- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Milyen egeret válasszak?
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
ma Rengeteg Samsung megkapja az AI alapú nyelvi, képi és keresőfunkciókat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #21 üzenetére
Ekkora szakadék a csapatok között...FIA elgondolkodhatna mit csinál.
Hondák fejlődnek, elég nagyot ugrottak előre ez alapján, Button 11....következő teszt után kiderül egy valósabb kép.
Szektoridők alapján Alonso Massa szintet is ki tud préselni a merciből, ez nekem megint kellemes meglepetés egyenlőre. -
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #33 üzenetére
Az általad berakott képen a legjobb szektoridők vannak feltüntetve a pilóták neve mellett nem? Én ebben a tudatban néztem mindig immár vagy 2 éve. Ebből meg nekem az jött le hogy Alonso ha összerak egy kört a jó szektoridőkkel akkor Massa szintet is hozhat. Valamit egyikőnk nagyon nem ért
venember: Neked is ezt írom, én abban a tudatban éltem hogy a pilóták neve mellett a legjobb szekotridők vannak ami alapján Alonso jóval be tud menni 34 alá.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Nico Rosberg tud valamit azzal a williamsel..reanultokat mindenesetre verseny alatt is elveri, bmw-ket meg üldözi..ez azért szép egy nem gyári csapattól.
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #44 üzenetére
Most válaszolt Alonso, 1:33:784 De ferrarik is fognak még gyorsulni szerintem, de megint nincs akkora távolság a 2 csapat között mint azt várták(tuk). Kíváncsi vagyok mennyire mennek le, szerintem még csak szórakoznak velünk
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Szerintem egyik merci sem 100%-os, Hamiltoné füstölget, Alonsonak is van vmi baja...nembaj, bmw még úgysem volt dobogón, most lehet összejön nekik.
-
Peat;)
veterán
válasz AMD Power #133 üzenetére
Múlt futamon meg körönként több mint fél másodperccel volt lassabb Hamilton mint Alonso...futamon, nem csak pár kör alatt, hanem több mint a futam 2/3-ában. Kezd idegesítő lenni ez az angol seggnyalás, bocsánat, de legalább egy icipici objektivitást. Egyébként most adott Hamiltonnak a jó eredmény, Alonsonak nem megy vmi miatt, csak úgy néz ki elfüstül a merci power szegény alatt.
Egyébként Massa Kimi között is ekkora szakadék van kb, mint Hami és Ali között, lehet hogy beállítás kérdése, gyorsabb de jobban eszi gumit vagy nemtom. Vagy csak szerencse a beállításokkal, mert Kimi meg Alonso sem az a bénaság.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz venember83 #139 üzenetére
Vagy nem láttad a futamot vagy butaságot beszélsz. Az első kiállás után simán közelíthette volna Alonsot és el is kezdte aztán hirtelen visszaesett. Kimi meg jött rá és nem tudott felgyorsulni...Első futamon detto a végén belassult. Lehet hogy jobb alapanyag, nem azt mondom, hanem azt hogy az alapján ítélkezzünk amit látunk. Most is nem egy hibája volt, amivel a futam alatt a gumit simán kinyírja és leshet a többiek után és cseszheti a tökéletes autót.
[link] (előző futam, Motion-os link)
Ne értsetek félre szerintem is szuper pilóta, de rühellem a túlértékelést, ott van Kubica, ilyen meg olyan zseni aztán mégis mindig heidfeld van elöl. Ok eddig Kubica mindig kiesett, de verseny alatt is általában kikap.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz venember83 #143 üzenetére
Nem is tagadtam hogy jó pilóta, nem értitek meg mit akarok írni, bizonyára rosszul fogalmazok. Többet nem kötök bele a Hamilton leveri Alonso témába, mert most is előtte végzett és akkor jobb pilóta (lesz) biztosan hát mert csak.
-
Peat;)
veterán
[link]
Ezek is szépek, mclarenes órákról nem tud valaki? Bár az áruk gondolom olyan hosszúságúak hogy csak a nyálam csörgedezhet 1-2 után (linken is van 2 ami nagyon bejön) de elnézegetném. A fentiekből az első pl. 1700$ körül van lemaradna egy nulla még talán gyűjtenék is rá, de így csak egy luxusálom marad
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
[link]
Érdekes , lesz itt csata. Haug meg lenyilatkozta hogy Hamilton nagyon elégedett az autóval, míg Alonsonak nem sikerült beállítani most a cuccost. De a taktikája hozhat valamit..magyarul Hamilton és Alonso más taktikán van, szerintem Alonsonak több benyája van, de inkább a bmw-s srácokkal fog most küzdeni szerintem.
Tipp: Kimi
Massa
Hamilton
Heidfeld
ALonso
Kubica
Szurkólóként: Kimi Alonso Hamilton Massa Heidfeld Kubica ferrarik nemhiszem hogy itt kikapnak, de ha mégis kezdhetnek aggódni
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Heidfeld beelőzi Alonsot is szerintem, de Kubica az akit megint lealáz. Csúnyán.
-
Peat;)
veterán
Ferrari szedheti össze magát, mert Mclaren minimálisan van lemaradva és pluszba még bénáztak is a vörösek párszor Kimi nekem hatalmas csalódás kezd lenni, Mclarennél csak rá építették az autót 100%-ban..itt meg ugye adva volt a vas lehet ez a gond, de akkor is elveri Massát az idei évben(remélem).
-
Peat;)
veterán
válasz AMD Power #329 üzenetére
Ehhez Mclaren is kell, de ha így fejldőnek simán beelőzik a Ferrarit, szóval úgy legyen most lehetett látni rajtnál hogy Alonso nem gyilkolta agyon Hamiltont, utána meg jól is jöt az angolnak, ha ő nincs most Kimi Hami előtt lenne ;) Úgyhogy én eddig elhiszem hogy nincs csapatsorrend, csak vigyáznak egymásra.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #397 üzenetére
izé azt nem úgy gondoltam...én örülnék ha nem nyerne többet a maszat, számomra egy kis ficsúr srác aki a támogatójának és rokonjának köszönheti a helyét nem a tudásának igaz egy körön és egyedül kihozza azt amit tud az autó, de ha kell gondolkodni harcolni bukta
-
Peat;)
veterán
Nem erről a futamról van szó...egyszerűen a többi pilóta már rengeteget mutatott abból hogy mit tud versenyben , Kimi 2005-ös éve, Alonso tavaly pl itthoni futama..Hamilton is többet mutatott már mint Massa eddigi pályafutása során. Számomra legalábbis. Most is ha nézted megint majdnem elbaszta Massa, akkorát fékezett..pedig annyival nem volt gyorsabb az elején sem Hamilton hogy aggódnia kéne, Alonso tök béna volt most vagy kocsi vagy maga miatt, de a gyorsabbakat simán tartotta és egy pici hibánál előzte meg Heidfeld, akkor is nehezen és szépen...Mondjuk úgy hogy vannak pilóták akik szeretnek harcolni, kerék kerék elleni csatától nem félnek, Massában én meg azt látom hogy legszívesebben egyedül körözne a pályán és egyszemélyes technikai sportot vívna..talán rally jobban bejött volna neki. De ez csak az én véleményem.
-
Peat;)
veterán
„Ugyanolyan esélyem van a győzelemre, mint Alonsónak. Azonos autóval megyünk, és úgy gondolom, ugyanolyan versenyképes vagyok, mint ő.”
Eddig tartott Hamilton szerénysége, nemtom ez szerintem még kicsit korán jött ki a srácból. Ő tudja, de így még magasabbról koppanhat. Alonsot viszont tuti felbaszta idegileg Most kiderül milyen ha felébred a spanyol.
Kimi-t meg lebaszta ferrari és jogosan az újraindulás miatt. Nemtom mi van vele..nyilatkozza hogy így jobban érzi magát meg úgy erre meg előzési impotenciát kapott..áhh :/..kicsit mintha túlságosan is lazítana 2 vb esélyes srác...(alonso sem a régi, igaz rajtnál jól nyomja de most vmi gázos volt nagyon ha az autó akkor meg ő nem állítatta be jól) -
Peat;)
veterán
Honda 2008-ra leszerződött az IBM-el, fejlesztésekben, ellenőrzésnél a szélcsatornából kijövő cuccok tesztelését ők is bitangerős számgépekkel oldják meg. Később meg tervezését is gondolom. Úgy néz ki BMW megoldása megtetszett hondának, tavaly végülis kb egy szinten voltak idén meg elég nagy a difi
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #515 üzenetére
FIA olyan ''jól'' teszi a dolgát, hogy lassan felborul az a szokás miszerint f1ben kifejlesztik az új csoda cuccot amit belepakolnak idővel a széria gépkocsikba. Pár év múlva az utcai autókat fogja az f1 másolni! Jönnek majd az index lámpák a rajtnál, hogy tudják ki hol kerülget és hova szeretne besorolni, jönnek a kék villogók, amit lekörözésnél kapcsolhat be a körelőnyt átvevő pilóta, így kiváltják a kékzászlókat! Éjszakai futamokon pedig használhatnak fényszórót, kivéve ha szembeforgalom jön, mert lehet hogy többsávosak lesznek a pályák
-
Peat;)
veterán
válasz wildrain #527 üzenetére
Magadad hazudtolod meg, a hibrid motorok jóval nagyobb nyomatékkal rendelkeznek, így pl indulásnál, kanyarban nagyon fontos a jól működő elektronika, hogy ne kereszbe rally üzemmódba vegyék az emberkék a kanyart. Az elektronika meg egyre naygobb szerepet kap a közúti közlekedésben, az igaz hogy ezen fejlesztések többsége az f1-től külön zajlik. (soffőr egészségi állapotának figyelése, elalvás elleni funkciók, balesetmegelőzés beavatkozással stb. )
A hibrid motor meg megint az a dolog ami a közútról megy az f1-be és nem fordítva és pl. toyotának baromi nagy előnyt jelent majd, meg hondának. Egy spyker meg majd megint jól megveszi mástól, de azon se lepődnék meg ha egy gyártó szállítaná majd az összes csapatnak a hibrid cuccot(vagy leírását). Nekem ez a trend nem tetszik...nekem az tetszik amikor valaki kitalál valamit és porba aláz mindenkit, majd egy másik csapat kitalál mégjobbat Egyébként itthon is rengeteg 2 literes autó mászkál és azokba is kellenek a dolgok, télen sem mellékes a jelenléte, ha vezettél már 120 ló körüli középméretű autót akkor tudod mire gondolok. -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #535 üzenetére
Tökre nem azzal vitatkoztam amiket írsz az a baj. Számomra az f1 legyen a csúcstechnlógia ennyi. És igenis jöttek át dogok f1ből anno, az már más kérdés hogy mostanában egyre jobban lekötik a csapatok kezért, úgy meg nem egyszerű új kreatív dolgokat kitalálni...nem csak az utóbbi pár évet kéne figyelembe venni, szerintem az az f1 meggyalázása lenne, mert olyan jó döntések nem igazán születtek véleményem szerint a közelmúltban.
''Az hogy egy szériaautó nem menjen keresztbe elindulásnál már régen tökéletesen megoldható.'' - mondtam én ilyet hogy nem? akire reagáltam ő írta hogy felesleges a kipörgségátló, olvasd már el mielőtt válaszolsz..a hibrid motor mellé meg komolyabb elektronika kell ha hiszed ha nem
''sztem a közútról sem sok minden megy át a versenypályára''-a hibrid technológia ilyen, ugyanis elég korán bedobták a közúti autókba a bátrak és úgy fejlesztették ki az ideális teljesítményt, amit mostanra ért el kb..., te meg írtál egy prototype autót, no comment, gyerekes vagy, csak azért is kötekedni szeretnél, mikor én normálisan leírtam én hogy látom, erre olyan gondolatokat írsz amik nem állnak összhangban az általam írottakkal. Vagy félrenyomtad a válasz gombot, mind1
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #537 üzenetére
-Az 526-os válaszodra nem reagáltam, mert van benne igazság, én vok az egyik véglet Te a másik ezek szerint, nincs ezzel baj szerintem egy fórumon.
-utána az 527-esre reagáltam, olvasd el még1szer légyszíves miket írtam, egy 70 lóerős autóba sem jön rosszul a komoly elektornika pl a jeges úton, a hibrid mellé meg pláne kell, mivel a nyomatékot egyzerre adja le az elektromotoros rész
-erre írtad az 535-őt amiben mint írod túl fjlett az f1 a közúthoz képest, amivel én nem vitatkoztam, az 526-ban is ezt fejtetted ki amit elfogadtam, nem értem miért jött újra elő ez a gondolatod, írod hogy már jó az autókban a kipörgésgátló meg tököm tudja mi hogy ne álljon keresztbe, miközben a gynegébb autókba ezt valaki fölöslegesnek tituálta...én ezzel vitatkoztam hogy nem fölösleges, nem azzal hogy nincs jó megoldás
-utána endurance sorozatban szereplő prototype Peugeot emlegettél, amit nem ismerek, de nem is tudom hogy jött az f1 és a hibrid motorok kapcosaltához, amennyiben hibrid motoros prototype, mikor került bemutatásra? megelőzte a japánokat és a japánok vették át tőlük a dolgot?
így ok? , mennem kell, a választ majd elolvasom, de nem bántalak több reagálással arra, mert úgy néz ki számodara nagyon érthetetlenül fogalmazok, amit elfogadok, néha tényleg kuszák a mondataim.
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Az igazság a kettő között van valahol, szerintem annyi történt hogy nem tudta tökéletesen beállíttatni az autót Alonso már pénteken sem, lámpaesés után gondolom megint állítgattak ezt azt hogy jobb legyen és balul sült el. Szerintem beállítás kérdése volt az egész és nem a lámpa meg alonso tudáshiány miatt. Egyébként így sem volt rossz, 12 másodperces hátránnyal futott be asszem Hamiltonhoz képest, Heidfeld és az agyonsztárolt Kubica között jóval nagyobb rés volt. (talán 30 sec)
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #593 üzenetére
Látom élsimítás nincs rajta, nem bírja a 7600gt vagy a program bugos? Csak bill-em van de lehet beszerzem majd baromkodni, ferrarit törni mást úgyse lehet kormány nélkül...de akkor ne recés legyen az a ferrari
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #598 üzenetére
Jól van na régi program, pl. pár hete felnyomtam enter the matrixot mert verekedni akartam, beállítástól és képjavítóktól függetlenül 15 fps bullet timeos részek alatt..azt hittem ez is bugzik de akkor csak kicsit rohadna meg sony hogy megvette az f1 licensz szarokat már jöhetne új game, ps3 arcok örülhetnek.
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #608 üzenetére
Nekem ferrarinak az eleje nem tetszik, nagyon időmúltnak tűnik a külseje alapján, hatékonynak biztos hatékony. De az is igaz, hogy merci motor biztos hogy gyengébb tulajdonságokkal rendelkezik mint egy ferrari motor, ennél fogva areoban picit jobbnak kell lennie mint ferrarinak jelenleg. Csak ugye ez a terület fejleszthető, míg a motor nem, szval egyértelmű ki áll jobban a jövőre nézve. De elég nagy pofon a többi gyártónak, hogy 2 ennire különböző autó van az élen, mert akkor nem csak egyfajta út vezet a sikerhez (itt a japán gyárakra gondolok, illetve reanultra)
-
Peat;)
veterán
[link] nekem hiányzik
-
Peat;)
veterán
Már vagy 2 éve nem tudni mire lenne képes Ralf/Trulli egy jobb autóval, így a teljesítményüket igen nehéz meghatározni. Lehet hogy Ralf egy körön lassabb de versenyen kicsit jobb mint Trulli általában, nálam majdnem egy szint a 2 pilóta, de szerintem Trulli az aki a középmezőny élén áll, Ralf középmezőny, Heidfeld meg élmezőny alja Az biztos hogy vannak bénább pilóták rajtuk kívűl az f1ben. Az meg hogy Ralf ennyi pénzt kap..szerintem sokkalta több szponzort hoz mint Trulli és nem lepődnék meg ha a végelszámolásban ő jönne ki olcsóbbnak a Toyotának a 2 pilóta közül.
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #736 üzenetére
Ha már a spanyol szóba került, nála a motiváció ezt jelent(h)ette:
[link]
Én megértem. Fiskó meg impotens -
Peat;)
veterán
Titkos kémfotó a 2008-as Hondáról, állítólag gondok vannak, mert hajlanak a szárnyak
[link] -
Peat;)
veterán
válasz venember83 #789 üzenetére
Azért érdekes, hogy az FIA-s maszlagot, meg Mclaren kis gonoszság maszlag szarkupacot milyen szépen elkezdted építeni... Na igen, úgy néz ki Mclaren nem csak 1-2 futamra lesz ellenfél, megértem az aggodalmakat De vasárnap biztos hogy ferrari lesz az esélyesebb...még
-
Peat;)
veterán
Kimivel nem tudom mivan, de Alonso egy tök új vezetési stílust vett fel(Kimi is változtatottt biztos). Nem lehet agresszív mert akkor lőttek a gumiknak akkor, pluszba egy agresszívan vezethető, mindenen át reanultból jött, a mclaren meg Kimire volt fejlesztve, aki enyhén más stílust követ. Kubica is nagyon visszaesett, állítása szerint ezért. Ahhoz képest Alonso nem annyira rossz, pl Kiminél tényleg magasabb szintet hoz, de mostmár meg kéne szokniuk mi a helyzet. Hamilton meg lehet hogy új pilóta, de rengeteget tesztelt, talán már Alonso érkezése előtt is tesztelt Mclarent, nem emlékszem, lehet jobban ráérzett valamire. Futam közben mostmár kijönnek a különbségek lassacskán a pilóták között szerintem, várjuk meg azt, csapatsorrendről meg év elején hagy ne mondjam kik gondolkodnak , az f1 üzlet, és maguk ellen nem cselekszenek a csapatok...
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #1112 üzenetére
ha kimire gondolt végülis még igaza is lehet.... nemtom mire vélni hogy így alázzák a tavalyi vagy az előtti ászokat..bár azt hozzá kell tenni, hogy tavaly kiminek nagyon unalmas éve volt és lehet belefásult a dologba :/
-
Peat;)
veterán
válasz AMD Power #1115 üzenetére
Fordított helyzetben (2-3 egymás utáni futam erejéig ebben az évben ez a béna 2x vb alonso talán jobb lesz mint a társa) remélem Hamiltont nem fogják így kikezdeni(én még mindig féltem a tahó médiától a srácot), reanultnak most nagyon mással kéne törődni amúgy is. Egyébként Hamilton sem lehetne ott a vb pontverseny élén ha nincs Alonso, mclaren szépen lenyilatkozta hogy a fejlesztésekben mekkora löketet adott. Hamilton dolga meg a gyakorlás és gyakorlás volt, szerintem több kilóméter van benne a mclarennel mint Alonsoban. Szerintem a legkomolyabb baj Kimivel van és nem Alonsoval de lehet én látom rosszul...tény hogy mindkét pilóta egy teljesen más autóban találta magát amit meg kell tanulni vezetni, mert ilyen szempontból el voltak kényelmesedve, a csapat kizárólag az ő ízlésüknek megfelelően fejlesztett.
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #1117 üzenetére
Te már csak tudod
-
Peat;)
veterán
''aminek költségvetése bőven alatta marad, a magamögé utasítottakkal összevetve''
ezt miből gondolod? érdekelne ha van valahol leírás ki mennyit költ, de én úgy tudom hogy most mclaren-ferrari/honda-red bull a sorrend kb. (hvgben volt talán egyszer, és csak rémlik pedig érdekelne)
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
[link] itt van, ez alapján williams és red bull tényleg kiugró a költségvetéshez viszonyítva, de szerintem a williams viszi a prímet, kár hogy Wurz nem megy jól
de renault se semmi mit csinált 2 évig annyi pénzből, gondolom a michlen gumigyár hozzállása is kellett a sikerhez
[Szerkesztve] -
Peat;)
veterán
Nem kötekedő hangnemben írtam az első hsz-ást sem, másra emlékeztem aztán korrigáltam magam, ha elolvasod a link alatti szöveget, a red bull valóban unszimpatikus számomra, csak egy show műsort igyekeztek eddig letenni a sport asztalára, idén valóban komolyodtak, de idén meg az nem tetszik hogy 2 csapatjuk ugyanazt a kasztnit használja, ami hatalmas kiabszás pl. williams, spyker-el szemben. Nézd meg mennyi a torro rosso költségvetése. Vond le mennyi megtakarítást értek el azzal hogy év elején megkapták a kasztnit, az már más kérdés hogy ők nem tudnak annyit fejleszteni rajta.
Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Friss traileren a Commandos Origins
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nintendo Switch
- Napelem
- További aktív témák...
- AirPods Pro, hibátlan
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 16GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win11 - Magyar
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB