- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Androidos fejegységek
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
Aktív témák
-
JJános
addikt
Ha valaki az ellenfélnek drukkol, azzal nincs semmi bajom. Azzal van gondom, ha úgymond az én általam favorizált versenyzőt fikázza.
Egy ökölvívó meccsen ha valaki knock-outot követel rendben van. Egy F1-es versenyen azon drukkolni, hogy törje össze magát, lyukadjon ki a kereke, vagy rontson, vagy éppen, hogy leszólja a másik versenyzőt, hogy helyette más kaparta ki a győzelmet, ez nekem nagyon nem tetszik. Nekem pont azzal van a gond, hogy az ellendrukkerek minden áron be akarják bizonyítani azt, hogy akinek drukkolok, annak nem érdemes.2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #3999 üzenetére
Vettel kb. pont azt csinálta mint Glock az első F1-es versenyén. Nem hiszem hogy Glock lehetőséget fog kapni, de én személy szerint nem is találok benne semmi különöset. Marad tesztpilóta, vagy esetleg lehetőséget kap a Spyker-nél valamikor. Meg ugye a marketing nagy úr. Glock-nak nincs közös vigyorgós fotója a hétszeres VB-vel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JohnnyX
senior tag
Ross Brown!
_Z87-Extreme3_-_4670k_-_16Gb_-_1050Ti_
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #4003 üzenetére
hát nem de mindegy.
Glock az első versenyén 7. lett, megverve csapattársát Heidfeld-t.
Az még hozzátartozik hogy a Jordan 2004-ben az utolsó előtti, azaz 9. volt a csapatok versenyében (a Minardi volt mögöttük).
Ahoz képest a Bímer a 2 élcsapat és a középmezőny között van (jelen pillanatban a 3.).
Én sem akarom túlértékelni Glock-t, nekem a ChampCar-ban tetszett meg nagyon a vezetése, vmint most a GP2-ben is vezeti a bajnokságot, és eddig ott is tetszett amit csinált. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #4005 üzenetére
Azért elég sokan kipotyogtak arról a versenyről, szóval nem erőből lett hetedik [link]. Persze attól még jól ment újonchoz képest egy elég kényelmetlen autóban megelőzni a csapattársát nem rossz teljesítmény. Bár arra nem emlékszem, hogy Heidfeldnek volt-e valami problémája, vagy egyszerűen csak gyorsabb volt Glock.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #4006 üzenetére
Igen, mikor írtam gondoltam is rá hogy ezt is beleírjam, mert felmerülhet.
Szal akkor 6-n estek ki, most 7-n.
Az már nem hinném hogy Glock számlájára kellene írni hogy az akkori Jordan-nél csak a Minardi volt gyengébb, tehát normális körülmények között csak azok eshetnek ki mögüllük.
Míg a Bmw élcsapat.
Engem nem is érdekel ebből a szempontból, csak mivel Oliverda szerint pont azt csinálta Glock mint most Vettel, erre reagáltam hogy pont nem.
De a véleményemen ez az egész semmit nem változtat, ha Glock ült volna ebben a Bímer-ben , és ő hozná be a 8. helyen ezt az autót, számomra semmi érdemlegeset nem mutatva, akkor róla sem lenne jobb véleményem.
De ez a Vettel 8. hely nekem teljes értékű 10. hely, mivel nem vezetéstechnikai hiba volt a kiesések oka előtte. -
Chili7
őstag
Akkor én remélem feloldozást nyerek, mert ugyan javarészt MS kihívóinak/ellenfeleinek drukkoltam, de fikázni sosem fikáztam, és tudását sosem kérdőjeleztem meg.
''Egy ökölvívó meccsen ha valaki knock-outot követel rendben van.'' Igen rendben.
Egy focimeccsen sem kívánjuk, hogy az ellenfél játékosa törje el a lábát mint ahogy az autóversenyben sem, de szerintem, az autóversenyben az ellenfél hibájának, technikai problámája által szerezhető előnynek megengedett örülni.
Ezek spontán reakciók szerintem az emberek nagy %ában. Ezt látni is a közvetítés közben csapattagokon, ellenfél csapattagokon. - Persze utólag illik úgy gondolni, hogy ''nagyon sajnálom''. -
AMD Power
titán
Coulthard: Ralf legyen férfi
[link]
Az eredeti szövegre kiváncsi lennék. Sokan sok féle képpen forditanak.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #4007 üzenetére
Pontosan csak azután került a 7. helyre miután a 2 Williams-et és a két Toyota-t kizárták a verseny után illegális fékek használata miatt. Az év utolsó 3 versenyén is indult, de azokon Heidfelfd a kvalifikációkon és a versenyeken is elverte.
A ChampCar-ban annyira nem figyeltem, a GP2-ben voltak szép megmozdulásai versenyben, de már láttunk olyat hogy valaki szépen ment ezekben a kategóriákban, és az F1-ben nem jöttek neki össze a dolgok."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pityeszka
őstag
Nem vok kárörvendő,de az a flakon lecsúszhatna
[link]
legalább nem legyőzné,hanem legyalázná...Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
pityeszka
őstag
Mik nem vannak ebben a.... !!!(hozzáteszem azé kíváncsi lennék,hogy ebben a felállásban mire jutnának a vörösök)
[link]Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #4010 üzenetére
Hát ha már említetted, a tavalyi GP2-ben Ugye ott volt Hamilton, Nelsino, egy szakadék, és Glock meg a többiek. Vettelt szerintem vissza kéne zavarni még az alsóbbakba kicsit izmosodni, mert neki kéne még 5 év, hogy igazán harcképes legyen. Ha nem versenyzik elveszti a helyzetkihasználó képességét, de a királykategoriához még nagyon sneci. Golck pedig szerintem az eddigiek alapján nem az, aki a csúcsra juttathatná a BMW-t. Tejfel helyében én inkább Nelsino átcsábításán elmélkednék, bár nem tudom, hogy mennyie vastagon láncolta le Briós. De talán még Sutil, Speed, Liuzzi is jobbak lennének áthidalásnak.
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #4015 üzenetére
A dologhoz hozzátartozik hogy 2005-ben Rosberg, és 2006-ben Hamilton is az ART csapatnál nyomta a gázt, Glock 2005-ben CC-ben volt még (RotY lett 99%-ban ismeretlen pályákon), 2006-ban kezdett a GP2-ben, és 9 verseny után csapatot váltott (BCN-ről iSport-ra), így lett év végén a 4.
Idén meg egyenlőre vezet.
[Szerkesztve] -
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #3988 üzenetére
Ahhoz, hogy valaki legenda legyen, ahhoz nem kell mindenféle mese-mithoszt gyártani róla.
Hannibál is fogalom lett, pedig nem hogy nem vert puszta kézzel agyon légiókat, de még csatát is vesztett. Mikor kiagyalják az olyasmi meséket, hogy egy sereghajtó autóval legyőzőt mindenkit, akkor nem pilóta cselekedetetit említik, hanem mesehőst teremtenek. Aztán meg a nagy sorlogatás, miszerint mindig mindenkit csak legyőzött. Hát nem. Nincsenek legyőzhetetlenek, mindenkit legyőztek már, és néha hátrányból is.
Legjobb titulus pedig azt jelenti, hogy a többiek komplemen rosszabbak. Hát nem hinném, hogy csupa olyan pilóta fordult meg eddig a nagycirkus porondján, akik mind rosszabbak voltak Sennánál és Suminál.Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #4016 üzenetére
Az a gond, hogy a CC-t jónéhány olyan pilóta is legázolta, aki az F1-ben még a háziversenyen is elhasasalt, vagyis nem túl erős bajnokság. A GP2-be meg elég nagy vákuum kelettkezett azzal, hogy a tavalyi két éllovas elment. Ha kispiké még ott lenne, lenne mihez mérni. De ha nem haragszol, Glockot én az eddigiek alapján legfeljebb olyan Kubica kaliberűre taksálom. Ezért szerintem Tejfel a következő 2-3 évben leginkább csak Nickre építhet.
Glock meg okosan tette, hogy inkább teker egy jó évet a GP2-ben, mint az F1 raktárában porosodjon.Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #4017 üzenetére
Persze hogy nem hinnéd, és még hányan nem hinnék.
..és akik még hozzád hasonlóan nem hiszik, azok által megnevezett versenyzők nevei sem fedik egymást.
Hannibál legendája sem úgy alakult ki hogy egy hegyaljai csávesz legendának gondolta.
..és sztem tutter vannak/voltak olyanok akik egyáltalán nem tartják legendának ilyen-olyan oknál fogva.
Ez nem egy ember véleménye, vagy ellenvéleménye alapján döntődik. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #4019 üzenetére
Ez így elég sarkos szvsz
Aki a CC-t legázolta az gondolom az ottani bajnokot jelenti.
Ha jól tom az elmúlt 10 évben ketten jöttek át, Montoya és Da Matta.
Monty az első évet kivéve a következő 3évben előrébb végzett a tabellán mint a csapattárs Ralf, Da Matta első évben végzett jobb helyen mint csapattárs Panis, következő évben viszont nem.
Nem túl erős bajnokság -
Ricardo
félisten
Egy kis visszatekintés a nagyobb csapaton belüli párharcokra[link]
-
brownus
veterán
a fia elképzelései 2011re...
Engine efficiency
To limit engine power by imposing a maximum energy flow rate. However, there will be few restrictions on the engine cycle, which can include turbo-charging and energy recovery. It is believed that this will lead to a gain of at least 20% in thermal efficiency.
Drag
To allow moving aerodynamic devices, which will reduce drag by over 50% and allow a 40% reduction in the power required to maintain current speeds.
Energy recovery
Energy will be recovered during braking and returned to both front and rear axles when accelerating. The amount of energy returned on each straight will be limited in order to prevent top speeds exceeding the safety criteria for the circuits.
Fuel
The total amount of fuel energy to be consumed during a race will be regulated, encouraging further overall efficiency. The CO2 emitted will be further reduced by the introduction of gasoline which is partly derived from sustainable, non-food bio sources but complies fully with pump fuel legislation.
Overtaking
Formula One cars currently find it very difficult to overtake because of the influence of the car in front. New aerodynamic rules will halve the downforce, and de-sensitise the car to the influence of the wake of the car ahead. It is also proposed to eliminate automatically the downforce deficit of the following car.
Regulations
The best estimates of what these measures will mean in terms of regulations are currently as follows:
• 1.3-1.5 litre, 4-cylinder engine;
• No RPM or boost limit;
• Energy flow rate to generate 300kW, including energy recovery from the exhaust;
• 200kW brake energy recovery, front and rear axle;
• 400-600kJ energy return per straight;
• Pump-legal bio-fuel;
• FIA specified and supplied undertray and possibly other aerodynamic components;
• 50% 2007 downforce;
• Adjustable, regulated wings and cooling;
• Automatic downforce adjustment when following another car;
• Lap times and top speeds maintained at 2009 levels;
• Over 50% reduction in fuel consumed.}
Costs
A number of measures to constrain costs are proposed, including:
• Standardisation of components;
• Homologation of components and assemblies;
• Material restrictions;
• Extended life of assemblies;
• Restrictions on personnel and work at races;
• Restrictions on the use of certain facilities (eg wind tunnels).
All these measures will be developed into detailed regulations in close collaboration with the teams and manufacturers.
[link] -
Oliverda
félisten
Hamilton alatt behalt a Merdzsó az első körében.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Ralfot nem a pénz motiválja
A német Ralf Schumacher, akit az elmúlt időszakban rengeteg kritika ért látványosan hanyatló formája miatt, a Sport Auto című lapnak nyilatkozva tagadta, hogy a Toyotánál bezsebelt, évi 20 millió dolláros fizetése jelenti számára a fő motivációt. ''A pénz miatt szerencsére már nem kell igazán aggódnom'' - mondta a 31 éves Ralf. - ''Az adja a motivációmat, hogy úgy érzem, továbbra képes vagyok segíteni a csapatot. Nem lennék elégedett, ha most véget érne a pályafutásom. Nem az én stílusom, hogy ellébecoljak az idény végéig, aztán felmarkoljam a pénzt.'' Ralfnak idén mindössze kétszer sikerült 1-1 pontot szereznie, és folyamatosan alulmaradt csapattársához, Jarno Trullihoz képest, ezért a hírek szerint kevés az esélye rá, hogy a Toyota meghosszabbítja az év végén lejáró szerződését. A német versenyző ugyanakkor a csapat silány szereplésére is talált mentséget. ''Még az olyan istállók is, mint a Ferrari, a McLaren és a Renault, éltek át nehéz időszakokat. Nézzük csak meg a Renault-t - ők a világbajnokok, idén mégis küszködnek'' - vélte. - ''Azok a csapatok ősidők óta itt vannak, mi viszont csak hat éve érkeztünk meg az F1-be.'' (forrás: www.a5.hu)
Pedig Ralf most pontosan az a pali lesz, eki felmarkolja a lóvét, aztán csá... merthogy az utóbbi években mutatott teljesítménye alapján ő egy Spykerbe sem fér be. Arról nem is beszélve, hogy 6 év alatt 5x a Toyota költötte a legtöbb pénzt, mégis alig jobbak a Spykernél és a Super Agurinál. A Red Bull-t meg nem említem, ami jóval fiatalabb tagja a Froma-1-nek, mégis jóval előrébb tartanak. A Toyotánál az egyetlen, aki ér vmit, az Trulli.
[Szerkesztve]https://www.coreinfinity.tech
-
Peat;)
veterán
A Red Bullt a toyotához hasonlítani köcsögség. Nekem meg ez a véleményem. Más ha valaki nulláról kezdi, más ha valaki mindent összevásárol. Még 1-2 év és vagy beindul a toyota szekere vagy kiszáll szerintem. (tapsvihar, annyira nem szeretik őket, csak tudnám miért)
Ralfnak meg az idei eddigi teljesítménye pocsék. A tavalyi nem volt rossz. De pl. Massától Kimi is kb ekkora tizedekkel kap(remélem mostantól kapott) ki, csak az elején 1-2-3 tized még nem 10 helyet jelent. Szerinem sincs helye, de nem kell agyonfikázni mostmár hónapokon keresztül a toyotát és ralfot. Szerintem.
[Szerkesztve] -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #4030 üzenetére
Hja, már kezdtem örülni, hogy olyat látunk, amire sokan vágynak, mégpedig egy kis Hamilton-erőlködést, ahogy feljön a tizenvalahányadik helyről. Hát nem jött be.
-
Peat;)
veterán
Na úgy néz ki ferrari tényleg erősödött, fura de örülök neki, mivel hátrányban vannak marha jó futamokat láthatunk, ahol muszáj lesz előzniük ha vb akarnak lenni.
-
wildrain
addikt
''Még az olyan istállók is, mint a Ferrari, a McLaren és a Renault, éltek át nehéz időszakokat. Nézzük csak meg a Renault-t - ők a világbajnokok, idén mégis küszködnek''
Igen, de látszik a fejlődés, mert ha van valami gondjuk, akkor nem egy nehézkes gépezetnek kell lendületet vennie, hanem egy kis ütőképes csapatnak, amit nem mellesleg egy határozott koponya (Briatore) irányít, nem egy 15 fős bizottság. Szóval hasonlíthatja a csapatját a Renaulthoz, de ezzel pont az óriási különbséget fogja megmutatni. -
JagdPanther
aktív tag
Más ha valaki nulláról kezdi, más ha valaki mindent összevásárol
így van a Toyota a nulláról kezdte a Red bull meg a jaguárból lett ami meg a Stewartból
amúgy meg a Toyota 2005ben főleg az év elején elég szépen muzsikált Trullinak asszem 2 2. helye és 1 3. helye volt, már 2002től drukkolok nekik h kerüljenek az élmezőnybe, Trullival akár sikerülhetne is ha vmi TF105 féle verdát összedobnának(igaz akkor még ott volt Gascoyne) -
wildrain
addikt
Nemtom, volt-e különösebb oka, hogy ennyire lemaradt tőlük a mezőny, de ha ez valós 7 tized, akkor ebből mindenképp maradnia kell a versenyre is. Ráadásul ha Raikkönen edzésen ilyen jól megy, akkor a versenyen nagyon bedurvul, mert a szabadedzéseken nem nagyon szokott villogni, inkább csak éles helyzetben tolja neki igazán. Legalábbis én ezt figyeltem meg nála.
-
Motion_Blur
félisten
Ferrari dominancia az első edzésen! [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JohnnyX
senior tag
-
Qorthral
őstag
válasz Motion_Blur #4039 üzenetére
Igen, a gyors szakaszokon (1., 3. szektor) jelentősen gyorsabbak a Ferrarik az egész mezőnynél.
A Meki meg hasonló időket autózott most, mint a Williams, BMW, Redbull hármas.
Nekem ez azért gyanús, fognak még javulni.
Rai vagy Massa délután megdöntheti Sumi körrekordját, az az 5 ezred az semmi.PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Abban igazad van, hogy Kimi gyakran kikap Massától, csak az a különbség, hogy ez mondjuk Q3-ban történik, Ralf meg Q1 után már kiszállhat a versenyzésből. Ez tehát azt mutatja, hogy Trulli képes jobban teljesíteni ''ugyanazzal'' a technikával. Ralfot ellenben már csak a neve adja el - ideje lenne önként visszavonulni, mielőtt az a megaláztatás éri, hogy kivágják idény közben, vagy hogy esetleg jövőre senkinek sem kell.
A Red Bull - Toyota összehasonlításra meg: utóbbi csapat évek óta a legmagasabb költségvetésű, mégsem látni a fejlődés jeleit, csak a visszafejlődését. A Red Bull, illetve elődei meg sohasem voltak sem menők, sem gazdag csapatok, mégis látszik rajtuk, ahogyan szépen lépegetnek előre.https://www.coreinfinity.tech
-
válasz Motion_Blur #4039 üzenetére
Ez még nem mérvadó, első szabadedzés. Nézd meg pl. a Renault helyezését, tuttira biztos vagyok benne, hogy a kvalifikáción teljesen más lesz a felállás. Ettől függetlenül örülnék, ha a Ferrarik végre partiban lennének a McLarenekkel, illetőleg Kimi is elkezdene nyerni, mert az utóbbi időben mintha kissé motiválatlan lenne.
https://www.coreinfinity.tech
-
pityeszka
őstag
válasz Motion_Blur #4039 üzenetére
Nocsak,remélem még javítanak,már ha van min!
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
Male
nagyúr
válasz brownus #4025 üzenetére
1.3-1.5-ös motorok... már a 2.4-eseknek is milyen hangja lett a korábbi 3, 3.5 literesekhez képest.
Az üzemanyagos dolog meg aztán szintén nagy marhaság... kb olyan, mintha a sportolóknál nem súlyhatárok lennének, hanem hogy mennyit evett a verseny elött.
A felxi szárnyak engedélyezése viszont tetszik. (ez valóban növeli a hatásfokot, szóval a környezetbarát dolgot erre is ráhúzhatnák akár... és meg is elégedhetnének vele )
''Restrictions on the use of certain facilities (eg wind tunnels).'' Mire minden csapat megépíti a sajátját, addigra betiltják-korlátozzák a használatot a költségcsökkentés jegyében... ezt mindig logikusnak találtam -
Motion_Blur
félisten
Ha megnézed az eddígi szabadedzéseket, azért lehet következtetni. Olyan nem mostanában történt, hogy a Ferrarik végeztek az első 2 pozícióban az első szabadedzésen ;) Ráadásul 8 tizeddel...
Reanultok meg biztos, hogy gyengébben fognak szerepelni, mint az eddígi futamokon, figyeld csakStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
madster
tag
válasz Motion_Blur #4047 üzenetére
best sectors:
RAI 22.0 28.8 24.3
MAS 21.9 28.9 24.4
ALO 22.1 28.9 24.7
A 3. szektorban tudtak igazán ellógni, egyenlőre... -
eXodus
őstag
Huhh de megváltozott a http://www.formula1.com/ ...
-
Motion_Blur
félisten
Sok szép új kis szárnyacska van az ''új'' Ferrarin
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest