Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gago1975

    őstag

    válasz kreten67 #65678 üzenetére

    Gondolom, a prémium garanciás gépekre "más" bánásmód jár, hiszen te azért szeretnél prémium gondoskodást, hogy azt meg is kapd.
    Y520-530 nem volt egy siker db, azoknál nem is csodálkozom, hiszen az Y520-ban a gyenge hűtéskonsrukció, hőterhelés miatt, gyorsabban amortizálódik ott minden, zsanér, műanyag stb...
    Az Y540-töl azért ilyenek már nem nagyon fordulnak elő.
    De mindegyik gyártó gépére lehetne panaszkodni, mindegyik szervízre lehet negatívumokat találni.
    A Fixdirekt se makulátlan, ahogy az Albacomp se.
    A Dell szervízre is van nem egy negatívum.
    Azért a garanciális dolgokkal kapcsolatban megjegyzem, az emberi nemtörődömség, még a bírni fogja kijelentések masszívan ott vannak.
    Én pld a bányászat miatt simán kizárnám a gariztatás lehetőségét akinek amiatt megy tönkre pld a GPU, alaplap.
    Az semmi képp nem rendeltetés szerű használat.

    Mondjuk abban igazad van, hogy fel kellene nőni a szervizrknek a feladathoz, és nem kellene különbséget tenni gari és gari között.

    [ Szerkesztve ]

    Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

Új hozzászólás Aktív témák