogy 3 év garancia, meg 5 év garancia, de egyrészt garancialapot nem akartak adni (kérésre sem), másrészt meg a számlájukon az szerepelt, hogy a külön garancialappal nem rendelkező termékekre csak 1 év garanciát (jótállást) vállalnak. Amikor erre külön is rákérdeztem, hogy ugyan ez hogyan is van már, akkor meg azt mondták, hogy náluk a "gépben" úgyis látszik a többi garancia is. Szerencsére azóta meg is szűntek.
-
fausto
addikt
Saját márkás termék, úgyhogy csak rajtuk múlik.
Mindenesetre köszi a válaszokat, átgondolom mi legyen. Egyrészt megtartanám, másrészt már használtam (koptattam) annyira, hogy az elállás is bajos legyen.
Scorp2011: nálam az emag volt hasonló, de az kedvezően zárult. 2 év garanciával hirdettek, egyről adtak számlát. Írtam nekik, hogy nem erről volt szó és küldtek egy új jótállási jegyet.[ Szerkesztve ]
-
qltsar
veterán
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, hogy mik a teendőim garancia érvényesítése esetén, ha megszűnt a bolt?
Pár napja írtam PClandnek, mivel a régi oldalukon az van feltüntetve, hogy a szakszervizekhez irányítják a régi vásárlóikat, de van egy olyan sejtésem, hogy ez nem fog megtörténni.
• Termék gyártója és mivolta (pl. HP laptop, Samsung telefon) - Soundcore Life Q35 - Bluetooth Headset
• Vásárlásának helye, időpontja - 2022.01.13
• Eladási ára - 40.392 Ft
• Magánszemélyként vagy cégnévre vetted-e - Magánszemély.
• Hiba jellege - ANC és Transparency modeokban kb. 30 perc használat után búgás és zörgés tapasztalható a jobb oldali hangszóróban. Podcastek, filmek hallgatására alkalmatlan így az eszköz, nem white noise, designból adódó típushiba, ami sajnos elérte az én eszközömet is.• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az mikor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e - Nem.
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta) - [kép]Köszönöm előre is !
-
Topikgazda
válasz qltsar #24689 üzenetére
Szia!
Ha jogutód nélkül szűnik meg egy cég, akkor nincs tuti megoldás. Elsősorban én a gyártóhoz fordulnék (service@soundcore.com), hátha tudnak ők is RMA-zni közvetlenül szériaszám alapján, vagy legalább meg tudnák azt mondani, hogy melyik nagyker importálta be az adott terméket. Utána kapcsolatba tudsz lépni a nagykerrel, akik tudnak segíteni, ha akarnak, de nem kötelességük végfelhasználóval szóba állni sajnos...
-
A 2000-res évek elején sokat rendeltem tőlük és egy jó kis bolt volt! /anno biztos/
Kár érte, kiváló ügynök volt...!◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄LG V30+ ThinQ Blue►SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A veleményeteket szeretném kérni az alábbi sztoriban, mert eléggé bántja az igazságérzetem.
Júliusban vettem a Dechatlonba egy Arena úszószemüveget. Júliusban rendben is volt vele minden, augusztus kimaradt nyaralás és munka miatt és most, hogy szeptemberben újra úszni járok, szomorúan konstatáltam, hogy beereszti a vizet. Bevittem a soroksári áruházukba, hogy garanciális ügyintézés keretében kezdjünk vele valamit és szomorúan konstatáltam, hogy az eddigi korrekt hozzáállásuk, ezúttal nem érvényesült. Hoztak egy ugyanilyen típusú szemüveget és összehasonlítva látszik, hogy az enyém gumirészével történt valami, meg van keményedve, deformitás látható rajta. Értetlenül állok előtte, mert nagyon vigyáztam rá. Dobozban tartottam, mellette mikroszálas törlőkendô, hogy a doboz se karcolja meg. Úszás után mindig csap alatt elöblítettem és mégis. A hölgyek az áruházban azzal utasították el a panaszomat, hogy nem rendeltetésszerű használat. Továbbá biztosan az autóban hagytam, nyáron meleg volt és az okozta a deformitást. Mégis ezt hogy gondolják?! Az oldalukon és az aréna oldalán sem találtam semmi olyan jellegű információt, hogy ne hagyjam a kocsiban vagy meleg helyen. Milyen meleg helyen? Hány foktól oké? Mindent megtettem azért, hogy ez a szemüveg sokáig megfeleljen. Szerintük mennyire életszerű, hogy az ember elmegy reggel úszni, majd utána ha elmegy dolgozni, egy tárgyalásra, egy ügyintézésre, akkor magával viszi az úszó felszerelését, hogy “Bocsi, ki kell vennem a kocsiból, óvnom kell a szemüvegemet!” ?
Természetesen a csomagtartóban hagytam, nem napon, táskában, azon belül egy dobozban. Igen, érhette meleg. Lehet ez a hiba oka, de erre semmi nem hívta fel a figyelmet. Továbbá a Nabaji szemüvegeink teljesen hibátlanok, pedig ott voltak mellette. És nem is életszerű, hogy mindenhová magammal hurcibáljam az úszó cuccomat, ha kiszállok a kocsiból.Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
V.Stryker
nagyúr
válasz GZoli7 #24695 üzenetére
Épp ma írtak egy emailt a panaszomra:
Köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, egyben sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalatot szerzett áruházunkban.
Sajnáljuk, hogy nem volt megelégedve a megvásárolt úszószemüveggel, illetve az üzletünkben meghozott döntésünkkel. Minden általunk forgalmazott termékre 2 év kellékszavatosságot vállalunk, amennyiben a termék hibája rendeltetésszerű használat mellett következett be és visszavezethető gyártási hibára.
Az áruházunkba visszahozott termékről kollégáink termékreklamációs jegyzőkönyvet vettek fel, melynek sorszáma: 00534888. Ezt követően szakértő kollégánk megvizsgálta a terméket. Amennyiben a megreklamált termékről eldönthető, hogy az azon keletkezett hiba gyártási eredetű, abban az esetben kérheti a termék vételárát avagy cseréjét. Az úszószemüveg pántja nyáron az autóban tárolva a nagyobb hő hatására deformálódással reagálhat (anyaga megolvadhat, kinyúlhat, megkeményedhet, repedezhet vagy kifehéredhet), amely sajnos nem rendeltetésszerű használat következménye. Mivel kollégánk az úszószemüveg szemügyre vételekor arra a megállapításra jutott, hogy a hiba nem vezethető vissza sem anyag- sem gyártásból eredő problémára, ezért kollégánk nem tudta felajánlani Önnek a termék cseréjét avagy a termék árának visszafizetését, így sajnos az üzletünkben meghozott döntésünktől eltérni nem tudunk.
Tájékoztatom, hogy amennyiben a panasz megoldásával nem ért egyet, a lakóhelye, vagy a tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél eljárást kezdeményezhet. Az eljárás lefolytatására jogosult Békéltető Testületet a jelen levelemhez csatolt listából tudja kiválasztani. A Testület ingyenes eljárásban a két fél meghallgatásával dönt. A Tízpróba Magyarország Kft. a békéltető testületi eljárásban részt vesz, azonban alávetési nyilatkozatot nem tesz.Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Attix82 #24697 üzenetére
Tizenpárezer. Nem is az összeg vág földhöz, csak valahogy ezt nem érzem a saját hibámnak.
Lackooo84: Milyesmit? A másik két szemüvegem szintén ott volt, azoknak semmi bajuk. DE hol hívták fel a figyelmem erre, hogy ne tegyem ki hőnek? Mert nem a szélvédőhöz tettem ki. Közvetlen napsütésnek nem volt kitéve. Meleg az biztos volt, nem is tagadom. Én csak azt mondom, hogy amit ők mondanak, azt nem jelezték sehol, másrészt nem életszerű, hogy kivegyem a kocsiból mielőtt hazaérnék. Vagy csak nekem...
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen