- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Aktív témák
-
shev7
veterán
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #200 üzenetére
Szerintem egyszerűen csak a fizetési csekkét nézte...
Különben meg:
Lonzi egy mákgyár, Kimi akinek csak egy kicsi szerencse hiányzik, Webber meg az akinek semmi sem jön össze. Szerintem képességből kb. egy szinten vannak, és hogy mi sikert zsákolhattak eddig - hát elégé szerencsefüggő...
/hja - még egy katasztrófa motion számára/
Az első versenyeken Birka hátrébbról autózta le gombost - most mi lesz?
Ralf meg ha így folytatja, jövőre még ingyért sem kell majd senkinek. Amúgy a jövöre nem kap autót esélyeseinek listáját magasan vezeti nálam. Erre nálam még erre esélyesek Alberts, Kova, Kocka/akinek szerintem a tehetsége megvan, a motivációban van hiány - a 2000-es légibaleset utáni hónapokban nem kölcsöntehetségből verte Mikát és Sumákot/, Liuzzi...
[Szerkesztve]Utánam a kondenzcsik!
-
Chili7
őstag
válasz Oliverda #200 üzenetére
Ebbe nem kellett különösebben belelátni, mert a Renault hivatalosan is kinyilvánította, hogy újabb pénzek invesztálásával már nem nő olyan mértékben a márka hírneve. Tisztában voltak vele már tavaly év felénél, hogy a 2 vb-címnél, (akkor még csak 1) nincs nagyobb reklámértéke a harmadiknak.
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #472 üzenetére
engem a Senna-Prost kettősre emlékeztetnek. ezt Kimi-Montoya duónál jó előre beharangozták aztán nem lett belőle nagy bumm, csapattárs odavissza verés. ez már tűnik inkább annak, két gyors pilóta akik nem kérdeznek. eddig egészséges rivalizálás van, de ne legyen suzukai uccsó sikán szitu;)
és ne feledjük el - Rosberg jó példa erre - hogy minden újonc a második évében sokkal jobban teljesít mint az elsőben. ilyenkor még az autótörések mennek meg a hajmeresztően rövid féktávok, amik nem jönnek össze. és ha már itt ilyet produkciót látunk a brittől akkor jövőre mi lesz...?
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #481 üzenetére
De azt ugye nem kell magyarázni, hogy miért esett vissza Kubica Heidfeldhez (és önmagához) képest?
A reaktív kanyarodási stílus ebben az évben teljesen halálra van ítélve. Alonso sikeres(ebb)en váltott a manipulatív stílusra, de azért nála is biztosan szerepet játszik ez a váltás, ezért is van a viszonylag gyengébb teljesítmény a csapattárshoz képest. A 2 vb címben azért rendesen benne volt az is, hogy a Renault olyan futóművet tett alá, amit lehetett cibálni és a Michelin olyan gumit, amit lehetett kanyarban radírozni szinte kopás nélkül.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #481 üzenetére
Tegyél fel egy jobb tűzfalat, mert Motion megfertőzött valami virussal.
A sumákkorosok mániája az a mitosz, hogy a Williams volt abban a korban a messze legjobb autó volt. Pedig Senna sem verte meg vele Sumákot, sőt Vili megérkezéséig Hillen kivül csak Mansell tudott vele valamit is alkotni - pedig volt néhány csapattárs közben. És Vilinek legalább Frenzent le kellett nyomnia házon belül, és ugye Hansnak nem kellett a célvonalnál fékre lépnie, mint Birkának...
Vilit szerintem hülyeségből menesztették, akár csak Montyt. Vagy az is lököttség volt, ahogy Brios 2004-ben kikurta Trulit a csapatból, amikor minimum biborszőnyeg dukált volna neki. Ugyanígy most is hülyeséget csinál tejszín, hogy sokáig halogatja Nick tejfel hosszabítását, mikor saját maga is bevalja, hogy a piacon az elérhető legjobb. No de hát emberek vagyunk, hülyeséget hülyeségre halmozunk - nemdebár.Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #515 üzenetére
FIA olyan ''jól'' teszi a dolgát, hogy lassan felborul az a szokás miszerint f1ben kifejlesztik az új csoda cuccot amit belepakolnak idővel a széria gépkocsikba. Pár év múlva az utcai autókat fogja az f1 másolni! Jönnek majd az index lámpák a rajtnál, hogy tudják ki hol kerülget és hova szeretne besorolni, jönnek a kék villogók, amit lekörözésnél kapcsolhat be a körelőnyt átvevő pilóta, így kiváltják a kékzászlókat! Éjszakai futamokon pedig használhatnak fényszórót, kivéve ha szembeforgalom jön, mert lehet hogy többsávosak lesznek a pályák
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #614 üzenetére
nehogy meghaljon.
Legyen sikeres tereprally versenyző, vagy sikeres igazgató,...de még akár sikeres közvetítő is lehetne (bár sikeresnek már sikeres, csak nem jó) ha elfogadja azt hogy nem lehet csak kizárólag az eddig tapasztaltakból megélni...mert sokat tapasztalt az azért tény.
De a netet használni kell, infókat frissíteni, és tanulni hogy hogyan kell közvetíteni.
Nagyon is jó kommentátor lehetne, ha kicsit próbálna előrébb lépni...mert egyébként elvitathatatlan hogy el tudja magát engedni, tudd lelkesedni gátlás nélkül, és vannak jó poénjai is.
De a 'versenygépjárművel' meg a lihegéssel, gyulámmal engem már a világból ki lehetne kergetni.
Dehogy haljon meg, csak fejlődjön...illetve fogadja el hogy tanulni és fejlődni mindenkinek élő lehetőség.