- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Hobby elektronika
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz #70869248 #396 üzenetére
én szombaton bekapcsoltam euro 2-t, porschék bahraiban. nézem, eltelik egy kör, csak a faja kis boxermotorokat hallom, csattognak, hörögnek, nyikorognak, na mondom de király átállt a csatorna only engine sound-ra :)) erre majd 3perc múlva megszólal a magyar komment is, ja mondom ezt közvetítik? :D mert már akkor ment a verseny mikor bekapcsolódtam 6-7köre.
tod van amikor a verseny színvonala nem súrolja a lécet, vmikor a közvetítésé.
nagy átlagban azt mondanám hogy elmegy. biztos lehetnének jobbak is ott, de nem mi döntünk ebben, ez van.
a maláy direktor vs palik, meg egy két rottenbiller utcás ill. kankalinos történeteken azért van hogy el-elmosolyodom;) -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #526 üzenetére
Teljesen egyetértünk. Azt még hozzátenném, hogy a vezetési segédletek ugyan eltűnnek, de helyette jön majd az alternatív energiaforrásokkal való játék. Az is izgalmas feladat lesz a mérnököknek, és ez tényleg nagyon kell már az autógyáraknak, és nekünk is. A közúti autók döntő részébe pl. totál felesleges lenne TC-t vagy ehhez hasonló, a teljesítménnyel összefüggő elektronikát rakni, mert az autósok nagy része kisteljesítményű (100 LE körüli vagy az alatti) járművekkel jár. A sportosabb autók (nem Ferrarikra, McLaren F1-ekre meg Bugatti Veyronokra gondolok) meg még mindig messze vannak az F1 szintjétől, és ahogy írtad, elég az a szint, amit az F1 kifejlesztett.
Az elektromos autóknak egyelőre gyenge pontja az akkumulátor, amit pl. az F1 szépen megszűntethet. De akár használhatnak napelemeket is a motortetőn, vagy bármit, amiből pluszenergiát nyerhetnek. Ezek az ötletek sokat lendíthetnek a mindennapi autósok járművein is.
Persze fura lesz majd azt látni (hallani), hogy egy idő után inkább csak villanymotorhangja lesz egy F1-es autónak, és mondjuk ezt nem várom, de elfogadom negatív mellékhatásként. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #535 üzenetére
Tökre nem azzal vitatkoztam amiket írsz az a baj. Számomra az f1 legyen a csúcstechnlógia ennyi. És igenis jöttek át dogok f1ből anno, az már más kérdés hogy mostanában egyre jobban lekötik a csapatok kezért, úgy meg nem egyszerű új kreatív dolgokat kitalálni...nem csak az utóbbi pár évet kéne figyelembe venni, szerintem az az f1 meggyalázása lenne, mert olyan jó döntések nem igazán születtek véleményem szerint a közelmúltban.
''Az hogy egy szériaautó nem menjen keresztbe elindulásnál már régen tökéletesen megoldható.'' - mondtam én ilyet hogy nem? akire reagáltam ő írta hogy felesleges a kipörgségátló, olvasd már el mielőtt válaszolsz..a hibrid motor mellé meg komolyabb elektronika kell ha hiszed ha nem
''sztem a közútról sem sok minden megy át a versenypályára''-a hibrid technológia ilyen, ugyanis elég korán bedobták a közúti autókba a bátrak és úgy fejlesztették ki az ideális teljesítményt, amit mostanra ért el kb..., te meg írtál egy prototype autót, no comment, gyerekes vagy, csak azért is kötekedni szeretnél, mikor én normálisan leírtam én hogy látom, erre olyan gondolatokat írsz amik nem állnak összhangban az általam írottakkal. Vagy félrenyomtad a válasz gombot, mind1
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #537 üzenetére
-Az 526-os válaszodra nem reagáltam, mert van benne igazság, én vok az egyik véglet Te a másik ezek szerint, nincs ezzel baj szerintem egy fórumon.
-utána az 527-esre reagáltam, olvasd el még1szer légyszíves miket írtam, egy 70 lóerős autóba sem jön rosszul a komoly elektornika pl a jeges úton, a hibrid mellé meg pláne kell, mivel a nyomatékot egyzerre adja le az elektromotoros rész
-erre írtad az 535-őt amiben mint írod túl fjlett az f1 a közúthoz képest, amivel én nem vitatkoztam, az 526-ban is ezt fejtetted ki amit elfogadtam, nem értem miért jött újra elő ez a gondolatod, írod hogy már jó az autókban a kipörgésgátló meg tököm tudja mi hogy ne álljon keresztbe, miközben a gynegébb autókba ezt valaki fölöslegesnek tituálta...én ezzel vitatkoztam hogy nem fölösleges, nem azzal hogy nincs jó megoldás
-utána endurance sorozatban szereplő prototype Peugeot emlegettél, amit nem ismerek, de nem is tudom hogy jött az f1 és a hibrid motorok kapcosaltához, amennyiben hibrid motoros prototype, mikor került bemutatásra? megelőzte a japánokat és a japánok vették át tőlük a dolgot?
így ok? , mennem kell, a választ majd elolvasom, de nem bántalak több reagálással arra, mert úgy néz ki számodara nagyon érthetetlenül fogalmazok, amit elfogadok, néha tényleg kuszák a mondataim.
[Szerkesztve] -
OTee
tag
válasz #70869248 #579 üzenetére
Hm!
Elnézve a 67-s autókkal dobott csúsztatott kanyarokat talán nem véletelen, hogy mind a mai napig az NFS 5 Porshe Unlashed a kedvenc játékom, az újakról jobb nem is beszélni!
1 jól belőtt 911-el miket lehet kanyarni pl Normandiában!
OTee''Nekem ne is mondja senki, hogy ne legyek kemény?! Anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, s ne is legyek kemény?! www.gipen.hu Ha IP alapú hőmérő kell, kattints ide
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #616 üzenetére
Én sem szeretném hogy elpatkoljon. Meg is rémültem álmomban azon hogy majd esetleg Gyula fogja közvetíteni egyedül az összes veresenyt.
Az tény hogy fel tudja dobni az üvöltözéseivel az izgalmas szituációkat. Nekem ez tetszik, de az eröltetett poénoktól már én is falramászok.
Basszus, most ugrott be, még az is benne volt az álomban hogy Senna mellé akarták temetni. LOL, lehet hogy ma este inkább benyomok egy sört elalvás előtt... ilyen marhaságokat..."Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Chili7
őstag
válasz #70869248 #1018 üzenetére
Szerintem is ha Massa ott elengedi Alonso-t, az amúgy javuló image-én sokat rontott volna. Tulajdonképpen erre számíthatott volna minden hasonló szituációban. Itt most Alf-nak volt több veszítenivalója, másrészt olyan volt a szitu, hogy ha ő nem enged, akkor crash lett volna. Otthon ugye az meg gáz.
Egyébként már régóta figyelem, hogy ilyen szitukban általában az a bevállalósabb, akinek több a vesztenivalója, persze lehet hogy azoknak eleve nagyobb a motivációja. -
JJános
addikt
válasz #70869248 #1034 üzenetére
De nekem úgy tünik MS jobban figyel Massa-ra, és ez, ha így van, nálam számít.
Igen, én is így érzem. Szeretem Kimit, de valahogy mindíg hiányzik valami.
Érdekes, hogy Massát mindenki olyan kezdő félének tart, pedig már régen nem az. Fiatal még, de már nem kezdő, mindamellett megvan benne az, ami célhoz viheti.2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #1228 üzenetére
Engem nem zavar a dolog (mármint a szárnyelhajlás), csak az, hogy amikor a McLarennél is teljesen egyértelmű, hogy durván hajlik az a bizonyos 2. felső szárny (ide is lett belinkelve video), akkor miért nem visít a fél topik, és az F1-et szerető közönség nagy része, mint annak idején, amikor a Ferrariról kerültek elő hasonló videok?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #1295 üzenetére
Én is tippelnék Heidfeldre, meg Webberre, már csak statisztikailag is ennyi pech után összejöhetne neki valami
De lassan szeritnem Raikönnen is összeérik a Ferrarival, előbb-utóbb.
Én évad előtt ezt jósoltam, hogy eleinte R. lesz a gyengébb és Massa viszi a prímet és évad utolsó 2/3-ában Raikönnen lesz a jobb. Most már lassan feléledhetne .- http://pazsitz.hu -
-
prmcsk
addikt
válasz #70869248 #1776 üzenetére
Mert szerintem sumi volt akkora ász és volt mindenhol akkora csapatérdek,
hogy egy versenyzőre igyekezzenek minden pontot testálni. Tudjuk, hogy volt
olyan év, amikor 1 pont döntött a vb. sorsáról.
A mai világban pont az a ''hülye'', aki nem így tesz, ezért ''ostoba'' a merci is.
Tudom, hogy nehéz dönteniük. Az egyik oldalon egy 2x es v.bajnok, a másikon
meg egy felkapott ''píármájer''. Csakhogy erre nehogy a vb.-jük menjen rá...."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
válasz #70869248 #1781 üzenetére
Teljesen igazad van, de a legtöbb jó csapat már a kiválasztásnál is mindig ügyel
arra, hogy ''master / slave'' legyen az üzemmód, a sofőrök között.
''csokilajcsiról'' viszont már előre lehetett tudni, hogy bizonyítottan jó pilóta és
nem biztos, hogy működni fog a mester/szolga szisztéma."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
bdav
őstag
válasz #70869248 #1817 üzenetére
ezt most nem értem h. mire írod. tény hogy Heidfeld 3 körrel később ment ki mint Hamilton, és egy cserén volt. Ez +3 környi benzin, pont annyi mint amit Ham saját bevallása szerint menni tudott volna még.
Ellenérv az elméletre az, hogy Ham kemény kerékkel kezdett a versenyen, és Heidfeldé kicsit eltolt egycsere volt, a felénél hamarabb jött ki tankolni, szóval sztem Ham nem bírta volna ki lágy keréken a verseny 2/3-át.
De ha szigorúan a benzinmennyiséget nézzük akkor meg lehetett volna csinálni.
bandus: inkább olvass f1 oldalakat és a topicot, amit pl. egy retekklub híradó mond annak a fele sem igaz, csak így sokkal drámaibbnak hangzik...
[Szerkesztve]10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1821 üzenetére
Hamilton megint elfékezte magát nem egyszer, odakoccintotta a falhoz. Ezek után 1 kiállást végig tudott volna-e csinálni a puha gumival? Az biztos hogy az első kiállások után még Alonso maradt volna az élen, ha Hamilton(hamarabb hívták ki) mond igazat és nem Alonso(spórolt) akkor is. (Alonso kiállás utáni köre 1 tizeddel volt lassabb mint Hami legjobbb versenyköre) Szóval érdekes. A körülmények nem azt mutatják számomra hogy ez egyételmű Hami győzelem elvevés volt. Arról nem is beszélve hogy Alonso a végén láthatóan nyugodtabban vezetett, míg Hami akkor is nyomta. Az előtte lévő körökből kiindulva és megnézve a kimutatást Alonso is tudott volna gyorsabb iramot menni. De ezen a pályán 1 perces előnnyel? Én nem látnám értelmét.
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1822 üzenetére
Megmutatnád azokat a köradatokat ami alapján Alonso elé jött volna vissza? Én az ellenkezőjét látom.
Alonso boxkiállása utáni köre 1:18:5 majd 1:15:4. Hamilton eközben ment két 1:16 felüli időt. Utána a leggyorsabb körét ami 1:15:3. Körübelül 3 másodpercet tudott volna hozni Alonson, 4 volt a különbség előtte. Plusz ha 1 kiállás akkor 2-3 másodperccel tovább van boxban.
[Szerkesztve] -
veterán
válasz #70869248 #1822 üzenetére
ha lett volna vér a pucájában, akkor megelőzi alonsot, de újoncként nem akart ugrálni. a merci meg szerintem nem kezdhetett volna vele semmit. újoncként ő vezette/vezetné a vb-t, és ahogy elnézem tényleg reális esélye lehet a vb-címre is. ha pedig újoncként nyerné emg a vb-t, akkor elképesztő figyelmet kapna, amiből a merci is nagyot profitálhatna. így ha ezért az előzésért kibasztak volna hamiltonnal, akkor ha úgyvesszük saját magukkal is ezt tették volna. nem hiszem, hogy a britnek is kuncsorognia kell majd ülésért, ha egyszer elhagyja a mekit.. na de ne szaladjunk ennyire előre
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1831 üzenetére
Azt szerintem nem vetted bele hogy jóval több ideig tankolták volna. (2-3 mp ami ilyen időknél már túl sok) Lehet hogy előtte is voltak, azért a 16-os körök. Alonsot nagyon beszopatta Trulli,de ott Hamilton is bukott csak nem annyit, utána nemtudom hogy tiszta pályán mentek-e. Maradjunk annyiban hogy a győzelmet elvették tőle ''kicsit'' túlzás kifejezésnek néz ki az adatok ismeretében.
-
Male
nagyúr
válasz #70869248 #1932 üzenetére
OK, átível, és alá kel ltámasztani középen... akkor is hajolhat ugyan annyira, csak a két fél fog meghajolni, nem egyben az egész. Rendben, változtatnak, és mérik mondjuk 3 ponton... akkor a négy köztes rész fog hajolni... és így tovább. Aztán valaki kitalálja (vagy már van is), hogy a több elemű szárny nem lefelé hajlik, hanem egy része felemelkedik nagy sebességnél... akkor megint át kell variálni a tesztmódszert. OK, nyomkodják már fel és le.... akkor jöhet az elcsavarodás/deformálódás...
Szerintem így is épp annyi az esély rá, hogy eltörik, mintha még 50 féle módon nézik a hajlást.
Amik lerepültek hátsó szárnyak, azoknál sem a szárny tört el, hanem a rögzítési pontot csinálták olyanra, hogy nagy sebességnél az egész hátsó szárny hátrahajolhatott. Lehet, hogy volt, de én nem emlékszem olyanra, hogy maga a hajlékony szárny tört volna darabokra mindenféle ütközés nélkül.
A repülőknek hajlanak a szárnyai.... a helikopterek rotorjáról nem is beszélve... meg lehet oldani, hogy kibírja tartósan. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1944 üzenetére
A két eset annyiban hasonlít egymáshoz mint a nyulak és az amőbák párzási szokásai. Hamilton nyilatkozata indította a lavinát amely ténnyé avanzsálta az előzés lehetőségét az f1 tábor számára. Senki nem tudja bizonyítani hogy ki nyert volna, ha tovább marad kinnt. Pont ezt elemezgettük. Mégis még maga az FIA is ténkyént kezeli már, hogy Hamilton nyert volna ha nincs a 1. csapatutasítás (bünti)
2. stratégia megkötés verseny előtt (belefér még, nem bünti)
Hamilton visszaéllt a lehetőséggel és a magáról alkotott képpel, miszerint amit mond az úgyis van. Leegyszerűsítve. Nálam jó időre elásta magát, pedig a futam előtt pont megszerettem a teljesítménye által. De volt már olyan pilóta akit ugyancsak utáltam az álszentségéért a kitűnő tehetsége ellenére, lehet tényleg itt az új Schumi
[Szerkesztve] -
-
dawn
csendes tag
válasz #70869248 #1944 üzenetére
''...és amennyiben itt is beleszóltak a pozicióba, úgy itt is fizessenek.''
Alapvetően egyetértek.
Azonban csak annyit, hogy ez az eset és a korábbi ferraris dolog egyetlen dolog miatt nem teljesen ugyanaz. Az volt az eslő ilyen eset. A büntetést is ennek megfelelően szabták ki. Egyértelmű volt, hogy az után az eset után nem lehet ilyet csinálni, és minden csapat okuljon belőle.
Most ők az előzmények ellenére csinálták meg ezt.
Még két dolog:
Könnyen elképzelhetőenk tartom, hogy abban a megynyugtató hitben tették ezt, hogy max. kapunk egy kis pénzbüntit, bescsengetjük és kalap, kabát.
Legocsmányabbnak azt tartom az egészben, hogy olyanok tették ezt, akik az előző eset óta mindennek elmondták a Ferrarit. És ezen kívül még azt is kijelentették, hogy náluk bezzeg ilyen soha nem lehet, és különben is.''Ne keresd ... diktálom!''
-
aesir
veterán
válasz #70869248 #1959 üzenetére
Logikusnak tűnik, bár nem egyértelmű. Látnivaló, hogy ezt a mostani Monacot a McLarennek találták ki, míg a többiek nemigen találták el a beállításokat, ezért valószínűsíthetően inkább a biztonságra mehettek.
Szerintem.
Még mindig nem tudott meggyőzni senki arról, hogy hamilton gyorsabb volt mint alonso.Van saját életem...
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1959 üzenetére
Ezeket az adatokat kielemztük múltkor, döntetlen lett a vége. Alonsoról az szerintem sokat elárul, hogy a boxkiállás utáni 2. körében közel olyan időt futott mint Hamilton verseny alatti legjobb köre. Fordítva lenne (Hamilton nyer Alonso hőbörög), úgy őszintén, ugyanez lenne az álláspontod? Vagy van benne Hamilton szimpátia? Ami semmi baj, én pártatlanul figyelem az eseményeket, mert bár mclarenes vagyok, egyik pilótával sem vagyok kibékülve emberileg.
Amit meg írtam az igazából Hamilton viselkedésére ment. Minden versenyen ott van a családja, szegény beteg testvére, édesapja. Jól vezet, gyors bár hibázgat. Szerényen nyilatkozik, visszamondta az őt kritizálóknak hogy a győzelem így is elérhető és nem kell hozzá bunkónak lenni. Erre jön ez a futam és egy kétesélyes eset után kijelenti hogy ő a másodszámú pilóta. Miközben erre már kétszer rácáfoltak idán, így a szezonnak viszonylag az elején. Nekem ez nagyon szúrja a szemem. Sokkal aljasabb húzás mint egy Alonso bemutatás akár. Azt nem tudom hogy zavaradottságából mondta-e(remélem) vagy komolyan így gondolja. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #1963 üzenetére
Boxkiállás előtt 4,2 másodperc volt Alonso előnye. Most kiderült hogy nem szóltak rá Hamiltonra hogy vegyen vissza. Lehet leköröznie kellett(úgy megjegyzem halkan hogy Alonso kb 5 másodpercet vesztett lekörözéssel, de ettől tekintsünk el), de a boxkiállás után a 4,2-es előnyből még mindig volt 3. Az 5-ből meg 3 kört ment le. Ha kinnt marad még 2 kört amit ő hiányolt nemhiszem hogy 1,5-másodperccel jobbat tud futni/kör, akkor az egyik kört 1:14:3 a másikat 1:14:5 körül kellett volna teljesítenie. Amennyiben nem 16-os köröket fut valami oknál fogva, hanem mondjuk 1:15:5-ösöket még akkor is kétszer kellett volna 1:15 eleji köröket mennie. Esélytelen ez az egész, ügyesen bevadította a félresikerült nyilatkozatával az f1 rajongókat. Megkapja RD elfenekelését és remélem a pályán nem változik meg. Illetve igen, kevesebbet hibázzon!
[Szerkesztve] -
madster
tag
válasz #70869248 #1977 üzenetére
Ha kinnhagyják akkor abban a maradék két-három körben Kimit, Buttont, Wurzot, Kubicát és Barichellot kellett volna leköröznie=>többet vesztett volna, mint amennyit nyert volna vele. Persze lehet hogy a csapat nem emiatt hívta ki, de sztem nem érte volna meg kinttartani.
-
bdav
őstag
válasz #70869248 #2863 üzenetére
Az a baj hogyha a SC épp a boxkijáratnál közlekedik, akkor nemnagyon engedhetik rá az embereket, ebben van logika (szép nagy törés-zúzás lenne a jobb pozíciókért az tuti)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
LOTR
addikt
válasz #70869248 #2945 üzenetére
válasz neked, wildrain-nek, meg mindenkinek
természetesen nem tudom, hogy honnan kezdte, de a példádból: az a 30 millió, hogy jött össze neki? mert akinek van 30 milliója azt nem tartom csórónak, mégha nem is kp-ben van, hanem ''befektetve''
lehet, hogy ebben a sportban azt már egyből csórónak mondják ha valaki nem úgy kezdi, hogy felveti a pénz, de egy kezdő tőke akkor is kell - Talmácsi példád is ezt igazolja, attól, hogy hitelt kellett felvenniük még egyáltalán nem csórók, legalábbis szerintemOne Ring to rule them all
Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- DIGI Mobil
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...