- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mini PC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Google Chromecast topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Samsung LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
OneSport OT05 - finomhangolás
ma Mit hiányoltunk eddig a kedvező árfekvésű kínai bringákból a leginkább? A nyomatékszenzort. A OneSport újdonsága végre megkapta ezt a megoldást.
-
PROHARDVER!
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz bluobluo75 #12150 üzenetére
Ha nem a megbeszélt áron adja, akkor nem vagy köteles átvenni.
-
Attix82
őstag
válasz bluobluo75 #12152 üzenetére
Nincs írásos ármegállapodás, hogy tudod bizonyítani az árat? Szerintem hagyd a fenébe.
-
Attix82
őstag
válasz bluobluo75 #12154 üzenetére
Nem hinném, hogy szórakozásból, gondolom te is tévedsz néhány esetben.
-
Attix82
őstag
válasz bluobluo75 #12156 üzenetére
Nem ezzel kapcsolatban ... lényeg, hogy mondott valamit...és aztán később jelezte, hogy mégse. Eldöntöd kell vagy nem, ilyen egyszerű . Nem kell ezt bonyolítani.
-
Brucehun
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.A héten bemondta az unalmast az alaplapom, mert bedöglött az egyik memória foglalat. El is vittem a szervizbe tegnap délben, kiderült emelet a processzor foglalat is sérült. Délután telefonáltak is , hogy megcsinálták. Na most a helyzet az hogy igen megcsinálták, de úgy hogy a processzor foglalatban a sérült lábakat megpróbálták vissza állítani, de az egyik láb feje letört, és helyre állították a memória foglalatot is. És azt mondták, hogy letesztelték és, hogy működik. Na most a helyzet az, hogy haza hoztam, össze raktam és ennek ellenére be se boot-ol és fura zizegő hangot add ki és emellett mégse se működik. És mondták, hogy mivel ilyen hibája lett, így már csak feltételes garanciával tudják átvenni. És elküldik a szervizbe ahol a garanciáztatás 3-4 hét. Persze az alaplap 2016. 03. 26.-ig garanciás. Hogy ilyenkor mi a teendő?
HALF-LIFE FOREVER! 3dfx & Glide power!
-
Millerchris
tag
Sziasztok!
Adott egy HTC One. Akku problémái vannak alig használom és 50%-ra lemerül.
Felhívtam a boltot erre a tulaj elküldött a fenébe hogy mindenki a szar telefonját akarja visszavinni. Azt mondja hogy a javítás 1 hónap törvénybe van iktatva és hogy csere telefont szintén nem tudom adni. (Ez is állítólag törvénybe van leírva) Szerintem ez mind kamu. Mit lehet ilyenkor tenni? Mondtam neki h elmegyek a fogyasztó védelemhez ha kell, erre azt válaszolta menjek nyugodtan. Kicsit ideges vagyok mert 131k-ért vettem fél éve.A holnap mèg messze van!
-
anderledani
őstag
válasz anderledani #12146 üzenetére
Valaki?
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Attix82
őstag
válasz anderledani #12167 üzenetére
Mennyire hűtött a sz.gép háza? Mert ha eg jól hűtöttbe megfelelően dolgozik, akkor nem tudsz mit tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Millerchris #12166 üzenetére
1 évig semmiképpen nem küldhet el, vagyis foglalkoznia kell a panaszoddal. Ha jó ha nem jó az aksi akkor is szervizbe kell küldeni.
Ha nekem is visszahoznak valamit ,hogy hibás. Kipróbálom ha jónak ítélem amit itt előtte is meg tudod mutatni eldöntheti, hogy hazaviszi vagy felküldöm a szervizbe, ahol bevizsgálják akár jó akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Millerchris #12166 üzenetére
Szia!
Számtalanszor elmondjuk itt, hogy sufni GSM boltokban nem szabad telefont venni, mert szinte mindig szívás a vége.
Nézz el a HTC One topikba, szerintem lesz egy-két tippük arra, hogy hogyan tudnád orvosolni te magad a hibát.
Ami a bolt állításait illeti: nincs törvénybe iktatva, hogy a javítás pontosan 1 hónap... Ez baromság. 15 napra kell törekedni, amit csak indokolt esetben lehet meghaladni. Az sincs a törvényben, hogy cseretelefont nem szabad adni. Ez még nagyobb baromság. Nem említi a törvény a kötelező cserekészülék biztosítását, de ettől a bolt saját döntése szerint eltérhet és biztosíthat. Itt egyszerűen arról van szó, hogy a bolt nem akar a vásárlónak kedvezni.
Ha nem oldódik meg szoftveres úton a hiba, akkor nyugodtan vidd be a telefont a boltba. Ha nem veszi át, akkor vásárlók könyve, amiben leírsz mindent a bolt állításaival együtt. Ha van egy kis esze a bolt vezetőjének, nem engedi elfajulni a helyzetet.
-
anderledani
őstag
válasz Attix82 #12168 üzenetére
Jól hűtött, de a probléma nagyobbik része az hogy 2 monitorral a túlmelegedés nélkül is képhiba jelentkezik
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
asdf_
veterán
válasz Millerchris #12166 üzenetére
Ha uj keszuleket vettel akkor az egy ev kotelezo jotallas az az akkumulatorra is vonatkozik. Azonban mivel androidos telefon siman elkepzelheto, hogy van valami szar alkalmazas, ami zabalja az akksit a hatterben es azert merul gyorsan. Ezt kulonbozo programokkal le lehet csekkolni, de ha nem nagy gond, akkor az a tuti, hogy csinalsz egy full backupot, utana egy factory resetet, nem telepitesz ra vissza semmit, es ugy sasolod, hogy ugy is merul. Ha ugy nem, akkro pedig kinyomozod azt a programot, ami zabalja az akksit.
-
Attix82
őstag
válasz anderledani #12171 üzenetére
Beszéld meg velük, hogy beviszed a géped vagy Te magad megmutatod az ott lévő gépbe mit is produkál.
-
Topikgazda
Most nekem lenne egy kérdésem. Szerintetek ha egy Xigmatek Asgard Pro számítógépháznak nem világít a power ledje, akkor az garizható? És a kérdést megelőzve biztos, hogy jól vannak bedugva az előlapi csatik. Bedugtam a powert a HDD ledhez és pirosan világított. Tuti, hogy a power leddel van valami szar.
-
anderledani
őstag
válasz anderledani #12171 üzenetére
Na voltam bent náluk és azt mondták ők mindent teszteltek meg a külső szerviz is és elhoztam a kártyát. Itthon újra előjöttek a hibák WoT alatt 100 fok fölé melegszik, képhibák. Kedden bevisszük az egész gépet a Lehel utcai C-szervizbe aki a külső szerviz.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Armahun
addikt
Sziasztok.
Szeretnék tanácsot kérni.
Tavasszal vásároltam egy metabo excenter csiszolót.
A gépre a cég három év garanciát adott.
Mostanra sikerült elkoptatnom a tépőzárat a gép talpán, így elsétáltam a boltba ahol vettem és kértem egyet.
Nem volt nekik ezért megrendelték a magyarországi képviselettől
Ennek most már bő két hónapja, hogy nem bír ideérni az alkatrész.
A gépet nem tudom használni, más típus talpát speciális kialakítás végett nem lehet rátenni.
A bolt több levelet is küldött nekik, a srác mondta, hogy szokott ilyen lenni.
Ez normális? Ennyi idő alatt Kínából ideér akármi ötször félrecímezve.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Millerchris
tag
Beírtam oda is sajnos ez nem szoftveres gond lesz es nem is akku hanem szinte. Biztos h alaplap hiba.
Elvileg megbizható bolt, valamilyen szinten megértem őket is mert nehéz az emberekkel de azért megis, ha valami garis, akkor cseréljék. Hétfőn viszem vissza.[ Szerkesztve ]
A holnap mèg messze van!
-
vagabor
aktív tag
Sziasztok, A problémám egy lenovo ideapad laptoppal lenne, ami jun. 13 óta garanciában van. Már előtte is volt kint szervízben bill csere és hang probléma miatt de amikor visszajött nem tudtam tölteni. Újra elküldtem, és azt állítják hogy alaplap csere fog kelleni. Kérdésem az lenne hogy kérhetem e a gép cseréjét mivel ennyi idő óta náluk van? CSereigazolást akarnak kiállítani, de azt csak a vásárlás helyén tudnám beváltani ami nekem megint csak gond lenne.
Köszönöm.ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
vagabor
aktív tag
válasz Attix82 #12182 üzenetére
4. Ha a termék javítható, de én cserét szeretnék, köteles vagyok-e elfogadni a javítást?
Nem. A Ptk. a csereigényt a kijavítással egy sorban teszi lehetővé, azaz a cserének nem feltétele a termék javíthatatlansága. A kereskedő csak akkor tagadhatja meg a cserét, ha annak teljesítése nem lehetséges, vagy ha a csere a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent.biztos?
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
vagabor
aktív tag
válasz Attix82 #12184 üzenetére
A kérdés az volt hogy kérhetem e. A te válaszod szerint még csak nem is kérhetném. Így viszont a cég dönti el, amit úgyis elutasítanak többletköltségre hivatkozva.
[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
vagabor
aktív tag
válasz Attix82 #12186 üzenetére
Igen és akkor el is jutottunk a Mo-i ügyintézés lényegéhez, miszerint a vásárló le van sz@rva.
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
vagabor
aktív tag
válasz Attix82 #12188 üzenetére
Azért ez nem egészen így van, nem mindenki tudja nélkülözni a gépét hónapokig. A meghibásodás meg nem az én hibám volt. Gondold csak el milyen patthelyzetben érzi magát a vásároló, se gép se csere, ha dolgozni kell a lapos akkor az is probléma, ha reklamál akkor meg csak elküldik, és húzzák az időt.
De a storyhoz hozzá tartozik az is hogy az Ő hibájukból ment vissza a gép mivel a remek minőségellenőreik (ha egyáltalán van náluk olyan) elfelejtették leellenőrizni hogy tölthető e a gép. "Szegény" szervízben meg csak foglalja a polcon a helyet. Nem is tudom melyikőnknek van nagyobb problémája.(#12189) asdf_
A bolt ahol a vásárlás történt szintén hónapokig húzná a cserét, csereigazolás ellenőrzése, nincs bent a főnök, nincs típus raktáron stb címszavak alatt. Utánakérdeztem, valamint sajnos nem én vagyok az egyetlen akinek problémája van a tmx-szel. Gondolom megérted hogy nem szívesen fogadnám el a csereigazolást, mivel akkor a szervíz már mossa kezeit, én meg csak több problémát vennék a nyakamba.[ Szerkesztve ]
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Attix82
őstag
válasz vagabor #12190 üzenetére
Sajnos minden termékre lehet vonatkoztatni, ha gajra megy akkor 15+ napba kerül annak javítása vagy cseréje. Nem egy ügyfelem vesz helyette mást vagy kér kölcsön addig amíg a gariztatás folyik mivel neki 1 nap is sok. (1 nap munkakiesés nem lehet a mai világba). Vagyis neked nem tudom mi a melód és mit csinálsz a laptopon, de ha 15 napig tudtad nélkülözni, addig csak votl valami. ( nem is kell leírnod mert magánügy)....csak arra akartam kilyukadni, hogy ha pl nekem a melómhoz szükséges gépembe kimenni az alaplap, vennék helyette rögtön egy másikat. A rossz lap ugye úgyis jó lesz majd, eladom vagy tartalékba elteszem.
Laptopoknak ez a legnagyobb bajuk, hogy kompaktak nagyon, és helyettesíteni is nehezen lehet...ez van.
Lényeg: törekedni kell 15 napra + javításnak nincs korlátja....
-
asdf_
veterán
válasz vagabor #12190 üzenetére
A szevrizzel nem allsz jogi kapcsolatban, nem kovetelheted toluk a cseret (marming magat azt, hogy a meghibasodott termek, melyet javitani nem tudnak, ahelyett ok maguk adjanak cserekeszuleket). Nekik ehhez az egvilagon semi kozuk, adnak egy csereigazolast, aztan jonapot, megtettek ami toluk elvarhato. Az, hogy neked a kiskered esetleg lassu mint az atom (mar ha egyaltalan, mert itt ugye te most feltetelezesekbe mentel bele) azt meg a kiskeren kell leverned, de kulonosebben nem erdekeletek ebben, hogy huzzak a dolgot, leven a datumok onnan ketyegnek, amikor te leadtad a keszuleket, azzal, hogy egy csereutalvanyt kaptal a kezedbe, nem szunik meg ketyegni, tehat minel tovabb huzzak, annal jobban poruljarhatnak, mivel annal hosszabb lesz a jotallasos ugyintezes.
-
Bferibörs
addikt
válasz Millerchris #12180 üzenetére
http://m.prohardver.hu/tema/garancia_kerdes_3/friss.html
Menj át ebbe a topikba ( bocs tabletról vagyok)
A kereskedővel állsz jogviszonyba nem a szervízzel.Nehéz játszma lehet de nem kilátástalan.Nekem kicserélték a telefonomat anno.Ha nem jutsz zöldágra ( a legtöbb kereskedő sem tudja ,hogy milyen jogok illetik meg a vevőt és mik a kötelességei ,ne hagyd magad elhajtani )keressél meg privátban.Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
SILENTLIGHT
újonc
ÜDV!
Szeretnék gyári garanciával kapcsolatban kérdezni!
Adott egy Asus Transformer book - T100 as TABLET PC Ami, 2 hét használat után elromlott, nem kapcsol be, csak jelzi a fény, hogy indulna de a képernyő fekete marad.
Ez nem egyedi eset, több ilyen hibára is panaszkodtak már e tablet vásárlói, hogy a fény villog, de a kép nem jön be!
Vissza vittem ahol vettem, és ugye a csere, pénz visszafizetés nem volt már lehetőség, lévén, hogy 3 napon túl volt reklamáció!
Gyári garancia 2 év - 24 hónap.
Gyári szervizbe vitték. De ez hetekig is eltarthat,Már megbántam, ezt a tabot, inkább másmilyet vennék már! A javított dolgokat sem szeretem!
Itt jön a kérdésem: A gyár biztos nem fogja visszaadni a pénzem? Ha kell, szét szedik az utolsó csavarig, kicserélik az utolsó mikrochipet is, de pénzt nem fognak visszaadni? És az eladót se kötelezhetik arra, hogy vissza fizesse a vétel árat? És újat se fognak adni helyette? Ha hetekig tart majd kijavítani, akár új szoftvert írni, akkor se fognak pénzt visszaadni? Csak a javított tabot fogom vissza kapni?
Köszönöm a válaszokat, a segítséget! -
asdf_
veterán
válasz SILENTLIGHT #12195 üzenetére
Javitas, csere, penz vissza. Ezen jogaid vannak, szigoruan ebben a sorrendben. Ameddig az elsot tudjak teljesiteni, nem lepunk a masodikra, ameddig a masodikat, addig nem lepunk a harmadikra (itt most nem reszletezett es nem relevans kivetelektol elteknitve). Tehat baratkozz meg a javitas gondolataval.
-
Bagira01
veterán
Sziasztok!
Céges számlára vettem egy webshopba nyomtatót, kiszállották, viszont még kibontás előtt úgy döntöttem, hogy nem kell és egy másikat veszek. Ilyenkor van jogom gyakorolni az elállás jogát?Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Futás, futópályák
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- iPhone topik
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- További aktív témák...
- Xbox series X+2kontroller+akku
- Samsung G9 Super Ultrawide Gamer monitor! 49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/Beszámítás
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot